//

T-Mobile ervaringen

T-Mobile ervaringen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vrijdag de iPhone 16GB Black veroverd. Ik vind dat T-Mobile vanaf dat moment de zaken niet op orde heeft. Ik ben benieuwd naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Hoe doet T-Mobile het volgens jou?

Kom op. Dat moet beter! 83 51,23%
Mwoa, had meer verwacht. 21 12,96%
Goed. Prima. 58 35,80%
Aantal stemmers: 162. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-07-08, 12:05
Marlon Marlon is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard T-Mobile ervaringen

Ik heb vrijdag de iPhone 16GB Black veroverd. Ik vind dat T-Mobile vanaf dat moment de zaken niet op orde heeft. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen.
Een aantal ervaringen van mij:

- Mijn iPhone abbonement werd pas zaterdag echt geactiveerd (visual voicemail en 3G). T-Mobile had dit beter kunnen communiceren, je belde en internette namelijk tot de activering op je oude bundel = kosten!

- Bij het overzetten naar m'n iPhone abbonement werd het versturen van SMS-en geblokkeerd. Zondag niet kunnen SMS-en.

- Ik heb geen 3G ontvangst meer, daar waar ik dat eerder wel had. Gebeld met T-Mobile en ze komen alleen maar met lariekoek dat ik elke dag mijn iPhone moet uit- en aanzetten. "Omdat het toch een telefoon en computer in één is.." Uiteindelijk moest ik 'm maar herstarten. Maar nog steeds geen 3G

Ik lijk een beetje te zeuren. En misschien is dat ook wel zo Ik vind dat T-Mobile z'n zaakje beter moet regelen! Ik betaal ze voor een duur abbonement en dan verwacht ik niet dat ze gaan zitten prutsen. Ik denk ook dat de iPhone-kopers mondige types zijn en veel verwachten. Hun medewerkers moeten dan wel weten waar ze het over hebben! En niet aankomen met "Heeft u uw telefoon al wel geactiveerd met iTunes.." Euuuh.. Ja ik zeg toch net dat ik eerder wel 3G had en ik bel je nu op mijn iPhone..

Bla.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-07-08, 12:51
Y.S. Y.S. is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik heb de iPhone Black 16GB afgelopen vrijdag gekocht en nog steeds wacht ik op activatie van mijn abonnement. Ik heb net nog gebeld naar de T-Mobile klantenservice en ik moest tot uiterlijk morgen wachten. Als het dan nog niet geactiveerd is dan moet ik weer bellen. M.a.w. ik zit nu al 3 dagen te wachten totdat m'n iPhone volledig werkend is. Ik heb nu namelijk geen Visual Voicemail EN heb ik veel geinternet afgelopen vrijdag, naar wat nu blijkt dat het voor eigen rekening komt!

Al met al slechte organisatie. Kleine moeite om een mail rond te sturen met informatie hieromtrent. Helemaal merkwaardig als je nagaat dat ze maar wat graag de info mails rondstuurden over abonnementsvormen, reminder over de start van de verkoop etc., maar info hierover laten ze na... Als ze maar geld kunnen verdienen..........:S
  #3  
Oud 14-07-08, 12:56
Marlon Marlon is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Y.S. Bekijk bericht
I(...) Ik heb nu namelijk geen Visual Voicemail EN heb ik veel geinternet afgelopen vrijdag, naar wat nu blijkt dat het voor eigen rekening komt!
(...)
Al met al slechte organisatie. Kleine moeite om een mail rond te sturen met informatie hieromtrent. (...)
Mee eens. Ik heb het ook aangegeven bij de klantenservice en ze zou er een notitie van maken. Zij dacht ook dat ik de enige niet was. En dat blijkt dus ook. Heel slecht als je jou en alle anderen je internet laten betalen. Dat is toch echt hun probleem!!
Ze zouden het weekend overwerken en de activatie-achterstand inhalen. En dan zou het vandaag allemaal in orde zijn. Niet dus. Prutsers.
  #4  
Oud 14-07-08, 13:13
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

Ik heb toch beter aangedaan om inderdaad middags in de rij te gaan staan, na thuiskomst 02:00, aan itunes gehangen en alles werkte gelijk, s'ochtens visual voicemail instellingen gedaan en werkte ook gelijk.

ik heb schijnbaar mazzel
number 9 in the line !

