//

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) aha duidelijk. BOTH NICE DEAL !...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 25-01-09, 02:45
shynn shynn is offline
• iOS 2.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

aha duidelijk. BOTH NICE DEAL !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 25-01-09, 02:56
sensualdog sensualdog is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shynn Bekijk bericht
aha duidelijk. BOTH NICE DEAL !
yes! but for a start mine a bit better!!!!hihi hihhiih
  #203  
Oud 28-01-09, 15:13
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Lightbulb Update prijzen..

KAn iemand mij vertellen wat de actuele prijzen zijn voor een 3G bij het verlengen van een contract. Ben 4 feb aan de beurt (4 maanden van tevoren) en kan het bij TM nog niet zien..

Wie weet meer?
  #204  
Oud 28-01-09, 16:50
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

@ALK

ik weet niet hoelang je al klant bent bij tmob? Ik had nl ook een relax150 abbo (was trouwens sim only) en ben al jaren lang klant bij tmob. Ik kreeg mijn 3g 16gb gratis met verlengen met een i 150 abbo.

Als je dit topic ff doorleest zie je dat veel mensen hem gratis krijgen bij een verlenging.
  #205  
Oud 28-01-09, 16:51
spf.iphone's schermafbeelding
spf.iphone spf.iphone is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: hoofddorp
Berichten: 76
Standaard

volgens mij kan je hem 4 mnd van tevoren verlengen... ik heb het net 1 maand geleden gedaan. 24 mnd EURO 30.-per maand (300 minuten) 24 mnd gratis internet!!! wel een aardige deal..! natuurlijk ook een gratis G3...
__________________
Ik denk het wel..!
  #206  
Oud 28-01-09, 18:31
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spf.iphone Bekijk bericht
volgens mij kan je hem 4 mnd van tevoren verlengen... ik heb het net 1 maand geleden gedaan. 24 mnd EURO 30.-per maand (300 minuten) 24 mnd gratis internet!!! wel een aardige deal..! natuurlijk ook een gratis G3...

Maar helaas geen 3G internet, dat zit niet in het Web n walk inbegrepen. Dus je internet gewoon op edge/gprs snelheid.

Dus je hebt zeker een flex abonnement afgesloten?
  #207  
Oud 28-01-09, 19:25
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Relax 300 kost 34.50 per maand
Momenteel krijg je gratis web en walk plus, met een snelheid van 1mbit.
Dat is dus duidelijk wel 3G (officieel 3.5G zelfs) en dus max 125 kB/sec

BTW het heeft niets te maken met of je lang klant bent, het werkt met klantwaardes
dus hoe veel je belt. Vuistregel die je mag aanhouden is als je rekeningen gemiddeld
rond de 40 euro of hoger liggen, val je in een klantwaarde waarin alle iphones gratis zijn.

Laatst gewijzigd door Scoes; 28-01-09 om 20:29. Reden: Las de reacties erboven
  #208  
Oud 28-01-09, 20:24
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Relax 300 kost 34.50 per maand
Momenteel krijg je gratis web en walk plus, met een snelheid van 1mbit.
Dat is dus duidelijk wel 3G (officieel 3.5G zelfs) en dus max 125 kB/sec

BTW het heeft niets te maken met of je lang klant bent, het werkt met klantwaardes
dus hoe veel je belt. Vuistregel die je mag aanhouden is als je rekeningen gemiddeld
rond de 40 euro of liggen, val je in een klantwaarde waarin alle iphones gratis zijn.

mmm, ben al lid sinds dat het Ben heette, maar kom, ('s zomers uitgezonderd) niet echt boven m'n bundel uit.......
  #209  
Oud 28-01-09, 20:34
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Dan zal je iets bij moeten betalen helaas.
Uiteindelijk ben je gezien over je hele contract niet duurder uit.
Mensen die de iphone gratis krijgen bellen voor meer euros per maand.
Die houd jij in je zak en gebruik je om je iphone in de winkel af te rekenen..
  #210  
Oud 28-01-09, 20:38
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Dan zal je iets bij moeten betalen helaas.
Uiteindelijk ben je gezien over je hele contract niet duurder uit.
Mensen die de iphone gratis krijgen bellen voor meer euros per maand.
Die houd jij in je zak en gebruik je om je iphone in de winkel af te rekenen..

