//

2x nieuw abo + 5s

2x nieuw abo + 5s discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben jaren lang klant (geweest) bij KPN en mijn beide abonnementen (voor mij en mijn vrouw) zijn over de contractdatum heen. Nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-13, 00:35
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Question 2x nieuw abo + 5s

Ik ben jaren lang klant (geweest) bij KPN en mijn beide abonnementen (voor mij en mijn vrouw) zijn over de contractdatum heen.
Nu heb ik op de t-mobile site een aantrekkelijk abonnement gezien, het zogenaamde Europapakket.
Ik heb me ingeschreven voor de 5s via hun site.
Moet ik nu afwachten tot t-mobile me belt of toch beter de site in de gaten houden en bestellen zodra dit mogelijk is?
Heeft iemand ervaring in deze met t-mobile?
Zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?
Hoe is de verzekering bij hun geregeld?
Ik heb nog even tijd, dus elke tip of goede raad is welkom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-13, 11:01
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

De voorinschrijving is geen garantie dat je als eerste mag bestellen, is mijn ervaring.
Vorig jaar had ik me voor-ingeschreven en kreeg ik wel een mail. Maar dan kon ik er alleen een bestellen met een door t-mobile bepaald abonnement en voor de duur van twee jaar.
Dit terwijl ik een 1 jarig contract wilde. Het kwam er op neer dat dit niet mogelijk was.
Het jaar ervoor had ik me voor-ingeschreven en nooit iets gehoord. Toen ik hier zag dat anderen al besteld hadden heb ik de klantenservice gebeld. Na veel 'lullen als brugman' (sorry voor het taalgebruik ) heeft een heel lief meisje van de klantenservice er toen wel een voor me besteld.

Als je ze niet perse meteen met de eerste golf wil ontvangen kun je rustig afwachten. Als je erop gebrand bent ze op de 25e meteen te hebben is het zaak dit forum, de t-mobile site en je mail goed in de gaten hadden.

Hoop dat je hier wat aan hebt.
  #3  
Oud 15-10-13, 12:39
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Standaard

bedankt voor je reactie.
Ik zit er niet perse om te springen om bij de eerste golf te zijn, maar zou wel graag weer een iPhone hebben. (heb mijn 5 al verkocht toen duidelijk werd dat de 5s op 25 october uit komt). Verder gun ik KPN geen cent meer, dus hoe eerder weg daar hoe beter.
Ik heb me inmiddels ook bij Vodafoon ingeschreven, dus wie het eerst komt......kan 2 abonnementen scoren
Gelukkig heeft mijn vrouw haar 5 nog (die verkoop ik pas als de 5s binnen is), dus we kunnen wel nog facetimen ed met familie en vrienden
Reageren

Labels
abonnement, iphone 5s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone en abo Robpie83 Vodafone 2 31-10-12 08:35
BB Abo op 3GS ceetje.- iPhone algemeen 1 16-08-10 11:14
T-mobile abo! fav-o Odido (T-Mobile) 2 16-03-09 19:09
België: Proximus abo of mobistar abo? jpke Overige providers België 1 23-12-08 11:50
nieuw nummer koppelen aan nieuw contact boboi iPhone algemeen 4 16-05-08 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.