.
  #5  
Oud 14-07-08, 13:17
Y.S. Y.S. is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Dat komt omdat er toen maar 500 aanmeldingen waren en ook nog eens 's nachts. Op de 11e was het natuurlijk super druk, maar dat is natuurlijk geen excuus... Ze moeten hier gewoon op voorbereid te zijn... Dit is niet Apple waardig...
  #6  
Oud 15-07-08, 19:38
Rebelprince Rebelprince is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar Rebelprince
Standaard

Ik was nummer 108 in die rij in Rotterdam en bij mij werkt ook alles nog niet! Begin beetje ongeduldig en ook een beetje boos te worden.
  #7  
Oud 15-07-08, 19:39
Y.S. Y.S. is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Bij mij werkt het ook niet steeds niet (Visual Voicemail)... Zwaar irritant dit!!!
  #8  
Oud 15-07-08, 22:55
sandro sandro is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: utrecht
Berichten: 10
Standaard

idem dito hier wacht ook al vanaf vrijdag belde naar tmobile en het schijnt dat mijn abo preaktief is wat het moge zijn kan eel b
  #9  
Oud 15-07-08, 22:58
sandro sandro is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: utrecht
Berichten: 10
Standaard

idem dito hier wacht ook al vanaf vrijdag belde naar tmobile en het schijnt dat mijn abo preaktief is wat het moge zijn kan wel bellen en gebeld worden maat niet internetten en waar il gek van word is dat je de correctie van keyboard niet uit kan zetten
  #10  
Oud 16-07-08, 15:49
Y.S. Y.S. is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Nog steeds niks :S
  #11  
Oud 16-07-08, 17:14
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door absrnd Bekijk bericht
Ik heb toch beter aangedaan om inderdaad middags in de rij te gaan staan, na thuiskomst 02:00, aan itunes gehangen en alles werkte gelijk, s'ochtens visual voicemail instellingen gedaan en werkte ook gelijk.

ik heb schijnbaar mazzel
number 9 in the line !

.
ja jij was om 2.00 tenminste thuis. Ik had m pas om kwart over 2!

Maar ik heb verder geen problemen met T-mobile. Nooit gehad eigenlijk.
  #12  
Oud 08-03-10, 14:22
Yoohee Yoohee is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Flevoland
Berichten: 6
Standaard

Ik weet niet als dit de juiste topic is;
maar hoe is het ontvangst bij t-mobile met je Iphone 3Gs?

Vroeger had t-mobile niet z'n goede naam voor z'n ontvangst?
weet iemand hoe dit nu is?

gr
  #13  
Oud 16-03-10, 20:56
maartje2810 maartje2810 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard bereik

