//

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Hoeveel moet je nu betalen dan voor je Iphone? En wat verstaan ze onder een D klant? Ik denk dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 23-12-08, 15:01
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Hoeveel moet je nu betalen dan voor je Iphone? En wat verstaan ze onder een D klant?

Ik denk dat je juridisch niet echt sterk staat (als je nog niets hebt ontvangen), maar wat je wel kunt proberen om een klacht te schrijven of een supervisor aan de lijn proberen te krijgen. Want jij ging er blijkbaar van uit dat je niets hoeft te betalen voor de Iphone en daarom je heb je deze genomen. Dan moet tmob maar een uitzondering maken voor je.
Ik moet gewoon 159 betalen, dus net zoveel als in de winkel. Een d klant is iemand met een bundel van 30 euro per maand. als ik een C klant zou zijn met een hogere huidige bundel kreeg ik de 16gb gratis bij een i-150...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 23-12-08, 15:07
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
Ik moet gewoon 159 betalen, dus net zoveel als in de winkel. Een d klant is iemand met een bundel van 30 euro per maand. als ik een C klant zou zijn met een hogere huidige bundel kreeg ik de 16gb gratis bij een i-150...
So he daar moet je dus absoluut niet akkoord mee gaan?! Je verlengt toch je contract gewoon? Dus je zit toch minimaal 4 maanden voordat je huidige abbo is afgelopen. Ik begrijp dan niet dat je de volle pond moet betalen, net als bij iemand die helemaal nieuw is bij tmob!

En er is wel een heel groot verschil tussen 159 en 0 euro, wat jou is toegezegt. Ik zou gewoon weer contact opnemen met tmob en vragen naar een supervisor.

p.s. als je de thread een beetje doorleest zie dat veel mensen de 16gb gratis hebben gekregen bij een telefoonabbo (kosten) van zo rond de €35.

Wat heb je trouwens gezegt nadat je dit hoorde?
  #163  
Oud 23-12-08, 15:08
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Het is je toegezegd, dus als je kan bewijzen dat ze dit hebben gezegd (heb je de naam van de telefonist genoteerd, en is er zoiets in je ''dossier'' geschreven?) mogen ze jou geen geld laten betalen.

Je moet er bewijs van krijgen. Een vriendin van me heeft een ongeveer dezelfde situatie (abbo liep bijna af -> 2 dec zou het worden omgezet in prepaid -> 2 december kreeg ze belminuten, was haar toegezegd dat het abbonnement in Prepaid zou worden omgezet). Soms nemen ze gesprekken om, dat word ook meestal vermeldt als je belt met zo'n servicelijn.
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #164  
Oud 23-12-08, 15:23
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Het is je toegezegd, dus als je kan bewijzen dat ze dit hebben gezegd (heb je de naam van de telefonist genoteerd, en is er zoiets in je ''dossier'' geschreven?) mogen ze jou geen geld laten betalen.

Je moet er bewijs van krijgen. Een vriendin van me heeft een ongeveer dezelfde situatie (abbo liep bijna af -> 2 dec zou het worden omgezet in prepaid -> 2 december kreeg ze belminuten, was haar toegezegd dat het abbonnement in Prepaid zou worden omgezet). Soms nemen ze gesprekken om, dat word ook meestal vermeldt als je belt met zo'n servicelijn.
Ik heb van het eerste gesprek niet de naam genoteerd, 2e keer wel, express om gevraagd. Maar zou zo'n supervisor dan wel korting gaan geven dan? ik bedoel ik betaal nu evenveel als een nieuwe klant.
  #165  
Oud 23-12-08, 15:32
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
Ik heb van het eerste gesprek niet de naam genoteerd, 2e keer wel, express om gevraagd. Maar zou zo'n supervisor dan wel korting gaan geven dan? ik bedoel ik betaal nu evenveel als een nieuwe klant.
Gewoon proberen, als bellen niet helpt een klacht mail sturen. Maar heb je nu de Iphone wel besteld of niet? Succes..
  #166  
Oud 23-12-08, 15:35
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Gewoon proberen, als bellen niet helpt een klacht mail sturen. Maar heb je nu de Iphone wel besteld of niet? Succes..
nee nog niet, heb gezegd dat ik erover na ging denken. Hij probeerde mij meteen een i-300 aan te smeren zodat de telefoon gratis is. Maar dat past niet bij mijn belgedrag.

