iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   kan T-mobile het aan? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15679-t-mobile.html)

"R" 08-07-08 12:15

kan T-mobile het aan?
 
Ik heb toevalligerwijs aangaande nummerwijzigingen en contracten op dit moment frequent contact met T-mobile. Men blijkt daar op dit moment ontzettend veel problemen te hebben met de meest eenvoudige zaken zoals het activeren van een sim-kaart (vervangende sim). Dat duurt op dit moment al meer dan 24 uur, terwijl een vervangende simkaart binnen 2 uur op locatie geleverd werd.

T-mobile (zakelijke balie) geeft zelf aan dat er nog wel meer vertraging te verwachten valt, geheel gerelateerd aan de iPhone.

Ben benieuwd hoe dat verder gaat......

Common.Sense 08-07-08 13:31

activering van simkaarten gebeurt middels een batchjob aan het einde van een dag

"R" 08-07-08 13:35

hm, da's in ieder geval niet de instructie die men meegeeft aan de medewerkers van de zakelijke helpdesk, die stellen stuk voor stuk dat activatie normaal gesproken maximaal een uur mag duren. Deze activatie is "pending", een status die men daar eigenlijk niet weet te verklaren...

Het grappige is dat men de schuld van dit alles geeft aan de wijzigingen die worden (zou dat niet moeten zijn..."zijn"..?) doorgevoerd m.b.t. de iPhone

Qlimax 08-07-08 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door "R" (Bericht 136206)

Het grappige is dat men de schuld van dit alles geeft aan de wijzigingen die worden (zou dat niet moeten zijn..."zijn"..?) doorgevoerd m.b.t. de iPhone

Het is wel deels logisch. De iphone is populair, dat hadden en hebben ze zelf denk ik wel geweten alleen, de aanvraag op dit moment hadden hun niet verwacht. En ik kan het wel deels begrijpen want ik denk dat T-mobile wel wil, want dat levert ze klanten op, alleen kunnen ze indd de vraag naar het toestel ook niet aan m.b.t Apple. Die heeft moeite met de levering over de hele wereld.

alchemist 17-07-08 12:45

Gisteren stond ik in een filiaal van the Phonehouse met een iPhone in mijn handen die gereed was om mee te nemen. Een andere klant kwam wat later en liep later de winkel uit met de iphone. Ik moest een uur later naar huis zonder iPhone met de mededeling dat T-mobile de activatiecode nog steeds moest faxen terwijl werkelijk alle paperassen klaar waren. Ik ben nu alweer een dag verder en het wachten is op één nummertje dat een of andere slome ambtenaar van t-mobile moet faxen. Het verschil? Ik heb een zakelijk abonnement en ben al jaren lid, mijn contract is zelfs gewoon te verlengen, de ander was nieuw. Je wordt gewoon genaaid waar je bij staat als oude klant. Normaliter kan je bij t-mobile bij verlengen een nieuwe mobile uitkiezen, maar met de iphone is er geen enkele vorm van korting. Het excuus dat er geen iphones op voorraad waren was eveneens onzin, de vertraging lag bij T-Mobile zakelijk. En wat is nou eigenlijk het verschil tussen zakelijk en persoonlijk? Nou, niets behalve dat alles veel trager gaat en dat zakelijk in een ander gebouw zit. Er is verder geen enkel verschil.

Ik vervloek Apple dat ze exclusief met deze amateuristische beunhazen in zee zijn gegaan en overweeg om er eentje elders te halen en te jailbreaken of de iphone te laten voor wat het is.

tripwire 17-07-08 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alchemist (Bericht 144490)
Ik vervloek Apple dat ze exclusief met deze amateuristische beunhazen in zee zijn gegaan

Kan altijd nog erger hoor.
KPN is pas echt een hel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:40.