Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb vandaag ook de knoop doorgehakt en mijn contract verlengt, 16G zwart besteld met i150 hoefde niks bij te betalen. Nu afwachten tot hij binnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 12 January 2009, 15:59
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 January 2009
Berichten: 29
Standaard

Heb vandaag ook de knoop doorgehakt en mijn contract verlengt, 16G zwart besteld met i150 hoefde niks bij te betalen. Nu afwachten tot hij binnen is
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 12 January 2009, 17:52
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 October 2008
Berichten: 69
Standaard

Dag,

Ik heb net gebeld naar de Orange klantensevice. Ik kan vrijdag overstappen naar t-mobile maar krijg als D-klant geen korting op het toestel.

Vind het toch raar. Kan nu naar Vodafone overstappen en betaal 79 euro voor een 16 gb iphone?

Hebben jullie ervaring?
  #183  
Oud 12 January 2009, 18:36
houseguru's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sumarcity Bekijk bericht
Heb vandaag ook de knoop doorgehakt en mijn contract verlengt, 16G zwart besteld met i150 hoefde niks bij te betalen. Nu afwachten tot hij binnen is
En wat was je belhistorie bij T-mobile? dwz welk abonnement en maandelijkse kosten?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeePeeS Bekijk bericht
Dag,

Ik heb net gebeld naar de Orange klantensevice. Ik kan vrijdag overstappen naar t-mobile maar krijg als D-klant geen korting op het toestel.

Vind het toch raar. Kan nu naar Vodafone overstappen en betaal 79 euro voor een 16 gb iphone?

Hebben jullie ervaring?
En waar bestel je die iphone? Is idd ook een mooie aanbieding
  #184  
Oud 12 January 2009, 19:24
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 October 2008
Berichten: 69
Standaard

Ik had een 15 euro abbo bij Orange.

Aanbieding via deze site:

De beste GSM Deals: Bestelmaar.nl - Jouw online telecomspecialist. Aangesloten bij Telecombinatie.
  #185  
Oud 12 January 2009, 23:49
houseguru's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeePeeS Bekijk bericht
ehm is die 28 euro per maand dan inclusief die 4,50 ( en daarna 9,50 per maand) per maand voor internet of komt dat er nog los bij? Anders ben je na een paar maanden ook gewoon 38 euro in de maand kwijt voor je abonnement. Leg je 7 euro in de maand bij dan heb je een i-300 abonnement bij t-mobile en het toestel gratis... Over 2 jaar gezien scheelt het dan niet veel en geen gezeik met garantie etc...

Update: was vandaag in de stad, toch maar ff langs de T-mobile shop gelopen. Daar mijn verhaal gedaan en gezegd dat de klantenservice mij een 16 Gb gratis had toegezegd bij verlenging naar een i-150 abonnement, Daar kwamen ze later op terug en toen heb ik de order gecancelled. Na een klachtenbrief konden ze mij het toestel niet gratis aanbieden, maar wel 5 maanden gratis abonnement geven ( 2 maanden huidige flex abonnement + 3 maanden gratis i-150) om toch op een korting van dik 150 euro uit te komen.

Personeelslid in de t-mobile winkel heeft dit idd in zijn systeem zien staan maar vond dit concept te omslachtig en te foutgevoelig, contractuele afspraken etc.

Daarom heeft hij mij het toestel maar gratis aangeboden dus in de winkel direct 159 euri's korting gehad. Echt een topservice, nu kon ik de iphone direct meenemen, abonnement is ook meteen omgezet en geen problemen achteraf als ze toch abonnementskosten af gaan schrijven en gedoe met credit facturen etc.

Moraal van het verhaal, laat je dus niet zomaar afschepen, de aanhouder wint.

Hieronder nog even een kopie van mijn klachtenbrief die ik via de website had gestuurd, mochten er meer mensen dit willen doen:

