iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   geen 3G na prepaid >> iPhone abonnement (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16273-geen-3g-na-prepaid-iphone-abonnement.html)

jeroentje 15-07-08 09:54

geen 3G na prepaid >> iPhone abonnement
 
Na 4 uur in de rij te hebben gestaan, nog steeds geen internet op m'n iPhone.

Gisteren op onemorething iemand tegen gekomen die het exact het zelfde had als ik.

Ik had een prepaid kaart met nummer wat ik mee wilde nemen naar m'n iPhone abonnement.
Ik kan ook nu gewoon bellen en SMS-en, maar internetten ho maar

als ik het internet op wil via 3G krijg ik dit

http://farm4.static.flickr.com/3053/...c98cd5f4_o.png

Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: PDP-identiteit niet geacepteerd

zijn er meer mensen die van prepaid overgestapt zijn naar abonnement ???

truckdiver 15-07-08 10:06

waarom eens niet gewoon naar je provider belllen met je probleem,

jeroentje 15-07-08 10:15

heb ik al reeds gedaan.. echter zij weten het ook niet.. wat het probleem is.. ze zien me inloggen, krijgen een foutmelding en kunnen hier niks mee..

volgens hun schijnt er een serie simkaarten te zijn niet niet helemaal compatible is met de iPhone.

truckdiver 15-07-08 10:16

vraag dan misschien een nieuwe simkaart :rolleyes:

jeroentje 15-07-08 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 142509)
vraag dan misschien een nieuwe simkaart :rolleyes:

zit al de 3e simkaart in ;)

Nikooos 15-07-08 12:10

Dan moet je dingen wegstrepen. Vraag dan een nieuwe iphone ;)

jeroentje 15-07-08 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 142585)
Dan moet je dingen wegstrepen. Vraag dan een nieuwe iphone ;)

iPhone is goed, ik heb een kruistest gedaan

mijn SIM in iPhone van collega gedaan en niet kunnen internetten
SIM van collega in mijn iPhone gedaan en gewoon kunnen internetten

Nikooos 15-07-08 14:10

Dan moet je toch inderdaad bij T-mobile gaan. Kan je niet gewoon naar zo'n shop gaan en zeggen dat je niet weggaat voordat het opgelost is.

jeroentje 15-07-08 14:52

vandaag weer SIM kaart laten wisselen (5 euro) geen internet..

men wil pas verder helpen als de afdeling netwerken er mee klaar is..

T-Mobile wil niet aan geheel nieuw nummer beginnen want dan moeten ze een abbo afsluiten.. Stelletje ruk eenden...

Hoe hou je een klant aan het lijntje..

Voorstel om door hun verstrekte prepaid kaart mij te laten internetten wordt van de hand gedaan.. "we zijn met het probleem bezig en u moet maar wachten"

Er wordt dus niks gedaan om de klant tevreden te houden....

Ik overweeg zelf een prepaid kaart te kopen en deze te declareren doormiddel van een klacht..

tjmvdz 15-07-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeroentje (Bericht 142754)
vandaag weer SIM kaart laten wisselen (5 euro) geen internet..

men wil pas verder helpen als de afdeling netwerken er mee klaar is..

T-Mobile wil niet aan geheel nieuw nummer beginnen want dan moeten ze een abbo afsluiten.. Stelletje ruk eenden...

Hoe hou je een klant aan het lijntje..

Voorstel om door hun verstrekte prepaid kaart mij te laten internetten wordt van de hand gedaan.. "we zijn met het probleem bezig en u moet maar wachten"

Er wordt dus niks gedaan om de klant tevreden te houden....

Ik overweeg zelf een prepaid kaart te kopen en deze te declareren doormiddel van een klacht..

Bij mij hetzelfde probleem, ook van een prepaid naar iphone abo overgestapt, en ik krijg dezelfde foutmelding.
Hij heeft het wel een paar keer gedaan bij mij, maar steeds na een uur gaat het weer mis, mijn case ligt ook bij de technical support....

jeroentje 15-07-08 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tjmvdz (Bericht 142897)
Bij mij hetzelfde probleem, ook van een prepaid naar iphone abo overgestapt, en ik krijg dezelfde foutmelding.
Hij heeft het wel een paar keer gedaan bij mij, maar steeds na een uur gaat het weer mis, mijn case ligt ook bij de technical support....


de mijne ook.. maar ik vind het verdacht dat er meerdere gebruikers die van prepaid naar abonnement zijn overgestapt problemen hebben.

Ik heb persoonlijk liever internet op m'n iPhone dan nummerbehoud.. maar hier wilt T-Mobile niet aan mee werken..

Crp 15-07-08 23:17

Hier precies hetzelfde. Ik ben ook overgestapt van prepaid naar abbo. En geen 3G verbinding. Ik heb gister nog wel wat gespeeld met GPS onder het rijden en heeft het heel ff gedaan (+/- 2min) Maar voor de rest krijg ik al vanaf het begin precies dezelfde foutmelding.

iKev 18-07-08 12:53

hmm, mijn vriendin en ik hebben allebei nog een prepaid t-mobile op dit moment. Ik denk dat ik nog even een paar weekjes wacht met de aanschaf van een iPhone, tot t-mobile zn zaakjes op orde heeft.

iKev 22-07-08 16:30

update: kan iemand van hierboven bevestigen of de problemen al opgelost zijn? merci!

jeroentje 22-07-08 16:41

sorry, ik ben net terug van een lang weekendje weg.

Ik kan bevestigen dat het internetten werkt !!

maar wat nu het probleem is geweest is nog niet duidelijk, ik ga hier nog een brief oversturen naar T-Mobile.

Crp 22-07-08 16:49

bij mij werkt het nog niet, moet ik t-mobile bellen? Of word dit probleem automatisch opgelost? Naar welk nummer moet ik bellen trouwens? Gewoon de klantenservice!

jeroentje 22-07-08 17:01

1200 op je telefoon.. succes!!

Franca 25-07-08 11:48

Nou, ik heb dus precies hetzelfde probleem. Ook ik ben van prepaid naar abbonnement gegaan en internet werkt alleen via Wi-Fi maar dat is niet de bedoeling want dan ben je afhankelijk van niet beveiligde internet van anderen. Vanochtend gebeld maar omdat ze een andere grote storing hebben helpen ze me niet. Ik moet vanmiddag nog maar eens bellen:mad: Ik vind dit geen stijl van T-mobile. Ook werkt mijn "my T-mobile" niet meer.

Crp 25-07-08 14:01

ik woensdag gebeld en mijn nummer werd doorgegeven. Gisteravond deed mijn verbinding het eindelijk :) vanochtend kreeg ik een smsje van tmobile dat het was opgelost.

iKev 26-07-08 17:43

kan je het omzetten van een t-mobile prepaid naar t-mobile iPhone abonnement met nummerbehoud ook doen bij The Phone House danwel Belcompany? Of kan dit alleen in de T-mobile winkel?

merci!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:07.