//

t-mobile Simlock verwijderen

t-mobile Simlock verwijderen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zou in ieder geval wel kunnen inhouden dat er iets gaande is tussen Apple en T-Mobile. Laten we hopen dat ze eindelijk voortgang maken....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 08-08-08, 10:00
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Het zou in ieder geval wel kunnen inhouden dat er iets gaande is tussen Apple en T-Mobile. Laten we hopen dat ze eindelijk voortgang maken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 08-08-08, 11:28
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Net bericht gehad van Apple en volgens Apple is het definitief niet mogelijk.

Hier het bericht van Apple en let svp niet op de spelfouten.

Hartelijk dank voor uw email.

Het is helaas niet mogelijk om de Iphone te ontlokken Apple heeft deze code niet en is ook niet mogelijk.
Als T-Mobile u dat aanbied zullen zij deze moeten nakomen.

U kunt alleen de Iphone ontlokken op een de zwarte markt maar dan vervalt uw garantie op de IPHONE.

Het spijt ons echt dat T-Mobile dat u heeft beloofd en dat zij dat niet kunnen nakomen.

U kunt een klachtenbrief schrijven naar onze Customer Relatie over wat T-Mobile u heevt beloofd want zij mogen deze optie niet aanbieden omdat zij weten dat het niet mogelijk is.

Het adres is ,

Apple computers
Dept. CR Dutch Market
Hollyhill Industrial Estate
Cork

Ze geven elkaar dus simpelweg de schuld en de klanten zijn wederom de dupe .
Die klachtenbrief gaat er zeker uit en ik heb inmiddels een Belgische Iphone besteld.
  #43  
Oud 08-08-08, 12:07
StarlightNo1 StarlightNo1 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 91
Standaard

O ooo ooo ooo ... T-mobile gaat zo een GROOT probleem krijgen ! Wat een prutsers zeg !
  #44  
Oud 08-08-08, 12:18
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Ik geloof hier niets van
  #45  
Oud 08-08-08, 13:07
Rij Rij is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik ben simlockvrij! Voor slechts 17 dollar met dit ding: DealExtreme: $16.84 i-SmartPhone Operator Network SIM Card Unlock Attachment for Apple iPhone 3G
Hoekje van de simkaart afknippen, unlock-geval eronder doen en klaar.

Het lullige is alleen dat ie blijkbaar niet met alle netwerken werkt, vandaar dat DealExtreme hem nu (tijdelijk) uit de handel heeft gehaald. Ik ben blij dat ik twee weken geleden het risico heb genomen dat het misschien niet zou werken en ik 17 dollar weggegooid zou hebben.

Ik bel nu vrolijk met Orange en vanavond ga ik het even testen met de KPN sim van mijn vriend.
  #46  
Oud 08-08-08, 13:43
verhagena verhagena is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rij Bekijk bericht
Ik ben simlockvrij! Voor slechts 17 dollar met dit ding: DealExtreme: $16.84 i-SmartPhone Operator Network SIM Card Unlock Attachment for Apple iPhone 3G
Hoekje van de simkaart afknippen, unlock-geval eronder doen en klaar.

Het lullige is alleen dat ie blijkbaar niet met alle netwerken werkt, vandaar dat DealExtreme hem nu (tijdelijk) uit de handel heeft gehaald. Ik ben blij dat ik twee weken geleden het risico heb genomen dat het misschien niet zou werken en ik 17 dollar weggegooid zou hebben.

Ik bel nu vrolijk met Orange en vanavond ga ik het even testen met de KPN sim van mijn vriend.
Heb hem net ook binnengekregen......
Heb Vodafone erin gehad precies 1 minuut deed ie het...daarna geen Service
Bij Kpn Zelfde verhaal.....ook 1 minuut service daarna niks meer.....
Iemand een idee????
  #47  
Oud 08-08-08, 15:54
verhagena verhagena is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maxblast Bekijk bericht
Net bericht gehad van Apple en volgens Apple is het definitief niet mogelijk.

Hier het bericht van Apple en let svp niet op de spelfouten.

Hartelijk dank voor uw email.

Het is helaas niet mogelijk om de Iphone te ontlokken Apple heeft deze code niet en is ook niet mogelijk.
Als T-Mobile u dat aanbied zullen zij deze moeten nakomen.

U kunt alleen de Iphone ontlokken op een de zwarte markt maar dan vervalt uw garantie op de IPHONE.

Het spijt ons echt dat T-Mobile dat u heeft beloofd en dat zij dat niet kunnen nakomen.

U kunt een klachtenbrief schrijven naar onze Customer Relatie over wat T-Mobile u heevt beloofd want zij mogen deze optie niet aanbieden omdat zij weten dat het niet mogelijk is.

Het adres is ,

Apple computers
Dept. CR Dutch Market
Hollyhill Industrial Estate
Cork

Ze geven elkaar dus simpelweg de schuld en de klanten zijn wederom de dupe .
Die klachtenbrief gaat er zeker uit en ik heb inmiddels een Belgische Iphone besteld.

