//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag die waarschijnlijk al 80 keer gesteld is, maar ik heb vandaag besloten om toch een tweede abonnement te nemen naast ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 29-07-08, 23:25
derks derks is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Hallo,
Ik heb een vraag die waarschijnlijk al 80 keer gesteld is, maar ik heb vandaag besloten om toch een tweede abonnement te nemen naast mijn huidige T-Mobile abonnement, en vroeg mij af waar in de buurt van Groningen OF in de buurt van Utrecht ik de meeste kans maak om asap aan de iPhone te komen. Volgens mij zijn er al veel mensen op dit forum die m bij een winkel gehaald hebben, dus let me know!
groeten!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 29-07-08, 23:30
Dani1 Dani1 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Helmond
Berichten: 268
Standaard

ik zou de kleine dorpjes er omheen zoeken.. in dorpen wordt vaak minder verkocht dan in grote steden.. omdat er weinig mensen in een dorp wonen, heeft iedereen inmiddels die iphone al
  #303  
Oud 30-07-08, 14:22
TheBarista TheBarista is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

De 23e Witte Iphone (16G) besteld via de Lost en Stolen via de klantenservice (TOP service trouwens) en gister (29e) bevestiging binnen met daarin dat hij binnen 10 dagen geleverd word. En dan ook nog eens voor 1 Euri bij het goedkoopste abo!!! Hoop nu dat hij binnen 10 dagen na de dagtekening wordt verstuurd (dat is de 23e)
  #304  
Oud 30-07-08, 14:25
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

vooralsnog moet je daar niet van uit gaan. tis voor zover ik kan zien in de statuslijst maar bij 5 mensen het geval. Van de 18 die m al hebben.
  #305  
Oud 30-07-08, 17:55
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Ik heb m'n iPhone (zwart, 16 Gb) vanmiddag (woensdag 30-7) gekocht bij BelCompany Nootdorp, ze hadden er nog een paar meer (o.a. een witte). Tel 015 361 99 47.

Laatst gewijzigd door marcoblom; 31-07-08 om 20:22.
  #306  
Oud 30-07-08, 20:06
TheBarista TheBarista is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBarista Bekijk bericht
De 23e Witte Iphone (16G) besteld via de Lost en Stolen via de klantenservice (TOP service trouwens) en gister (29e) bevestiging binnen met daarin dat hij binnen 10 dagen geleverd word. En dan ook nog eens voor 1 Euri bij het goedkoopste abo!!! Hoop nu dat hij binnen 10 dagen na de dagtekening wordt verstuurd (dat is de 23e)
Dus, vandaag TNT al geweest, dus nog geen 7 dagen levertijd, lijkt erop dat ze flinke extra voorraad hebben!!! Verheug me erop!!!
  #307  
Oud 30-07-08, 21:17
joeprutgers joeprutgers is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik typ dit bericht nu via een dinsdag aangeschafte iphone. Gewoon de belcompany in een nabij dorp ingelopen zonder reservering. Zwarte 16g enkel voorradig. Succes aan de minder gelukkige toegewenst
  #308  
Oud 30-07-08, 23:26
derks derks is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Ola amigo's
Ik heb hem! vandaag gewoon alle Bel Companys rond utrecht gebeld en meteen geluk gehad! dit is echt een tip, ik zou dit veel eerder doen dan weken wachten op een lijst. Succes met het jagen!!
voor de gene die m al hebben, nog tips? ik snap er nog vrij weinig van! bijvoorbeeld bijna nooit internet verbinding, terwijl ik in utrecht zit!!
alle tips zijn welkom!
groeten!
  #309  
Oud 30-07-08, 23:54
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard

weet iemand mischien wanner er word geleverd (omgeving uden,eindhoven) want bij de phone house,belcompany,t-mobile shop weten ze het niet? iemand enig idee en waneer komt er eigelijk een levering in ander schops?
  #310  
Oud 31-07-08, 00:51
hieronumus hieronumus is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 2
Standaard

