//

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) @Drmark: Ik heb hetzelfde gedaan als jij (alhoewel ik wel €50 moest bijleggen voor de 16GB :S ). Zodra je de telefoon binnen hebt moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 16-12-08, 12:38
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

@Drmark:
Ik heb hetzelfde gedaan als jij (alhoewel ik wel €50 moest bijleggen voor de 16GB :S ).
Zodra je de telefoon binnen hebt moet je even bellen naar T-Mobile en vragen of ze jou nieuwe contract direct in laten gaan. Als ze zeggen dat het niet kan gewoon nog een keer bellen. Blijkbaar zijn ze niet allemaal even goed ingelicht daar want bij mij lukte het pas bij het 3e telefoontje.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 16-12-08, 12:40
Drmark Drmark is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Oké thanks!
Ga ik dat proberen.
Zou wel heel zuur zijn als ik de eerste 4 maanden niet wild kan internetten

Hopelijk komt ie snel....
  #123  
Oud 16-12-08, 17:37
Ronald078 Ronald078 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Vandaag ook verlengd, eerst naar de T-mobile shop gegaan zodat ik hem gelijk mee kon nemen maar daar konden ze me vertellen dat het toestel 160,- zou kosten. Dus ik mocht in die winkel even laten zien dat het via de website gratis zou zijn, kerel ook aardig verbaasd en alles.
Maar hij heeft er wel even voor gezorgd dat ik nu al 3G van het iphone abbonement kan gebruiken en toen ik thuis kwam heb ik het toestel besteld met behulp van de klantenservice. Vanwege een probleempje met dat eerder activeren van het abbonement in de winkel, maar de medewerker heeft het prima opgelost.

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik hem binnen heb.
  #124  
Oud 16-12-08, 21:28
Alferink Alferink is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Heb m zelf ook binnen gekregen voor niks. Vandaag gebelt, nu is m'n Iphone abbo al eerder ingegaan dus idd gewoon ff bellen naar klantenservice en ze veranderen het voor je.

Btw, mijne kwam na 2 dagen.
  #125  
Oud 17-12-08, 12:23
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Mijn huidige Tmob abbonement loopt in mei 2009 af. Ben van plan om al 4 maanden (jan) van te voren een nieuwe toestel te nemen en waarschijnlijk wordt het de Iphone.

Nu ik de site al een beetje heb gelezen is het dus wel voordeliger voor mij als ik mijn contract verleng via internet of klantenservice (wel jammer want tmobile store is bij mij om de hoek). Hoelang duurt het tegenwoordig voordat je je Iphone eigenlijk binnen hebt als je hem besteld via internet?

En hoe werkt dat eigenlijk met dat je Iphone abbo eerder ingaat. Moet je dan nog wel betalen voor je huidige abbo dat nog 4 maanden loopt en daarboven op de nieuwe iphone abbo? Alvast bedankt!
  #126  
Oud 17-12-08, 12:51
Alferink Alferink is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Mijn huidige Tmob abbonement loopt in mei 2009 af. Ben van plan om al 4 maanden (jan) van te voren een nieuwe toestel te nemen en waarschijnlijk wordt het de Iphone.

Nu ik de site al een beetje heb gelezen is het dus wel voordeliger voor mij als ik mijn contract verleng via internet of klantenservice (wel jammer want tmobile store is bij mij om de hoek). Hoelang duurt het tegenwoordig voordat je je Iphone eigenlijk binnen hebt als je hem besteld via internet?

En hoe werkt dat eigenlijk met dat je Iphone abbo eerder ingaat. Moet je dan nog wel betalen voor je huidige abbo dat nog 4 maanden loopt en daarboven op de nieuwe iphone abbo? Alvast bedankt!
Als je ff de moeite neemt om minimaal 1 post eerder te lezen dan word je al zoveel wijzer...
  #127  
Oud 17-12-08, 13:19
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alferink Bekijk bericht
Als je ff de moeite neemt om minimaal 1 post eerder te lezen dan word je al zoveel wijzer...
Als je mijn vraag goed leest zie je dat jou vorige post geen antwoord geeft . Maar vraag is wat gebeurt er met je huidige abbo? Komt dat bovenop de eerder ingegane Iphone abbo?

