kan T-mobile het aan?

kan T-mobile het aan? discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb toevalligerwijs aangaande nummerwijzigingen en contracten op dit moment frequent contact met T-mobile. Men blijkt daar op dit moment ontzettend veel problemen te hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 8 July 2008, 12:15
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
» iPhone 7 256GB (Zilver) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 12,9 (2017) Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 18 September 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 713
Send a message via twitter to "R"
Standaard kan T-mobile het aan?

Ik heb toevalligerwijs aangaande nummerwijzigingen en contracten op dit moment frequent contact met T-mobile. Men blijkt daar op dit moment ontzettend veel problemen te hebben met de meest eenvoudige zaken zoals het activeren van een sim-kaart (vervangende sim). Dat duurt op dit moment al meer dan 24 uur, terwijl een vervangende simkaart binnen 2 uur op locatie geleverd werd.

T-mobile (zakelijke balie) geeft zelf aan dat er nog wel meer vertraging te verwachten valt, geheel gerelateerd aan de iPhone.

Ben benieuwd hoe dat verder gaat......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 8 July 2008, 13:31
Common.Sense's schermafbeelding
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 5 January 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 249
Send a message via twitter to Common.Sense
Standaard

activering van simkaarten gebeurt middels een batchjob aan het einde van een dag
  #3  
Oud 8 July 2008, 13:35
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
» iPhone 7 256GB (Zilver) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 12,9 (2017) Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» macOS
 
Geregistreerd: 18 September 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 713
Send a message via twitter to "R"
Standaard

hm, da's in ieder geval niet de instructie die men meegeeft aan de medewerkers van de zakelijke helpdesk, die stellen stuk voor stuk dat activatie normaal gesproken maximaal een uur mag duren. Deze activatie is "pending", een status die men daar eigenlijk niet weet te verklaren...

Het grappige is dat men de schuld van dit alles geeft aan de wijzigingen die worden (zou dat niet moeten zijn..."zijn"..?) doorgevoerd m.b.t. de iPhone
  #4  
Oud 8 July 2008, 19:06
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi + 3G 16GB [FW: 4.3.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 June 2008
Locatie: Almere
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht

Het grappige is dat men de schuld van dit alles geeft aan de wijzigingen die worden (zou dat niet moeten zijn..."zijn"..?) doorgevoerd m.b.t. de iPhone
Het is wel deels logisch. De iphone is populair, dat hadden en hebben ze zelf denk ik wel geweten alleen, de aanvraag op dit moment hadden hun niet verwacht. En ik kan het wel deels begrijpen want ik denk dat T-mobile wel wil, want dat levert ze klanten op, alleen kunnen ze indd de vraag naar het toestel ook niet aan m.b.t Apple. Die heeft moeite met de levering over de hele wereld.
  #5  
Oud 17 July 2008, 12:45
» iPhone 3G 16GB (Wit) [FW: 2.0.1]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 17 July 2008
Berichten: 9
Standaard

Gisteren stond ik in een filiaal van the Phonehouse met een iPhone in mijn handen die gereed was om mee te nemen. Een andere klant kwam wat later en liep later de winkel uit met de iphone. Ik moest een uur later naar huis zonder iPhone met de mededeling dat T-mobile de activatiecode nog steeds moest faxen terwijl werkelijk alle paperassen klaar waren. Ik ben nu alweer een dag verder en het wachten is op n nummertje dat een of andere slome ambtenaar van t-mobile moet faxen. Het verschil? Ik heb een zakelijk abonnement en ben al jaren lid, mijn contract is zelfs gewoon te verlengen, de ander was nieuw. Je wordt gewoon genaaid waar je bij staat als oude klant. Normaliter kan je bij t-mobile bij verlengen een nieuwe mobile uitkiezen, maar met de iphone is er geen enkele vorm van korting. Het excuus dat er geen iphones op voorraad waren was eveneens onzin, de vertraging lag bij T-Mobile zakelijk. En wat is nou eigenlijk het verschil tussen zakelijk en persoonlijk? Nou, niets behalve dat alles veel trager gaat en dat zakelijk in een ander gebouw zit. Er is verder geen enkel verschil.

Ik vervloek Apple dat ze exclusief met deze amateuristische beunhazen in zee zijn gegaan en overweeg om er eentje elders te halen en te jailbreaken of de iphone te laten voor wat het is.
  #6  
Oud 17 July 2008, 19:12
» iPhone 3GS 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 June 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alchemist Bekijk bericht
Ik vervloek Apple dat ze exclusief met deze amateuristische beunhazen in zee zijn gegaan
Kan altijd nog erger hoor.
KPN is pas echt een hel.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs jailbreak, kan het of kan het niet Jorissje Archief 3 2 December 2009 16:57
Mobile me : biedt het inmiddels wat het beloofd ? peppe21 iTunes 3 22 December 2008 07:11
Ik wil weg bij T-mobile wat kan ik het beste nemen daaf T-Mobile 6 14 December 2008 23:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:21.