//

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag de iPhone 3g 16GB zwart besteld via de website van T-Mobile en tot mijn verbazing krijg je als oud lid van T-Mobile bij een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-08, 15:53
thekoot thekoot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 14
Standaard Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk

Vandaag de iPhone 3g 16GB zwart besteld via de website van T-Mobile en tot mijn verbazing krijg je als oud lid van T-Mobile bij een contract vernieuwing deze iPhone voor €49,95. ik was dit nog nergens tegen gekomen hier op het forum. moet er alleen wel tussen de 4 a 6 weken op wachten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-08, 16:18
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Thnks voor je info. Ik mag over 2 maanden verlengen geloof ik en ga voor de witte 16gb!! Volgens mij als ik via de belcompany ofzo verleng krijg ik die korting niet!!

Nadeel is dat als je toestel er mee nokt ofzo dat je dan weer de handel moet gaan opsturen enzo.

Maar wel goed om te weten!!!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #3  
Oud 12-07-08, 19:15
mafri mafri is offline
• iOS 7.0.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 6
Standaard

Dit begrijp ik dus niet.
Ik ben al acht jaar klant van Ben/T-Mobile en heb nu een flex-30 abonnement. Ik wil dus verlengen naar een i-150 maar mag de volle prijs betalen als ik verleng via de T-Mobile site!! Dus €79,95 voor de 8GB en €159,95 voor de 16GB. Ik hoef alleen geen aansluitkosten te betalen. En ja, ik ben ingelogd met mijn gebruikersnaam en ww. Mijn abo is in september verlopen
Zijn er meer mensen die dit hebben?
  #4  
Oud 12-07-08, 19:22
thekoot thekoot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 14
Standaard

heb je op de knop contract vernieuwen gedrukt? en dan verder ingevuld?
want anders krijg je die korting niet!!
  #5  
Oud 12-07-08, 19:23
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

ik kijk net ook even voor de grap maar wist dat ik mijn abbo nog niet kon verlengen.
maar ik zie nu dus dat je ineens je abbo 4 maanden voor de afloop van je abonnement kan verlengen in plaats van de 3 maanden, is dit nieuw ?

Citaat:
Helaas kom je nog niet in aanmerking om je contract te vernieuwen.
Je kan je contract online verlengen wanneer je contract binnen nu en vier maanden afloopt. Je contractperiode is te vinden in My T-Mobile onder Mijn abonnement & diensten. Heb je vragen over je abonnement, dan kun je bellen met onze klantenservice op 0800-7111.
  #6  
Oud 12-07-08, 19:23
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

maandag ff bellen met contractvernieuwing van tmob. Die kunnen vaak meer doen dan die stomme site van ze!! Ik heb ook een keer met ze onderhandeld.
Maar feit blijft wel dat ze liever 1 nieuwe klant binnen halen, dan een goeie bestaande klant behouden.

Laat nog maar ff weten of je er via de tel. meer uit weet te halen..
  #7  
Oud 12-07-08, 19:41
thekoot thekoot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 14
Standaard

als je via t-mobile zelf je contract verlengd mag je dat 4 maanden van te voren doen, bij andere dealers 3 maanden.
  #8  
Oud 12-07-08, 22:24
mafri mafri is offline
• iOS 7.0.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thekoot Bekijk bericht
heb je op de knop contract vernieuwen gedrukt? en dan verder ingevuld?
want anders krijg je die korting niet!!
Dit heb ik natuurlijk gedaan.
Ik probeer het wel via een T-Mobile winkel en anders bel ik wel even.
Feit blijft dat ik het raar vindt dat er voor dezelfde situatie voor verschillende mensen verschillende prijzen bestaan (begrijp je deze zin nog?)
Ik zit trouwens binnen de drie maanden. Contract opzeggen lukt dus ook niet meer.

edit:
Wanneer krijg je de (kortings)prijs eigenlijk te zien? Ik heb de bestelling namelijk niet tot het eind doorlopen omdat ik bang ben dat ik ineens iets "besteld" heb zonder dat ik dit wil...

Laatst gewijzigd door mafri; 12-07-08 om 22:51.
  #9  
Oud 13-07-08, 11:17
thekoot thekoot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 14
Standaard

ik kreeg het gelijk te zien nadat ik op de knop contract vernieuwen had gedrukt, hier een deel van mijn bestelling.

Update: ik krijg de tekts niet goed over, in het edit venster is het wel goed, maar in het forum wordt het asci helaas. je wel de bedragen zien in ieder geval.


