iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/15997-contract-vernieuwen-t-mobile-blijkt-toch-heel-aantrekkelijk.html)

thekoot 12-07-08 15:53

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk
 
Vandaag de iPhone 3g 16GB zwart besteld via de website van T-Mobile en tot mijn verbazing krijg je als oud lid van T-Mobile bij een contract vernieuwing deze iPhone voor €49,95. ik was dit nog nergens tegen gekomen hier op het forum. moet er alleen wel tussen de 4 a 6 weken op wachten.

marcoryn 12-07-08 16:18

Thnks voor je info. Ik mag over 2 maanden verlengen geloof ik en ga voor de witte 16gb!! Volgens mij als ik via de belcompany ofzo verleng krijg ik die korting niet!!

Nadeel is dat als je toestel er mee nokt ofzo dat je dan weer de handel moet gaan opsturen enzo.

Maar wel goed om te weten!!!!

mafri 12-07-08 19:15

Dit begrijp ik dus niet.
Ik ben al acht jaar klant van Ben/T-Mobile en heb nu een flex-30 abonnement. Ik wil dus verlengen naar een i-150 maar mag de volle prijs betalen als ik verleng via de T-Mobile site!! Dus €79,95 voor de 8GB en €159,95 voor de 16GB. Ik hoef alleen geen aansluitkosten te betalen. En ja, ik ben ingelogd met mijn gebruikersnaam en ww. Mijn abo is in september verlopen
Zijn er meer mensen die dit hebben?

thekoot 12-07-08 19:22

heb je op de knop contract vernieuwen gedrukt? en dan verder ingevuld?
want anders krijg je die korting niet!!

Brimme 12-07-08 19:23

ik kijk net ook even voor de grap maar wist dat ik mijn abbo nog niet kon verlengen.
maar ik zie nu dus dat je ineens je abbo 4 maanden voor de afloop van je abonnement kan verlengen in plaats van de 3 maanden, is dit nieuw ?

Citaat:

Helaas kom je nog niet in aanmerking om je contract te vernieuwen.
Je kan je contract online verlengen wanneer je contract binnen nu en vier maanden afloopt. Je contractperiode is te vinden in My T-Mobile onder Mijn abonnement & diensten. Heb je vragen over je abonnement, dan kun je bellen met onze klantenservice op 0800-7111.

marcoryn 12-07-08 19:23

maandag ff bellen met contractvernieuwing van tmob. Die kunnen vaak meer doen dan die stomme site van ze!! Ik heb ook een keer met ze onderhandeld.
Maar feit blijft wel dat ze liever 1 nieuwe klant binnen halen, dan een goeie bestaande klant behouden.

Laat nog maar ff weten of je er via de tel. meer uit weet te halen..

thekoot 12-07-08 19:41

als je via t-mobile zelf je contract verlengd mag je dat 4 maanden van te voren doen, bij andere dealers 3 maanden.

mafri 12-07-08 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thekoot (Bericht 140204)
heb je op de knop contract vernieuwen gedrukt? en dan verder ingevuld?
want anders krijg je die korting niet!!

Dit heb ik natuurlijk gedaan.
Ik probeer het wel via een T-Mobile winkel en anders bel ik wel even.
Feit blijft dat ik het raar vindt dat er voor dezelfde situatie voor verschillende mensen verschillende prijzen bestaan (begrijp je deze zin nog?):D
Ik zit trouwens binnen de drie maanden. Contract opzeggen lukt dus ook niet meer.

edit:
Wanneer krijg je de (kortings)prijs eigenlijk te zien? Ik heb de bestelling namelijk niet tot het eind doorlopen omdat ik bang ben dat ik ineens iets "besteld" heb zonder dat ik dit wil...

thekoot 13-07-08 11:17

ik kreeg het gelijk te zien nadat ik op de knop contract vernieuwen had gedrukt, hier een deel van mijn bestelling.

Update: ik krijg de tekts niet goed over, in het edit venster is het wel goed, maar in het forum wordt het asci helaas. je wel de bedragen zien in ieder geval.