Ben benieuwd. Nog tips over waar te kopen? Hoor verhalen dat je het beste kan zijn bij het hoofdkantoor achter Den Haag HS (en laat ik nou net in Den Haag wonen..), maar ook dat je beter telefonisch dingen kan regelen omdat er nog wel 'ns wat fout gaat en je dan weer gecompenseerd wordt...
  #211  
Oud 28-01-09, 23:01
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Relax 300 kost 34.50 per maand
Momenteel krijg je gratis web en walk plus, met een snelheid van 1mbit.
Dat is dus duidelijk wel 3G (officieel 3.5G zelfs) en dus max 125 kB/sec

BTW het heeft niets te maken met of je lang klant bent, het werkt met klantwaardes
dus hoe veel je belt. Vuistregel die je mag aanhouden is als je rekeningen gemiddeld
rond de 40 euro of hoger liggen, val je in een klantwaarde waarin alle iphones gratis zijn.
Daar klopt dus niets van. Ten eerste met 3G haal je toch (zogenaamd) snelheden tot 2mbit. Die van 1mbit is gewoon de web&walk plus en dus geen 3G.

En heb zelf ook de toestel gratis gekregen, mijn laatste abbonement was een relax 150 sim only+100 sms voor 6 euro! Dus van dat abbo rond de 40 euro klopt ook niet.

@ALK gewoon verlengen bij Tmob (telefonisch/internet/langsgaan, gaat allemaal goed), ben je het goedkoopste uit geloof me .

Laatst gewijzigd door X-Tince; 28-01-09 om 23:04.
  #212  
Oud 29-01-09, 11:35
spf.iphone's schermafbeelding
spf.iphone spf.iphone is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: hoofddorp
Berichten: 76
Standaard

Ik kreeg geen 24 maanden gratis web n walk als ik relax 150 nam hoor..! is pas vanaf 300... 1 of 2 mbit blijft langzaam... je moet gewoon een par knappe Wi-Fi spots hebben...
  #213  
Oud 29-01-09, 12:53
JeePeeS JeePeeS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
@ALK gewoon verlengen bij Tmob (telefonisch/internet/langsgaan, gaat allemaal goed), ben je het goedkoopste uit geloof me .

Ik was een Orange abbo houder. Bellen en langsgaan bij een T-mobile shop leverde het volgende aanbod op:

2 jaar 150 iphone abbo
iPhone voor 159,95 euro
Als Orange klant kreeg ik geen korting. De dame bij t-mobile vond het ook vreemd maar na navraag bij haar supervisor leverde dat geen verschil op.

Toen langsgegaan bij Belcompany. Bleek zowel in de winkel als via de site een prachtig aanbod te zijn via t-mobile.

Heb nu via Belcompany het volgende:

2 jaar 300 flex abbo bij T-mobile
Gratis iPhone
Gratis 2 jaar web and walk plus

Ik zou mensen adviseren om je goed te orienteren en niet meteen "verlengen bij t-mobile is altijd goedkoper".
  #214  
Oud 29-01-09, 14:20
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeePeeS Bekijk bericht
Ik was een Orange abbo houder. Bellen en langsgaan bij een T-mobile shop leverde het volgende aanbod op:

2 jaar 150 iphone abbo
iPhone voor 159,95 euro
Als Orange klant kreeg ik geen korting. De dame bij t-mobile vond het ook vreemd maar na navraag bij haar supervisor leverde dat geen verschil op.

Toen langsgegaan bij Belcompany. Bleek zowel in de winkel als via de site een prachtig aanbod te zijn via t-mobile.

