iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Hoe stel ik Visual Voicemail in? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16032-stel-visual-voicemail.html)

vanilla 12-07-08 22:29

Hoe stel ik Visual Voicemail in?
 
Heb naar alles gezocht maar niks kunnen vinden.
Zodra ik op voicemail druk belt ie naar 1233. Daar geluisterd
maar niks kunnen vinden :(

Iemand een idee?

thijsvgelder 12-07-08 22:45

als je 1202 belt om je restant bel minuten op te vragen, hoor je dat je abonnement nog niet volledig geactiveerd is!

waaronder ook visual voicemail..... deze werkt pas als t-mobile eindelijk je abo volledig heeft geactiveerd

iPhoneWhitey 13-07-08 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanilla (Bericht 140317)
Heb naar alles gezocht maar niks kunnen vinden.
Zodra ik op voicemail druk belt ie naar 1233. Daar geluisterd
maar niks kunnen vinden :(

Iemand een idee?

Heb je toevallig een restore gedaan van je oude iPhone (dus settings van je oude iPhone op je 3G gezet)? In dat geval kopiëert hij het oude access point over het nieuwe access point. Je kunt dan geen visual voicemail ontvangen en 3G werkt niet altijd naar behoren. Bij mij werden er namelijk kosten voor 3G in rekening gebracht omdat ik het oude access point van t-mobile gebruikte (internet) ipv de nieuwe (smartsites.t-mobile). Dit kun je in de 3G niet wijzigen.

Nadat ik de iPhone 3G had gerestored naar fabrieksinstellingen via iTunes deed visual voicemail het wel.

vanilla 13-07-08 14:55

Nee heb geen restore gedaan vanuit mijn oud iPhone.
Heb hem wel gesynchroniseerd maar restore heb ik niet gedaan.

Heb er twee en op beide vind ie geen visual voicemail

ButcherJF 13-07-08 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanilla (Bericht 140775)
Nee heb geen restore gedaan vanuit mijn oud iPhone.
Heb hem wel gesynchroniseerd maar restore heb ik niet gedaan.

Heb er twee en op beide vind ie geen visual voicemail

Werkt alleen op de 3G met speciaal iPhone T-Mobile abonnement. Aan je profiel te zien heb je de eerste generatie iPhone?

vanilla 14-07-08 00:40

oeps heb 1 eerste generatie en 2 3G's met iphone abo wellicht vanwege de achterstand nog niet ingegaan

alex2004 14-07-08 11:18

Als ik bel naar 1202 dan zeggen ze inderdaad dat mijn account nog niet volledig is verwerkt. Dat duurt nog even waarschijnlijk.

nutty75 14-07-08 16:20

Citaat:

Werkt alleen op de 3G met speciaal iPhone T-Mobile abonnement.
Betekent dat dat wanneer ik overstap naar T-mobile (bijv. één van de Iphone abbo's), dat ik op mijn huidige 1.1.4 Iphone geen visual voicemail kan hebben?

Misschien wanneer 2.0 firmware "bruikbaar" is op de 1e generatie Iphones kan dit wel?
Kan hierover nergens iets vinden..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:40.