//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag bij Belcompany in Rotterdam Zuidplein binnengelopen, nog 1 witte iPhone! Morgen mijn reservering bij de t-store maar annuleren, 2,5 weken heeft het geduurd en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #321  
Oud 01-08-08, 17:40
MattQ90 MattQ90 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Vandaag bij Belcompany in Rotterdam Zuidplein binnengelopen, nog 1 witte iPhone! Morgen mijn reservering bij de t-store maar annuleren, 2,5 weken heeft het geduurd en nog niks gehoord... niet dat dat nu nog nodig is

(belcompany Zuidplein zegt trouwens ongeveer iedere dag een levering binnen te krijgen, Saturn zegt dat t-mobile zelf zonder voorraden zit, en phone house wist niks...)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 01-08-08, 19:28
jamesdean jamesdean is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zuide
Berichten: 12
Standaard

eindelijk me iphone binnen gekregen
  #323  
Oud 01-08-08, 20:58
wjw wjw is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 1
Standaard

Kennelijk rekenen ze op het geduld van degene die de iPhone hebben besteld. Ik liep van de week Belcompany Nootdorop binnen, en er was gewoon voorraad van de 16Gb wit en zwart. Dus even later had ik mijn iPhone in handen de winkel uit. Wat een fantastisch apparaat.
  #324  
Oud 01-08-08, 21:06
diseazed diseazed is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

ik heb mijn iphone 3g 8gb vorige woensdag besteld, en ik heb hem morgen al op de mat liggen!!

dus dat is 4 dagen, inplaats van 6 weken levertijd

ik had hem via de telefoon aangevraagd bij tmobile voor degenen die dit willen weten.
  #325  
Oud 01-08-08, 21:43
ventheman ventheman is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

hey mensen,

ik heb vandaag mijn iphone gehaald bij de belcompany in leidschenhage.
ik stond niet op een reserveringslijst en kon na een telefoontje een witte 16 gig zo halen!
  #326  
Oud 03-08-08, 12:43
Dokter Doolittle Dokter Doolittle is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Op 17 juli een iphone 3g 8g besteld bij t-mobile Haarlem maar helaas nog niets...

Ik vraag me wel iets af, misschien heeft iemand hetzelfde:
Momenteel zit ik bij Orange en wil via lost&stolen procedure eerder op t-mobile overstappen. Ik lees dat de t-mobile shop geen lost&stolen meer doet voor de iphone, is dit overal zo? En krijg ik dan een nieuwe simkaart of werkt de Orange kaart direct in mijn nieuwe iphone?
  #327  
Oud 03-08-08, 19:22
hayphone hayphone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 77
Standaard

Vandaag de T-mobile-shop in Utrecht centrum binnengelopen. Daar hadden ze niets meer. Ik kon me op de wachtlijst laten zetten, maar het zou maximaal 8 weken (!!!!) duren. Bij de PhoneHouse hetzelfde verhaal, hier zou het ook 8 weken kunnen duren. Bij de MediaMarkt (ook Utrecht) zei de verkoper dat hij nét de laatste verkocht had. Hij zei dat de verkoop daar niet zo hard liep, omdat mensen allemaal naar telecomwinkels gingen om hem te kopen. Hij zei verder dat hij volgende week weer een nieuwe voorraad verwacht.

Ik denk dat ik het morgen weer eens ga proberen, in Winkelcentrum Overvecht ofzo... Of heeft iemand een andere super-tip voor me om z.s.m een iPhone te hebben in de omg. Utrecht? Thanks!
  #328  
Oud 04-08-08, 13:52
reallife reallife is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Vandaag binnengelopen bij Apple store en een 16 gb kunnen meenemen.
Vet ding zeg
  #329  
Oud 04-08-08, 14:17
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Ook maar even hier dan: iPhone 3G 16GB zwart vanochtend ontvangen, 18/7 telefonisch besteld via de L&S procedure.
  #330  
Oud 04-08-08, 16:11
HansTis HansTis is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 21
Standaard Zakelijke klant

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diseazed Bekijk bericht
ik heb mijn iphone 3g 8gb vorige woensdag besteld, en ik heb hem morgen al op de mat liggen!!

dus dat is 4 dagen, inplaats van 6 weken levertijd

ik had hem via de telefoon aangevraagd bij tmobile voor degenen die dit willen weten.
Hé, dat is snel! Ik bestelde/verlengde (zakelijke klant, verlenging paar maanden vóór afloop huidige abonnement) telefonisch afgelopen donderdag 31 juli. Nog geen bevestiging via e-mail. Ben jij ook een zakelijke klant en ook een verlenging?

