//

Verlaging prijzen iPhone 5S bij T-Mobile

Verlaging prijzen iPhone 5S bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is weer fijn geregeld bij T-Mobile 1,5 maand geleden mijn abonnement verlengt en gekozen voor een Iphone 5s 32gb gold, bijbetaling van 419 euro.Gaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-12-13, 16:12
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard Verlaging prijzen iPhone 5S bij T-Mobile

Het is weer fijn geregeld bij T-Mobile
1,5 maand geleden mijn abonnement verlengt en gekozen voor een Iphone 5s 32gb gold, bijbetaling van 419 euro.Gaan jullie nu over op vaste prrijsverlagingen bij T-mobile op de iphone 5s.
Momenteel is de bijbetaling 249 euro. Een verschil van 170 euro. Gebeld met T- mobile en zeggen ze kei hard: Sorry meneer, we kunnen niets voor u betekenen, u heeft uw bedenktijd gehad. Waardeloos vd klantenservice van T-Mobile
Ik hoef geen geld terug, maar dat ze dan komen met een compensatie van iets [ 170 euro : 24 maanden ]
En het mooiste is dat ik het vertouwen in T-mobile toch weer wat terug had, en daarom min abonnement heb verlengd [ wat pas ingaat in april 2014 ]
Nog 2 jaar en dan Nooit meer [ en dat met 4 abonnementen ]

Gr Willy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-13, 04:10
Pritel Pritel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 3
Standaard

Het kan nog erger, een vriend betaalde maar 70 euro voor zijn iphone5s met 40 euro ABO pm ... En er ziek van. Ik ook heb tmobile gebeld en gezegd dat ik er maagzuur van krijg.... Antwoord,... Moet je naar de dokter gaan. Gevatheid op het verkeerde moment tmobile nooit meer tmobile !!!!!!!
  #3  
Oud 29-12-13, 14:29
skubrik1 skubrik1 is offline
• iOS 13.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 10
Standaard

Voortaan verleng ik mijn abbo altijd in de laatste week van december want dan zijn de aanbiedingen het voordeligste. Ik heb nu via GSM wijzer een 2 jarig T mobile abbo afgesloten voor 36 eur p/m 1 gig data en 200 min plus aanbetaling van 199 euro. Eeen week eerder waren de prijzen nog sky high. Ik ging eigenlijk voor een zo goedkoop mogelijk 4S abbo en zag toevallig deze scherpe aanbieding. Nu alsnog supertelefoon voor een redelijke prijs. De aanbieding is inmiddels afgelopen en de prijzen gaan weer nergens over.
__________________
iTouch 8g 1st gen-iPod 120g-iPod shuffle-iPhone 3GS 16g-iPad 32g Wi-Fi Ipad mini 15 g iphone 5s
  #4  
Oud 02-01-14, 14:18
edbe's schermafbeelding
edbe edbe is offline
 
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 10
Standaard

het zijn allemaal geld wolven, koop dan gewoon een iphone lost en neem zelf dan een sim only abbo...........
  #5  
Oud 18-02-14, 14:13
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik begrijp de frustratie wel, maar het is toch logisch dat een provider hier niets mee kan. Je gaat toch ook niet terug naar de mediamarkt als je een tv hebt gekocht en zij na 1.5 maand dezelfde tv in de aanbieding doen? Vorige maand had T-Mobile ook aantrekkelijke aanbiedingen. Ik wil verlengen, maar deze maand zijn de tarieven weer hoog. Ik wacht dus maar even.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
t-mobile prijzen iphone 4S dutchyme Odido (T-Mobile) 15 20-10-11 14:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.