//

iPhone 3G Meteen mee?

iPhone 3G Meteen mee? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Volgens mij is dit de beste plaats om m'n vraag te stellen... Ik ga 13 juli op vakantie. Maar aangezien de iPhone 3G 11 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-08, 21:17
yousey's schermafbeelding
yousey yousey is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar yousey
Standaard iPhone 3G Meteen mee?

Hallo,
Volgens mij is dit de beste plaats om m'n vraag te stellen...


Ik ga 13 juli op vakantie.

Maar aangezien de iPhone 3G 11 Juli uitkomt, vroeg ik me af.. of ik gewoon de T-Mobile shop in kan stappen,

Abonnement afsluiten, en met Abonnement en al de winkel uit te lopen,

Kan ik alles dan ook nog dezelfde dag gebruiken? qua Abonnement, iPhone etc etc.?


Of moet ik eerst een tijdje wachten totdat alles is Geactiveerd enzo?



Yousey
__________________
iPod Touch 8Gb =D.
& Binnenkort een iPhone,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-08, 21:33
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Ga je op vakantie om een iphone te kopen of wil je je abo afsluiten en dan je telefoon meenemen op vakantie. Heb je al een abbonement?

Meestal duurt het wel even voor je sim is geactiveerd volgens mij. Maar 100% zeker dat iphone ook op 11 juli hier in de winkel ligt, is het volgens mij niet.
  #3  
Oud 25-06-08, 21:43
yousey's schermafbeelding
yousey yousey is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar yousey
Standaard

Nee, ik ga 13 juli op vakantie, voor die tijd wil ik nog een abbo afgesloten hebben, zodat ik 'm kan meenemen op vakantie,


& Ik heb geen abbonement op dit moment,

Maar ik kan dus eigelijk niet d'r mee bellen? Want de iPhone wordt volgens mij al in de Winkel geactiveerd lijkt me of moet dit ook weer thuis gebeuren?...


En ze zeggen op de T-mobile site dat ie uitkomt op 11 juli, Maar ik neem aan dat ze 'm dan op 10 juli ofzo al op voorraad hebben liggen?

Of wordt dit nog langer wachten, cause het zou mooi zijn als ik 'm op vakantie kon mee nemen!
  #4  
Oud 25-06-08, 21:48
supernaturol supernaturol is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

als je een nieuw abo neemt bij t-mobile heb je de eerste twee maanden een blokkade voor roaming.
je kan het eventueel de blokkade eraf halen om een voorschot te doen van €115,-.
wordt vervolgend gecrediteerd op je volgende facturen
  #5  
Oud 25-06-08, 21:54
yousey's schermafbeelding
yousey yousey is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar yousey
Standaard

En wat houd dat precies in als ik vragen mag?

Want desnoods prop ik m'n Prepaid T-mobile kaart d'r in zolang ik gewoon de iPhone kan gebruiken desnoods zonder simkaart,
  #6  
Oud 26-06-08, 08:17
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Dat je als nieuwe klant de eerste twee maanden niet in het buitenland mag bellen. Alleen als je het voorschot betaald kan je in het buitenland bellen.

Een prepaid kaart er in doen van tmob zal niet helpen. Want die kaart zal het waarschijnlijk niet doen. Omdat er maar een kaart in kan de officiele sim die bij de iPhone hoort. En zolang er geen oplossing is voor een unlock kan je je prepaid sim niet gebruiken.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #7  
Oud 26-06-08, 10:31
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

zoals ik nu in de t-mobile winkel te horen heb gekregen hebben ze op 10 juli nogniet op voorraad en worden ze pas de 11e geleverd.
men weet ook niet hoeveel het er zijn de jongen die daar stond zei dat het ook zo maar kons zijn dat hij er maar 3 kreeg.

ik denk dat het voor ons allen nog wel lastig word om er een te scoren de 11e (helemaal voor degene die de hele dag moeten werken )
  #8  
Oud 26-06-08, 13:55
yousey's schermafbeelding
yousey yousey is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar yousey
Standaard

Oke, nouja als ik de fuctie's van de iPhone ook gewoon kan gebruiken vindt ik 't best...
Bellen doe ik dan wel met m'n andere telefoon
& @ Ezekiel, Dat zou best wel sneu zijn als ze d'r maar 3 op voorraad hebben Ö
Teminste, ik denk wel dat 't om wat meer dan 3 stuks gaat want ik denk dat 't wel een succes wordt..


& Ja idd, nouja als 't aan mij licht sta ik om 9 uur voor de deur..
  #9  
Oud 26-06-08, 14:59
PLAGU3LORD's schermafbeelding
PLAGU3LORD PLAGU3LORD is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: San Francisco
Berichten: 18
Standaard

Apple kennende zullen ze zorgen dat alle shops genoeg voorraad hebben. Tevens is Apple vrij snel met het aanvullen van voorraden. Volgens de huidige geruchten (het blijven geruchten) krijgt Nederland tussen de 10.000 en 50.000 iPhones. Alle 20 landen in totaal krijgen als alles goed gaat 3.000.000 iPhones, maar nogmaals dit is gebaseerd op geruchten.

Nederland heeft 78 T-Mobile Shops, dat betekent dat elke shop ongeveer tussen de 125 en 640 iPhones krijgt. Ik vind dit zelf aan de hoge kant, maar ik zeg er natuurlijk geen néé tegen.
__________________
WHY SO SERIOUS
  #10  
Oud 26-06-08, 15:18
yousey's schermafbeelding
yousey yousey is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 21
Stuur een bericht via MSN naar yousey
Standaard

Nouja, ik verwacht eigelijk ook wel wat meer dan 3 iPhone's per shop, ik bedoel volgens mij is het wel een gewild iets.


En beter teveel dan te weinig...
Want ik weet zeker dat 't in de grote steden wel een succes wordt of?
Reageren

Labels
iphone t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:53.