Heb nu via Belcompany het volgende:

2 jaar 300 flex abbo bij T-mobile
Gratis iPhone
Gratis 2 jaar web and walk plus

Ik zou mensen adviseren om je goed te orienteren en niet meteen "verlengen bij t-mobile is altijd goedkoper".
Ja jij was een Orange abbo houder. ALK is gewoon al langer abbonee bij T-Mobile. En dat prachtige aanbod van Belcompany geld ook gewoon bij T-Mobile, aangezien je gewoon een T-Mobile abbo krijgt.
  #215  
Oud 29-01-09, 14:28
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeePeeS Bekijk bericht
Ik was een Orange abbo houder. Bellen en langsgaan bij een T-mobile shop leverde het volgende aanbod op:

2 jaar 150 iphone abbo
iPhone voor 159,95 euro
Als Orange klant kreeg ik geen korting. De dame bij t-mobile vond het ook vreemd maar na navraag bij haar supervisor leverde dat geen verschil op.

Toen langsgegaan bij Belcompany. Bleek zowel in de winkel als via de site een prachtig aanbod te zijn via t-mobile.

Heb nu via Belcompany het volgende:

2 jaar 300 flex abbo bij T-mobile
Gratis iPhone
Gratis 2 jaar web and walk plus

Ik zou mensen adviseren om je goed te orienteren en niet meteen "verlengen bij t-mobile is altijd goedkoper".
Leuke aanbieding, maar 300 flex met wawp is niet het zelfde als een i-150 of i-300
Zo zal je met jou internet lang niet in de buurt van de snelheid van het iPhone abbo komen. (en je hebt geen visual voicemail, maar dat gebruiken veel mensen toch niet).
  #216  
Oud 29-01-09, 15:33
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Daar klopt dus niets van. Ten eerste met 3G haal je toch (zogenaamd) snelheden tot 2mbit. Die van 1mbit is gewoon de web&walk plus en dus geen 3G.

En heb zelf ook de toestel gratis gekregen, mijn laatste abbonement was een relax 150 sim only+100 sms voor 6 euro! Dus van dat abbo rond de 40 euro klopt ook niet.

@ALK gewoon verlengen bij Tmob (telefonisch/internet/langsgaan, gaat allemaal goed), ben je het goedkoopste uit geloof me .
Gast je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
Kijk voor de grap eens op wikipedia.

Alles vanaf 384 kb/sec is 3G ofwel UMTS.
Later is het netwerk uitgebreid tot HSDPA (3.5G) tot maximaal 3.6 mbit (bij KPN nu zelfs 7.2 mbit, het max wat HSDPA aankan).

En nogmaals: DE PRIJS VAN JOUW TELEFOON WORDT PUUR BEPAALD DOOR JE KLANTWAARDE, AL BEN JE AL 100 JAAR KLANT!!
Rekeningen boven de 40 eu --> klantwaarde C --> gratis iphone.
(ex)Klanten van orange krijgen automatisch een tmobile klantwaarde toegewezen aan de hand van hun laatste 6 facturen.
Bel je minder dan (ongeveer +/-) 40 euro zal je iets moeten bij betalen. Er moet uiteindelijk wel op verdient worden.
Het verlengen via een t-shop / telefonisch is idd vaak goedkoper, winkels als de belcompany steken het verschil
van de toestel prijzen in hun zak, dit is waar zij oa de winst op maken.

En op een relax 150 krijg je idd geen gratis internet, dit geld vanaf een relax 300 of hoger!
WWplus is dus 1mbit, dus de helft van de snelheid die je op een iphone contract hebt.

Edit: Tmobile shops/site van tmobile/outbound sales van tmobile zijn de enige die met klantwaardes werken,
dit is de reden waarom je bij andere winkels geen voordeel krijgt.

En 2 mbit langzaam? Is dit de eerste telefoon die je koopt?
Vergeet niet dat de meeste mensen zelfde tijd vorig jaar nog op GPRS zaten (64kbit) en
nu kunnen overstappen naar HSDPA (2048kbit op een iphone contract). Reken jij het verschil even voor me uit?

Laatst gewijzigd door Scoes; 29-01-09 om 15:53.
  #217  
Oud 29-01-09, 16:26
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Gast je hebt echt geen idee waar je het over hebt.
Kijk voor de grap eens op wikipedia.

Alles vanaf 384 kb/sec is 3G ofwel UMTS.
Later is het netwerk uitgebreid tot HSDPA (3.5G) tot maximaal 3.6 mbit (bij KPN nu zelfs 7.2 mbit, het max wat HSDPA aankan).