Mijn Iphone lijkt wel een flipperkast....geen bereik en daarna weer T mobile in scherm. Hoop dat dat niet te lang gaat duren! baal ervan niet constant in de lucht te zijn! Hoe zijn jullie ervaringen in de omgeving amersfoort?
  #14  
Oud 17-03-10, 20:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maartje2810 Bekijk bericht
Mijn Iphone lijkt wel een flipperkast....geen bereik en daarna weer T mobile in scherm. Hoop dat dat niet te lang gaat duren! baal ervan niet constant in de lucht te zijn! Hoe zijn jullie ervaringen in de omgeving amersfoort?
Mijn ervaring is dat het niet zoveel vanaf hangt in welk gebied je precies bent, maar welke kant je uit staat met je neus, of dat je 3 meter verderop staat dan waar je nu staat.
9 van de 10 keer haal ik m'n iPhone uit m'n broekzak, zag ik het 3G icoontje toen ik ontgrendelde - en weg is het: stand-by en in mijn broekzak lukt het m'n iPhone om 3G te ontvangen, the minute dat ik hem dus wil gebruiken, verdwijnt het signaal en mag ik op GPRS internetten. Loop ik 3 meter verder: ha! 3G. Draai ik me 15% graden om, weg 3G.
Dit is overigens buiten. Binnen heb ik bijna nooit 3G ontvangst, behalve in oude gebouwen en in de Ijtunnel ?!
  #15  
Oud 18-03-10, 07:41
Blackherrie's schermafbeelding
Blackherrie Blackherrie is offline
• iOS 4.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Land van maas en waal
Berichten: 237
Standaard

Alles prima voor elkaar. Hebben hier 2 iphone abbo's lopen, nooit problemen mee.
Sinds enkele maanden hebben we hier nu ook 3g. Voordat we dat hadden kregen we netjes een leuke korting op elk abbo.
Al gaan er meer providers de iphone leveren, wij blijven bij T-mobile.

nummer 285 in de rij, en alles werkte zoals zou moeten.
__________________
Heb ik ook allemaal.
  #16  
Oud 18-03-10, 11:54
Awater Awater is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 68
Standaard Klantenservice T-Mobile

Hoewel ik in dit forum al enkele malen in ruime mate mijn ontevredenheid met T-Mobile heb geuit, gebiedt de eerlijkheid om te melden dat ik vanmorgen een buitengewoon positieve ervaring had met de klantenservice van T-Mobile over een notakwestie. Dit gesprek werd op een plezierige toon gevoerd, er werd geluisterd naar mijn argumenten en uiteindelijk krijg ik ruim 100 euro teruggestort. Uiterst correct dus. Als er nu ook nog iets iets wordt gedaan aan de beroerde 3G dekking dan heeft T-Mobile er een fan bij.
  #17  
Oud 22-03-10, 15:18
rotterdammer53 rotterdammer53 is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 24
Standaard

Ik heb een bestaand abonnement verlengd met een relax 25 en web en talk en tevens een ipfone besteld.
Ik heb alles geregeld via Internet.
Eerlijk is eerlijk, tot op heden is alles goed gegaan:
abonnement werd reeds dezelfde dag omgezet en dus ook geactiveerd!
Drie werkdagen later was de iPhone in mijn bezit.
Via i Tunes was installatie en in gebruik name een fluitje van een cent.
Ik heb T Mobile via internet een vraag gesteld over gebruik van Wi-Fi en reeds de volgende werkdag werd ik gebeld door klantenservice T Mobile en werdn mijn vragen correct beantwoord.

Na het lezen van nog al wat negatieve geluiden over T Mobile, heb ik gemeend ook dit positieve geluid te moeten laten horen.

Ik zal de rest (bijvoorbeeld meenemen van oude beltegoed) de komende tijd ook kritisch blijven volgen en mijn verdere bevindingen hier vermelden.
  #18  
Oud 08-04-10, 12:11
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard Zeer onduidelijke service T-mobile

