//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een bevestiging binnen gehad van tmobile. In de brief staat binnen 10 dagen. Ik heb em via de shop besteld op 7 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 14-08-08, 00:43
tefalone tefalone is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 7
Standaard

Ik heb vandaag een bevestiging binnen gehad van tmobile. In de brief staat binnen 10 dagen. Ik heb em via de shop besteld op 7 aug het is nu 13 aug. Dus dat is maximaal 2,5 week. Ik hoop em nog deze week te krijgen.
Niet dat ik veel tijd heb om er mee te spelen, maar ik vind wel een gaatje..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 14-08-08, 09:22
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boogey745 Bekijk bericht
en toch hoop ik ook stiekem op een telefoontje van tmobile morgen, dan ben ik precies 14 dagen onderweg. terwijl de levertijd 3-4 weken is, het zal weer net zo zijn dat ik niet tussen de "lucky bastards" val die hun iphone al heel snel hebben ontvangen
Jij hebt er tenminste al 2 weken wachten op zitten, ik pas 1 dag
Ga zometeen tegen beter weten in om te vragen of ik die witte mee kan krijgen die gister is 'blijven liggen'...
  #403  
Oud 14-08-08, 10:16
DJTizio DJTizio is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tefalone Bekijk bericht
Ik heb vandaag een bevestiging binnen gehad van tmobile. In de brief staat binnen 10 dagen. Ik heb em via de shop besteld op 7 aug het is nu 13 aug. Dus dat is maximaal 2,5 week. Ik hoop em nog deze week te krijgen.
Niet dat ik veel tijd heb om er mee te spelen, maar ik vind wel een gaatje..
Ik ook op 7 via de webshop, wederom kijken wie em eerder heeft!
  #404  
Oud 14-08-08, 13:45
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Update, vanmorgen hebben ze een intern bericht gekregen dat ze vandaag een lading binnen krijgen. Had een uiterst vriendelijke jongen (die overigens wel een boze blik kreeg nadat hij mij toezeggingen deed lol) die even opzocht hoeveel bestellingen er voor mij zijn. 10 witte intotaal, ik ben nummer 11. Ik moet vanavond (koopavond) even terug gaan om te kijken of er 11 of meer binnen zijn gekomen. In dit geval zou ik dus 1 (!!!) dag wachten...

tip: bestel een witte, dat is veruit het minst bestelde model...
tip2: doe trouwens maar niet, kleinere kans dat ik ook iemand met een witte zie lopen
  #405  
Oud 14-08-08, 14:45
boogey745 boogey745 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Update, vanmorgen hebben ze een intern bericht gekregen dat ze vandaag een lading binnen krijgen. Had een uiterst vriendelijke jongen (die overigens wel een boze blik kreeg nadat hij mij toezeggingen deed lol) die even opzocht hoeveel bestellingen er voor mij zijn. 10 witte intotaal, ik ben nummer 11. Ik moet vanavond (koopavond) even terug gaan om te kijken of er 11 of meer binnen zijn gekomen. In dit geval zou ik dus 1 (!!!) dag wachten...

tip: bestel een witte, dat is veruit het minst bestelde model...
tip2: doe trouwens maar niet, kleinere kans dat ik ook iemand met een witte zie lopen
de kans is dus groot als je vandaag niet geinformeerd word dan het nog zeker 1 week duurt? en bij welke t mobile shop was je als ik vragen mag?
  #406  
Oud 14-08-08, 15:14
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Ik ga rond 6 uur even sporten dus ga vlak daarvoor langs bij de tmob winkel. Hebben ze hem niet dan moet ik minimaal een week wachten denk ik. Ik zal dan meteen vragen of hij weet hoevaak er een levering plaats vindt. Hij vertelde mij dat hij al 1,5 week geen witte binnen heeft gekregen, dus dat de kans groot was dat er nu witte iphones bij zitten. Dit alles geschiedde in Arnhem..
Door de drukte aldaar hebben ze vaak geen tijd om na te bellen dat de iphones binnen zijn. Wacht je op een belletje, dan kan het het zo zijn dat deze uitblijft om deze rede..
  #407  
Oud 14-08-08, 15:18
boogey745 boogey745 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