Update: Heb zojuist een mail de deur uit gedaan omtrent de gang van zaken. Kreeg als melding dat er binnen 7 werkdagen contact wordt opgenomen. Duurt mij veel te lang dus maar een belletje gepleegd. Had een zeer behulpzame medewerker aan de lijn en die begreep het verhaal. Uit de actielogs is idd op te merken dat het toestel mij gratis is aangeboden. Dit is dus in ieder geval een bewijs dat ik niet uit mijn nek ***.

Hij vermeldde mij dat hij bijna zeker wist dat de klachtenservice het toestel gratis aan gaat bieden aan mij. Nu maar even afwachten met de feestdagen, zal wel een weekje duren maar ik houd jullie op de hoogte.

Laatst gewijzigd door houseguru; 23-12-08 om 16:32.
  #167  
Oud 28-12-08, 14:23
desmith desmith is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drmark Bekijk bericht
Hier even de uitkomst van mijn verlenging/problemen.

Na de klachtenmail van zaterdag werd ik vanmiddag teruggebeld.

Er werd verteld dat de medewerkers inderdaad langs elkaar heen gepraat hadden, maar dat diegene die me vertelde dat het abonnement echt niet eerder kon ingaan toch gelijk had.

Maar, dat ze het wel heel lullig zouden vinden om er nu "moeilijk over te gaan doen", en daarom hadden besloten mijn i-150 toch per direct in te laten gaan.

Conclusie, het helpt om niet meteen accoord te gaan met alternatieve voorstellen. Eerst eens alles op een rijtje zetten, en volhouden.

Bijkomstig voordeel, het omgezette contract is maar voor de duur van 1 jaar. Foutje, bedankt...
Kan iemand het email adres geven aub om een klacht vraag te stellen aan T- Mobile ??
  #168  
Oud 28-12-08, 14:30
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desmith Bekijk bericht
Kan iemand het email adres geven aub om een klacht vraag te stellen aan T- Mobile ??

bij deze de weblink, je kan je vraag / klacht indienen via het contactformulier

https://www2.hyloasp.nl/tmobile/pers...formid=35&org=
  #169  
Oud 29-12-08, 19:05
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

Werd vandaag gebeld door de klachtenservice van t-mobile. Ze kunnen mij het toestel niet gratis / met korting aanbieden, ondanks de eerder gemaakte fouten. Echter boden ze ter compensatie aan:

- nog 2 maandag gratis abonnementskosten van mijn flex 30 bunden. deze loopt begin februari af
- eerste 3 maanden geen abonnementskosten voor mijn i-150 abonnement.

Dan kom ik uit op 2x€32,50 plus 3x€29,95 voordeel uit. Dit is dus bijna gelijk aan de prijs die ik moet bijbetalen, namelijk 159 euro. Maar aangezien ik momenteel niet zo veel cash kan missen is het niet echt een optie om ff 159 neer te tellen.

Het plan is wel om waarschijnlijk mijn oude 2G te verkopen. Maar had liever het toestel gratis gehad zodat ik dit kon "spreiden"

desalniettemin een redelijk passende oplossing toch van t-mobile?
  #170  
Oud 31-12-08, 01:24
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
Werd vandaag gebeld door de klachtenservice van t-mobile. Ze kunnen mij het toestel niet gratis / met korting aanbieden, ondanks de eerder gemaakte fouten. Echter boden ze ter compensatie aan:

- nog 2 maandag gratis abonnementskosten van mijn flex 30 bunden. deze loopt begin februari af
- eerste 3 maanden geen abonnementskosten voor mijn i-150 abonnement.

