iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   2 contractverlengingen (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/158209-2-contractverlengingen.html)

Merlijn3 22-09-14 19:35

2 contractverlengingen
 
Ik heb 2 contractverlengingen afgesloten voor mijn tmobile abonnement. 1 via tmobile zelf en later nog 1 via een externe winkel die voordeliger bleek te zijn.

Nu vraag ik mij af of dit mogelijk is, of dat de contractverlenging via de externe winkel geannuleerd zou worden omdat 2 contractverlengingen (1 nummer) onmogelijk is.

Ik ben van plan er een te annuleren, maar welke weet ik nog niet namelijk. Hier wil ik nog even mee wachten.

Alvast bedankt.

RWK 22-09-14 19:49

Of dat mogelijk is of niet, zou je toch even met t-mobile contact moeten opnemen?

Maar als de externe abonnement voordeliger is, waarom dan deze alsnog annuleren?

Merlijn3 22-09-14 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 973732)
Of dat mogelijk is of niet, zou je toch even met t-mobile contact moeten opnemen?

Maar als de externe abonnement voordeliger is, waarom dan deze alsnog annuleren?

Als de desbetreffende winkel straks ineens zegt dat ze niet meer gaan leveren..

RWK 22-09-14 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 (Bericht 973735)
Als de desbetreffende winkel straks ineens zegt dat ze niet meer gaan leveren..

Waarom gaan ze dat niet doen? Je hebt toch een contract getekend? Of bedoel je dat je niet snel een iPhone zal krijgen?

Merlijn3 22-09-14 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 973737)
Waarom gaan ze dat niet doen? Je hebt toch een contract getekend? Of bedoel je dat je niet snel een iPhone zal krijgen?

Contract is ondertekent inderdaad. Maar de prijs is (belachelijk) laag en waarschijnlijk een fout geweest. Alhoewel ze dat niet gemeld hebben...
850 euro voor 24maanden 1GB, 90 belminuten en iPhone 6 plus.

RWK 22-09-14 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 (Bericht 973739)
Contract is ondertekent inderdaad. Maar de prijs is (belachelijk) laag en waarschijnlijk een fout geweest. Alhoewel ze dat niet gemeld hebben...

Oh dat heb je natuurlijk niet bij verteld. Om wat voor abonnement gaat het? Ik zou het afwachten hoor, als het abonnement verlengt wordt voor het bedrag dan is dat mooi meegenomen.

Merlijn3 22-09-14 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 973742)
Oh dat heb je natuurlijk niet bij verteld. Om wat voor abonnement gaat het? Ik zou het afwachten hoor, als het abonnement verlengt wordt voor het bedrag dan is dat mooi meegenomen.

Verlenging (sim only) bij tmobile. Verder niks vreemds aan, ik zit al bij tmobile namelijk.

Maar ze moeten natuurlijk bij tmobile deze verlenging doorgeven, waar tmobile op zijn geval waarschijnlijk zal zeggen dat het niet kan, omdat ik al iets via hun het lopen als verlenging (gok ik zo).. Dus lastig. Misschien maar gewoon even afwachten.

RWK 22-09-14 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlijn3 (Bericht 973739)
Contract is ondertekent inderdaad. Maar de prijs is (belachelijk) laag en waarschijnlijk een fout geweest. Alhoewel ze dat niet gemeld hebben...
850 euro voor 24maanden 1GB, 90 belminuten en iPhone 6 plus.

Klinkt niet verkeerd, hoeveel betaal je maandelijks en voor het toestel bij?

Merlijn3 22-09-14 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 973749)
Klinkt niet verkeerd, hoeveel betaal je maandelijks en voor het toestel bij?

480 voor het toestel ongeveer en 15 eu p maand.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:04.