Ik heb op vrijdag 19 maart mijn iPhone ingeleverd bij een T-shop omdat er tussen het scherm en het glas stof zat. Ook zat er een duidelijke spleet aan de zijkant tussen de metalen rand en de achterkant.
Hierbij heb ik ook vermeld dat mijn kompas het niet goed deed. In vergelijking tot andere iPhones was er altijd een afwijking op de mijne.
Gelijk die dag kreeg ik een mail dat de telefoon ter reparatie was aangeboden.
De dinsdag hierna (23-03) kreeg ik een mail dat hij bij het reparatie centrum was aangekomen.
Op de volgende zaterdag werd ik gebeld dat er voor mij een nieuwe iPhone klaarlag bij de T-shop (27-03) Erg blij met deze snelle, goede service ben ik deze aan het einde van de middag gaan ophalen. Het bleek inderdaad om een splinternieuwe iPhone te gaan en nier een zgn. refurbished toestel. Bij thuiskomst bleek echter dat dit nieuwe toestel niet werkte. Ik kreeg hem met geen mogelijkheid aan de praat.
Inmiddels was het te laat om nog terug naar de T-shop te gaan of om de klantenservice te bellen.
Online bij de voorwaarden van T-mobile vond ik echter dat als een nieuw toestel binnen 8 dagen een defect vertoont je deze mag komen ruilen en ze je direct een nieuw toestel mee moesten geven.
De maandag hierop (29-03) ben ik dus terug gegaan naar de T-shop. De verkoper vertelde mij dat het enige dat hij kom doen was de nieuw iPhone wederom op te sturen ter reparatie. Ik heb hierbij gezegd dat ik dit niet wilde. Dat ik het ontvangen toestel niet accepteer als resultaat van de oorspronkelijke reparatie. En dat ik het toestel geruild wilde hebben voor een nieuwe zoals in de voorwaarden staat.
Dit was volgens hem niet mogelijk. Het enige dat hij kon doen is hem innemen en opsturen. Deze zou meteen de volgende dag verstuurd worden naar de reparatie service. Meteen die middag weer een mail dat het toestel was aangemeld voor reparatie. (het nieuwe toestel werd hierbij aangegeven dmv. imei nr. terwijl ik duidelijk had gezegd dat ik dit toestel als resultaat van de oorspronkelijke reparatie niet accepteerde.)
Hierop heb ik op de site van T-mobile een klacht ingediend met het bovenstaande verhaal, ik was in de veronderstelling een nieuw toestel mee te krijgen.
Op deze klacht kreeg ik een mail terug dat t-mobile hier niets aan kon doen en een eventueel probleem bij de reparateur lag. Wel stond erin dat ze me 50% korting zouden geven op mijn bundel.
De donderdag hierna (01-04) kreeg ik een mail dat het toestel (nieuwe imei) was gearriveerd bij het reparatie centrum en dat er dmv. een grondige analyse bekeken zou worden of de reparatie gedekt zou worden onder de garantie.
Dit terwijl al was vastgesteld dat de reparatie van mijn oorspronkelijke telefoon onder de garantie viel.
De zaterdag hierna (03-01) heb ik gebeld met de klantenservice van T-mobile of ik eventueel kon verwachten dat mijn iPhone die dag terug zou zijn bij de T-shop. De dame aan de telefoon vertelde mij dat dit niet het geval was en nog zeker tot de 11e zou duren (11 april is een zondag) Ik vond dit een vreemde datum en zij adviseerde mij na het paasweekend nog eens te bellen.
Dinsdag 6 april hen ik het reparatiecentrum zelf eens gebeld en zij vertelden mij dat er een nieuw toestel voor mij onderweg was. ze konden mij niet vertellen wanneer ik deze op zou kunnen halen, ook was het niet mogelijk deze direct naar mij te verzenden.
Hierna heb ik de klantenservice van T-mobile nog maar eens gebeld met de vraag hoe het zat. Hier vertelde de dame me dat de telefoon de 10e of de 11e gerepareerd zou zijn en dat mij dit de 3e al verteld was.
Inmiddels had ik het een beetje gehad en vertelde haar dat ik hier niet mee akkoord kon gaan, het duurde nu al te lang, en de "reparatie" van de tweede telefoon heb ik nooit gewild. Zij kon mij hier niet verder mee helpen. Ik heb haar aangegeven dat ik hier niet mee akkoord kon gaan en zij bood aan dat ik hierover zou worden teruggebeld. Ik heb aangegeven dat ik graag dezelfde dag terug gebeld wilde worden en heb aangegeven dat ik binnen twee dagen een oplossing wilde in de vorm van, of mijn toestel terug, of een nieuw toestel. Ook heb ik hierbij aangegeven dat als dit niet het geval zou zijn ik de overeenkomst met T-mobile als ontbonden zou beschouwen aangezien zij mij niet de mogelijkheid bieden gebruik te maken van de diensten waarvoor ik betaal.
Een half uur daarna kreeg ik een mail dat mijn toestel kon worden opgehaald bij de T-shop. Terwijl ik de mail goed doorlas viel mij op dat mijn oude imei vermeld stond. Ik kreeg toen al argwaan en heb de klantenservice maar weer eens gebeld.
De mevrouw kon mij verder ook geen duidelijkheid geven en zei dat ik maar langs de shop moest gaan en dat zover zij kon zien er een toestel voor me klaar lag.
Aangekomen bij de T-shop bleek dit natuurlijk niet het geval te zijn en de jongen in de winkel vertelde mij dat het minstens tot de 14e zou duren.
Inmiddels is het 8 april, ik heb nog niets gehoord van T-mobile, de reparatieservice en nog geen toestel gezien........
Ik weet dat gewoon wachten het beste is, maar zoals ik heb aangegeven vind ik de gang van zaken totaal onacceptabel. Dit is toch geen manier van klantenservice.
Ik denk er sterk over na mijn contract inderdaad per direct op te zeggen en terug te gaan naar mijn oude provider.


