Gisteren stond ik in een filiaal van the Phonehouse met een iPhone in mijn handen die gereed was om mee te nemen. Een andere klant kwam wat later en liep later de winkel uit met de iphone. Ik moest een uur later naar huis zonder iPhone met de mededeling dat T-mobile de activatiecode nog steeds moest faxen terwijl werkelijk alle paperassen klaar waren. Ik ben nu alweer een dag verder en het wachten is op één nummertje dat een of andere slome ambtenaar van t-mobile moet faxen. Het verschil? Ik heb een zakelijk abonnement en ben al jaren lid, mijn contract is zelfs gewoon te verlengen, de ander was nieuw. Je wordt gewoon genaaid waar je bij staat als oude klant. Normaliter kan je bij t-mobile bij verlengen een nieuwe mobile uitkiezen, maar met de iphone is er geen enkele vorm van korting. Het excuus dat er geen iphones op voorraad waren was eveneens onzin, de vertraging lag bij T-Mobile zakelijk. En wat is nou eigenlijk het verschil tussen zakelijk en persoonlijk? Nou, niets behalve dat alles veel trager gaat en dat zakelijk in een ander gebouw zit. Er is verder geen enkel verschil.
Ik vervloek Apple dat ze exclusief met deze amateuristische beunhazen in zee zijn gegaan en overweeg om er eentje elders te halen en te jailbreaken of de iphone te laten voor wat het is.
|