//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn reden dat ik "NIET" bij T-mobile shop heb gereserveerd was die 50 euro, en dat ik bang ben dat ik 't niet terug krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 16-07-08, 20:27
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Mijn reden dat ik "NIET" bij T-mobile shop heb gereserveerd was die 50 euro, en dat ik bang ben dat ik 't niet terug krijg wanneer ik ergens anders heen wil gaan.. Verder sta je vaak op een grotere lijst
__________________
WE THE BEST! LISTEN!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 16-07-08, 20:30
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Ik ben vandaag gaan vragen in het Mobistar filiaal in de Lippenslaan in Knokke-Heist wanneer ze nieuwe iPhones binnen krijgen.

En dat wisten ze zelf niet, en als ze er binnen krijgen zijn die eerst voor de gereserveerde klanten. En dat aantal loopt al behoorlijk op.

Het zouden er rond de 50 zijn.




Ben naar The Phone House geweest, en zij hebben nog geen officiële bekendmaking of ze de iPhone ook in België gaan verkopen, het is zeker niet meer voor deze zomer zei de kassabediende.
  #103  
Oud 17-07-08, 13:46
Pejee Pejee is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: gent(be)
Berichten: 11
Standaard

je kan de 8gb (nog voor even wss) bestellen op de site van mobistar.


Edit: Allemaal op!

Laatst gewijzigd door Pejee; 17-07-08 om 13:54.
  #104  
Oud 17-07-08, 17:20
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Ik heb zojuist de Iphone 16GB zwart besteld op de site van T-mobile. Nu loopt mijn vodafone abbo af over 2 weken en ik verwacht mijn Iphone pas over 6 weken, maar ik zal toch wel mijn sim kaart krijgen over 2 weken? Want dat zou betekenen dat er speciaal voor de simkaart iemand langs moet komen om de kopie van mijn paspoort en bankafschrift in ontvangst te nemen.
En over 6 weken moet er weer iemand langskomen om de Iphone te brengen en het remboursbedrag in ontvangst te nemen.
Nog meer mensen die hier mogelijk ervaring mee hebben of krijgen??
  #105  
Oud 17-07-08, 17:37
Locutus Locutus is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 51
Standaard

heb je wel opgezegt?
  #106  
Oud 17-07-08, 17:39
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Locutus Bekijk bericht
heb je wel opgezegt?
Ja tuurlijk. Over 2 weken loopt mijn huidige abbo af.
  #107  
Oud 17-07-08, 20:03
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Eindelijk, goed nieuws. Ik heb de contractsbevestiging van t-mobile in de brievenbus gekregen. Hierin staat dat mijn toestel binnen 10 dagen bezorgd wordt. Ik heb de iphone 16 GB zwart besteld via de t-mobile site en daar mijn contract vernieuwd (verlengd).
  #108  
Oud 17-07-08, 21:05
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 Bekijk bericht
Eindelijk, goed nieuws. Ik heb de contractsbevestiging van t-mobile in de brievenbus gekregen. Hierin staat dat mijn toestel binnen 10 dagen bezorgd wordt. Ik heb de iphone 16 GB zwart besteld via de t-mobile site en daar mijn contract vernieuwd (verlengd).
Nice, als het via de site allemaal binnen 10 dagen is dan zullen mensen die gereserveerd hebben bij een filiaal het ook wel snel zullen krijgen..
  #109  
Oud 17-07-08, 21:48
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Ik had de bestelling afgelopen zondag geplaatst om 15:30. Zijn er nog meer mensen die deze bevestiging hebben gekregen voor mij?
De 2 bevestigingmails nadat je je bestelling plaatste, kreeg ik vlak achter elkaar. dus tot nu toe loopt het soepel.
  #110  
Oud 17-07-08, 21:53
thekoot thekoot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 14
Standaard

heb zaterdag via de site verlengd en vandaag ook een brief thuis gekregen. hier staat ook in dat hij binnen 10 dagen bezorgd wordt, maaaaar in de mail stond dat het wel tot 6 weken kon duren dus nog maar geen valse hoop hebben.
  #111  
Oud 17-07-08, 21:54
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Hey , ik had het al in een ander topic laten weten, ik heb de nacht van donderdag de hele nacht lopen refreshen tot ik m kon bestellen en krijg m nu maandag binnen .... ik denk dat je nog wel even kunt wachten als je zondag pas hebt besteld ..



hierbij de mails die ik heb ontvangen, aankomende zaterdag verwacht ik een nieuwe mail met het tijdstip dat ik m maandag ontvangen ....


Mail die ik als eerste heb ontvangen ( 00.30 ) :
Citaat:
Geachte heer *******,
Hartelijk dank voor je bestelling van de iPhone 3G in de T-Mobile Online Shop. Je aanvraag is ontvangen.
Je krijgt zo snel mogelijk (via de mail) bericht over de acceptatie van je order.
Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Wij kunnen je reactie op deze e-mail dan ook niet beantwoorden. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.

10 minuten later ( 00.40 ) :
Citaat:
Geachte heer ********,

T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak.

