//

Verkeerde levering.

Verkeerde levering. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Lang verhaal. Zou vandaag me iphone 5s 32gb space grey binnen krijgen. Had netjes een mail ontvangen vandaag tussen half 3 en half 5 zouden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-13, 18:41
Fingerhead Fingerhead is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard Verkeerde levering.

Lang verhaal. Zou vandaag me iphone 5s 32gb space grey binnen krijgen. Had netjes een mail ontvangen vandaag tussen half 3 en half 5 zouden ze komen. Maarja zoals het altijd gaat te laat en ze hadden een sms gestuurd zeiden ze dat ze 6 uur kwamen. Naja ik dus niet gehad en belde ze op. Ik in de wacht. Werd ik tegelijkertijd gebeld door hun. Dat ze dus om 6 uur kwamen. Ik was al klaar met werken dus ga geen anderhalf uur wachten. Bestelling verplaats naar volgende ochtend.

Ik thuis eten wordt gebeld door tmobile. Ja de levering van de grijze iphone 32gb is per ongeluk de witte naar toe verstuurd. Dus wordt het pas volgende week en dat op me verjaardag zei ik. Dus nu krijg ik me eerste factuur van tmobile gratis alleen moet ik een week langer wachten .

Andere mensen meer last van dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-13, 19:12
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fingerhead Bekijk bericht
Lang verhaal. Zou vandaag me iphone 5s 32gb space grey binnen krijgen. Had netjes een mail ontvangen vandaag tussen half 3 en half 5 zouden ze komen. Maarja zoals het altijd gaat te laat en ze hadden een sms gestuurd zeiden ze dat ze 6 uur kwamen. Naja ik dus niet gehad en belde ze op. Ik in de wacht. Werd ik tegelijkertijd gebeld door hun. Dat ze dus om 6 uur kwamen. Ik was al klaar met werken dus ga geen anderhalf uur wachten. Bestelling verplaats naar volgende ochtend.

Ik thuis eten wordt gebeld door tmobile. Ja de levering van de grijze iphone 32gb is per ongeluk de witte naar toe verstuurd. Dus wordt het pas volgende week en dat op me verjaardag zei ik. Dus nu krijg ik me eerste factuur van tmobile gratis alleen moet ik een week langer wachten .

Andere mensen meer last van dit probleem?
***** voor je, maar kan gebeuren. Redelijk netjes opgelost door t-mobile. Ik krijg hopelijk vrijdag mijn 5S 32gb space grey via KPN afgeleverd.
  #3  
Oud 30-10-13, 19:48
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fingerhead Bekijk bericht
Ik thuis eten wordt gebeld door tmobile. Ja de levering van de grijze iphone 32gb is per ongeluk de witte naar toe verstuurd. Dus wordt het pas volgende week en dat op me verjaardag zei ik. Dus nu krijg ik me eerste factuur van tmobile gratis alleen moet ik een week langer wachten
Ik heb zaterdag in de T-mobile winkel een 64GB Silver gekocht.
Thuis, bij het openmaken van de doos, blijkt hij Space Grijs te zijn.
Wat doe je dan, want het was de enige 64GB die ze hadden.
Terug brengen en dan maar hopen dat je binnen twee a drie weken een andere hebt, of toch de Space Grijze uitvoering houden?
Ik heb nog geprobeerd of ze nog wat aan de prijs wouden doen, de hoes cadeau, of een maand gratis, maar nee, ze wilden hem wel terug nemen, maar deden niets aan de prijs.

Ik heb de grijze uitvoering gehouden.
Nu lees ik van jou dat je de eerste maand cadeau krijgt en dat is heel erg netjes, maar het blijft natuurlijk wel een teleurstelling, zeker voor op je verjaardag.
  #4  
Oud 30-10-13, 20:57
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Inderdaad best een nette service van T-Mobile.
Ik verwacht morgen m'n 5s space grey 16GB. Hopelijk gaat er niets mis met de levering. Ik heb 'm liever morgen direct eerlijk gezegd, dan dat ik een week moet wachten en de eerste factuur gratis krijg
  #5  
Oud 31-10-13, 12:52
maartenn maartenn is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 33
Standaard

Hier hetzelfde verhaal met T-mobile. 5S 32GB Zwart/grijs besteld. Wordt gisteravond gebeld door TM met de melding dat de verkeerde (witte) is verzonden en samen met mij nog vele andere. Bezorgafspraak zou worden geannulleerd en een nieuwe zou waren aangemaakt.
Je raadt het al... vanochtend stond hier iemand van AMP met een wit/zilveren versie die van niets wist. Weer bellen met TM...
Amateuristisch geklungel van de bovenste plank!!!!
  #6  
Oud 31-10-13, 15:30
demuuk demuuk is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 48
Standaard

Naar aanleiding van bovenstaande verhalen, is er misschien toch eerder sprake van een terugkerende fout (in het systeem?). Had t-mobile zeker wel even beter mogen regelen. Nu veel teleurgestelde klanten. Hopelijk heeft iedereen snel de juiste iphone op de mat!
  #7  
Oud 06-11-13, 17:20
leon60 leon60 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 1
Standaard

Beste
Bij mij precies hetzelfde verhaal. De grijze zou zo snel mogelijk geleverd worden maar we zijn al weer een week verder. Gisteren maar eens gebeld en nu konden ze mijn verlenging niet meer vinden en dat terwijl ik op 25 oktober al bijna 400 euro heb betaald. Er is nu een mail??? verstuurd naar een andere afdeling en wederom heb ik niets gehoord. Het is weer Tmobile zoals we gewend waren. Een vriendelijk iemand aan de telefoon helpt niets als er niets gebeurd.
  #8  
Oud 06-11-13, 19:06
ipeertje ipeertje is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ik heb zaterdag in de T-mobile winkel een 64GB Silver gekocht.
Thuis, bij het openmaken van de doos, blijkt hij Space Grijs te zijn.
Wat doe je dan, want het was de enige 64GB die ze hadden.
Terug brengen en dan maar hopen dat je binnen twee a drie weken een andere hebt, of toch de Space Grijze uitvoering houden?
Ik heb nog geprobeerd of ze nog wat aan de prijs wouden doen, de hoes cadeau, of een maand gratis, maar nee, ze wilden hem wel terug nemen, maar deden niets aan de prijs.

Ik heb de grijze uitvoering gehouden.
Nu lees ik van jou dat je de eerste maand cadeau krijgt en dat is heel erg netjes, maar het blijft natuurlijk wel een teleurstelling, zeker voor op je verjaardag.
Maar je zag toch wel aan de doos dat het een witte was? Of zat er een witte in de doos van een zwarte? (hihi)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levering iPhone 5 Rushed Odido (T-Mobile) 11 03-10-12 07:27
Levering iPad arttext Chat en geruchten 13 02-04-12 19:36
Levering 3GS miteho Archief 1 24-06-09 17:07
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 12:10
2e levering.. Burn85 Archief 4 14-07-08 20:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.