Heeft iemand een idee of het een beetje opschiet bij de T-mobile shop in Tilburg?
  #311  
Oud 31-07-08, 10:47
jeroenw jeroenw is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 32
Standaard

Heb je een PM gestuurd.
  #312  
Oud 31-07-08, 10:48
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Hmmm Bikkel91, in de bevestigingsmail die ik kreeg van deze post stond nog "(gratis)" erbij, dat zie ik nu niet meer staan.
Was er gister al niet een reply en een topic hierover verwijderd omdat je hier winst op wilt maken?
  #313  
Oud 31-07-08, 11:09
FibeR FibeR is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik liep gisteren om kwart voor 6 de belcompany binnen om een iPhone te reserveren. Hadden ze nog een paar 16GB zwarte iPhones net binnen gekregen. Was in Utrecht in Kanaleneiland.
  #314  
Oud 31-07-08, 18:00
TheBarista TheBarista is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBarista Bekijk bericht
Dus, vandaag TNT al geweest, dus nog geen 7 dagen levertijd, lijkt erop dat ze flinke extra voorraad hebben!!! Verheug me erop!!!
Dus toch helaas niet, was even vergeten dat ik van mijn spaarpuntjes van de T-mobile nog iets had besteld dus toch nog wachten.....aaaahhhh
  #315  
Oud 31-07-08, 18:51
hieronumus hieronumus is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 2
Standaard

Heb een week geleden gereserveerd bij de T-mobile shop in tilburg maar vandaag werd ik gebeld dat hij binnen was!! Ik heb hem nu.
Ze vertelden mij wel dat er bij T-mobile een mail is gestuurd. Daar stond in dat Lost en Stolen niet meer werkt bij de Iphone.
Ik kreeg hem mee omdat ik bij reservering al aangegeven had om daar gebruik van te maken.
  #316  
Oud 31-07-08, 20:32
iRaggae iRaggae is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

ik 13 juli mijn abo bij t-mobile verlengd met de mededeling dat ik waarschijnlijk 6 weken moest wachten
maar zowaar, Wie belt er gisteravond 30 juli aan om 19:00 uur. De postbode met mijn splinternieuwe i-phone 16gb zwart.

dus voor niets 2 weken me lopen ergeren aan de levertijd.
  #317  
Oud 31-07-08, 21:31
TheBarista TheBarista is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRaggae Bekijk bericht
ik 13 juli mijn abo bij t-mobile verlengd met de mededeling dat ik waarschijnlijk 6 weken moest wachten
maar zowaar, Wie belt er gisteravond 30 juli aan om 19:00 uur. De postbode met mijn splinternieuwe i-phone 16gb zwart.

dus voor niets 2 weken me lopen ergeren aan de levertijd.
Dit geeft hoop zou mooi zijn volgende week woensdag op mijn verjaardag
  #318  
Oud 31-07-08, 22:54
omikron777 omikron777 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

Hoi,

ik heb maandag een 8GB bestelt bij premium reseller LJS in Den Haag, was de 6e op de lijst, en woensdag was hij al binnen. Had wel mazzel, er kwamen kennelijk meer stuks binnen dan gemiddeld 2 per week.
Ook (volgens mij) vriendelijkere verkopers dan bij alle GSM boeren.

Greetz,

Omikron
  #319  
Oud 01-08-08, 16:02
iphonegirl iphonegirl is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

weet iemand hoelang het duurt voordat TNT met het pakketje komt als je vandaag op status 4 bent beland
  #320  
Oud 01-08-08, 16:26
e_hoogkamer e_hoogkamer is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Standaard bestel status

Heb jij via de site besteld of telefonisch?
Wil namelijk wel weten of als je telefonisch hebt besteld dat je de bestel status kan bekijken.

gr.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iRaggae Bekijk bericht
ik 13 juli mijn abo bij t-mobile verlengd met de mededeling dat ik waarschijnlijk 6 weken moest wachten
maar zowaar, Wie belt er gisteravond 30 juli aan om 19:00 uur. De postbode met mijn splinternieuwe i-phone 16gb zwart.

dus voor niets 2 weken me lopen ergeren aan de levertijd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.