//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CrazyWilly donderdag op vrijdag nacht besteld op de site, alle bevestigingen gehad, maar geen reply op mijn mail. en geen afspraak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 17-07-08, 23:22
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrazyWilly Bekijk bericht
donderdag op vrijdag nacht besteld op de site, alle bevestigingen gehad, maar geen reply op mijn mail.
en geen afspraak nog gemaakt met mij.

morgen weer eens aan de telefoon hangen.
Wat bedoel je met alle bevestigingen? 2 mails + brief?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 17-07-08, 23:22
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrazyWilly Bekijk bericht
donderdag op vrijdag nacht besteld op de site, alle bevestigingen gehad, maar geen reply op mijn mail.
en geen afspraak nog gemaakt met mij.

morgen weer eens aan de telefoon hangen.
bij mij belden ze vanmiddag pas , dus misschien heb je net een levering later of ze bellen misschien morgen nog op ...

ik heb 2 bevestigingen gehad in de nacht van de lancering , daarna vanmiddag voor het eerst reactie telefonisch ..
  #123  
Oud 17-07-08, 23:41
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

ja in de nacht ook 2 bevestigingen ,maar ook mail van 3 dagen geleden is ook niet beantwoord..

ik wacht af, hopelijk komt ie volgende week en anders over 3 weken..

Dit inverband met mijn vakantie.
  #124  
Oud 18-07-08, 03:30
Mazinho Mazinho is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bocholtz
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korrel Bekijk bericht
bij mij belden ze vanmiddag pas , dus misschien heb je net een levering later of ze bellen misschien morgen nog op ...

ik heb 2 bevestigingen gehad in de nacht van de lancering , daarna vanmiddag voor het eerst reactie telefonisch ..

Welk bestelnummer had je als ik vragen mag? Dan heb ik een kleine indicatie bij welk nummer ze ongeveer zitten...
  #125  
Oud 18-07-08, 09:21
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Toch maar eens tmobile gebeld weer. En kwam er nog rap doorheen ook

Eerst kreeg ik te horen dat ik het toestel pas kreeg als mijn nieuwe contract in ging.
Hier was ik het niet mee een natuurlijk.
Toen kreeg ik te horen 6 weken.
Was ik het natuurlijk ook niet mee eens omdat andere ze wel gewoon geleverd kregen
Na lang aandringen en door pushen ,heb ik het voor elkaar gekregen dat hij ging navragen bij anderen hoe het nou zat.
De 21 wordt hij per courier bezorgt .
aangezien het om een contract vernieuwing gaat, hoef ik hem niet persoonlijk aantenemen. Maar moet natuurlijk wel voor ontvangst getekend worden


btw, ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail.
maar mijn vragen zijn wel telefonisch beantwoord
  #126  
Oud 18-07-08, 09:38
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrazyWilly Bekijk bericht
Toch maar eens tmobile gebeld weer. En kwam er nog rap doorheen ook

Eerst kreeg ik te horen dat ik het toestel pas kreeg als mijn nieuwe contract in ging.
Hier was ik het niet mee een natuurlijk.
Toen kreeg ik te horen 6 weken.
Was ik het natuurlijk ook niet mee eens omdat andere ze wel gewoon geleverd kregen
Na lang aandringen en door pushen ,heb ik het voor elkaar gekregen dat hij ging navragen bij anderen hoe het nou zat.
De 21 wordt hij per courier bezorgt .
aangezien het om een contract vernieuwing gaat, hoef ik hem niet persoonlijk aantenemen. Maar moet natuurlijk wel voor ontvangst getekend worden


btw, ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail.
maar mijn vragen zijn wel telefonisch beantwoord
Zou je misschien even je ordernummer willen doorgeven welke je per e-mail hebt ontvangen? De eerste 5 cijfers zijn genoeg (xxxxxxx). Ik ben behoorlijk benieuwd wanneer ik aan de beurt ben.

Friday, July 11, 2008 7:58:40 PM heb ik per e-mail een bevestiging gekregen van mijn bestelling, en gisteren heb ik een brief ontvangen. Het is een contractvernieuwing, en ik ben nog steeds niet gebeld! Misschien dat ik er inderdaad even achteraan moet gaan bellen.

iPhone 16GB zwart: 11365xx, 99990025xx

Laatst gewijzigd door svenssonn; 18-07-08 om 11:06.
  #127  
Oud 18-07-08, 10:47
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

mijn ordernr is Het ordernummer is: 11280xx , wat natuurlijk ook meespeelt is welke iphone je hebt besteld , ik heb namelijk de 8GB besteld..

edit : bestelnr : 99990000xx

Laatst gewijzigd door korrel; 18-07-08 om 10:53.
  #128  
Oud 18-07-08, 10:51
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

mijn bestellingnr: 99990037XX
mijn ordernummer: 11436XX

Ik heb gister een brief gekregen met bevestiging.
Ook nog niet gebeld voor de aflevering van de Iphone.
  #129  
Oud 18-07-08, 11:11
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Via T-mbole nog niks gehoord (wel de twee mailtjes binnen) maar dat is alles. Ik had net weer even met BC gebeld en daar denekn ze vanmiddag mijn witte 16 GB binnen te krijgen