Citaat:
Geachte,

Vanmorgen (XX-XX) rond XX uur heb ik genformeerd voor een contractverlenging i.c.m. een iPhone 3G 16GB + een i-150 abonnement. De medewerkster van de klantenservice meldde mij dat de iPhone 3G 16GB GRATIS zou zijn in mijn geval. Nu wilde ik mijn bestelling vanmiddag omstreeks 14.30 bevestigen. Ik kreeg een andere medewerker aan de lijn welke mij ook vertelde dat de telefoon in dit geval gratis zou zijn.
Ik heb in beide gesprekken nadrukkelijk gevraagd en vanuit mijn kant bevestigd dat het toestel dus gratis zou zijn om misverstanden te voorkomen.
Ik heb mijn bestelling bevestigd en alles goed doorgesproken m.b.t. de prijs en levering.
Echter kreeg ik na 5 minuten een telefoontje waarbij werd verteld dat het toestel toch 159 zou kosten in mijn geval omdat ik niet als C klant wordt behandeld binnen t-mobile.
Ik heb toen de order geannuleerd. Ik vind dit zeer teleurstellend dat tot 2 keer toe medewerkers mij verkeerd genformeerd hebben om mij als trouwe klant tegemoet te komen bij wederom een contractverlenging.
Graag zou ik nader uitleg willen hebben van een van de supervisors / verkoopleiders omtrent deze gang van zaken. Ik ga met deze prijs niet akkoord en verwacht van T-mobile een passende oplossing omtrent dit geheel. Ik heb al via verschillende kanalen gelezen en gehoord dat er genoeg abonnees zijn die de iphone 3G 16 Gb wel gratis hebben gekregen i.c.m. een i-150 abonnement.
Ter info, het eerste gesprek heb ik gevoerd rond xx.xx uur en het tweede gesprek om xx.xx, de naam van deze medewerker is XXXXXX. Wellicht dat u via het opgenomen gesprek kan horen dat ik idd geinformeerd ben dat het toestel gratis is en dat ik dit ook nadrukkelijk zelf heb gevraagd om miscommunicatie te voorkomen.
In afwachting van een snelle reactie,

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXX

Laatst gewijzigd door King1987; 13 January 2009 om 17:57. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #186  
Oud 13 January 2009, 16:52
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 January 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
En wat was je belhistorie bij T-mobile? dwz welk abonnement en maandelijkse kosten?
Ik had een relax 150 met pocket internet abonnement hiervoor. betaalde daar 24.50 in de maand voor
  #187  
Oud 14 January 2009, 18:30
» iPod touch 32GB (v4) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 16 December 2008
Berichten: 181
Standaard

Diegene die hun abbo hebben verlengd 4 maanden van te voren en gelijk de I-abbo in hebben laten gaan, hebben die de juiste status staan onder de belstatus op My T-mobile of via 1202?

Want ik heb mijn I-abbo ook eerder laten ingaan maar sindsdien klopt er helemaal niets van mijn belstatus (hij geeft geen aantal belminuten aan). Ook lopen de overige kosten ook op, aangezien ik wel gewoon van internet enzo gebruik maak.

Ik heb ook al contact opgenomen met T-mob, die zeiden dat ik gewoon kan gebruik maken van mijn I-abbo en dat ik geen rekening moet houden met de overige kosten. Maar blijft wel irritant als ik niet weet wat ik heb verbruikt! Ze hebben er ook niet echt een antwoord op wanneer de belstatus wel weer goed is. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoe is dat bij jou geregeld? Alvast bedankt!
  #188  
Oud 14 January 2009, 19:33
houseguru's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Diegene die hun abbo hebben verlengd 4 maanden van te voren en gelijk de I-abbo in hebben laten gaan, hebben die de juiste status staan onder de belstatus op My T-mobile of via 1202?

Want ik heb mijn I-abbo ook eerder laten ingaan maar sindsdien klopt er helemaal niets van mijn belstatus (hij geeft geen aantal belminuten aan). Ook lopen de overige kosten ook op, aangezien ik wel gewoon van internet enzo gebruik maak.

Ik heb ook al contact opgenomen met T-mob, die zeiden dat ik gewoon kan gebruik maken van mijn I-abbo en dat ik geen rekening moet houden met de overige kosten. Maar blijft wel irritant als ik niet weet wat ik heb verbruikt! Ze hebben er ook niet echt een antwoord op wanneer de belstatus wel weer goed is. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoe is dat bij jou geregeld? Alvast bedankt!
dat is vreemd... Ik heb gister mijn 16GB in de t-mobile winkel gehaald. Medewerker heeft mijn contract direct omgezet van een flex naar een iphone abbo. 5 minuten later was ik thuis, pc aangezet en ingelogd op t-mobile.nl Bij mijn profiel stond dat ik een i-150 abbo heb dus alles is per direct omgezet, had ook meteen al 3g verbinding toen ik thuis was.

ps mijn huidige abbo zou pas over 3 weken aflopen.
  #189  
Oud 14 January 2009, 19:35
» iPod touch 32GB (v4) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 16 December 2008
Berichten: 181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
dat is vreemd... Ik heb gister mijn 16GB in de t-mobile winkel gehaald. Medewerker heeft mijn contract direct omgezet van een flex naar een iphone abbo. 5 minuten later was ik thuis, pc aangezet en ingelogd op t-mobile.nl Bij mijn profiel stond dat ik een i-150 abbo heb dus alles is per direct omgezet, had ook meteen al 3g verbinding toen ik thuis was.

ps mijn huidige abbo zou pas over 3 weken aflopen.
Ja bij mijn profiel is wel te zien dat ik een I-150 abbo heb (overigens staat er 1 jaar!! achter). Maar bij de belstatus staat er niets over belminuten, en er staat Relax SMS 100 (van mijn oude bundel nog) en overige kosten (wat nu alweer op 15 euro staat!).