Hoop dat het hier ook zo snel gaat ik reken(de) op 4 tot 6 weken maar nu ik dit lees...
  #331  
Oud 04-08-08, 16:24
Wally21's schermafbeelding
Wally21 Wally21 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

ik heb mijn 16GB zwart 17 julie besteld en ben nu nr5 op de wachtlijst bij T-mobile Tilburg. morgen krijgen ze weer nieuwe waar ik waarschijnlijkk bij zit. de zwarte 16GB kregen ze namelijk 4 á 5 stuks per levering en de witte hebben ze er 30 van binnen gekregen!! helaas waren deze op maar er waren daarvoor geen reserveringen! dus als ik er morgen niet bij zit dan neem ik wel gewoon een witte. kleur maakt mij namelijk niet zo uit.
  #332  
Oud 04-08-08, 17:55
sonick sonick is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Maarssen
Berichten: 18
Standaard

Ik heb op 24 juli een bestelling geplaatst bij de T-Mobile winkel in het centrum van Utrecht.

Heb 50 euro aanbetaald.

Maar stel nou dat ik hem bij de applestore of phonehouse tegenkomt.
Doordat net iemand geweigerd is bij de acceptatieprocedure kan ik die 50 euro dan terug claimen of wordt het bij de desbetreffende winkel gelijk eraf getrokken of kan ik toch echt stiekem fluiten naar mn centen...
  #333  
Oud 04-08-08, 18:42
leagallow leagallow is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

hey,
31 july mijn iphone 16gb zwart besteld bij de t-mobile shop in arnhem.
tegen mij zeiden ze dat ik 4 tot 5 weken moet wachten op m'n iphone. toch wel een beetje jammer ik dacht dat bij de lansering 1500 iphones in nederland gewoon een tacktiek was en dat ze binnen enkele weken genoeg iphones hebben... eigelijk beetje jammer. iemand enig idee wanneer de volgende levering der is?
  #334  
Oud 04-08-08, 18:58
Wally21's schermafbeelding
Wally21 Wally21 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonick Bekijk bericht
Ik heb op 24 juli een bestelling geplaatst bij de T-Mobile winkel in het centrum van Utrecht.

Heb 50 euro aanbetaald.

Maar stel nou dat ik hem bij de applestore of phonehouse tegenkomt.
Doordat net iemand geweigerd is bij de acceptatieprocedure kan ik die 50 euro dan terug claimen of wordt het bij de desbetreffende winkel gelijk eraf getrokken of kan ik toch echt stiekem fluiten naar mn centen...
Je kunt het annuleren, echter brengt T-mobile hiervoor iets van €4,50 administratie kosten in rekening dat wordt dan verekend met je aanbetaling die je hebt gedaan.
  #335  
Oud 04-08-08, 19:28
rl88 rl88 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik was vorige week in de t-mobile shop voor de reservering van de iPhone, alleen hadden ze nog een witte liggen van iemand die hem niet meer nodig had. Maar omdat ik vandaag pas mocht verlengen hebben ze hem voor mij apart gehouden! Zonder aanbetaling! Vandaag dus opgehaald en gelijk iPhone abbonement aangezet, en dat allemaal voor maar €50! Ze hebben mij verteld dat de levertijd nu 6 - 8 weken is... Ik hoop dat jullie ook wat geluk hebben!
  #336  
Oud 04-08-08, 19:32
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Op Macrumors is te lezen dat Apple de productie heeft laten opschroeven tot 800.000 iPhones per WEEK. Kenners waarschuwen dat daarmee de maximale productiecapaciteit van Foxconn wordt overschreden en "warns there may be some quality control issues ahead".
  #337  
Oud 04-08-08, 20:00
e_hoogkamer e_hoogkamer is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 29
Unhappy

ik heb de telefoon (3g 16 gig) afgelopen vrijdag (01-08) besteld.
Telefonisch heb ik hem besteld.
alleen nu kreeg ik te horen dat de levertijd is opgeschroefd naar 6 tot 9 weken?!?!!?

Kan iemand dit bevestigen
Zal het wel minder vinden
  #338  
Oud 04-08-08, 20:30
boogey745 boogey745 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik heb 31-7 mijn iphone 8g besteld bij t-mobile shop Hoorn , ze vertelde mij dat de levertijd 3-4 weken was, ben niet verder gaan zoeken bij PH en BC hopenlijk is de levertijd iets minder , zo niet, jammer dan , tijdje wachten
  #339  
Oud 04-08-08, 20:38
jamesdean jamesdean is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zuide
Berichten: 12
Standaard

het wachten valt opzich wel mee ze krijgen 2 of 3 keer een levering binnen.
  #340  
Oud 04-08-08, 20:44
boogey745 boogey745 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Wacht het "rustig" af, wanneer ze bellen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:12.