//

t-mobile Simlock verwijderen

t-mobile Simlock verwijderen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien is dit een beetje raar maar ik heb dus een iphone met simlock van t-mobile en wil die ook unlocken via t-mobile maar ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 26-11-08, 16:44
larsjun larsjun is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Misschien is dit een beetje raar maar ik heb dus een iphone met simlock van t-mobile en wil die ook unlocken via t-mobile maar ze kunnen hem alleen unlocken waarneer je een nummer opgeeft van iemand met een I-abonnement en ik ken verder niemand met een I-abbonement dus mijn vraag is als iemand hier zijn nummer zou willen geven die beschikt over een I-abbonment dan kan ik hem eindelijk unlocken ik heb alles geprobeerd en dan staat er natuurlijk de standaar prijs van het unlocken en iets extra's tegenover als je wel geinterreseerd bent neem dan ff contact op met me mijn mail is larsjun@hotmail.com. ik zou het echt fijn vinden want ik weet niet meer wat ik moet doen.
groetjes lars
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 26-11-08, 17:32
pposthoorn pposthoorn is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 164
Standaard

Ehm, er zijn toch maar 2 mogelijkheden.
Of je hebt zelf een abbo afgesloten bij T-Mobile, dan kan je je eigen nummer gebruiken.
Óf je hebt de iPhone van iemand overgenomen, dan zou je zijn abbo moeten gebruiken.

Het kan natuurlijk ook dat je bij een ander abbo een iPhone hebt genomen. Dan moeten ze hem ook gewoon unlocken!
  #203  
Oud 26-11-08, 17:36
larsjun larsjun is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

ik heb mijn iphone 2de hands gekocht en ze willen hem niet unlocken als je een nummer geeft dat geen I-abbonement is want mijn zus heeft een t-mobile abbo maar bij dat nummer wouden ze het niet unlocken dus ik wordt een beetje gek en nu moet ik dus iemand vinden die zo'n abbo heeft en ik hem eindelijk kan unlocken
  #204  
Oud 20-12-08, 00:51
hurbie4you hurbie4you is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard sim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jarjarbinks Bekijk bericht
Vandaag unlock aangevraagd via bekende telnummer, en na 20 minuten alles in orde.

Werkt prima
Moet je daadwerkelijk de sim in de iphone hebben als je hem aan itunes hangt na contact met 070 nummer??

bedankt vast
  #205  
Oud 20-12-08, 09:36
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Je moet een sim in je phone hebben. Het hoeft geen T-mobile sim te zijn.
  #206  
Oud 20-12-08, 11:52
hurbie4you hurbie4you is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard sim

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Empu Besar Bekijk bericht
Je moet een sim in je phone hebben. Het hoeft geen T-mobile sim te zijn.
Thanks voor reply!!! Mooi zo, want heb niet de sim van het originele iphone abbonement, maar mag wel dat nummer gebruiken om te unlocken. Maar hoe gaat het dan? Belt nummer en geeft nummer en imei door en dan? Krijg je sms met code ofzo?
  #207  
Oud 20-12-08, 13:48
Empu Besar Empu Besar is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Je belt dat nummer, nummer van t-mobile doorgeven, die krijgt de rekening. Na een half uurtje aan iTunes koppelen en na minimaal half uurtje weer loskoppelen, aan en uitzetten en that's it.
  #208  
Oud 20-12-08, 16:27
hurbie4you hurbie4you is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 14
Standaard freeeeeeeeeee

bedankt voor reacties. Ben simlock freeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Yes ... let the fun begin.
  #209  
Oud 18-02-09, 09:51
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik wacht ook op de mijne, gisteren akkoord gegaan met de kosten van 90 Euro, ben die slechte kwaliteit bij mij thuis van het T-Mobile netwerk meer dan zat..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viktorf Bekijk bericht
Ik was even in de veronderstelling dat het 070-3056007 nummer van de unlock afdeling niet meer werkte maar dus wel!
Dus vergeet de klantenservice van Tmob en bel gewoon dit nummer. Geen onzinverhalen over codes opvragen bij Apple en 6 weken wachten. Hatsekideee meteen raak.
Bizar dat de voorkant van het paard niet weet dat de achterkant een scheet laat.
Ik zal dit zo ook eens proberen, meer info volgt..

Edit: het was met 5 minuten gebeurd, ik ben nu ook T-Mobile simlock-vrij

Laatst gewijzigd door shapezzz; 20-02-09 om 17:36.
  #210  
Oud 20-02-09, 18:16
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Heb net eens geprobeerd. Maar dat kan dus alleen met een t-mobile i-abbo nummer en de bijbehorende iPhone. Geen andere mogelijkheden what so ever!
  #211  
Oud 11-03-09, 14:22
zwaffelaar zwaffelaar is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Heb vandaag mijn iphone gekregen. Heb hem meteen laten unlocken door de klantenservice. Echter kan ik hem zo te zien niet activeren met een Vodafone simkaart. Moet ik de eerste activatie toch echt met een T-mobile simkaart doen? Ookal heeft T-mobile hem al unlocked?