[FONT=Arial]Producten[/FONT]
[FONT=Arial]Maandelijkse kosten*[/FONT]
[FONT=Arial]Eenmalige kosten*[/FONT]
[FONT=Arial]Apple iPhone3G 16GB Black[/FONT][FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]
[FONT=Arial]De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 49,96[/FONT]

[FONT=Arial]i-150 2 jarig abonnement*[/FONT][FONT=Arial][/FONT]

[FONT=Arial] € 29,95[/FONT]


[FONT=Arial] [/FONT]

[FONT=Arial]Activatiekosten[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 0,00[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] [/FONT]

[FONT=Arial]Maandelijkse kosten totaal[/FONT]

[FONT=Arial] € 29,95[/FONT]


[FONT=Arial] [/FONT]

[FONT=Arial]Eenmalige kosten totaal[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 49,96[/FONT]

[FONT=Arial]Eenmalige kosten op uw eerste factuur[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 0,00[/FONT]

[FONT=Arial]Eenmalige kosten direct te voldoen[/FONT]

[FONT=Arial] [/FONT]


[FONT=Arial] € 49,96[/FONT]

Laatst gewijzigd door thekoot; 13-07-08 om 11:23.
  #10  
Oud 13-07-08, 13:48
mafri mafri is offline
• iOS 7.0.6
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 6
Standaard

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb precies hetzelfde gedaan en krijg de korting niet

Ik ben er inmiddels achter dat er meer mensen zijn met dit probleem. Misschien dat dit te maken heeft met het feit dat ik een (2-jarig) flex-30 abonnement had, en niet een goedkoper abonnement zodat ik naar een hoger prijsplan zou gaan. Ik verzin maar wat.

Ik heb ook al ergens gelezen, ik weet helaas niet meer waar, dat dit een fout is van T-Mobile en dat niemand korting hoort te krijgen bij een verlenging. En dat dit misschien zelfs teruggedraaid gaat worden. Maar dit is slechts een gerucht, ik wil geen paniek zaaien en gun iedereen de korting!!
  #11  
Oud 13-07-08, 13:50
thekoot thekoot is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 14
Standaard

ik had inderdaad een flex 25 abo. en ik hoop dat het niet terug gedraaid wordt. we zien het wel.
  #12  
Oud 13-07-08, 17:14
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Ik heb ook even gekeken,
bij mij kwam er dit uit.

Huidige contract:
Flex 25 + web+walk. daar betaal ik ongeveer +/- 36,50 euro voor als ik het goed heb.

Volgens t-mobile site met contract verlenging:
Iphone 16 Gb (wit/zwart maakt niet uit) met i-300 abbootje.

- betaal ik eenmalig 19,96.
- geen activatiekosten.
- en voor de rest betaal ik dan 44,95 per maand voor 2 jaar.

Ik denk dat ik een bestelling ga plaatsen.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
  #13  
Oud 13-07-08, 17:16
Brimme Brimme is offline
• iOS 4.2
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 279
Standaard

is inderdaad wel voordelig !

ik zit er ook over te denken om mijn flex40 sim only in te ruilen voor een iphone 500abbo. alleen vind de 2 jaar te lang, ga dus maar eens kijken welke andere mogelijkheden er zijn.
  #14  
Oud 13-07-08, 17:35
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Heb hem net besteld. kijken hoe lang het gaat duren, en of de prijzen kloppen. Ben benieuwd. heb ondertussen al een bevestigingsmail van de bestelling gekregen. en de status van de bestelling:

Geachte heer -,

T-Mobile heeft je bestelling voor de iPhone 3G geaccepteerd. Zodra het toestel op voorraad is, belt de koerier je voor een afleverafspraak.

Het ordernummer is: *******

Gezien de beperkte voorraad van de iPhone kan de levertijd wel oplopen tot 6 weken. Je kunt erop rekenen dat wij alles in het werk stellen om het toestel zo snel mogelijk te leveren.

Deze e-mail wordt automatisch gegenereerd. Reacties op deze e-mail kunnen dan ook niet worden beantwoord. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111.

Met vriendelijke groeten,

T-Mobile
  #15  
Oud 14-07-08, 08:35
BartVB BartVB is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mafri Bekijk bericht
Ik heb ook al ergens gelezen, ik weet helaas niet meer waar, dat dit een fout is van T-Mobile en dat niemand korting hoort te krijgen bij een verlenging. En dat dit misschien zelfs teruggedraaid gaat worden. Maar dit is slechts een gerucht, ik wil geen paniek zaaien en gun iedereen de korting!!
Zou goed kunnen dat je mijn berichten op Tweakers hebt gelezen. Mijn vriendin heeft vrijdag via de site een iPhone met korting besteld (20 euro ipv 160) doordat ze al bij T-Mobile zit en ze niet meer aan een contract vast zat. Ik zit zelf ook al jaren bij T-Mobile, ook geen jaar contract op dit moment maar wel een zakelijke aansluiting. Heb dus gebeld naar de zakelijke sales afdeling, verhaal uitgelegd, laten escaleren en even later teruggebeld met de mededeling dat particulieren ook geen korting horen te krijgen en dat ze gaan kijken of de mensen die al besteld hebben de telefoon toch voor een paar tientjes krijgen of toch het volle pond moeten betalen. Laatste lijkt me overigens nogal lastig aangezien m'n vriendin al een bevestiging heeft en die 20 euro in dit geval zeker niet onredelijk of 'kennelijk' fout is.