Dus dan anuleer ik de internet bestelling en haal ik 'm vanmiddag of vanavond op mijn Iphone als het meezit, ik ben heel erg BLIJ, joepieh de poepieeeeh!!! Aangezien T-mobile mij naar AMP Logistics had verwezen alleen bij AMP weten ze er nog niks vanaf, kunnen ze niks op het ordernummer vinden. Ik ga liever voor de zekerheid dat ik vóór dat ik op vakantie ga weer een toestel heb, HOEZEE!!!
__________________
-Iphone 3G W16GB-
  #130  
Oud 18-07-08, 11:18
Buitenwesten Buitenwesten is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frida Bekijk bericht
Via T-mbole nog niks gehoord (wel de twee mailtjes binnen) maar dat is alles. Ik had net weer even met BC gebeld en daar denekn ze vanmiddag mijn witte 16 GB binnen te krijgen

Dus dan anuleer ik de internet bestelling en haal ik 'm vanmiddag of vanavond op mijn Iphone als het meezit, ik ben heel erg BLIJ, joepieh de poepieeeeh!!! Aangezien T-mobile mij naar AMP Logistics had verwezen alleen bij AMP weten ze er nog niks vanaf, kunnen ze niks op het ordernummer vinden. Ik ga liever voor de zekerheid dat ik vóór dat ik op vakantie ga weer een toestel heb, HOEZEE!!!
Wanneer je zeker weet dat je hem kunt halen zou ik van te voren je abbo opzeggen. Volgens mij kun je namelijk niet meerdere iphones op jouw naam registreren.
  #131  
Oud 18-07-08, 11:25
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frida Bekijk bericht
Via T-mbole nog niks gehoord (wel de twee mailtjes binnen) maar dat is alles. Ik had net weer even met BC gebeld en daar denekn ze vanmiddag mijn witte 16 GB binnen te krijgen

Dus dan anuleer ik de internet bestelling en haal ik 'm vanmiddag of vanavond op mijn Iphone als het meezit, ik ben heel erg BLIJ, joepieh de poepieeeeh!!! Aangezien T-mobile mij naar AMP Logistics had verwezen alleen bij AMP weten ze er nog niks vanaf, kunnen ze niks op het ordernummer vinden. Ik ga liever voor de zekerheid dat ik vóór dat ik op vakantie ga weer een toestel heb, HOEZEE!!!
Als je via de T-mobile site besteld hebt. kun je het alleen annuleren wanneer de postbode met je Iphone aan de deur staat. En volgens mij kun je je Iphone ook niet ophalen bij de BC omdat in de computer van hun staat dat je al besteld hebt bij T-mobile. Sorry!
  #132  
Oud 18-07-08, 11:28
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Hmmm, via T-mobile verzekerde ze mij wat anders van de week toen ik ze aan de telefoon had! En het is belachelijk dat ze via BC binnen blijven komen en dat ik nu inmiddels al een week niks meer hoor. Ik zal eens even bellen met T-mobile...
  #133  
Oud 18-07-08, 11:36
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Je kunt kijken op de t-mobile site wat je orderstatus is:
https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/...archorder.aspx

Edit:
Bij mij staat hij nu op:

Order ontvangen
Bestelling is ontvangen.

Laatst gewijzigd door Denman1985; 18-07-08 om 11:39.
  #134  
Oud 18-07-08, 11:45
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Heel fijn, wist meneer X mij te vertellen dat ik de bestelling online kan annuleren zegt mevrouw Q nu dat dat helemaal niet kan. ZO dicht bij de Iphone en zo ver weg.

De bestelling die online geplaatst is kan niet meer geanuleerd worden, ondanks dat ik er nog niet voor getekend heb of wat dan ook. Via BC, TPH, Media Markt etc komen de toestellen binnen maar via T-mobile zelf blijft het een leeg gat...

Mevrouw Q kon mij vertellen dat het nog 4-6 weken duurt voordat er een Iphone mijn kant op komt en dat tewrijl op 12 juli alles rond gemaakt zou zijn.

Tmobile kan pas de bestelling annuleren als ze aan mijn duur staan, dan kan ik 'm terug sturen! Logisch toch? En zonde van de verzendkosten?! Dat betekend of nu een ander abbonement afsluiten zodat ik voor volgende week op vakantie toch een toestel heb, of via een andere weg het Abbon bij BC afsluiten. Op de naam van mijn vriend bijvoorbeeld met mijn rekeningnummer erbij!

Dan kan ik over 6 weken als ze aan de duur komen alsnog vriendelijk bedanken!!!

Of via Zwitsreland halen met Vodafone abbonementje (lol) "Joke"

Edit: Dank je wel voor de link, op dit moment staat de status bij mij ook op 1, heb er nu al spijt van dat ik het via internet bestald had. Maar goed het is niet zo dat ik eraan vast zit, ik kan er dus nog wel onderuit op het moment dat ze aan mijn duur staan?! Of zo iets!!!

