//

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hahah. ik had al een tijdje een 16 gig 1ste generatie. Dus had eigenlijk zoiets weinigs nieuws. Maar goed wil eigelijk altijd het nieuwste hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-07-08, 10:47
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Hahah.

ik had al een tijdje een 16 gig 1ste generatie. Dus had eigenlijk zoiets weinigs nieuws. Maar goed wil eigelijk altijd het nieuwste hebben dus toch maar besloten.

Vriendin hoefde niet perse een iphone,maar van andere merken is er eigenlijk weinig leuk. Dus toch maar besloten een iphone te nemen.
__________________
Enjoy every day, buy an Apple Iphone!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-07-08, 13:50
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

@%^%!%)#$!*!## werd ik net gebeld door BC dat ik vandaag de 8 gb versie kan ophalen. (had vorige week vrijdag gereserveerd). uiteindelijk dit weekend toch via de t-mobile site een 16 gb besteld, vanwege de korting.
Anders had ik vandaag rondgelopen met een Iphone. he toch jammer. toch iemand anders blij gemaakt.
  #23  
Oud 14-07-08, 15:34
mekto mekto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Ja ben er nu achter dat zelf online je verlenging bestellen uiteindelijk de beste deal oplevert.
Net nog even in een t-mobile shop geweest en die vertelde me dat als ik in de winkel had verlengd (van relax 150 naar i-300 met 16 GB, contractperiode inmiddels voorbij) dat ik 49,95 zou moeten bijbetalen.
Het verschil online of in de winkel is dan dus nog 48,95 euro...
En ook in deze winkel (nijmegen) hadden ze voorlopig geen nieuwe exemplaren, maar inmiddels wel een lijst van 50 inschrijvers die 50 euro vooruit hebben moeten betalen.
Dus komen er dan zo'n 10 exemplaren per winkel per week dan betekent ook dat een wachttijd van 5 weken.
Dus ben uiteindelijk best blij met mijn keuze om online te bestellen.
__________________
John, Paul, George, Ringo and... Steve,
the best Apples available!
  #24  
Oud 14-07-08, 17:44
rvdw98 rvdw98 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Is iemand van de "online-verlengers" opgevallen dat op My T-Mobile (het persoonlijke deel van T-Mobile.nl:) onder "Mijn abonnement" het nieuwe iPhone abonnement al is geactiveerd? Dus je mag nu al voor je iPhone abonnement gaan betalen terwijl je nog 6 weken op de levering van het toestel moet wachten. Dat lijkt me niet helemaal zuiver.
  #25  
Oud 14-07-08, 17:53
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Klopt. Heeft m'n vriendin ook last van :\ Erg benieuwd wanneer die online bestellingen afgeleverd worden. 6 weken lijkt me nogal overdreven.

Net trouwens dit op Tweakers.net gepost:

Citaat:
Zou vandaag teruggebeld worden door T-Mobile zakelijk ivm kortingen bij verlengen, gast die me terug zou bellen was al naar huis, gast die ik nu gesproken had heeft volgensmij de Mavo nooit afgemaakt. Pff. Na wat navragen was volgens hem iig het verhaal dat particuliere klanten ook geen korting horen te krijgen en dat dat een fout in het systeem is. Tja, fraai maar daar koop ik niets voor. Vind het erg prettig dat particuliere klanten wel korting krijgen bij verlengen en is ook niet meer dan normaal. Is alleen nogal knullig dat dit niet voor zakelijke klanten geldt.

Overigens wel typisch dat zo ongeveer alles afgeschoven wordt op Apple. 'Tja, we willen wel anders maar Apple ...', 'De iPhone kost 1300 euro, heeft Apple bepaald'. Uh huh. Gast had weer opgehangen voor ik z'n naam kon vragen :/

Ik begin echt steeds harder te twijfelen of ik wel bij deze knaken toko wil blijven (hoewel ik bang ben dat Vodafone wat dit betreft niet heel veel beter is).
Prutsers bij T-Mobile :/
  #26  
Oud 15-07-08, 01:48
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvdw98 Bekijk bericht
Is iemand van de "online-verlengers" opgevallen dat op My T-Mobile (het persoonlijke deel van T-Mobile.nl:) onder "Mijn abonnement" het nieuwe iPhone abonnement al is geactiveerd? Dus je mag nu al voor je iPhone abonnement gaan betalen terwijl je nog 6 weken op de levering van het toestel moet wachten. Dat lijkt me niet helemaal zuiver.
Ik ben 1 van de online verlengers , betaal 49 euro nog wat voor de 16gig met een i-150 abbo (bevestigd op de mail met ordernummer)
Heb hem direct toen de iphone webshop online kwam besteld, dus paar minuten over 12 net na de lancering.

bij mijn abonnement heeft nog geen verandering plaatsgevonden.

vandaag geprobeerd tmobile te bellen, over de levering en leverings volgorde maar ben na een half uur aan de telefoon hangen afgehaakt,zonder ook maar een mens gesproken te hebben.

Dus nu wachten op reactie van mijn mail.
  #27  
Oud 15-07-08, 01:50
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Ik ben heel erg in de verleiding, alleen ik wil dus pertinent geen 2-jarig abonnement.
  #28  
Oud 15-07-08, 01:56
rvdw98 rvdw98 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrazyWilly Bekijk bericht
Ik ben 1 van de online verlengers , betaal 49 euro nog wat voor de 16gig met een i-150 abbo (bevestigd op de mail met ordernummer)
Heb hem direct toen de iphone webshop online kwam besteld, dus paar minuten over 12 net na de lancering.

bij mijn abonnement heeft nog geen verandering plaatsgevonden.
Ik heb op 11 juli hetzelfde toestel & abonnement voor dezelfde prijs besteld en zag op 14 juli op My T-Mobile dat mijn Flex-abonnement al is omgezet naar het iPhone-abonnement. Ik ben daarmee ook in één klap mijn opgebouwde tegoed aan belminuten/SMS'en kwijt en betaal nu voor internet toegang waar ik met mijn huidige toestel niets aan heb.