Heb net via zeer betrouwbare bron te horen gekregen dat het nog zeker een maand duurt voor dat T-Mobile de Unlock procedure kan gaan opstarten,dit omdat zij er nog niet uit zijn met Apple....
Dus het wordt pas September voordat dit kan gebeuren.
Succes met wachtten...........
  #48  
Oud 08-08-08, 17:29
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door verhagena Bekijk bericht
Heb hem net ook binnengekregen......
Heb Vodafone erin gehad precies 1 minuut deed ie het...daarna geen Service
Bij Kpn Zelfde verhaal.....ook 1 minuut service daarna niks meer.....
Iemand een idee????
hmm das vaag.. Met een Orange simkaartje lijkt het dus wel te werken...

Overigens, als je van het kaartje af wilt, dan wil ik em wel overnemen, kan ik even testen of ie het met m'n T-Mobile sim doet
  #49  
Oud 08-08-08, 17:48
verhagena verhagena is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geniux Bekijk bericht
hmm das vaag.. Met een Orange simkaartje lijkt het dus wel te werken...

Overigens, als je van het kaartje af wilt, dan wil ik em wel overnemen, kan ik even testen of ie het met m'n T-Mobile sim doet
Van mij mag je hem overnemen,stuur maar even een persoonlijke mail
Dan bespreken we de rest even
  #50  
Oud 09-08-08, 00:46
iSander iSander is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Vind het wel interessant. Wat ik me afvraag: waar stel je dan je internetinstellingen in?De apn instellingen zijn toch geblokkeerd?
  #51  
Oud 09-08-08, 01:03
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geniux Bekijk bericht
Overigens, als je van het kaartje af wilt, dan wil ik em wel overnemen, kan ik even testen of ie het met m'n T-Mobile sim doet
Voor T-Mobile heb je geen unlock of iets nodig hoor

Ik heb de iPhone van mijn zwager geprobeerd met mijn T-Mobile (GEEN iPhone abo) SIM getest, no problem.
Mijn broer heeft een iPhone besteld en bij mij laten afleveren (eigen winkel, dus altijd makkelijk met aannemen)
Ook deze met mijn SIM aan iTunes gehangen om te testen, kon gewoon activeren met mijn SIM.

Kortom, als je al bij T-Mobile zit zou ik het risico van zo'n kaartje niet nemen.
  #52  
Oud 09-08-08, 01:07
geniux geniux is offline
• iOS 7.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 86
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Redchilly Bekijk bericht
Voor T-Mobile heb je geen unlock of iets nodig hoor

Ik heb de iPhone van mijn zwager geprobeerd met mijn T-Mobile (GEEN iPhone abo) SIM getest, no problem.
Mijn broer heeft een iPhone besteld en bij mij laten afleveren (eigen winkel, dus altijd makkelijk met aannemen)
Ook deze met mijn SIM aan iTunes gehangen om te testen, kon gewoon activeren met mijn SIM.

Kortom, als je al bij T-Mobile zit zou ik het risico van zo'n kaartje niet nemen.
Ik heb geen T-mobile gelockte iphone
  #53  
Oud 09-08-08, 01:10
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geniux Bekijk bericht
Ik heb geen T-mobile gelockte iphone
OK, dat kan natuurlijk ook nog

Ik ben wel benieuwd wat er gebeurd als je hem hier restored met nieuwste FW, of je dan wel gewoon T-Mob kan gebruiken.
De SIM lock (provider lock) lijkt me software matig, dus volgens mij moet het dan ook werken.
Ben benieuwd.
  #54  
Oud 09-08-08, 08:23
pieterb pieterb is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 5
Standaard

ik heb ook de dealer extreme kaartje binnen gehad eerst werkte het niet met vodafone toen vliegtuig mode aan en uit meteen netwerk zoeken en vodafone 3g selecteren en heb ook nog data roaming aangezet en de vodafone internet instellingen invoeren alles doet het nu en nog eens lekker snel
  #55  
Oud 09-08-08, 13:57
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Net weer een late reaktie van T-Mobile gekregen op een eerdere reminder van mijn kant.

Wij hebben uw verzoek per e-mail ontvangen, waarin u aangeeft dat u gaarg uw simunlockcode wilt ontvangen.

Op dit moment is dit helaas nog niet mogelijk. De verwachting is dat wij eind augustus de beschikking krijgen over de simunlockcodes van de iPhone. Onze excuses voor het ongemak.

Weer een ander verhaal van T-Mobile dus. Het is duidelijk dat ze het niet weten.

Afwachten dan maar.....
  #56  
Oud 09-08-08, 21:11
iklaas's schermafbeelding
iklaas iklaas is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 15
Standaard

Kan me je frustratie goed voorstellen, temeer omdat je geheel te goeder trouw handelt! Immers, je hebt een abonnement afgesloten en je wilt in bepaalde omstandigheden een andere SIM kaart kunnen gebruiken. Sterker nog: Eigenlijk zouden de telefoons simlock vrij moeten worden aangeboden mits je natuurlijk een abonnement hebt. Wat maakt het uit als je de telefoon zou gebruiken met een andere sim kaart? Je zit toch aan je contract vast. Ik kan me voorstellen dat iemand een i150 afsluit en extra bijbetaald voor de telefoon, de KPN kaart er in doet en daarmee met de iPhone belt. Je zou dan bijvoorbeeld de T-Mobile SIM aan een ander kunnen geven (vrouw, kind, kennis, je oma) zodat zij "gratis" bellen. Altijd nog eerlijker dan meteen een Jail break.

