//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Topic staat toch niet voor niets bij chat, komop joh laat die gasten lekker babbelen over wat ze horen en willen, heb je toch geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 16-07-08, 13:40
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

Topic staat toch niet voor niets bij chat, komop joh laat die gasten lekker babbelen over wat ze horen en willen, heb je toch geen last van??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 16-07-08, 13:43
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Locutus Bekijk bericht
is gewoon leuk tindsverdrijf als er op je werk weer eens niets te doen is...
Mee eens, laat anderen maar denken
__________________
WE THE BEST! LISTEN!!
  #83  
Oud 16-07-08, 15:32
Swiftly Swiftly is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuigiStyla Bekijk bericht
Topic staat toch niet voor niets bij chat, komop joh laat die gasten lekker babbelen over wat ze horen en willen, heb je toch geen last van??
Ja, ook helemaal mee eens,...maar ik chat toch gewoon mee..
is ook wel eens leuk om te lezen dat mensen zich kunnen verbazen over hoe "we" zijn.
__________________
iFuEUck = Apple laat europeanen 1€ voor 1$ betalen, terwijl de euro inmiddels $1,50 waard is.
  #84  
Oud 16-07-08, 16:28
Buitenwesten Buitenwesten is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 12
Standaard

Weet iemand al wat meer over leveringen bij TPH?
Ps: En já ik ben ongeduldig
  #85  
Oud 16-07-08, 16:32
macciato macciato is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buitenwesten Bekijk bericht
Weet iemand al wat meer over leveringen bij TPH?
Ps: En já ik ben ongeduldig
Ik ben er gister geweest (In Haren, Groningen), ja ik was ook ongeduldig. Daar vertelde ze mij dat ze maandag een levering gekregen hebben. Toen ik me vrijdag op de lijst hed laten zetten vertelde ze me daar ook dat er vrijdag (dus 11 juli) ook al 5 extra waren gekomen. Maandag zijn er ook weer 5 gekomen. Dus wat ik denk is 2x per week een levering (hoeveelheid is afhankelijk van de grote van het filiaal).

Edit: Dit is niet TPH maar BelCompany, sorry..

Laatst gewijzigd door macciato; 16-07-08 om 16:44.
  #86  
Oud 16-07-08, 16:54
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wiedo Bekijk bericht
Ik neem aan dat mensen die vrijdagochtend in de rij hebben gestaan hun iphone eerder krijgen dan mensen die lui op de webshop hebben besteld. Zeker omdat bij de webshop staat dat de levertijd waarschijnlijk 6 weken bedraagd. Het lijkt mij in iedergeval een stuk eerlijker.
Lekker eerlijk? Lekker eerlijk als je in het ziekenhuis ligt en je dus helemaal niet bij de grand opening had kunnen zijn! Woon zelf in r'dam en had er graag bij willen zijn, maar dat gaat lastig als je een infuus in je arm hebt.

Ik was dus erg blij dat mijn vriend 'm alvast via internet kon aanvragen aangezien je mensen ook niet kan en mag machtigen. Door die hele toestand zit ik nu zonder abbonement en zonder toestel. Ik zou dus wel erg blij zijn als Internet ook wat voorrang kreeg. Aangezien mensen die niet mobiel zijn dan ook een kans maken!!!
__________________
-Iphone 3G W16GB-
  #87  
Oud 16-07-08, 16:59
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Ik heb nog van niemand gehoort over eventuele levering aan huis. dus bestelling via de t-mobile site. Niemand wat gekregen?
  #88  
Oud 16-07-08, 17:03
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Ik dus ook niet en ben echt alle topics goed aanhet doorspitten. Ik denk dat ik deze vakantie zonder abbo moet doen wat erg k*t is aangezien ik een dag eerder dan mijn ouders vertrek naar Italië en zij de sleutels hebben. Hopen dat de Iphone toch van de week (of in ieder geval het abbon). van de week binen komt!!
  #89  
Oud 16-07-08, 17:17
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Laten we het hopen
  #90  
Oud 16-07-08, 17:33
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Ik heb al een mail verstuurd naar t-mobile met de vraag, waarom zij wel, en wij niet.
Misschien dat ik vanavond na m'n werk even een belletje ga plegen.
  #91  
Oud 16-07-08, 17:46
wiedo wiedo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

wiedo heeft er nu ook eentje!