Update: Ik heb net een telefoontje gehad van T-mobile dat er een nieuw toeatel opgehaald kan worden bij de T-shop. (binnen de gestelde 48 uur, netjes!)
Case closed ?!?!?!

Laatst gewijzigd door Remypas; 08-04-10 om 13:55.
  #19  
Oud 11-04-10, 13:38
IphoneBezitter IphoneBezitter is offline
• iOS 4.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Breda
Berichten: 43
Standaard

Toen ik op vakantie was kwam ik op het idee om een iphone aan te schaffen dus ik naar de site gekeken naar abbonomenten etc en had er een besteld deze was toen ik terug kwam ook aan gekomen maar toen het activeren ik belde naar t-mobile en zei ik wil het nummer blabla activeren maar toen moest ik mijn vader laten bellen dus dat had ik gedaan toen hadden ze nog niet geholpen na 10 keer ofzo bellen dacht me vader laten we een brief schrijven naar t-mobile dat hadden we gedaan en toen gingen we naar een t-mobile store en die ging aanvragen om te activeren toen was hij geactiveerd kregen we later een brief terug en daarin stond wij vinden het jammer dat het zo moest lopen en toen betaalde hun mijn telefoon rekening


uiteindelijk vind ik het een goede oplossing dus daarom heb ik ook aan gevinkt het kan beter want als ze hem nou gelijk hadden geactiveerd had mij een hoop gezeik bespaard


Groetjes
__________________
With an Iphone you never walk alone
  #20  
Oud 11-04-10, 13:49
krieltje12 krieltje12 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 65
Standaard

Ik heb gewoon bagger bereik met t-mobile. Laatst was ik met een vereniging in een hotel aan het werk en daar had iemand dezelfde iphone, maar dan met vodafone en veel beter bereik dan met tmobile. Het ligt gewoon aan tmobile zelf.
Reageren

Labels
ervaringen, iphone, klachten, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Ervaringen Base/jim mobile en Iphone mike77 Overige providers België 0 25-11-10 16:18
Ervaringen met bestellingen annuleren bij T-Mobile (status 3) fillem Koopinformatie Nederland 3 02-09-10 15:36
Ervaringen met T-mobile netwerk kevino Odido (T-Mobile) 1 04-08-10 19:28
Kan ik al veilig een abonnement afsluiten? Ervaringen T-Mobile? Ba5 Archief 8 24-10-09 21:21
T-Mobile: erg slechte ervaringen donkeysbridge Odido (T-Mobile) 3 27-06-08 09:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.