Het ordernummer is: **************

Gezien de beperkte voorraad van de iPhone kan de levertijd wel oplopen tot 6 weken. Je kunt erop rekenen dat wij alles in het werk stellen om het toestel zo snel mogelijk te leveren.

Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Reacties op deze e-mail kunnen dan ook niet worden beantwoord. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile



Mail zojuist ontvangen na bestigen afspraak :


Citaat:
Bestelling T-mobile

Geachte heer/mevrouw ,

Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor een Apple iPhone 3G 8GB heeft het ordernummer **********. Wij komen op 21-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ****************, ***********.

De dag voor aflevering kunt u vanaf 21.00 uur op internet zien wanneer wij de volgende dag bij u langskomen. Surf daarvoor naar www.aflevertijd.nl en toets daar uw postcode en huisnummer in. Als u een afleverafspraak heeft gemaakt voor een maandag, dan kunt u al op zaterdagavond op deze website bekijken wanneer wij uw bestelling komen afleveren. Heeft u niet de beschikking over internet? Dan kunt op de dag van aflevering vanaf 08.30 uur bellen met 0900 - 267 5644 (55 cent per gesprek).

Wij vragen u om uw opgegeven legitimatie en bankpas tijdens de bezorging gereed te houden. U kunt deze bestelling uitsluitend persoonlijk in ontvangst nemen.

De afleveringskosten voor uw bestelling (indien van toepassing) bedragen 79.94EUR.

Indien er voor uw bestelling afleveringskosten van toepassing zijn, vragen wij u om dit bedrag met een pinbetaling aan onze chauffeur te voldoen.

Leveringen die na vrijdag 16.30 uur worden uitgeleverd, zullen op maandag a.s. worden geactiveerd. Om toch alvast gebruik te maken van uw toestel, kunt u met dit nummer gedurende het weekend maximaal 1 uur bellen.

Met vriendelijke groet,
AMP Logistics
  #112  
Oud 17-07-08, 22:23
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

lol Beter toch
  #113  
Oud 17-07-08, 22:41
Jurf's schermafbeelding
Jurf Jurf is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Almere
Berichten: 31
Standaard

en nu hopen dat filialen morgen ook weer een levering binnen krijgen
  #114  
Oud 17-07-08, 22:48
thekoot thekoot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 14
Standaard

korrel , hebben ze jou telefonisch benaderd om een afspraak te maken voor bezorging?
  #115  
Oud 17-07-08, 22:50
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Jep , AMP Logistics had gebeld ... en ik kon een dag kiezen, ze waren vanaf maandag leverbaar zei hij ..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thekoot Bekijk bericht
korrel , hebben ze jou telefonisch benaderd om een afspraak te maken voor bezorging?
  #116  
Oud 17-07-08, 22:58
Wally21's schermafbeelding
Wally21 Wally21 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 118
Stuur een bericht via MSN naar Wally21
Standaard

Had hem telefonisch besteld maar nog geen bevestiging gehad dus ff gebeld met T-mobile. de order was wel binnen maar moest nog verwerkt worden, oftewel lang wachten. Dus ik Naar de T-monile shop hier in Tilburg stonden er 25 op de wachtlijst voor de zwarte 16GB. De man vertelde mij dat het daar zeker sneeler ging als via internet of via de telefoon. ze hadden deze week al 60 toestellen gehad. mijn aanvraag dus geannuleerd en er daar een gereserveerd. De reden dat het in de winkel ook sneller zou gaan is omdat de winkel dus alleen de toestellen ontvangt die zijn gereserveerd en die lijsten dus sneller worden wegewerkt. op internet worden de bestellingen gewoon op volgorde afgwerkt wat landelijk is en dus voor een langere wachttijd zorgt. Nu hopen dat er deze week weer zoveel toestellen binnen komen. dan heb ik m volgende week al in plaats van over 6 weken.
  #117  
Oud 17-07-08, 23:11
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Idd Jurf, laten we het hopen Anders keer volgende week ofzo
En als je pech hebt die week erop of zelfs later :|
  #118  
Oud 17-07-08, 23:15
Swiftly Swiftly is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 Bekijk bericht
Ik heb al een mail verstuurd naar t-mobile met de vraag, waarom zij wel, en wij niet.
Misschien dat ik vanavond na m'n werk even een belletje ga plegen.
Ik heb hem ook gewoon in een winkel bestel, vrijdag om 11:00 en heb ook nog niks.
__________________
iFuEUck = Apple laat europeanen 1€ voor 1$ betalen, terwijl de euro inmiddels $1,50 waard is.
  #119  
Oud 17-07-08, 23:49
Vigoroso Vigoroso is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: In een stad
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftly Bekijk bericht
Ik heb hem ook gewoon in een winkel bestel, vrijdag om 11:00 en heb ook nog niks.
Bij de phone house en hoeveelste sta jij op de lijst?
  #120  
Oud 18-07-08, 00:05
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

donderdag op vrijdag nacht besteld op de site, alle bevestigingen gehad, maar geen reply op mijn mail.
en geen afspraak nog gemaakt met mij.

morgen weer eens aan de telefoon hangen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 09:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.