Ben bang dat ik in dezelfde wachtrij mag gaan aansluiten...
  #29  
Oud 15-07-08, 07:18
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Zou iemand willen kijken of je nu nog steeds korting krijgt via de online T-Mobile shop als bestaande klant? Bij voorbaat dank!
  #30  
Oud 15-07-08, 08:20
mekto mekto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Als je zelf al verlengd hebt kun je dus niet nog eens kijken wat voor jouw als klant de aanbieding is. Die wordt speciaal per klant verschillend aangeboden en als je er op ingegaaan bent dan zie ik die niet meer.
Overigens klantenservice en personeel van zowel t-mobile en vodafone zijn van hetzelfde laken een pak.
Ze weten maar héél beperkt antwoorden te geven en zijn weinig bereid om extra vragen te beantwoorden of na te vragen als ze het niet weten.
Was zelf eerder dit jaar (april) in de veronderstelling dat de iphone wel eens bij Voda verkocht zou gaan worden.
Had mijn abonnement omgezet met nummerbehoud en alles was al rond.
Heb dus flink lopen balen toen het nieuws van ontroductie uitkwam EXCLUSIEF bij T-mobile.
Het heeft me toen bijna 2 weken doorlopend bellen, faxen en veel praten met die gasten gekost om er weer onderuit te komen.
  #31  
Oud 15-07-08, 09:41
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rvdw98 Bekijk bericht
Is iemand van de "online-verlengers" opgevallen dat op My T-Mobile (het persoonlijke deel van T-Mobile.nl:) onder "Mijn abonnement" het nieuwe iPhone abonnement al is geactiveerd? Dus je mag nu al voor je iPhone abonnement gaan betalen terwijl je nog 6 weken op de levering van het toestel moet wachten. Dat lijkt me niet helemaal zuiver.
Bij mij is dit ook nog niet het geval, ik denk omdat mijn huidige abbonement nog tot eind september loopt (t-mobile).
  #32  
Oud 15-07-08, 19:13
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Ja dat moet ik ook zeggen , mijn huidig abonnement loopt nu momenteel ook nog.
En ik ben nog in afwachting van mijn mail naar tmobile, maar de gemiddelde behandeltijd is 2 dagen.
  #33  
Oud 15-07-08, 19:44
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrazyWilly Bekijk bericht
Ja dat moet ik ook zeggen , mijn huidig abonnement loopt nu momenteel ook nog.
En ik ben nog in afwachting van mijn mail naar tmobile, maar de gemiddelde behandeltijd is 2 dagen.
Ben benieuwd, laat even wat horen als je iets weet.
  #34  
Oud 15-07-08, 19:52
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Zal ik doen.
  #35  
Oud 17-07-08, 19:07
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Ik heb vandaag een brief gekregen van t-mobile.
Het is de contractbevestiging. Hierin staat tevens dat de iphone 16 GB binnen 10 dagen aan huis bezorgd wordt.
  #36  
Oud 17-07-08, 23:09
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

ik heb nog geen reactie op me mail na 3 dagen , geen contract bevestiging...

dus morgen maar weer aan de telefoon hangen.

tmobile gaat weer lekker om met zijn bestaande klanten.
  #37  
Oud 18-07-08, 09:24
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

Toch maar eens tmobile gebeld weer. En kwam er nog rap doorheen ook

Eerst kreeg ik te horen dat ik het toestel pas kreeg als mijn nieuwe contract in ging.
Hier was ik het niet mee een natuurlijk.
Toen kreeg ik te horen 6 weken.
Was ik het natuurlijk ook niet mee eens omdat andere ze wel gewoon geleverd kregen
Na lang aandringen en door pushen ,heb ik het voor elkaar gekregen dat hij ging navragen bij anderen hoe het nou zat.
De 21 wordt hij per courier bezorgt .
aangezien het om een contract vernieuwing gaat, hoef ik hem niet persoonlijk aantenemen. Maar moet natuurlijk wel voor ontvangst getekend worden


btw, ik heb nog geen reactie gehad op mijn mail.
maar mijn vragen zijn wel telefonisch beantwoord

( voor de mod's sorry dat ik niet edit, maar nu is het tenminste duidelijk dat er wat nieuws is )
  #38  
Oud 18-07-08, 11:45
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Even ter info:

Je kunt op de onderstaande link kijken wat je orderstatus is bij t-mobile.

https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/...archorder.aspx

mijn orderstatus:

Order ontvangen
Bestelling ontvangen
  #39  
Oud 18-07-08, 14:40
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Het kan dus nog sneller:

nu.nl/internet | Toch iPhone voor T-Mobile klanten
  #40  
Oud 18-07-08, 16:47
CrazyWilly CrazyWilly is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 50
Standaard

mooi ligt bij de koerier dus op transport

wist helemaal niet dat ik dat via de site kon bekijken.

Heb net me factuur binnen, en orderstatus op site werkt niet meer bij mij..

Laatst gewijzigd door CrazyWilly; 19-07-08 om 12:17.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff Odido (T-Mobile) 22 29-01-11 13:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Contract vernieuwen Summ Odido (T-Mobile) 10 26-08-09 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.