//

Vraag over iphone unlock bij T-mobile

Vraag over iphone unlock bij T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er imand die zijn telefoon bij T-mobile heeft laten unlocken? Mijn vriend heeft een t-mobile abonement, maar wil geen iphone. Ik wel, maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-08, 21:56
curica curica is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard Vraag over iphone unlock bij T-mobile

Is er imand die zijn telefoon bij T-mobile heeft laten unlocken?

Mijn vriend heeft een t-mobile abonement, maar wil geen iphone. Ik wel, maar ik wil en kan nog niet naar t-mobile.

Wat wij dus willen doen is zijn abonement (flex 20 met web'n walk= dus ook 30 euro) verlengen met een i-phone abonement, de telefoon bij t-mobile laten unlockenen en dan mijn vodafone sim-card met de i-phone gebruijken (en hij gebruikt dan het iphone abonement met zijn huidig telefoon).

Denken jullie dat dit gaat werken?

Dus ik wilde weten of iemand al een t-mobile unlock heeft gedaan en wat de ervaringen ermee zijn?

Bedankt
curica
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-08, 22:16
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

dit gaat gewoon werken ja. Unlocken betekend dat hij geschikt is voor elke simkaart. Alleen heb je dan geen abonnement waarbij je goed en snel kan internetten of visual voicemail kan gebruiken.
  #3  
Oud 13-07-08, 22:39
Smiley's schermafbeelding
Smiley Smiley is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gelderland
Berichten: 26
Standaard

Je zou eens kunnen uitrekenen of een sim-only abo voor je vriend en dan via marktplaats (of dit forum) een iphone kopen niet veel goedkoper is.

Zeker omdat je een aantal 'leuke' extra's mist zoals psychonikeo al treffend omschreef...

sim only 6 euro voor 150 minuten en 100 sms (nu actie) + 350 euro voor iphone = 425 euro voor een jaar. Zet daar de verlenging van het 'iphone abo' tegen af en ik zeg je 'doe the math!!'

Succes...
__________________
Stof tot nadenken: "iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn en er zeker niet oud uit zien..."
  #4  
Oud 16-07-08, 13:16
curica curica is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

de rekening met de sim-only is wel leuk, maar er is toch nog geen iphone 3G zonder t-mobile te krijgen? (of toch?) en bij een normaal t-mobile abonement (flex, relax) is the iphone wel een stuk duurder.

als ik de iphone 3g wel voor 350,-- zou kunnen vinden, zonder simlock, dan hoefde ik de constuctie via mijn vriend toch niet te doen?

Hoe dan ook, wij zijn er nog niet uit wat we gaan doen.

Weet iemand trouwens of het in de winkel mogelijk is om bij een iphone abonement ook de t-mobile grenzelos te nemen ? (goedkoper bellen in buitenland)
via de online winkel kan dit niet, hoop dat het maar een foutje is, schilt namelijk nog wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Vraag over unlock Iphone 4 zwaan54 Jailbreak 1 04-09-10 20:12
iPhone 3G: Unlock bij T-Mobile maar geen T-Mobile klant? sanders Unlock 10 29-04-10 19:07
Iphone Unlock vraag!!! I tunes Remcob78 Archief 1 31-01-10 20:50
Unlock + Jailbreak Gekocht bij t-mobile, hi-simkaart Xuerio Archief 2 24-11-09 23:55
Abonnoment bij t-mobile vraag Edin89 Odido (T-Mobile) 10 02-07-08 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.