[FONT=Arial]Producten[/FONT]
[FONT=Arial]Maandelijkse kosten*[/FONT]
[FONT=Arial]Eenmalige kosten*[/FONT]
[FONT=Arial]Apple iPhone3G 16GB Black[/FONT][FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]http://www.iphoneclub.nl/global/medi...et_magenta.gif[/FONT]
[FONT=Arial]De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 49,96[/FONT]

[FONT=Arial]i-150 2 jarig abonnement*[/FONT][FONT=Arial][/FONT]

[FONT=Arial] € 29,95[/FONT]


[FONT=Arial] [/FONT]

[FONT=Arial]Activatiekosten[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 0,00[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] [/FONT]

[FONT=Arial]Maandelijkse kosten totaal[/FONT]

[FONT=Arial] € 29,95[/FONT]


[FONT=Arial] [/FONT]

[FONT=Arial]Eenmalige kosten totaal[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 49,96[/FONT]

[FONT=Arial]Eenmalige kosten op uw eerste factuur[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 0,00[/FONT]

[FONT=Arial]Eenmalige kosten direct te voldoen[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 49,96[/FONT]

mafri 13-07-08 13:48

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb precies hetzelfde gedaan en krijg de korting niet

Ik ben er inmiddels achter dat er meer mensen zijn met dit probleem. Misschien dat dit te maken heeft met het feit dat ik een (2-jarig) flex-30 abonnement had, en niet een goedkoper abonnement zodat ik naar een hoger prijsplan zou gaan. Ik verzin maar wat.

Ik heb ook al ergens gelezen, ik weet helaas niet meer waar, dat dit een fout is van T-Mobile en dat niemand korting hoort te krijgen bij een verlenging. En dat dit misschien zelfs teruggedraaid gaat worden. Maar dit is slechts een gerucht, ik wil geen paniek zaaien en gun iedereen de korting!!

thekoot 13-07-08 13:50

ik had inderdaad een flex 25 abo. en ik hoop dat het niet terug gedraaid wordt. we zien het wel.

Denman1985 13-07-08 17:14

Ik heb ook even gekeken,
bij mij kwam er dit uit.

Huidige contract:
Flex 25 + web+walk. daar betaal ik ongeveer +/- 36,50 euro voor als ik het goed heb.

Volgens t-mobile site met contract verlenging:
Iphone 16 Gb (wit/zwart maakt niet uit) met i-300 abbootje.

- betaal ik eenmalig 19,96.
- geen activatiekosten.
- en voor de rest betaal ik dan 44,95 per maand voor 2 jaar.

Ik denk dat ik een bestelling ga plaatsen.
Zijn er meer mensen die dit hebben?

Brimme 13-07-08 17:16

is inderdaad wel voordelig !

ik zit er ook over te denken om mijn flex40 sim only in te ruilen voor een iphone 500abbo. alleen vind de 2 jaar te lang, ga dus maar eens kijken welke andere mogelijkheden er zijn.

Denman1985 13-07-08 17:35

Heb hem net besteld. kijken hoe lang het gaat duren, en of de prijzen kloppen. Ben benieuwd. heb ondertussen al een bevestigingsmail van de bestelling gekregen. en de status van de bestelling:

Geachte heer -,

T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak.

Het ordernummer is: *******

Gezien de beperkte voorraad van de iPhone kan de levertijd wel oplopen tot 6 weken. Je kunt erop rekenen dat wij alles in het werk stellen om het toestel zo snel mogelijk te leveren.

Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Reacties op deze e-mail kunnen dan ook niet worden beantwoord. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile

BartVB 14-07-08 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mafri (Bericht 140682)
Ik heb ook al ergens gelezen, ik weet helaas niet meer waar, dat dit een fout is van T-Mobile en dat niemand korting hoort te krijgen bij een verlenging. En dat dit misschien zelfs teruggedraaid gaat worden. Maar dit is slechts een gerucht, ik wil geen paniek zaaien en gun iedereen de korting!!

Zou goed kunnen dat je mijn berichten op Tweakers hebt gelezen. Mijn vriendin heeft vrijdag via de site een iPhone met korting besteld (20 euro ipv 160) doordat ze al bij T-Mobile zit en ze niet meer aan een contract vast zat. Ik zit zelf ook al jaren bij T-Mobile, ook geen jaar contract op dit moment maar wel een zakelijke aansluiting. Heb dus gebeld naar de zakelijke sales afdeling, verhaal uitgelegd, laten escaleren en even later teruggebeld met de mededeling dat particulieren ook geen korting horen te krijgen en dat ze gaan kijken of de mensen die al besteld hebben de telefoon toch voor een paar tientjes krijgen of toch het volle pond moeten betalen. Laatste lijkt me overigens nogal lastig aangezien m'n vriendin al een bevestiging heeft en die 20 euro in dit geval zeker niet onredelijk of 'kennelijk' fout is.