En nogmaals: DE PRIJS VAN JOUW TELEFOON WORDT PUUR BEPAALD DOOR JE KLANTWAARDE, AL BEN JE AL 100 JAAR KLANT!!
Rekeningen boven de 40 eu --> klantwaarde C --> gratis iphone.
(ex)Klanten van orange krijgen automatisch een tmobile klantwaarde toegewezen aan de hand van hun laatste 6 facturen.
Bel je minder dan (ongeveer +/-) 40 euro zal je iets moeten bij betalen. Er moet uiteindelijk wel op verdient worden.
Het verlengen via een t-shop / telefonisch is idd vaak goedkoper, winkels als de belcompany steken het verschil
van de toestel prijzen in hun zak, dit is waar zij oa de winst op maken.

En op een relax 150 krijg je idd geen gratis internet, dit geld vanaf een relax 300 of hoger!
WWplus is dus 1mbit, dus de helft van de snelheid die je op een iphone contract hebt.

Edit: Tmobile shops/site van tmobile/outbound sales van tmobile zijn de enige die met klantwaardes werken,
dit is de reden waarom je bij andere winkels geen voordeel krijgt.

En 2 mbit langzaam? Is dit de eerste telefoon die je koopt?
Vergeet niet dat de meeste mensen zelfde tijd vorig jaar nog op GPRS zaten (64kbit) en
nu kunnen overstappen naar HSDPA (2048kbit op een iphone contract). Reken jij het verschil even voor me uit?
Van die snelheden kan je gelijk hebben, want heb daar niet veel verstand van. Maar weet wel dat je met een Iphone abbonement wel sneller internet hebt dan met de W&W plus, dat bedoelde ik eigenlijk.

Maar van dat klantwaarde etc heb je gewoon ongelijk. Hoe kan je dan verklaren dat ik met een Relax 150 SIM ONLY abbo van 6 euro per maand (rekeningen waren gemiddeld wel rond de 25 euro) wel de Iphone 3G 16Gb met een I-150 abbo GRATIS heb gekregen?
  #218  
Oud 29-01-09, 18:14
maarten77 maarten77 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 4
Standaard

Even een vraag: ook ik kan kiezen uit een 300 min bundel + gratis internet (1mbit) of een i150 bundel.
Ik heb nu een US iPhone met gprs. Nu kan ik geen youtube bekijken, omdat iPhone meldt dat ik geen EDGE verbinging heb.

Hoe zit het als ik de 300 min bundel neem met het gratis web & walk? Staat het 3G logo dan aan? Ik zou graag met deze bundel wel youtube willen bekijken en niet een melding krijgen dat ik 3G nodig heb.
  #219  
Oud 29-01-09, 20:29
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Van die snelheden kan je gelijk hebben, want heb daar niet veel verstand van. Maar weet wel dat je met een Iphone abbonement wel sneller internet hebt dan met de W&W plus, dat bedoelde ik eigenlijk.

Maar van dat klantwaarde etc heb je gewoon ongelijk. Hoe kan je dan verklaren dat ik met een Relax 150 SIM ONLY abbo van 6 euro per maand (rekeningen waren gemiddeld wel rond de 25 euro) wel de Iphone 3G 16Gb met een I-150 abbo GRATIS heb gekregen?
Je zal gemiddeld iets meer kwijt zijn dan 25 euro, en ben je echt net aan toch een C-klant. Dan is je iphone (sinds 1 dec) gratis. Neem maar gewoon aan dat ik het goed heb, jullie kunnen denk ik inmiddels wel raden waarom.

En maarten, wat heb je liever, meer belminuten of sneller internet?
Die 1mbit bundel is al meer dan voldoende om youtube te kunnen kijken en je hebt gewoon 3G.
  #220  
Oud 29-01-09, 20:47
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scoes Bekijk bericht
Neem maar gewoon aan dat ik het goed heb, jullie kunnen denk ik inmiddels wel raden waarom.
Nou waarom dan? Want kan het niet echt raden.....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff Odido (T-Mobile) 22 29-01-11 14:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract vernieuwen Summ Odido (T-Mobile) 10 26-08-09 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.