Klopt wel dat je antwoord geeft op de leveringstijd.. excuses .
  #128  
Oud 17-12-08, 13:38
Ronald078 Ronald078 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 11
Standaard

Ik ben het ook wel eens met X-tince ik vraag me ook hoe ze het eigenlijk hebben aangepakt. Ik denk dat je je gewone abbo voor die maand betaald + maandkosten voor het nieuwe iphone abbo. Alleen heb je dan een abbonementsduur van 2 jaar en 4 maanden of 2 jaar en is de rest van je oude abbonement opgezegd?
  #129  
Oud 17-12-08, 17:17
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Bij mij is gewoon 4 maanden eerder mijn oude abbo over gegaan in mn i-150. Ik ga echt niet dubbel betalen. Dat kan ook niet want je kan niet 2 abbo's op 1 simkaart hebben
Zou wel raar zijn...
Dus gewoon bestellen en als je hem binnen hebt bellen zodat ze je nieuwe iPhone bundel in laten gaan. Dan vervalt je oude abbo (en de spaarde minuten enzo).
  #130  
Oud 17-12-08, 17:22
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn Bekijk bericht
Bij mij is gewoon 4 maanden eerder mijn oude abbo over gegaan in mn i-150. Ik ga echt niet dubbel betalen. Dat kan ook niet want je kan niet 2 abbo's op 1 simkaart hebben
Zou wel raar zijn...
Dus gewoon bestellen en als je hem binnen hebt bellen zodat ze je nieuwe iPhone bundel in laten gaan. Dan vervalt je oude abbo (en de spaarde minuten enzo).
Ok dan! Bedankt voor je reactie! Dus er wel eerst voor zorgen dat je je belminuten+smsbundel ff opmaakt .
  #131  
Oud 17-12-08, 17:24
Alferink Alferink is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Bij mij hebben ze gecompenseerd,

Was op 1/3e van me bundel, heb nu 100 min en 100 smsjes voor de rest van deze maand gekregen.
  #132  
Oud 17-12-08, 17:43
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alferink Bekijk bericht
Bij mij hebben ze gecompenseerd,

Was op 1/3e van me bundel, heb nu 100 min en 100 smsjes voor de rest van deze maand gekregen.
Is dat dan bovenop je Iphone abbo? En wat voor bundel had je eerst? Want ik kan 8 jan een nieuwe toestel uitkiezen en wil eigenlijk gelijk gebruik maken van alle functies dus met Iphone abbo. Maar op 5 of 8 januari gaat dan ook weer mijn nieuwe maandelijkse bundel in, en zal dus wat belminuten+smsjes (heb nu relax 150 met 100 smsjes) overhouden. Dus hoe doen ze dat precies met dat compenseren? Alvast bedankt
  #133  
Oud 17-12-08, 17:45
Alferink Alferink is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik kwam van flex 25

Ik had gewoon me bundel gebruikt enzo, nu staat er 100 minuten en 100 smsjes, dus omgezet zegmaar.
  #134  
Oud 17-12-08, 17:48
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Mij is verteld dat ik de het geld terug krijg van de dagen die ik wel betaald heb maar niet kon gebruiken door overgang. Dus bvb als je 10 dagen na ingang nieuwe periode over gaat naar i-150 dan krijg je 1/3 x 150min=100 min terug betaald.
Moet het nog zien want heb nog niks terug
  #135  
Oud 17-12-08, 18:37
JeePeeS JeePeeS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 69
Standaard

Geldt het ook voor Orange klanten? Mijn abbo verloopt in mei 2009 maar mijn huidige toestel is kapot. Zit nu met een zeer oude nokia te bellen.

iemand enig idee hoe snel ik over kan stappen naar de iphona abbo's van t-mobile zonder dubbel te betalen?
  #136  
Oud 19-12-08, 23:05
Drmark Drmark is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Hier even update over mijn bestelling:

Maandagmorgen 15-12 telefonisch besteld.
Zou binnen 2 werkdagen schriftelijke bevestiging ontvangen, en iPhone binnen 2-10 werkdagen.

Vandaag nog steeds geen post van T-mobile.
Ik vanmiddag klantenservice gebeld: ja, de brief is er allang uit gegaan, zou je moeten hebben. Zie nog niets over een afleverstatus van je iPhone.

Ik dus dik balen, wilde hem voor kerst hebben.

Vanavond om 20:00: deurbel --> TNT --> iPhone!

Nu alles lekker aan het instellen en uitproberen. (kwam met firmware versie 2.1 overigens).