Maar goed, ondertussen kunnen particulieren (gelukkig) nog gewoon korting krijgen bij verlenging en zit ik nog met een zakelijk abonnement waarop ik geen korting lijkt te krijgen.

mekto 14-07-08 10:00

Jaha, ik begrijp er ook helemaal niets van, maar inderdaad online zelf verlengen lijkt je een voordeel op te leveren!
De bekende prijzen hadden we natuurlijk allemaal al wel gezien.
Zelf was ik uit op een i-300 voor 44,95 euro en bijbetaling van 79,95 voor een 16Gb.
Omdat in de winkels alles al leek uitverkocht, keek ik online en daar kun je dus eenvoudig zelf bestellen en verlengen.
In mijn geval scheelde het me die 80 euro bijbetalen, omdat er maar 1 euro werd gevraagd voor het toestel.
Heb hierover nog eerst contact gezocht met de klantenservice en gevraagd of het klopt.
Ze wisten er niets van en hielden stug vol dat (ik kijk even met u mee) er bij hun gewoon 79,95 staat te betalen.
Heb ze erop gewezen dat het op mijn scherm toch echt anders staat vermeld, en dat ik akkoord ga met de bedragen in een bevestiging en anders niet.
Na bestellen kreeg ik per mail vrijwel direct achter elkaar de bevestiging en acceptatie van contractverlenging!

Producten Maandelijkse kosten* Eenmalige kosten*
Apple iPhone3G 16GB White

De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken
€ 1,00
i-300 2 jarig abonnement* € 44,95
Activatiekosten € 0,00

Maandelijkse kosten totaal € 44,95
Eenmalige kosten totaal € 1,00
Eenmalige kosten op uw eerste factuur € 0,00
Eenmalige kosten direct te voldoen € 1,00

Dus binnenkort witte 16Gb met i-300 voor 1 euro gekocht?
Ben benieuwd of ze er straks alsnog op terugkomen....
Voor mij is het een meevallertje van 80 euro, (en anders neem ik hem ook hoor).

Voor iedereen die al t-mobile klant is zou ik aanraden om op z'n minst te bekijken wat er in jouw situatie gebeurd, wanneer je inlogt en naar abonnementsvernieuwing gaat kijken.
Daarna besluiten of je zolang wil wachten, in de winkels is nu waarschijnlijk ook weinig kans.

niels1981 14-07-08 10:21

Top is dat!

Mijn vriendin moet namelijk 49,95 betalen bij een i-300 voor 2 jaar met een 16 gig.
Halen hem daarom toch maar in de shop, die 30 euro verschil boeit ook niet.
Vind de wachttijd van 6 weken ook echt te lang. Shop waar ik hem besteld heb krijgt als het goed is vandaag weer.

mekto 14-07-08 10:36

Hoe bedoel je besteld? Was je te laat op 11 juli, of al daarvoor toch op een illegale wachtlijst?
Zelf net terug van vakantie en zat op de 11e nog in het buitenland,
dus ja dat was jammer. Anders had ik mijn toestel nu zeker wel gehad.
6 weken vindt ik ook erg lang, maar bij een paar winkels zijn de wachtlijsten nu ook al 5 weken
omdat ze er per week 8 toestellen binnenkrijgen (mediamarkt ede).
En 80 euro is toch de moeite.

Waar ga jij dat toestel halen?

niels1981 14-07-08 10:38

Op 11 juli had ik nog niet besloten dat ik en mijn vriendin toch maar wel de iphone wilde halen.
Dat hadden we zaterdag besloten,maar ja toen waren ze uitverkocht.
Vriend van me is shopmanager bij Belco, dan gelden wachtlijsten niet voor vrienden haha. Hij legt er zodra hij weer 2 x 16 gig zwart binnenkrijgt direct 2 voor mij weg.

mekto 14-07-08 10:45

Da's mooi voor jou, en ja zo gaat dat nu eenmaal, maar het is niet eerlijk tegenover andere potentiele kopers....
Hoe bestaat het dat je pas zaterdag bedacht dat je misschien toch ook wel een iphone wilde hebben...?!
Wacht er zelf al meer dan een jaar op (sinds de introductie van de 1e modellen in de US).
Deze moest en zou ik hebben, geen twijfel over mogelijk!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.