Daarbij neem je telefoon op als T-Mobile belt, als ze drie keer hebben gebeld en je neemt niet op.. vette pech.. je gaat weer onderaan de lijst. Ze spreken ook NIETS in.
  #92  
Oud 16-07-08, 19:24
Locutus Locutus is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 51
Standaard

kreeg zojuist ook een belletje van de phonehouse. Die hadden ook levering gekregen vandaag... Dus nog een mooie 16 gb voor een maat van me
  #93  
Oud 16-07-08, 19:34
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Zouden sommige TPHuizen morgen ook ladingen kunnen krijgen?
  #94  
Oud 16-07-08, 19:44
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Hoe moeten wij dat weten? Ik zit morgen in de VS, ik heb geen flauw idee.

Citaat:
Bel ze dan op!
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
  #95  
Oud 16-07-08, 19:44
Locutus Locutus is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 51
Standaard

ik heb echt geen idee... Hoop doet leven toch?
  #96  
Oud 16-07-08, 19:50
TL5 TL5 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 39
Standaard

Afgelopen vrijdag mn contract telefonisch vernieuwd. Vandaag een brief van T-mobile binnen gekregen dat het contract vernieuwd wordt, blabla. Maar daar stond ook in dat het bijbehorende toestel BINNEN 10!!! dagen geleverd zou worden. Aangezien de brief getekend was afgelopen vrijdag 11 juli, is mijn Iphone er uiterlijk volgende week vrijdag (:
  #97  
Oud 16-07-08, 20:06
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Bellen heeft weinig zin omdat dit filiaal 't niet weet, en sommige filialen weten het wel (volgens mij)
  #98  
Oud 16-07-08, 20:07
boukej boukej is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Oss
Berichten: 29
Standaard

@tl5

ik hoop het voor je
klinkt natuurlijk beter dan 6 weken!
  #99  
Oud 16-07-08, 20:07
ballgame ballgame is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard T-Mobile shop Den Bosch en Bel Company

Ben eigenlijk niet reageerder op fora, maar nu kan ik het niet laten. Het volgende: Vrijdag na ruim 2 uur in de rij gestaan te hebben kon ik bij de T-Mobile shop in Den Bosch een reservering plaatsen voor een 8 GB Iphone.

Ik had nummer 44, ze hadden 30 Iphones, ergo ben nummer 14 op de lijst. maar welke lijst? T-Mobile blinkt niet uit in heldere communicatie over de uitlevering, daar is in dit forum al genoeg over geschreven.
Sterker nog, toen ik gistermiddag het call centre van TM belde wist men mij te vertellen dat de op internet gemelde levering van dinsdag onzin was. Quote: "Op het hoofdkantoor weten wij van niks".

Internet geeft andere berichten door...maar oke.

Einde van deze middag toch maar maar even live polshoogte gaan nemen bij de TM shop. En er werden Iphones uitgeleverd, aan mensen die achter mij in de rij hebben gestaan, vrijdag jl.
Vreemd!

Even toelichting gevraagd bij de shopmanager. Ik vrees namelijk dat TM abonnees vooraan krijgen, iets wat hij in alle toonaarden ontkende.

Tevens aangegeven dat ik baal van de slechte communicatie rondom nieuwe zendingen. Ook hij (de shopmanager TM) kan niet aangeven wanneer er een nieuwe zending binnenkomt, sorry, sorry......

Maar wat mij pas echt verbaasde was toen ik op de valreep de BC, die om de hoek van de TM shop ligt, binnen liep, was dat men daar nog Iphones beschikbaar had. Weliswaar alleen nog 2 witte, de laatste zwarte werd net aan een klant voor mij verkocht.
Het uiterst attente winkelpersoneel wist wel te melden dat bij hen vrijdag een nieuwe zending binnenkomt, dat er bij BC Den Bosch een beperkte reserverings/wachtlijst is en dat de kans groot was als ik daar reserveerde dat ik vrijdag een Iphone geleverd kan krijgen.
Daar ik vanmiddag telefonisch ook al bij een BC in een dorpje in de buurt had gereserveerd ben ik er niet op ingegaan.
Overigens kreeg ik vanuit die BC vestiging hetzelfde verhaal te horen als in bij de BC in Den Bosch.

Bottomline:
TM weigert een heldere communicatie te voeren met zijn (toekomstige) klanten. BC vestigingen doen dat wel en geven in mijn optiek informatie waar je wat mee kan.
Kortom, ik overweeg mijn € 50,- terug te vragen en te gokken op het paard wat BC heet. Daarnaast gun ik het BC meer vanwege hun klantgerichte houding.

Wordt vast vervolgd.
  #100  
Oud 16-07-08, 20:12
boukej boukej is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Oss
Berichten: 29
Standaard

hoop voor je dat je hem dan vrijdag kunt hebben...

inderdaad ook mijn ervaring met t-mobile: qua netwerk nooit echte problemen gehad, maar als je een keer een vraag hebt ofsow... ow ow ow wat een personeel zeg!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 09:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.