//

3G opvolger als je abonnement nog loopt !

3G opvolger als je abonnement nog loopt ! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) ik vroeg me af als dadelijk de 3G versie in de winkel ligt en je verplicht een 2 jarig abonnement af moet sluiten, dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-08, 19:06
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard 3G opvolger als je abonnement nog loopt !

ik vroeg me af als dadelijk de 3G versie in de winkel ligt en je verplicht een 2 jarig abonnement af moet sluiten, dat er ook volgend jaar er een verbeterde versie in de schappen kan liggen (Apple kennende).

heb ik een flauw vermoeden dat de coulance die t-mobile nu heeft met overstappers niet gaat werken als er eventueel een 32GB / betere batt. versie verschijnt.

dus lijkt voor mij een simvrije iPhone 3G een betere optie (als de de internet snelheid mogelijk is zonder abbo).

wat denken jullie daar over ?

.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-08, 19:16
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

Wat moet ik waar van vinden?
  #3  
Oud 21-06-08, 19:26
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

effe goed lezen !
  #4  
Oud 22-06-08, 15:40
macjoris's schermafbeelding
macjoris macjoris is offline
• iOS 1.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: bosch van de Hertog
Berichten: 73
Standaard

Is toch gewoon speculeren over iets waar je totaal nog geen zicht op hebt?

Lijkt mij inieder geval zinloos, ofniet?
  #5  
Oud 22-06-08, 23:22
Punt2008 Punt2008 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
ik vroeg me af als dadelijk de 3G versie in de winkel ligt en je verplicht een 2 jarig abonnement af moet sluiten, dat er ook volgend jaar er een verbeterde versie in de schappen kan liggen (Apple kennende).

heb ik een flauw vermoeden dat de coulance die t-mobile nu heeft met overstappers niet gaat werken als er eventueel een 32GB / betere batt. versie verschijnt.

dus lijkt voor mij een simvrije iPhone 3G een betere optie (als de de internet snelheid mogelijk is zonder abbo).

wat denken jullie daar over ?

.
In welke zin is t-mobile nu coulant met overstappers?? Mag je je contract al verlengen met een nog langer dan 3 maanden resterende looptijd van je huidige contract of wat bedoel je?

Apple zal volgend jaar wel weer een nieuw model introduceren en een 32gig ligt sowieso in de lijn der verwachting binnen nu en 12 maanden als je t mij vraagt.. Dus moet je dan een afweging maken. Je kunt ook nu gewoon overstappen op t-mobile en dan zien hoe ze reageren op echt nieuwe modellen en dan kan je dan nog altijd besluiten je huidige te verkopen een een nieuwe simlock vrije te kopen..
__________________
11 juli 2008: iPhone 3G 16GB Black op T-Mobile
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abonnement loopt af eugje Odido (T-Mobile) 3 24-01-11 17:43
iPhone 4 gekocht; nu nog een passend abonnement TeunD Overige providers Nederland 16 12-08-10 13:11
T-Mobile abonnement loopt af, wat nu? erwin85 Overige providers Nederland 10 21-07-10 20:31
1e generatie iPhone (3G); Abonnement loopt af, wat nu? xcluse Overige providers Nederland 5 25-05-10 17:03
Iphone binnen abbonnement loopt nog niet Sinan Archief 1 06-02-10 14:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.