iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Waar worden intekenlijsten gehanteerd? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15431-waar-worden-intekenlijsten-gehanteerd.html)

TiMMah 03-07-08 12:06

Waar worden intekenlijsten gehanteerd?
 
Kan iemand mij vertellen of er bij de T-Mobile shop in Emmen een intekenlijst gebruikt wordt? Ik heb zelf geen tijd om daar langs te gaan op korte termijn (en de lange termijn heeft natuurlijk geen zin meer :rolleyes:).

Misschien dat het sowieso wel handig is om dit bij te houden hier. Aan de andere kant duurt het nog maar een week voordat de iPhone er is.

Benny 03-07-08 13:02

Kan je niet gewoon even bellen ?

TiMMah 03-07-08 13:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Benny (Bericht 134018)
Kan je niet gewoon even bellen ?

Met wie moet ik volgens jou gaan bellen?
Als ik met de T-Mobile klantenservice bel, zeggen zei toch dat er officieel geen intekenlijsten worden gebruikt. Ik vermoed dat zei dan ook niet zullen weten welke winkels dat wel doen. Bovendien duurt het zoooooo lang om daar heen te bellen.

Ik zou ook wel willen bellen met een T-Mobile shop, maar daar kan ik geen telefoonnummer van vinden. Of zijn die wel ergens te vinden?

Benny 03-07-08 14:26

Ik bedoelde bellen naar de T-Mobile shop maar ik kan ook geen nummer vinden.. Niet zo handig want ik wou ook even bellen naar de shop in Almere.. nu moet ik weer helemaal daarheen en ik woon in Lelystad :(

TiMMah 03-07-08 14:33

Probeer eens uit te zoeken wat er precies met die lijst gebeurt.
Ergens anders hoorde ik dat de lijst alleen gebruikt wordt om mensen te bellen dat ie binnen is. Je zou dan alsnog in de rij moeten staan.

Dat het dus geen reservering voor een iPhone is en je dus niet langs de rij loopt naar een speciale-klanten-die-wel-tijd-hadden-om-te-reserveren balie en daar zonder wachttijd je iPhone haalt en de mensen in de rij je aan staan te gapen.

Abu 04-07-08 00:16

Voor iedereen de adressen + telefoonnummers van de ''officiële'' T-Mobile Shop

T-Mobile Shops > T-Mobile > Zakelijk > Verkoopsupport

Qlimax 04-07-08 01:11

Geen van de shops in almere houden een pre-order formulier bij. Dit is volgens mij algemene regel. Het is 11 juli gewoon vroeg op staan om er 1 te hebben.

iMick 04-07-08 11:39

Ik vind het alleen maar beter zo.
Zou best vies vinden als ik in de rij moet staan en vroeg opstaan
en iemand anders gewoon rustig doorlopen :mad:
Dus hopelijk nergens reseveer/inteken lijsten
Als je de nieuwe iPhone wil moet je ervoor vechten :D

Abu 04-07-08 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMick (Bericht 134635)
Ik vind het alleen maar beter zo.
Zou best vies vinden als ik in de rij moet staan en vroeg opstaan
en iemand anders gewoon rustig doorlopen :mad:
Dus hopelijk nergens reseveer/inteken lijsten
Als je de nieuwe iPhone wil moet je ervoor vechten :D

Ik vind het ook het beste zo, maar ik heb 'm toch voor de zekerheid bij belcompany gereserveerd. (ze zeggen dat ze 'm 11 juli binnen krijgen)

iMick 04-07-08 12:55

Ga ook ff checken of ik hem kan reserveren natuurlijk ;)
Wil niet van achter genomen woorden door anderre die reserveren :p

ukkie86 09-07-08 10:06

lol ze hebben de telefoonnummers verwijderd :D zullen wel overspoeld worden met telefoontjes van members van dit forum :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.