oke , als ze deze week nog niet bellen, dan geef ik ze zelf wel even een telefoontje Bedankt voor je informatie
  #408  
Oud 14-08-08, 15:44
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boogey745 Bekijk bericht
oke , als ze deze week nog niet bellen, dan geef ik ze zelf wel even een telefoontje Bedankt voor je informatie
Neem aan dat je hem bij een winkel in bestelling hebt. Ze kunnen telefonisch geen informatie geven, simpelweg omdat je het nummer niet kunt achterhalen. Bedrijfspolicy! Ook de klantenservice etc hebben deze nummers niet, zodat ze ook niet in bijzondere gevallen het nummer van jouw tmob winkel kunnen geven. Je moet er dus zelf even langs gaan als je in de gelegenheid bent..
  #409  
Oud 14-08-08, 15:54
boogey745 boogey745 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Neem aan dat je hem bij een winkel in bestelling hebt. Ze kunnen telefonisch geen informatie geven, simpelweg omdat je het nummer niet kunt achterhalen. Bedrijfspolicy! Ook de klantenservice etc hebben deze nummers niet, zodat ze ook niet in bijzondere gevallen het nummer van jouw tmob winkel kunnen geven. Je moet er dus zelf even langs gaan als je in de gelegenheid bent..
nemen ze dan toevallig contact met je op via een 06 nummer? was vorige week wel gebeld door ander 06 nummer en dat gebeurd niet vaak
  #410  
Oud 14-08-08, 16:10
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boogey745 Bekijk bericht
nemen ze dan toevallig contact met je op via een 06 nummer? was vorige week wel gebeld door ander 06 nummer en dat gebeurd niet vaak
Geen idee, werd net gebeld door een onderdrukt nummer. Was gister in de shop geweest en tmobile heeft mijn nummer gegeven aan een bedrijf dat de klanttevredenheid toetst. Ik moest vragen beantwoorden over de service....

Als je al 2 weken wacht zou ik maar even langs gaan. Krijg je iig meer informatie en misschien heb je zelfs geluk...

Zijn natuurlijk ook mensen die hem toch niet willen of toch een andere kleur of ineens geen geld hebben etc....zou een shotje wagen..
  #411  
Oud 14-08-08, 16:19
boogey745 boogey745 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Zal ik zeker even doen dan, was er eergister nog, maar niet naar binnen gestapt, zal even kijken wanneer ik langs kan gaan. niet geschoten is altijd mis
  #412  
Oud 14-08-08, 16:28
PhresiF PhresiF is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Huissen
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Geen idee, werd net gebeld door een onderdrukt nummer. Was gister in de shop geweest en tmobile heeft mijn nummer gegeven aan een bedrijf dat de klanttevredenheid toetst. Ik moest vragen beantwoorden over de service....

Als je al 2 weken wacht zou ik maar even langs gaan. Krijg je iig meer informatie en misschien heb je zelfs geluk...

Zijn natuurlijk ook mensen die hem toch niet willen of toch een andere kleur of ineens geen geld hebben etc....zou een shotje wagen..
Ik werd ook gebeld door dat zelfde bedrijf dat aan mij vroeg of ik een telefonische enquete in wilde vullen over t-mobile. Leuk dat ze dat nou juist in deze tijd doen, want nu zitten juist veel mensen met klachten. Waarschijnlijk willen ze weten wat ze hebben aangericht met de lanch van de iphone
  #413  
Oud 14-08-08, 16:37
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PhresiF Bekijk bericht
Ik werd ook gebeld door dat zelfde bedrijf dat aan mij vroeg of ik een telefonische enquete in wilde vullen over t-mobile. Leuk dat ze dat nou juist in deze tijd doen, want nu zitten juist veel mensen met klachten. Waarschijnlijk willen ze weten wat ze hebben aangericht met de lanch van de iphone
Ik wacht pas een dag en hoop nog steeds dat ik hem zometeen heb, dus ik was zeer tevreden over alles. Zul je zien dat ik hem pas over 3 weken heb, nooit bereik heb en hardware storingen lol, dan bel ik wel even om te melden dat m'n mening ietwat anders is geworden

Voor nu heb ik nog hoop
  #414  
Oud 14-08-08, 17:09
DJTizio DJTizio is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Gelukkig gaat mijn tmobile abonnement pas ergens in september in ruime tijd om alles op orde te krijgen daar bij tmobile. Maar wacht toch niet zoo gelukkig, niet kunnen bellen met je iphone voor 3 maanden zuigt xD
  #415  
Oud 14-08-08, 19:19
leagallow leagallow is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Ik vandaag, nu maar hopen dat er weinig hippe mensen in Arnhem wonen die er ook 1 willen

*edit; ze zeiden trouwens dat ik een week of 3 moet wachten.....

