//

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates

[iPhone 3G] Nieuwe leveringen / statusupdates discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoeveel prioriteit heeft een iPhone voor jou? Persoonlijk zou ik gewoon wachten op je huidige bestelling....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #141  
Oud 18-07-08, 16:09
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

Hoeveel prioriteit heeft een iPhone voor jou? Persoonlijk zou ik gewoon wachten op je huidige bestelling.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 18-07-08, 16:21
frida frida is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Nederland (R'dam)
Berichten: 78
Standaard

Hoog, ik ga volgende week op vakantie voor 2.5 week en dan wil ik een abbonement hebben. Als het geen Iphone wordt dan g aik over op een HTC Diamond zolang ik meer vorzien ben van abbon. voordat ik op vakantie ga!!!
__________________
-Iphone 3G W16GB-
  #143  
Oud 18-07-08, 16:32
iownu iownu is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard

iemand enig idee wanneer de TM winkels weer bevoorraad worden??
ben inmiddels nr. 1 op de wachtlijst
  #144  
Oud 18-07-08, 16:34
korrel korrel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iownu Bekijk bericht
iemand enig idee wanneer de TM winkels weer bevoorraad worden??
ben inmiddels nr. 1 op de wachtlijst
als dit ritme doorgaat met leveringen heb je binnen 2 werkdagen prijs ..
  #145  
Oud 18-07-08, 16:46
iownu iownu is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korrel Bekijk bericht
als dit ritme doorgaat met leveringen heb je binnen 2 werkdagen prijs ..
Dat zou heel mooi zijn
  #146  
Oud 18-07-08, 17:29
dayslover dayslover is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik heb net even gebeld naar de Bel Company bij mij in de buurt, en ik sta nog net zo laag op de wachtlijst als vorige week, omdat ze gewoon niks binnenkrijgen. Ze zouden vandaag binnen krijgen maar die levering is ook niet door gegaan. Heel jammer
  #147  
Oud 18-07-08, 18:02
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Even wat anders, bij contract vernieuwingen wordt je ook niet gebeld! Er wordt gewoon bezorgt

"
4
Order op transport

Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden. "
  #148  
Oud 18-07-08, 18:08
dayslover dayslover is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik heb net T-Mobile gebeld omdat mijn contract afloop en ik de Iphone wil hebben, en mij werd verteld dat er dan over 6 weken geleverd word. Toen ik vroeg of het via de winkels niet sneller zou gaan zei de man dat er NIET meer geleverd word aan winkels de aankomende 6 weken.
  #149  
Oud 18-07-08, 18:15
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Ik word ook helemaal knettergek van al die tegenstrijdige mededelingen van T-Mobile verkopers.

Ik neem telefonisch contact op met een winkel en daar laten ze me weten dat ze nog 4 witte 16 Gb versies hebben. Een collega er naar toe. Daar laat men hem weten dat die 4 toestellen gereserveerd zijn....dus niet voor mij. Hij doet het verzoek voor een reservering. Komt er een andere verkoper bij die hem laten weten dat reserveren in strijd is met de policy van T-Mobile en die andere toestellen dan
Op zijn vraag wanneer de volgende levering komt krijgt hij de opmerking...ergens in augustus\september.

Laatst gewijzigd door Celf; 18-07-08 om 18:17.
  #150  
Oud 18-07-08, 18:18
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Ja ook zei de telefoon man van tmobile dat tmobile veel problemen hebben met de introductie van de iphone. Toen heb ik ook duidelijk gemaakt dat ,dat tmobile hun probleem is en niet de mijne

ja ik ben een zeikerd aan de telefoon

En ik heb tot nu toe alleen maar tegenstrijdige berichten gehoord van tmobile.
  #151  
Oud 18-07-08, 18:21
dayslover dayslover is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Nou het ziet er dan misschien toch naar uit dat er pas over 6 weken weer geleverd word aan de winkels!
  #152  
Oud 18-07-08, 18:21
sabotage sabotage is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: almere
Berichten: 2
Standaard

Ik heb afgelopen ztaerdag in Almere mijn 16 gig white iphone in de bestelling gedaan. Jammere van alles is dat ik nog steeds niets vernomen heb van de status én niemand mij er maar iets over kan vertellen.. er is -naar verluid- de hele week niets binnen gekomen... in almere notabene! Ergens heb ik beetje spijt van mijn T-mobile loyaliteit, als ik dit forum lees had ik beter naar de TPH of BC kunnen gaan.
  #153  
Oud 18-07-08, 18:59
Mazinho Mazinho is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bocholtz
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dayslover Bekijk bericht
Nou het ziet er dan misschien toch naar uit dat er pas over 6 weken weer geleverd word aan de winkels!
Goed nieuws dus als je online besteld hebt

Lijt er dus op dat men eerst aan de online-bestellers gaan leveren en daarna pas weer aan de winkels
  #154  
Oud 18-07-08, 19:44
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

lijkt er wel op , hoorde ook van zon tmobile figuur (klantenservice) dat de levertijd online nu even 10dagen was.