Dan kom ik uit op 2x€32,50 plus 3x€29,95 voordeel uit. Dit is dus bijna gelijk aan de prijs die ik moet bijbetalen, namelijk 159 euro. Maar aangezien ik momenteel niet zo veel cash kan missen is het niet echt een optie om ff 159 neer te tellen.

Het plan is wel om waarschijnlijk mijn oude 2G te verkopen. Maar had liever het toestel gratis gehad zodat ik dit kon "spreiden"

desalniettemin een redelijk passende oplossing toch van t-mobile?
Toch nog enige compensatie. Hoelang ben je eigenlijk al klant bij T-Mobile of speelt dat geen rol? Ben bang dat ik dus ook gewoon 159 euro moet betalen voor een 16gb. Maar kan pas 8 jan een nieuwe tel uitkieyen, en misschien dat ze 6 jan de nano gaan introduceren waardoor de 3g wat goedkoper wordt
  #171  
Oud 31-12-08, 12:49
sarinora sarinora is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar sarinora
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
Ik moet gewoon 159 betalen, dus net zoveel als in de winkel. Een d klant is iemand met een bundel van 30 euro per maand. als ik een C klant zou zijn met een hogere huidige bundel kreeg ik de 16gb gratis bij een i-150...
Vreemd, ik heb een 16 GB wit voor € 19,95 bijbetaling en meteen mijn contract laten activeren, was ook 4 maanden van tevoren, alleen de volgende maand een rekening gehad van mijn oude T-Mobile abonnement en de nieuwe I-300. (Abonnement afgesloten op 1 september j.l. telefonisch, mijn oude abonnement loopt pas officieel 1 januari 2009 af) Daarna gewoon de maandelijkse betaling van € 44,95 voor mijn I-300 abonnement.
Trouwens, ik had een abonnement van 150 belminuten en ik was niet zo erg lang klant bij T-Mobile.
  #172  
Oud 01-01-09, 21:57
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarinora Bekijk bericht
Vreemd, ik heb een 16 GB wit voor € 19,95 bijbetaling en meteen mijn contract laten activeren, was ook 4 maanden van tevoren, alleen de volgende maand een rekening gehad van mijn oude T-Mobile abonnement en de nieuwe I-300. (Abonnement afgesloten op 1 september j.l. telefonisch, mijn oude abonnement loopt pas officieel 1 januari 2009 af) Daarna gewoon de maandelijkse betaling van € 44,95 voor mijn I-300 abonnement.
Trouwens, ik had een abonnement van 150 belminuten en ik was niet zo erg lang klant bij T-Mobile.
Met een I-300 abbo is de Iphone sowieso gratis nu. Dus je had dubbele lasten? Maar kon je er niet voor regelen dat je I abbo ingaat en je huidige abbo wordt stopgezet? Over een week kan ik ook eindelijk gaan verlengen, ff kijken hoeveel ik bij moet betalen voor de I-150 abbo. Anders toch maar de I-300 abbo nemen.
  #173  
Oud 02-01-09, 02:20
sarinora sarinora is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar sarinora
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Met een I-300 abbo is de Iphone sowieso gratis nu. Dus je had dubbele lasten? Maar kon je er niet voor regelen dat je I abbo ingaat en je huidige abbo wordt stopgezet? Over een week kan ik ook eindelijk gaan verlengen, ff kijken hoeveel ik bij moet betalen voor de I-150 abbo. Anders toch maar de I-300 abbo nemen.

Iedereen nog en heel gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2009 en dat we maar veel plezier van onze iPhone mogen hebben.

