//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Update Den Haag: Ik heb net gebeld naar Belcompany Leyweg, daar hadden ze nieuwe binnengekregen, maar die gingen naar de mensen die op de reserveringslijst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 23-07-08, 15:46
BB-Tjai BB-Tjai is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 27
Standaard

Update Den Haag:

Ik heb net gebeld naar Belcompany Leyweg, daar hadden ze nieuwe binnengekregen, maar die gingen naar de mensen die op de reserveringslijst stonden. Volgende week zijn ze door de lijst heen. Dus kan iedereen ze halen.
Ik ga nu de mijn witte 16GB ophalen bij Belcompany Rijswijk.
Heb ze net gebeld en ze hebben net een nieuwe lading binnen en waren zo vriendelijk om er eentje voor mij apart te leggen.
LIEF!!!

Veel succes iedereen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 23-07-08, 15:53
ballgame ballgame is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Ben begin van de middag door 2 verschillende BC filialen in de buurt van Den Bosch gebeld dat er een zending iPhones binnen was. Toegelicht werd dat het beleid was dat men de toestelen niet op naam vasthouben maar dat de hele reserveringslijst gebeld wordt en vervolgens is het "wie het eerst komt, maalt het eerst"!

Onmiddelijk mijn werkzaamheden neer gelegd en in de auto gesprongen... en ja hoor: At last..........ik heb hem

Medewerker van BC was wel bevreest voor het vastlopen van het T-Mobile systeem, maar gelukkig liep het bij mij gesmeerd. binnen 20 minuutjes stond ik weer buiten.
  #243  
Oud 23-07-08, 17:19
David-Andrew David-Andrew is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 6
Standaard

ben nu bij bc fahrenheitstraat heb net de laatste 2 dit typ ik vanaf iphone
  #244  
Oud 23-07-08, 19:40
Phyth0n Phyth0n is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BB-Tjai Bekijk bericht
Update Den Haag:

Ik heb net gebeld naar Belcompany Leyweg, daar hadden ze nieuwe binnengekregen, maar die gingen naar de mensen die op de reserveringslijst stonden. Volgende week zijn ze door de lijst heen. Dus kan iedereen ze halen.
Ik ga nu de mijn witte 16GB ophalen bij Belcompany Rijswijk.
Heb ze net gebeld en ze hebben net een nieuwe lading binnen en waren zo vriendelijk om er eentje voor mij apart te leggen.
LIEF!!!

Veel succes iedereen!
Ik heb hem ook daar(BC rijswijk) gehaald de zwarte 16GB(wit hadden ze niet meer en de kleur maakte me niet uit) maar voor mij wilden ze hem niet opzij leggen maar ik was gelukkig alsnog optijd, bedankt voor de tip
  #245  
Oud 23-07-08, 20:02
David-Andrew David-Andrew is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 6
Standaard

heerlijk, zit nu in de bus en mijn zw iPhone 16gb werkt heerlijk.

Ik heb hem van Bc fahrenheitstraat, as hadden alleen nog 2 van 8gb
  #246  
Oud 23-07-08, 20:13
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

donderdag besteld bij TPH in deurne, en sta 3e op de lijst alleen de 2 voor me hadden 16gb z/w besteld, dus hopen dat ze geen witte willen.. morgen krijgen ze er 5 binnen werd me verteld.. hopelijk zit er dan een witte voor me bij
  #247  
Oud 23-07-08, 20:16
Vince247 Vince247 is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 43
Standaard

Wel jammer dat Apple niet gewoon vertelt wanneer ze de volgende levering hebben gepland aan de medewerkers in de verkoop punten. Was vanmiddag langs een T-shop geweest, maar de medewerker kon mij niets vertellen over volgende leveringen. Hij had wel net alle mensen die vrijdag (11e) hadden gereserveerd gebeld dat hun reservering was gearriveerd.
__________________
iPhoneclub is de bom.
  #248  
Oud 23-07-08, 20:23
sabotage sabotage is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: almere
Berichten: 2
Standaard

ik heb vanmiddag gewoon maar wat BC/TPH enzo gebeld.. pure toeval dat de bc net Iphone's binnen had gekregen.. om 17.50 heb ik mijn witte 6 gig iphone gehaald... er is nog een zwarte 16 gig, maw als je in (de buurt van) Almere woont, dan zou ik gelijk morgen ochtend bellen!
  #249  
Oud 23-07-08, 20:26
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

waarom moet je eigelijk in een t -store 50 euro reserveringskosten betalen, terwijl je ( over het algemeen zoals ik hoor) bij bijv TPH veel eerder aan de beurt bent en ook nog eens een dock van 25 euro cadeau krijgt? pure afzetterij vind ik..
en vaak hoor je ook nog dat iemand een t-store opbelt en niet heeft gereserveerd er 1tje op kan komen halen omdat iemand heeft afgezegd ( dan geef je hem toch aan de volgende op de lijst met reserveringen neem ik aan )
  #250  
Oud 23-07-08, 21:53
Vince247 Vince247 is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 43
Standaard