Laat maar, heb nog eens dan 070 nummert gebeld, paar seconde later na het geven van mn IMEI nummer was het klaar!

Laatst gewijzigd door zwaffelaar; 11-03-09 om 15:46.
  #212  
Oud 17-03-09, 20:25
velde911 velde911 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard Snel geregeld via 070 lijn

De unlock werkt uitstekend. 2 minuten aan de lijn gehangen met iemand van T-mobile en vervolgens enkele minuten aan ITunes. Mijn zakelijk Vodafone abonnement werkt nu op mijn Iphone. Ook super voor het Synchoniseren met Exchange. Jammer van die € 120,- maar dat is niet anders.

Ik heb ook nog een simunlock kaartje geprobeerd, maar kwam er later achter dat dan je 3G niet werkt. Dus absoluut geen optie.
  #213  
Oud 18-03-09, 02:34
FrankE FrankE is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 91
Standaard

Huh? Je moet toch een t-mobile abbo hebben om die unlock te realiseren of neit??
  #214  
Oud 19-03-09, 16:50
velde911 velde911 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard

Klopt ik had zelf nog een T-mobile abonnement. Maar anders heb je vast wel een kennis waarvan je zijn nummer even kan gebruiken.
  #215  
Oud 22-03-09, 14:56
monk monk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Als je een nummer gebruikt van een kennis die zijn t-mobile abbo al meer dan een jaar heeft, hoef je dan niet die 120euro te betalen? Of werkt dat niet zo?
  #216  
Oud 22-03-09, 17:29
velde911 velde911 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 3
Standaard Helaas

Nee, helaas werkt dit niet zo. Er wordt gekeken naar het nummer van de telefoon. Aan de hand hiervan kunnen ze zien hoelang geleden er een abonnement is afgegeven op deze telefoon. Anders zou je alle I-Phones kunnen unlocken op basis van 1 abonnement van T-mobile die ouder is dan een jaar.
  #217  
Oud 15-04-09, 20:21
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Zojuist ook even het beroemde 070 nummer gebeld ivm verblijf in Amerika volgende maand, en ik wil daar een pre-paid kaart in de iPhone kunnen doen.

Binnen 15 minuten simlock vrij,er moet dus wel even een simkaart van een andere provider in voor de procedure,maar ik heb zelf gelukkig ook nog twee prepaid telefoons,en met zo'n kaartje werkte het perfect,en nu dus een simlock vrije iPhone voor 50 euro.

Simpel en mooi systeem,en als er een nieuwe iPhone uitkomt deze zomer kan ik deze simlock vrij verkopen.

En nu dus even in Amerika een pre-paid kaart met 3G scoren,AT&T heeft die.
  #218  
Oud 15-04-09, 21:48
macgierig macgierig is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: in een huis ergens in denhaag
Berichten: 8
Stuur een bericht via Instant Messenger naar macgierig Stuur een bericht via MSN naar macgierig
Standaard

Unlock Iphone.
Allereerst zul je de T-Mobile Iphone via Itunes en de T-Mobile simkaart moeten activeren.

Na 12 mnd is T-Mobile en iedere andere provider verplicht om Unlock codes te leveren als de KLANT er om Vraagt.
Binnen het jaar betaald de klant de kosten die daar voor worden berekend.

Bij de meest gangbare merken die geen belang hebben bij een gelockte of unlockte telefoon zoals Sony-Ericson, Nokia, Htc enz zijn die code gewoon opvraagbaar bij T-Mobile en heb je die binnen de twee weken thuis en soms kun je direct via T-Mobile online de code aanvragen en direct lezen op de site.
Tja en een telefoon moet wel door T-Mobile zijn geleverd daar de Imei nummers in het bestand moet kloppen met je aanvraag tot unlocken .

Oja je kan ongever 1 mnd van te voren al om de codes vragen , dan sturen ze op de dag dat je abonemnt en tel 1 jaar is de codes toe.




Macgierig die gewoon op de 12 mnd wacht en dan de code gratis aanvraagt.

Laatst gewijzigd door macgierig; 15-04-09 om 21:56.
  #219  
Oud 16-04-09, 09:46
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Je krijgt geen codes thuisgestuurd,het gaat allemaal over de telefoon en via iTunes.
  #220  
Oud 16-04-09, 12:49
azt33 azt33 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zurich, CH
Berichten: 169
Standaard

Weet iemand hoe het zit met een verlenging bij T-mobile? Je krijgt de iPhone al 4 maanden vantevoren mee, wordt er dan gekeken wanneer het abonnement is ingegaan of wanneer de iPhone is verkocht?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile dowminic Unlock 2 21-10-10 00:19
iPhone 3G: Simlock laten verwijderen door T-Mobile Bijlie Unlock 43 14-10-10 10:41
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile cesaf Archief 3 30-04-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.