Laatst gewijzigd door frida; 18-07-08 om 11:48.
  #135  
Oud 18-07-08, 11:45
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

1) Order ontvangen

2) Order verwerkt

3) Order verzonden naar magazijn

4) Order op transport

5) Afgeleverd

Punt 1 is mijn status op dit moment, hierna zal het ongetwijfeld vlotter gaan.

Laatst gewijzigd door svenssonn; 18-07-08 om 11:47.
  #136  
Oud 18-07-08, 13:14
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frida Bekijk bericht
Heel fijn, wist meneer X mij te vertellen dat ik de bestelling online kan annuleren zegt mevrouw Q nu dat dat helemaal niet kan. ZO dicht bij de Iphone en zo ver weg.

De bestelling die online geplaatst is kan niet meer geanuleerd worden, ondanks dat ik er nog niet voor getekend heb of wat dan ook. Via BC, TPH, Media Markt etc komen de toestellen binnen maar via T-mobile zelf blijft het een leeg gat...

Mevrouw Q kon mij vertellen dat het nog 4-6 weken duurt voordat er een Iphone mijn kant op komt en dat tewrijl op 12 juli alles rond gemaakt zou zijn.

Tmobile kan pas de bestelling annuleren als ze aan mijn duur staan, dan kan ik 'm terug sturen! Logisch toch? En zonde van de verzendkosten?! Dat betekend of nu een ander abbonement afsluiten zodat ik voor volgende week op vakantie toch een toestel heb, of via een andere weg het Abbon bij BC afsluiten. Op de naam van mijn vriend bijvoorbeeld met mijn rekeningnummer erbij!

Dan kan ik over 6 weken als ze aan de duur komen alsnog vriendelijk bedanken!!!

Of via Zwitsreland halen met Vodafone abbonementje (lol) "Joke"

Edit: Dank je wel voor de link, op dit moment staat de status bij mij ook op 1, heb er nu al spijt van dat ik het via internet bestald had. Maar goed het is niet zo dat ik eraan vast zit, ik kan er dus nog wel onderuit op het moment dat ze aan mijn duur staan?! Of zo iets!!!

Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend is, maar toen ik op donderdagnacht de bestelling had geplaatst stond er toch echt dat de bestelling tot ongeveer 6 weken kon gaan duren ... Misschien dat je dit tijdens het online bestellen over het hoofd hebt gezien ..

Gaven ze ook aan dat je tot het annuleren geen nieuw abonnement bij een winkel aan kunt vragen op je naam ?? Want er mag misschien 1 iphone per klant worden verstrekt , je hebt nog steeds geen iphone abonnement afgesloten.

Edit : zo te zien hebben ze de levertermijn van de site gehaald ..

Laatst gewijzigd door korrel; 18-07-08 om 13:17.
  #137  
Oud 18-07-08, 13:22
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korrel Bekijk bericht
Edit : zo te zien hebben ze de levertermijn van de site gehaald ..
Dat is geweldig nieuws! Nu nog afwachten.

Wat betreft het aantal abonnementen per klant, mijn moeder heeft twee abonnementen op haar naam. Het kunnen wel twee verschillende klantennummers zijn uiteraard.

Edit: De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken. Hij staat er dus nog steeds.

Laatst gewijzigd door svenssonn; 18-07-08 om 13:30.
  #138  
Oud 18-07-08, 13:39
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Op de site staat/ stond inderdaad 6 weken. Alleen was ik ervan uitgegaan dat dat wel zou meevallen omdat er nieuwe leveringen bleven komen bij de niet T-mobile gerelateerde shops. Wat mij dus meer dan verbaasde!!! Bij BC of een andere vestiging heb je dus 'zo' je Iphone terwijl je bij TM 'eindeloos' moet wachten. En heel eerlijk als ik zie dat er mensen vandaag bellen en bij een BC in lutjebroek nog twee witte 16 GB kunnen reserveren en meteen kunnen ophalen ben ik best verbaasd want dat betekend dat mensen die niet op een lijst staan eerder een Iphone hebben dan mensen die wel op een lijst staan!!! *Thonk*
  #139  
Oud 18-07-08, 14:00
Red_princess Red_princess is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik heb m'n Iphone terug moeten sturen omdat de bovenste luidspreker kapot was bij aankomst!! Nu ben ik m'n telefoon kwijt.
Eerst zou er worden geruild met een andere. Nu moet er eigenlijk eentje worden besteld en moet ik 6 weken wachten!! Of hij moet worden gerepareerd en dan moet ik 2 weken wachten. Snap echt niet dat als er zoveel leveringen zijn dat ik zooooo lang moet wachten terwijl 't niet mijn fout is dat dat kreng kapot is!!!
Baal hier echt behoorlijk van!
  #140  
Oud 18-07-08, 14:38
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Net een winkel in de buurt aan de lijn gehad, die heeft 2X wit 16 GB klaar liggen. What 2 do?! Wachten op telefoon BC, of naar THP voor een wit 16 gb toestel? Het is zo makkelijk maar toch zo lastig :?

Overal hebben ze toestellen in de winkel alleen niet bij TM zelf, lol
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 00:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.