Maar is bij jou de belstatus ook actueel? Dus dat je ziet dat je 150 belminuten etc hebt?
  #190  
Oud 14 January 2009, 22:57
houseguru's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Ja bij mijn profiel is wel te zien dat ik een I-150 abbo heb (overigens staat er 1 jaar!! achter). Maar bij de belstatus staat er niets over belminuten, en er staat Relax SMS 100 (van mijn oude bundel nog) en overige kosten (wat nu alweer op 15 euro staat!).

Maar is bij jou de belstatus ook actueel? Dus dat je ziet dat je 150 belminuten etc hebt?
ja, in mijn belstatus klopt de info ook met maandelijks tegoed qua belminuten en smsjes. Dus gekoppeld aan een i-150 abbo
  #191  
Oud 14 January 2009, 23:42
» iPod touch 32GB (v4) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 16 December 2008
Berichten: 181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
ja, in mijn belstatus klopt de info ook met maandelijks tegoed qua belminuten en smsjes. Dus gekoppeld aan een i-150 abbo
Ok dat is dus niet bij iedereen die de I-abbo eerder hebben laten ingaan. Wat de klantenservice mij wel wijs probeerde te maken, gelukkig heb ik dat niet geaccepteerd en maar gelult dat het bij een vriend wel allemaal goed was gegaan (zodat ze er verder er op in zouden gaan). Er is nu een 'case' aangemaakt bij t-mobile hierover en ik zou er over gebeld worden, nu maar hopen dat dat snel gebeurd, want zo heb ik helemaal geen inzage in mijn kosten! Terwijl de overige kosten maar blijven oplopen!
  #192  
Oud 15 January 2009, 08:06
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 1 September 2008
Locatie: Delft
Berichten: 186
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Ok dat is dus niet bij iedereen die de I-abbo eerder hebben laten ingaan. Wat de klantenservice mij wel wijs probeerde te maken, gelukkig heb ik dat niet geaccepteerd en maar gelult dat het bij een vriend wel allemaal goed was gegaan (zodat ze er verder er op in zouden gaan). Er is nu een 'case' aangemaakt bij t-mobile hierover en ik zou er over gebeld worden, nu maar hopen dat dat snel gebeurd, want zo heb ik helemaal geen inzage in mijn kosten! Terwijl de overige kosten maar blijven oplopen!
Ja het is natuurlijk altijd vervelend, maar als er kosten zijn doorberekend die je eigenlijk in je bundel moet hebben (bijv gebruik van 3g) dan kun je dit terugvorderen, omdat je hiervoor al een contract hebt afgesloten.
Kijk dus eerst je contract goed na en vooral de kleine lettertjes.
Daarbij kan het zijn dat de "overige kosten" ook je aansluitkosten zijn o.i.d.
Wacht dus je rekening af en ga dan bekijken waar die kosten vandaan komen.
Blijft staan dat je wel zo snel mogelijk moet achterhalen wat die kosten opdrijft zodat je hier wat aan kan doen.
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
  #193  
Oud 15 January 2009, 11:36
» iPod touch 32GB (v4) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 16 December 2008
Berichten: 181
Standaard

Aansluitkosten zullen het niet zijn want was al klant bij tmob. Ik even een update, vandaag staat er dan wel belminuten aangegeven, mr dat is maar 122 min en 122 sms, terwijl ik 100% zeker weet dat ik niet zoveel heb gebeld en heemst sinds het ingaan van het contract (maandag). Is het normaal dat wanneer je je anno eerder last ingaan (dus niet vanaf je werkelijk begin van je nieuwe periode, je minder minuten krijgt? Overige kosten staan er trouwens nog gwoon!

edit: Excuses trouwens voor de spelfouten hierboven, is verstuurd vanaf mijn iPhone. En ik trouwens ook niet editten?? Maja jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