Maar weet niet of dat nou oploopt of niet?
  #155  
Oud 18-07-08, 19:47
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Het staat in de brief. weet iemand of het nu nog op de site ergens staat aangegeven dat de levertijd 6 weken is?
  #156  
Oud 18-07-08, 19:56
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 Bekijk bericht
Het staat in de brief. weet iemand of het nu nog op de site ergens staat aangegeven dat de levertijd 6 weken is?
Er staat inderdaad dat de levertijd 6 weken is bij een on-line bestelling.
  #157  
Oud 18-07-08, 19:56
everhage everhage is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard

Weet je, volgens mij weet gewoon niemand hoe het ervoor staat. Iedereen speculeert er maar wat op los.

Ik heb me bijvoorbeeld deze week op de lijst bij TM laten zetten en ze drukten mij op het hart dat ik volgende week wel aan de beurt ben. Natuurlijk zeggen ze dat om mij maar die 50 euro te laten betalen, is toch weer een klant binnen. Zo te lezen hier op het forum kan ik dus nog wel 6 weken wachten tot ik eindelijk kan spelen met het hebbedingetje.

Maar...hoe zit het dan met die andere hardnekkige geruchten dat TM wel over 100.000 stuks beschikt en dat ze deze gefaseerd uitleveren. Of is dat dan weer niet waar. Misschien had de marketingstrategist wel niet de verwachte opslag gekregen en is dit zijn wraak. Wie weet.....ik hoor in ieder geval niemand roepen hoe lang de verwachte levertijd nu echt is. In deze thread komen alleen geruchten voorbij, 'ik was net in de winkel en...', 'Ik belde net met Tmobile en...'. Niet echt betrouwbare bronnen om je plannen op af te gaan stemmen lijkt me.

En..oh ja...nu leveren ze weer uit via internet en zijn die mensen als eerste aan de beurt. Toen je online bestelde was de verwachte levertijd 6 weken. dat wist je toen je op 'ok' drukte om de bestelling te bevestigen. Lijkt me dus sterk dat ze nu plots helemaal niets meer aan winkels gaan leveren om online bestellingen te verwerken. Die verwachte levertijd was er om eerst de balie verkoop over het toppunt heen te helpen en dan in de nabestelling bij Apple voldoende in te slaan om de internetbestellingen te kunnen coveren.

In the end vertrouw ik maar gewoon op het uiterst vage persbericht van dinsdag van TM, waarin werd vermeld dat er op zéér korte termijn met zéér grote regelmaat een aanlevering van iPhones zou komen.
  #158  
Oud 18-07-08, 20:00
sirtalis sirtalis is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho Bekijk bericht
Goed nieuws dus als je online besteld hebt

Lijt er dus op dat men eerst aan de online-bestellers gaan leveren en daarna pas weer aan de winkels
Prima, zoals het hoort vind ik. In ieder geval voor de contractvernieuwers zoals ik die al jaaaaren abonnee zijn. Ik vraag me alleen af of T-Mo zo slim is om er dan meteen een nieuwe simkaart bij te doen, aangezien ik nog nooit een nieuwe heb gehad. Gevolg: Ik heb nog altijd een Ben simkaart, en dat gaat dus gedonder opleveren als mijn iPhone uiteindelijk geleverd is. Overigens, direct iets na middernacht mijn bestelling doorgegeven, maar nog altijd orderstatus 1, dus niets mee gedaan. Prima manier om je trouwe klanten te belonen T-mobile!
  #159  
Oud 18-07-08, 20:43
tompson01 tompson01 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Net gebelt met t-mobile of ze meer wisten van een nieuwe levering omdat ik hem had bestelt maar die man dacht nog steeds rond de 6 weken en dat was vorige week ook al ik denk dat ik ook maar bij een BC gaa bestelen
  #160  
Oud 18-07-08, 21:43
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

nieuwe simkaart kost online 10 euro , in de tmobile winkel krijg je hem meteen mee en kost 5 euro (bron klantenservice tmobile)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 09:11
Delivery Status Touch (Leveringen) JSM93 iPhone algemeen 3 18-07-09 01:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:22.