iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Orange/T-Mobile klantwaarde en nieuw Iphone Abbo? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16376-orange-t-mobile-klantwaarde-nieuw-iphone-abbo.html)

Gaudi 15-07-08 21:27

Orange/T-Mobile klantwaarde en nieuw Iphone Abbo?
 
Ik ben sinds vrijdag de gelukkige eigenaar van een witte Iphone.
Nou Ben ik een klant van Orange en ga dus over op een T-Mobile abonnement.
Nou waren er in de T-Mobile winkel wat problemen met het afhandelen aan de kassa.
Ze konden geen goede manier vinden op de kassa om aan te geven dat ik een migrerende klant na Orange ben en dus eventueel recht heb op een extra korting i.v.m. mijn opgebouwde klantwaarde (c of zilver).
Ze hebben het dus aangeslagen als nieuw contract/ nieuwe klant, dus in mijn geval dus € 159,59.
Nou ben ik benieuwd of er klanten van Orange/T-Mobile zijn die wel een extra korting hebben gekregen i.v.m. hun opgebouwde klantwaarde.

B.V.D. Ron
:(

Nikooos 15-07-08 21:33

klantwaarde? Nog nooit van gehoord en zit al jaren bij orange :confused:

cypher21 15-07-08 21:43

Bij T-Mobile doen ze daar wel aan, je krijgt extra korting als je al een tijd klant bent.

Ik was twee jaar terug 4 jaar klant van t-mobile en kreeg de D900 voor niets toen ik mijn abo verlengde. Dit was goedkoper dan waar dan ook.

Helaas heb ik nu geen ontvangst in huis nadat ik verhuisd ben, dus nu Vodafone, hopelijk doen die ook aan klantenbinding want mijn abo loopt over anderhalve maand af :P

Splendid 15-07-08 23:42

Dit vroeg ik mij dus ook al af. Zit al heel wat jaartjes bij orange, heb al de 1g iPhone maar zo graag de witte 3g hebben :D Maar vraag mij ook af of wij nu ook die extra korting krijgen....ik zie het somber in.

paulmadejong 15-07-08 23:52

Ik heb/had nog een Dutchtone simkaart maar kreeg geen korting bij mijn migratie met iPhone (en ben ook mijn opgebouwde beltegoed kwijt....)

SneakerStyle 16-07-08 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 143256)
klantwaarde? Nog nooit van gehoord en zit al jaren bij orange :confused:

Dan heb je wat gemist afgelopen (paar) jaar;)

Bij T-Mobile/Orange & vooral bij T-Mobile krijg je korting op je toestel op het moment dat je verlengt.

Nu terug te komen op de eerste vraag; bij de iphone krijg je GEEN korting op je toestel. zo heeft Apple dat bepaald. Ik heb geruchten gehoort dat je via de t-mobile website bij een verlengen wel korting zou krijgen maar voor zover ik weet heeft apple verboden om korting te geven aan bestaande klanten. Dus ook voor bestaande orange/tmobile klanten.

Mja lekker boeie; ik wil best wat betalen voor een goed werkend product. En vind de iphone (i-150, i-300 & i-500) abo's super goed als je kijkt naar wat je ervoor terug krijgt; 2 mb download; goede dekking; redelijk veel minuten & smsjes (voor een normale/gemiddelde gebruiker). Wil nooit meer anders als T-mobile op deze voet verder gaat.

SneakerStyle 16-07-08 00:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong (Bericht 143403)
Ik heb/had nog een Dutchtone simkaart maar kreeg geen korting bij mijn migratie met iPhone (en ben ook mijn opgebouwde beltegoed kwijt....)


Klopt; alleen van orange free naar t-mobile flex neem je je tegoed mee..

Franzzz 17-07-08 12:21

ik heb geen extra korting gekregen. Ik ben van Orange 40 euro naar de i-300 overgestapt en krijg de 3G iPhone voor 1 euro. Voordeeltje is dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen

danario 17-07-08 17:22

Ik heb vandaag mijn bestelling telefonisch geplaatst (via 0800-7123). Ik heb inderdaad extra korting gekregen :) Ik heb op dit moment flex 20 en de vaste abbo periode was al geeindigd in maart. Ik ga overstappen naar i-150 en hoef alleen maar 1 euro te betalen voor 8Gb en 50 euro voor 16Gb versie, omdat ik een bestaande klant ben. Ik heb dus 16Gb besteld, voor de rest geen andere kosten (activatie etc). Die 50 euro betaal ik straks aan de postbode. Let op: de extra korting krijg je niet bij de T-mobile winkels! Het kan alleen maar als je direct bestelt vis T-mobile. Ik denk dat nergens ter wereld zo'n goede aanbieding bestaat als in Nederland met T-mobile. In UK is de goedkoopste abbo 40 euro en betaal je 200 euro voor 16Gb. Ik ben er heel blij mee en wacht met smart op mijn 16Gb Iphone.

NielsM 18-07-08 21:02

@danario

Citaat:

Let op: de extra korting krijg je niet bij de T-mobile winkels! Het kan alleen maar als je direct bestelt vis T-mobile.
In de winkel krijg je die korting wel degelijk! (Mits je een GOEDE klantwaarde hebt.)

Heb 16 juli mijn Iphone (16Gb) op kunnen halen. I.c.m. een I-150 abo kostte mij de telefoon maar €50,- (=bedrag voor het laten plaatsen op de wachtlijst). Heb dus €110 korting EXTRA gekregen omdat ik al een tijd klant ben van T-mobile.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.