Maar goed, ondertussen kunnen particulieren (gelukkig) nog gewoon korting krijgen bij verlenging en zit ik nog met een zakelijk abonnement waarop ik geen korting lijkt te krijgen.
  #16  
Oud 14-07-08, 10:00
mekto mekto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Jaha, ik begrijp er ook helemaal niets van, maar inderdaad online zelf verlengen lijkt je een voordeel op te leveren!
De bekende prijzen hadden we natuurlijk allemaal al wel gezien.
Zelf was ik uit op een i-300 voor 44,95 euro en bijbetaling van 79,95 voor een 16Gb.
Omdat in de winkels alles al leek uitverkocht, keek ik online en daar kun je dus eenvoudig zelf bestellen en verlengen.
In mijn geval scheelde het me die 80 euro bijbetalen, omdat er maar 1 euro werd gevraagd voor het toestel.
Heb hierover nog eerst contact gezocht met de klantenservice en gevraagd of het klopt.
Ze wisten er niets van en hielden stug vol dat (ik kijk even met u mee) er bij hun gewoon 79,95 staat te betalen.
Heb ze erop gewezen dat het op mijn scherm toch echt anders staat vermeld, en dat ik akkoord ga met de bedragen in een bevestiging en anders niet.
Na bestellen kreeg ik per mail vrijwel direct achter elkaar de bevestiging en acceptatie van contractverlenging!

Producten Maandelijkse kosten* Eenmalige kosten*
Apple iPhone3G 16GB White

De verwachte levertijd van de iPhone3G is circa 6 weken
€ 1,00
i-300 2 jarig abonnement* € 44,95
Activatiekosten € 0,00

Maandelijkse kosten totaal € 44,95
Eenmalige kosten totaal € 1,00
Eenmalige kosten op uw eerste factuur € 0,00
Eenmalige kosten direct te voldoen € 1,00

Dus binnenkort witte 16Gb met i-300 voor 1 euro gekocht?
Ben benieuwd of ze er straks alsnog op terugkomen....
Voor mij is het een meevallertje van 80 euro, (en anders neem ik hem ook hoor).

Voor iedereen die al t-mobile klant is zou ik aanraden om op z'n minst te bekijken wat er in jouw situatie gebeurd, wanneer je inlogt en naar abonnementsvernieuwing gaat kijken.
Daarna besluiten of je zolang wil wachten, in de winkels is nu waarschijnlijk ook weinig kans.

Laatst gewijzigd door mekto; 14-07-08 om 10:04.
  #17  
Oud 14-07-08, 10:21
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Top is dat!

Mijn vriendin moet namelijk 49,95 betalen bij een i-300 voor 2 jaar met een 16 gig.
Halen hem daarom toch maar in de shop, die 30 euro verschil boeit ook niet.
Vind de wachttijd van 6 weken ook echt te lang. Shop waar ik hem besteld heb krijgt als het goed is vandaag weer.
__________________
Enjoy every day, buy an Apple Iphone!
  #18  
Oud 14-07-08, 10:36
mekto mekto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Hoe bedoel je besteld? Was je te laat op 11 juli, of al daarvoor toch op een illegale wachtlijst?
Zelf net terug van vakantie en zat op de 11e nog in het buitenland,
dus ja dat was jammer. Anders had ik mijn toestel nu zeker wel gehad.
6 weken vindt ik ook erg lang, maar bij een paar winkels zijn de wachtlijsten nu ook al 5 weken
omdat ze er per week 8 toestellen binnenkrijgen (mediamarkt ede).
En 80 euro is toch de moeite.

Waar ga jij dat toestel halen?
  #19  
Oud 14-07-08, 10:38
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Op 11 juli had ik nog niet besloten dat ik en mijn vriendin toch maar wel de iphone wilde halen.
Dat hadden we zaterdag besloten,maar ja toen waren ze uitverkocht.
Vriend van me is shopmanager bij Belco, dan gelden wachtlijsten niet voor vrienden haha. Hij legt er zodra hij weer 2 x 16 gig zwart binnenkrijgt direct 2 voor mij weg.
  #20  
Oud 14-07-08, 10:45
mekto mekto is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Da's mooi voor jou, en ja zo gaat dat nu eenmaal, maar het is niet eerlijk tegenover andere potentiele kopers....
Hoe bestaat het dat je pas zaterdag bedacht dat je misschien toch ook wel een iphone wilde hebben...?!
Wacht er zelf al meer dan een jaar op (sinds de introductie van de 1e modellen in de US).
Deze moest en zou ik hebben, geen twijfel over mogelijk!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract eerder vernieuwen Digi-Djeff Odido (T-Mobile) 22 29-01-11 13:45
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 19:12
Contract vernieuwen Summ Odido (T-Mobile) 10 26-08-09 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.