Ik moet zeggen: Als ik had geweten hoe slecht het nu gaat met mijn iPhone en TMO dan had ik waarschijnlijk voor de i150 gekozen en gedaan wat ik hierboven schets!

Ik wil niet tot de klagers horen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar ik ben absoluut niet te spreken over de gang van zake van dekking, belbundel (die bij mij ineens weg was) etc.

Ik heb een prima baan en had graag nóg dieper in de buidel getast voor een optimale werking! De abonnementen in NL zijn niet extreem duur, als er een bundel was geweest voor 100 euro maar dan goed dan had ik dat er graag voor betaald. Ik wil graag goede 3g dekking, goede spraakverbinding en dat de aangegeven belminuten gewoon ongeveer kloppen! Tuurlijk kan er een 24 uur delay in zitten, maar enkele weken nu al geen fatsoenlijke belstatus updates?

Ik wist dat TMO niet de beste partij was voor deze uitdaging. Ik had liever gehad dat de oplichters van Vodafone of de sukkels van KPN het hadden aangeboden, dan was het netwerk en de infra goed geweest. Maar ik heb de gok gewaagd dat TMO er in dit geval echt werk van zou maken en dat ze de boel tóch voor mekaar zouden hebben.

Ik heb gegokt en neem het risico dan ook voor lief, maar ik baal wel dat ik verkeerd heb gegokt. Ik heb stiekem de hoop dat het over een maandje allemaal achter de rug is en we er om kunnen lachen, maar ik vrees dat ik minder optimistisch ben dan toen ik, meegesleurd door de euphorie, de gok nam.....

Sorry dat het toch een zeurverhaal is geworden, maar ik wil graag dat de hele beleving goed is.....

Maar mooi is ie nog steeds en ik wil hem niet ruilen voor een N95 met KPN SIM hoor...;-)
  #57  
Oud 11-08-08, 07:32
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Tja en dan staat er nu op de voorpagina van iPhoneclub dat t-mobile helemaal niet kan unlocken. Dat bevestigd helaas de geruchten die hier al te lezen waren.

Dus op dit moment heb ik helemaal niet weaar ik voor ging bij t-mobile. Ik ging voor 3 dingen. Namelijk de iPhone, 3G dekking en de mogelijkheid te unlocken. Deze dingen werden van te voren wel belooft door TMO. Jammer dat er nu twee van de drie niet gaan lukken. De iPhone is een prachtig apparaat maar de 3G en het niet unlocken maken het voor mij nu waardeloos. En dan nog maar niet te spreken over het gewone GSM bereik bij mij thuis. Ik ben TMO echt spuugzat (na een maand al dus!) en ik ga alles op alles zetten om er vanaf te komen. Ga vandaag nog eens bellen en dat gaat er morgen nog een brief uit! Wat een ballentent zeg!!
  #58  
Oud 11-08-08, 08:24
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Ook ik heb spijt van de aankoop Iphone. Leuk voor kids om aan vrienden te laten zien dat ze een Iphone hebben. Zakelijk gebruik waar Apple reclame mee maakt is echter niet te gebruiken. Dat 3G soms niet werkt kan ik mee leven. Maar dat ik niet kan bellen wanneer ik binnen een gebouw ben is toch niet te accepteren. En alle keren op plekken waar volgens T-Mobile binnen en buiten bereik moet zijn. En dat is Hoofddorp, Leiden, Heemstede, Haarlem en IJmuiden.
Als er geen bereik is met T-Mobile met Iphone zonder simlock wordt dan naar andere provider netwerk overgeschakeld welk wel een bereik heeft op dat moment? Ik heb geen idee hoe zo iets werkt.
  #59  
Oud 11-08-08, 08:50
maxblast maxblast is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 31
Standaard

Ik heb vorige week iemand van TMO aan de lijn gehad en zij heeft bevestigd dat de dekking in mijn regio idd slecht is. In mijn geval stelde ze voor om het toestel terug te geven en het contact af te kopen maar ik heb aangegeven dat ik het toestel wel wil houden en ze zou terugbellen met een nieuwe afkoopsom met behoud van toestel. Dit is al weer wat dagen geleden dus ben benieuwd of TMO idd nog terugbelt.
  #60  
Oud 11-08-08, 09:09
leama leama is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 182
Standaard

Haha het moet niet gekker worden. Het toestel terug geven en het contract afkopen! Dat wil zeggen dat T-Mobile EN het toestel terug krijgt EN dat ze al hun centen vangen! Lijkt me niet! Contract ontbinden en toestel terug sturen zullen ze bedoelen!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile dowminic Unlock 2 21-10-10 00:19
iPhone 3G: Simlock laten verwijderen door T-Mobile Bijlie Unlock 43 14-10-10 10:41
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile cesaf Archief 3 30-04-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.