*edit2; Toch maar even het gehele verhaal:
vandaag de Tmobile shop binnen gelopen om te bestellen. Zeiden dat ze niks op voorraad hadden. Heb een zwarte 16g besteld. Na even nadenken ben ik om half 6 terug gegaan om toch de witte te bestellen. Ik zag toen dat een man een zwarte 8g kocht. Hij wilde eerst een witte maar had waarschijnlijk niet begrepen dat die alleen in 16g is. Ik was niet bijdehand genoeg om te zeggen dat ik die witte dan wel wilde. Ik ga morgen terug om te vragen hoeveel ik op de lijst sta en of ik alsnog die witte dan niet kan krijgen....

Wat mij wel opvalt is dat iedereen aan het klagen is over de 2 tot 6 weken wachttijd, maar dat iedereen hem wel (ruim)binnen 2 weken in huis heeft. Er is hoop
hahaha ja man.. ik denk dat ik dan ook mares ff ga buurten daar ik wacht nu al 2 weken op de iphone maar nog steeds geen bericht. natuurlijk mag ik niet klagen want de wachtijd was 3-4weken
  #416  
Oud 14-08-08, 20:21
boogey745 boogey745 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leagallow Bekijk bericht
hahaha ja man.. ik denk dat ik dan ook mares ff ga buurten daar ik wacht nu al 2 weken op de iphone maar nog steeds geen bericht. natuurlijk mag ik niet klagen want de wachtijd was 3-4weken
ook toevallig op 31 Juli besteld?
  #417  
Oud 14-08-08, 22:04
leagallow leagallow is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

jaa idd. en ik werd net gebeld. en ik zit nu thuis met m'n iphone 16gb black!
  #418  
Oud 14-08-08, 22:36
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leagallow Bekijk bericht
jaa idd. en ik werd net gebeld. en ik zit nu thuis met m'n iphone 16gb black!
Jij werd net gebeld?? Tegen mij zeiden ze dat ze geen lading binnen hebben gehad?!
Iets met TNT die niet langs waren gekomen? Hoe kunnen ze jou dan bellen??
Ik wacht pas 1 dag, maar er zijn maar een paar mensen voor mij die een witte willen hebben...
well, I have to wait probably..

Hoe laat was je in de winkel? Het was er super druk, waarschijnlijk stond jij er ook hehe
  #419  
Oud 14-08-08, 22:40
leagallow leagallow is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Jij werd net gebeld?? Tegen mij zeiden ze dat ze geen lading binnen hebben gehad?!
Iets met TNT die niet langs waren gekomen? Hoe kunnen ze jou dan bellen??
Ik wacht pas 1 dag, maar er zijn maar een paar mensen voor mij die een witte willen hebben...
well, I have to wait probably..

Hoe laat was je in de winkel? Het was er super druk, waarschijnlijk stond jij er ook hehe
ja +/- 1,5 uur geleden. (7.30/8.00 pm) helaas werd ik niet geholpen door die t-mobile chick

ontopic: tja vreeemd eigelijk. ik had nog met die lui gepraat daar en ze hadden niks op vooraad. en de 8gb ging bij hun het snelste, daarna de 16gb zwart en als laatste de witte. ik had nog gevraagd of ik de iphone evntueel kon omwisselen voor een witte, maar dat kon niet meer helaas... maar ik ben der wel heel blij mee. iig. ik denk dat als je een zwarte iphone hebt besteld dat je die binnen nu en 2 weken hebt. vooral de 8gb want die scheen het meest binnen te komen.

Laatst gewijzigd door leagallow; 14-08-08 om 22:45.
  #420  
Oud 14-08-08, 23:18
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leagallow Bekijk bericht
ja +/- 1,5 uur geleden. (7.30/8.00 pm) helaas werd ik niet geholpen door die t-mobile chick

ontopic: tja vreeemd eigelijk. ik had nog met die lui gepraat daar en ze hadden niks op vooraad. en de 8gb ging bij hun het snelste, daarna de 16gb zwart en als laatste de witte. ik had nog gevraagd of ik de iphone evntueel kon omwisselen voor een witte, maar dat kon niet meer helaas... maar ik ben der wel heel blij mee. iig. ik denk dat als je een zwarte iphone hebt besteld dat je die binnen nu en 2 weken hebt. vooral de 8gb want die scheen het meest binnen te komen.
lol, rond half 8 liep ik ook die toko binnen, 5e keer in 2 dagen, dus ze zagen me en begonnen al nee te schudden, ik ga ze stalken...
Heb een witte besteld btw...die was al 1,5 niet binnen gekomen, laatste lading zaten 50 16gig zwarte bij...tis maar net wat ze krijgen..
witte wordt het minste besteld, maar dus ook het minst geproduceerd...
glas half vol of half leeg, ik wacht rustig af...

internet je nu trouwens met je iphone?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 09:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.