iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Iphone 5S/C reserveren bij T-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/146561-iphone-5s-c-reserveren-t-mobile.html)

frankvisser92 22-10-13 11:01

Iphone 5S/C reserveren bij T-mobile
 
Zojuist lees ik hier op de nieuwspagina dat er gezegd is dat T-mobile bestaande klanten de 5S en 5C laat reserveren als ze ingeschreven staan voor hun nieuwsbrief. Dat zouden lezers hier op iculture bevestigen. Ik ben benieuwd wie, kan niks daarover vinden. En ook ik als bestaande abonnee bij Tmobile en ingeschreven voor de nieuwsbrief heb nog niks ontvangen van een email. Voor meer info: T-Mobile laat bestaande klanten iPhone 5s en iPhone 5c reserveren - iPhoneclub.nl

Iemand enig idee?

SwooZy 22-10-13 11:26

Heb de mail ook ontvangen, maar wanneer ik naar My Tmobile wil gaan krijg ik te zien dat de site overbelast is...

Heb btw wel recht op verlenging, wellicht daarom soort van pre-order?

frankvisser92 22-10-13 11:31

Ik kreeg vanochtend ook een melding toen ik naar het forum wil gaan van overbelasting. Misschien zijn ze aan het updaten. Ondertussen werkt de site wel weer. Alleen zie ik op mijn persoonlijke pagina niet mijn resterende tegoed. En het 'verlengen' button staat er niet meer bij. Terwijl dit er wel altijd stond.. Ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen..

JimmyJoness 22-10-13 15:02

mijn huidige abbo loopt zondag af.

ik heb een mail gekregen dat ik kon pre orderen, als ik naar de site zelf ga dan krijg ik de melding dat de site overbelast is etc.

als ik op de link in de email van tmobile klik dan doet alles het wel en kan ik bestellen (wat ik ook heb gedaan).

ik denk inderdaad dat ze de verlengers alleen een email sturen, ze hebben er immers niet heel veel aan om iemand die net 2 maanden een 2 jarig abbo heeft een mail te sturen dat ze de 5s mogen pre orderen

frankvisser92 22-10-13 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JimmyJoness (Bericht 927352)
mijn huidige abbo loopt zondag af.

ik heb een mail gekregen dat ik kon pre orderen, als ik naar de site zelf ga dan krijg ik de melding dat de site overbelast is etc.

als ik op de link in de email van tmobile klik dan doet alles het wel en kan ik bestellen (wat ik ook heb gedaan).

ik denk inderdaad dat ze de verlengers alleen een email sturen, ze hebben er immers niet heel veel aan om iemand die net 2 maanden een 2 jarig abbo heeft een mail te sturen dat ze de 5s mogen pre orderen

Klinkt logisch, en het is logisch.
Ik kan als ik inlog ook niet 'verlengen' Terwijl mijne 24 november afloopt dus wel een 'verlenger' ben. Maar dit is vandaag bij mijn persoonlijke pagina weg gehaald. Erg vreemd dus! Ik zou die E-mail misschien nog wel krijgen.

Het forum is daarintegen regelmatig offline en online. Ook erg vreemd. Mischien omdat veel klanten nu naar de site gaat in verband met de pre-orders. Helaas voldoe ik aan alle voorwaarden: Tmobile klant als abonnee, mag verlengen en ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ze hebben op het forum aangegeven niet iedereen een mail te sturen. Dus je moet geluk hebben denk ik. En dat heb ik dus helaas niet ben ik bang!

Fleetwood 22-10-13 15:41

Je kunt alleen verlengen dmv de mail , dasr moet je op een link klikken. Ik heb hem ook gehad maar wacht tot ik een ander abo kan samenstellen

frankvisser92 22-10-13 16:44

Ik moet daar ook maar even op wachten..

JimmyJoness 22-10-13 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankvisser92 (Bericht 927354)
Klinkt logisch, en het is logisch.
Ik kan als ik inlog ook niet 'verlengen' Terwijl mijne 24 november afloopt dus wel een 'verlenger' ben. Maar dit is vandaag bij mijn persoonlijke pagina weg gehaald. Erg vreemd dus! Ik zou die E-mail misschien nog wel krijgen.

Het forum is daarintegen regelmatig offline en online. Ook erg vreemd. Mischien omdat veel klanten nu naar de site gaat in verband met de pre-orders. Helaas voldoe ik aan alle voorwaarden: Tmobile klant als abonnee, mag verlengen en ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ze hebben op het forum aangegeven niet iedereen een mail te sturen. Dus je moet geluk hebben denk ik. En dat heb ik dus helaas niet ben ik bang!

Je zou toch zeggen dat je aan alle ingrediënten voldoet, raar!

Maar het blijft toch afwachten, misschien is dat pre orderen nix waard als ze geen/niet genoeg voorraad hebbe

frankvisser92 22-10-13 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JimmyJoness (Bericht 927383)
Je zou toch zeggen dat je aan alle ingrediënten voldoet, raar!

Maar het blijft toch afwachten, misschien is dat pre orderen nix waard als ze geen/niet genoeg voorraad hebbe

Inderdaad vreemd. Gewoon afwachten dus.

Iphonejonny 22-10-13 22:15

Gewoon even afwachten tot vrijdag dan kan je ook kijken wat andere telecom aanbieders doen met de prijzen. Heb al vaak genoeg zien dat t-mobile duurder is dan andere.

ipeertje 22-10-13 22:49

Maar dan betaal je wel alvast voor 4G terwijl ze dat niet nog niet hebben.
Een probleem in de randstad is dat niet echt want over 2 of 3 weken is daar 4G, maar als je in een dorp of kleine stad woont dan zou ik toch iets anders overwegen want pas in eind 2014 denkt T-Mobile 80% van Nederland 4G te kunnen bieden. En misschien ook interessant, de batterij van een iPhone 5S/5C (niet de iPhone 5) gaat langer mee op 4G dan op 3G.

KPN zit trouwens al op 60% momenteel.

JimmyJoness 22-10-13 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphonejonny (Bericht 927461)
Gewoon even afwachten tot vrijdag dan kan je ook kijken wat andere telecom aanbieders doen met de prijzen. Heb al vaak genoeg zien dat t-mobile duurder is dan andere.

Dan annuleer ik de pre order vrijdag:)

En zo niet ontvang ik hem sneller dan 3-4 weken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40.