Klantenservice vertelde me vanmiddag ook dat ik mn abbo idd kan overzetten (verleng namelijk ook 4 maanden voor einde contract).
Aangezien mijn tel. precies om 8 uur kwam kon ik vanavond niet meer bellen.

First thing tomorrow dus.
Zal dan ff posten hoe en wat ze nu precies doen met abbokosten en dergelijke.
  #137  
Oud 20-12-08, 01:16
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drmark Bekijk bericht
Zal dan ff posten hoe en wat ze nu precies doen met abbokosten en dergelijke.
Heel graag .
  #138  
Oud 20-12-08, 12:55
Drmark Drmark is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Goed, de beloofde update:

Als je een gewoon T-mobile contract hebt (dus het is geen verlenging van een eerder T-mobile contract!) dan kan je 4 maanden voor het einde van je abbo verlengen met een iPhone abbo, en dat kan dan ingaan zodra je je iPhone ontvangt.

Maar, dit gaat niet makkelijk; niet elke medewerker weet hiervan. Blijf dus volhouden, en neem geen genoegen met een alternatief (bij mij; losse web n walk van 9.50 voor 4 maanden, waardoor mijn totale kosten net zoveel als mijn iPhone abbo werden, maar minder snel internet, en 125 sms minder).

Over de precieze kosten en belminuten van het oude abbo kan ik jullie helaas niet informeren omdat er bij mij behoorlijk wat problemen ontstonden.

In eerste instantie over het feit dat ik al een verlengd contract had (wat niet waar is), waardoor het niet kon.
Vervolgens kan het niet omdat ik mijn abbo 4 maanden en 1 week voor het einde van mijn huidige abbo heb afgesloten, en dat mag max 4 maanden zijn.

Nu is dit nota bene de schuld van de medewerker van T-mobile die mij afgelopen maandag doodleuk vertelde dat ik best een weekje eerder mocht verlengen.

Heb er dus net een boze mail uitgestuurd naar de klantenservice, en verwacht dat dit probleem naar volle tevredenheid opgelost gaat worden!

(mocht je details willen weten, stuur maar PM dan heb ik kopietje van de mail).

Zal de uitkomsten hier ook weer posten.
  #139  
Oud 20-12-08, 13:16
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drmark Bekijk bericht
Goed, de beloofde update:

Als je een gewoon T-mobile contract hebt (dus het is geen verlenging van een eerder T-mobile contract!) dan kan je 4 maanden voor het einde van je abbo verlengen met een iPhone abbo, en dat kan dan ingaan zodra je je iPhone ontvangt.

Maar, dit gaat niet makkelijk; niet elke medewerker weet hiervan. Blijf dus volhouden, en neem geen genoegen met een alternatief (bij mij; losse web n walk van 9.50 voor 4 maanden, waardoor mijn totale kosten net zoveel als mijn iPhone abbo werden, maar minder snel internet, en 125 sms minder).

Over de precieze kosten en belminuten van het oude abbo kan ik jullie helaas niet informeren omdat er bij mij behoorlijk wat problemen ontstonden.

In eerste instantie over het feit dat ik al een verlengd contract had (wat niet waar is), waardoor het niet kon.
Vervolgens kan het niet omdat ik mijn abbo 4 maanden en 1 week voor het einde van mijn huidige abbo heb afgesloten, en dat mag max 4 maanden zijn.

Nu is dit nota bene de schuld van de medewerker van T-mobile die mij afgelopen maandag doodleuk vertelde dat ik best een weekje eerder mocht verlengen.

Heb er dus net een boze mail uitgestuurd naar de klantenservice, en verwacht dat dit probleem naar volle tevredenheid opgelost gaat worden!

(mocht je details willen weten, stuur maar PM dan heb ik kopietje van de mail).

Zal de uitkomsten hier ook weer posten.
Je zal altijd zien, dat medewerkers langs elkaar heen werken en wat de een zegt weet de ander niet etc. Maar het is je dus uiteindelijk wel gelukt? Dus je kan gebruik maken van je Iphone abbo? En hoelang duurt het dan dat hij ingaat, meteen?

En hou ons zeker op de hoogte met de kosten etc die je terugkrijgt van je oude abbo. Thanx!
  #140  
Oud 20-12-08, 13:18
Drmark Drmark is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 16
Standaard

Alle antwoorden op je vragen staan al in de post die je ge-quote hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff Odido (T-Mobile) 22 29-01-11 14:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Contract vernieuwen Summ Odido (T-Mobile) 10 26-08-09 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.