Laatst gewijzigd door King1987; 15 January 2009 om 11:42. Reden: Samenvoegen
  #194  
Oud 15 January 2009, 12:55
houseguru's schermafbeelding
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Aansluitkosten zullen het niet zijn want was al klant bij tmob. Ik even een update, vandaag staat er dan wel belminuten aangegeven, mr dat is maar 122 min en 122 sms, terwijl ik 100% zeker weet dat ik niet zoveel heb gebeld en heemst sinds het ingaan van het contract (maandag). Is het normaal dat wanneer je je anno eerder last ingaan (dus niet vanaf je werkelijk begin van je nieuwe periode, je minder minuten krijgt? Overige kosten staan er trouwens nog gwoon!

edit: Excuses trouwens voor de spelfouten hierboven, is verstuurd vanaf mijn iPhone. En ik trouwens ook niet editten?? Maja jullie begrijpen wel wat ik bedoel.

dat klopt dat je minder krijgt. Ik heb dinsdag (13 januari) mijn abbo afgesloten / verlengd. Officieel gaat mijn bundel in op de 4e van de maand.

de eerste maand met je nieuwe abbo krijg je dus belminuten en smsjes gerekend van in mijn geval 13 januari tot 4 februari. zodra de eerste maand voorbij is krijg je dus wel 150 minuten en 150 smsjes.
  #195  
Oud 15 January 2009, 13:28
» iPod touch 32GB (v4) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 16 December 2008
Berichten: 181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
dat klopt dat je minder krijgt. Ik heb dinsdag (13 januari) mijn abbo afgesloten / verlengd. Officieel gaat mijn bundel in op de 4e van de maand.

de eerste maand met je nieuwe abbo krijg je dus belminuten en smsjes gerekend van in mijn geval 13 januari tot 4 februari. zodra de eerste maand voorbij is krijg je dus wel 150 minuten en 150 smsjes.
OK man dat is dan duidelijk. Bedankt voor je snelle antwoord!
  #196  
Oud 15 January 2009, 19:09
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 8.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 12 January 2009
Berichten: 29
Standaard

Hoelang duurt het eigenlijk voordat je de iphone thuis hebt. Ik heb hem maandag besteld??
  #197  
Oud 25 January 2009, 00:34
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 2.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 24 January 2009
Berichten: 5
Standaard

Vorige week contract vernieuwd voor 2 jaar met Iphone 16gb white, relax 300 (p/mnd 29,00) en 2 jaar gratis web n walk plus. Geen aansluitkosten en/of bij betaling voor toestel. Naar mijn mening een goeie aanbod
  #198  
Oud 25 January 2009, 00:59
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.2]  [Jailbreak: Ja]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 21 July 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shynn Bekijk bericht
Vorige week contract vernieuwd voor 2 jaar met Iphone 16gb white, relax 300 (p/mnd € 29,00) en 2 jaar gratis web n walk plus. Geen aansluitkosten en/of bij betaling voor toestel. Naar mijn mening een goeie aanbod
niet zo goede ohhh .ik heb ok new abo & new klant.i 300 gratis w&w plus bij me 16gb iphone voor 29.50
  #199  
Oud 25 January 2009, 01:25
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 2.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 24 January 2009
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sensualdog Bekijk bericht
niet zo goede ohhh .ik heb ok new abo & new klant.i 300 gratis w&w plus bij me 16gb iphone voor 29.50
Even gekeken op t-mobile.nl uit nieuwsgierigheid. Inderdaad bij i300 gratis 16gb iphone, maar wel 26,50 aan aansluitkosten voor nieuwe klant en maandelijks kosten 44,95 voor i300?!?!

En hoezo web & walk plus? Bij i300 is onbeperkt internet inbegrepen.

Beetje vreemd en toch alleen maar 29,50.

Laatst gewijzigd door shynn; 25 January 2009 om 01:29.
  #200  
Oud 25 January 2009, 01:40
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.2]  [Jailbreak: Ja]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 21 July 2008
Berichten: 6
Standaard

sorry relax 300 en niet i300. maar wel alles gratis voor maar 29.50 ..acti gewest bij GSMWEB.NL new contract.abo w&w plus bij sneler internet 1x tot 2x zo snel!
en als je iets wil moet je noit bij t mobile doen! betal je te veel man.gsm,gsmweb , 2call. tyfoone, gsmpllaza.en veel meer http://telecom-winkels.startpagina.nl/

Laatst gewijzigd door sensualdog; 25 January 2009 om 01:48.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff T-Mobile 22 29 January 2011 13:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 T-Mobile 30 26 December 2009 19:12
Contract vernieuwen Summ T-Mobile 10 26 August 2009 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.