Ja, ik ben zo dom geweest dat te doen. Nu zit ik aan die kl*te Tshop vast, terwijl er waarschijnlijk bij andere shops eerder voorraad beschikbaar is, omdat weinig mensen weten dat je ook bij TPH en BC een iPhone kunt halen.
  #251  
Oud 23-07-08, 23:29
tompson01 tompson01 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Vanmidag op gehaalt bij t mobile shop in zeist tot zo ver tevreden allen het toetsenbord werkt af en toe niet zoals ik wil verder de gps op gg maps is niet presies verder erg te vrede en nog 1 vraag hoe kan je je abbonemens ver bruik op vragen typ vanaf me iPhone
  #252  
Oud 24-07-08, 00:17
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

@ tompson

dan moet je inloggen op www.t-mobile.nl en daar een account aanmaken en dan kun je bij ; my t-mobile kijken wat je hebt verbruikt
  #253  
Oud 24-07-08, 01:23
berndvp berndvp is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Malderen, België
Berichten: 130
Standaard

België stink!!
ik kan nog tot begin september wachten voor ik er eentje kan bemachtigen
__________________
Retina MacBook Pro 15" Mid 2012 (i7 2.6Ghz, 8GB DDR3 Ram, 512 GB SDD, GeForce 650M 1GB DDR3)
  #254  
Oud 24-07-08, 01:24
BB-Tjai BB-Tjai is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyth0n Bekijk bericht
Ik heb hem ook daar(BC rijswijk) gehaald de zwarte 16GB(wit hadden ze niet meer en de kleur maakte me niet uit) maar voor mij wilden ze hem niet opzij leggen maar ik was gelukkig alsnog optijd, bedankt voor de tip
Het was een mooie dag voor de leveringen
  #255  
Oud 24-07-08, 04:22
relaxman relaxman is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 35
Standaard

Woow, nog steeds veel wachtenden! Ik stond 11 Juli in de rij bij T-mobile shop te Nieuwedijk (Amsterdam) en was uiteindelijk derde op de reserveringslijst. Ik had hem die Woensdag daarop binnen. T-Mobile shops lijken wel dinsdags aangeleverd te worden?
  #256  
Oud 24-07-08, 11:11
jeroenw jeroenw is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 32
Standaard

M'n vriendin stond op 11 juli nummer 29 bij de Apple Store hier in A'dam en wacht nog steeds. Sterker nog: ze verwachten dat ze as vrijdag er weer 10 binnenkrijgen en dan nummer 18-28 kunnen bedienen. Wie een gouden tip heeft dus...!
  #257  
Oud 24-07-08, 19:52
MrMenne MrMenne is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard alphen a/d rijn

Ik had vandaag gebeld met een belcompany in Alphen a/d Rijn en die had nog een zwarte 16gb voor mij liggen! Meteen opgehaald dus.

Er liggen als het goed is nu nog 1 zwarte 16 gb, en 1 witte 16gb! doe er je voordeel mee..
  #258  
Oud 24-07-08, 19:55
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tompson01 Bekijk bericht
Vanmidag op gehaalt bij t mobile shop in zeist tot zo ver tevreden allen het toetsenbord werkt af en toe niet zoals ik wil verder de gps op gg maps is niet presies verder erg te vrede en nog 1 vraag hoe kan je je abbonemens ver bruik op vragen typ vanaf me iPhone
Ik geloof je direct dat je dit vanaf de iphone typt....en de spellingscontrole stond zeker uit

Hier in de achterhoek een aantal TMO shops bezocht en navraag gedaan. Ze krijgen ze geloof ik stuk voor stuk aangeleverd (1 shop had er deze week EEN gekregen) en lieten me weten dat, als het in dit tempo doorgaat, de laatsten op de diverse reserveringslijsten hun iphone eind augustus\begin september in ontvangst kunnen nemen.

Laatst gewijzigd door Celf; 24-07-08 om 19:59.
  #259  
Oud 24-07-08, 20:09
David-Andrew David-Andrew is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 6
Standaard

zoek een belcompany dus
  #260  
Oud 24-07-08, 20:25
THEBLUEDEVIL THEBLUEDEVIL is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Oosterwolde Fr
Berichten: 45
Standaard

werd vandaag gebeld door t-mobile shop in groningen met de melding dat mijn iphone zwart 16g binnen was.ik helemaal blij word ik later op de dag weer gebeld door de zelfde medewerker en kon niet opneme dus me voicemail werd ingesproken.krijg ik in eens berichtje dat het pakketje niet voor hun bedoeld was en dat hij verkeerd geleverd was en dat mijntes pas bij de volgende levering krijg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 09:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:41.