Ja, nu is ie gratis, toentertijd (was 1 september 2008) kostte een I-300 met iPhone, 16 gb nog € 79,95. Kreeg hem dus voor maar € 19,95 bijbetaling zoals ik eerder vermeldde. Ik heb het abonnement ook meteen kunnen omzetten, maar moest natuurlijk nog wel de rekening van mijn 150 belminuten van augustus 2008 betalen, dus daarom kreeg ik een eenmalige dubbele rekening in september. € 15,95 (oude abonnement) + € 44,95 (i-300 abonnement)
Nu heb ik in huis geen 3G ontvangst, maar zodra ik buiten ben heb ik wel 3G. Dus daarover gebeld en ik heb nu 3 maanden korting van 50%. Mocht ik na die 3 maanden nog geen 3g in huis hebben, mag ik zelfs mijn contract opzeggen. Dus tot nu toe ben ik tevreden over de service van T-Mobile.
  #174  
Oud 05-01-09, 17:07
Amokjeeh Amokjeeh is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Wat is de levertijd op dit moment als ik via de site bij verlenging een 16gb wit bestel?

(Telefoon is gratis bij verlenging naar relax250, nu al twee jaar een sluimerende flex25).
  #175  
Oud 08-01-09, 00:45
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Yes, eindelijk kon ik mijn contract verlengen! Ben klokslag 00:00 uur gelijk ingelogd op My T-Mobile en kon gelijk mijn contract verlengen.

Kreeg trouwens de Iphone 3G 16GB gratis bij een I-150 abbonement!

@Amokjeeh, als het goed is stond er dat er binnen 10 dagen wordt geleverd, hoop dat T-mobile zich er aan houdt, want mijn huidige telefoon (samsung) is al 4 weken weg voor reparatie dat volgens de medewerker in de shop 2 weken zou duren.

Maja kan dus niet w8en totdat ik hem eindelijk heb!
  #176  
Oud 08-01-09, 01:44
houseguru's schermafbeelding
houseguru houseguru is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Standaard

En wat is je geschiedenis bij t-mobile qua abonnement en facturen?
  #177  
Oud 08-01-09, 11:10
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door houseguru Bekijk bericht
En wat is je geschiedenis bij t-mobile qua abonnement en facturen?
Op zich ben ik al jarenlang klant bij T-Mobile (weet eigenlijk niet precies hoelang maar in ieder geval meer dan 4 jaar). In het begin had ik wel hoge rekeningen (vriendin in Rotterdam ik in Arnhem ). Maar sinds ik getrouwd ben (2,5 jaar geleden) heb ik echt niet meer zo'n hoge rekeningen. Mijn huidige abbonement is een sim only relax 150 met 100 gratis smsjes voor 6 euro nog wat (ga er wel elke maand een beetje overheen), mijn gemiddelde abbokosten zijn dan zo'n 28 euro.
  #178  
Oud 10-01-09, 12:03
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Super! Heb hem afgelopen donderdag besteld en hem vandaag binnen! Echt super snel!

Ben ook al naar de Tmob shop geweest en als het goed is gaat mijn I-150 abbo ook gelijk maandag of dinsdag in!
  #179  
Oud 10-01-09, 13:24
Amokjeeh Amokjeeh is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 16
Standaard

Hier ook dinsdagavond besteld en gister in huis. Nog niet eens een brief gehad dat het contract verlengd is
  #180  
Oud 12-01-09, 14:07
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Ook is vandaag dan mijn I-150 abbonement eerder ingegaan! Was allemaal supersnel geregeld. Maar als ik nu op My T-mobile kijk staat er onder huidige contract:

I-150, 1 jaar !!!
ingegaan: 12-01-2009
einde: 12-01-2010

Maar mijn belminuten staan er niet weergegeven, en via 1202 hoor ik dat de belminuten zijn verbruikt. Iemand enig idee hoe dit kan of is dit gewoon een foutje.

Kan momenteel de klantenservice niet bellen (op werk), maar misschien dat iemand hier een idee heeft?

Laatst gewijzigd door X-Tince; 12-01-09 om 14:10.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff Odido (T-Mobile) 22 29-01-11 13:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Contract vernieuwen Summ Odido (T-Mobile) 10 26-08-09 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.