iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   niet kunnen bellen..... (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15952-niet-kunnen-bellen.html)

chris helmkamp 11-07-08 23:50

niet kunnen bellen.....
 
Hallo,

ik heb vanmorgen mijn (eerste) Iphone gekocht, heb hem via Itunes geregistreerd, dit ging wat moeizaam, ik denk ivm. de drukte.

nu heb ik het volgende probleem...ik kan er niet mee bellen, als ik een nummer intyp, en dan ga bellen, dan verschijnt na ongeveer 3-5 sec. oproep beeindigd !
oproepen ontvangen lukt wel, evenals sms-sen, mail, Wi-Fi, internet via t-mobile enz..enz...

ik heb misschien gebruikelijk bij tmobile dat het even duurt voordat je kan bellen bij een nieuw abo ...? misschien door de drukte...?

alvast reuze bedankt voor de eventuele antwoorden...

gr,

chris

paulmadejong 12-07-08 03:05

Ik heb dus exact hetzelfde probleem, dag dat het misschien aan mij lag... Overigens heb ik een migratie vanaf Orange gedaan, ben dus geen "nieuwe" klant.

Destiny 12-07-08 03:21

Al gebeld naar T-Mobile. Die kunnen je het beste antwoord geven ;)

paulmadejong 12-07-08 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 139719)
Al gebeld naar T-Mobile. Die kunnen je het beste antwoord geven ;)

Sta ondertussen alweer een poos in de wacht. Heb het ook met een ander toestel geprobeerd maar ook met deze het zelfde probleem....

Antwoord T-Mobile:
Nog niet alle abonnementen zijn volledig geactiveerd. Dit zou ongeveer 48 uur moeten duren. Kortom; morgen moet je kunnen bellen....

Ironis 12-07-08 11:56

In een ander tpic is te lezen dat T-Mobile nog steeds bezig is met het activeren van de verschillende abbo's. Vooral nieuwe klanten hebben hier last van. (Zelf een verlenging, en bij mij werkt alles, nouja, pas volgende week, maar mijn oude abbo werkt nog prima) ..

tescione 12-07-08 12:01

@ironis

Ik heb zelf ook een verlening en ik bel ook gewoon met de nieuwe iPhone. Maar ik heb het idee dat ik gewoon met mijn oude abbo bel. De dekking van 3G (stad utrecht) hier binnenshuis valt me tegen en als ik op my t-mobile kijk dan zie ik nog steeds mijn oude relax abbo staan. Hoe weet jij dat het volgende week pas ingaat? Of heb je daar om gevraagd?

dillyg 25-05-14 13:01

heb nieuwe accu gekregen in mijn iPhone 4s en kan daarna niet bellen, gebeld worden of internetten.
Bij algemeen > info staat, netwerk niet beschikbaar.
Wie weet een oplossing voor dit probleem???

suzuki2002 25-05-14 15:05

Terug gaan en het probleem laten verhelpen

dillyg 25-05-14 21:46

ja, dat zou je wel zeggen, maar het was bij een zaak waar ze alle merken repareren en ik ben bang dat als het zijn fout was, hij nog meer schade kan veroorzaken.

suzuki2002 25-05-14 22:01

Dan zou ik zeggen gebruik deze als ipod , en koop een andere iphone .

dillyg 25-05-14 22:19

Heel erg bedankt. je hebt me enorm geholpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.