//

t-mobile Simlock verwijderen

t-mobile Simlock verwijderen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) @forum.bericht: Zoals je al kunt lezen in de posts, willen de meesten lekker verder bellen op een fatsoenlijk netwerk met fatsoenlijke tarieven e.d. Daarom unlock ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 12-09-08, 16:18
joblamie's schermafbeelding
joblamie joblamie is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 236
Standaard

@forum.bericht:
Zoals je al kunt lezen in de posts, willen de meesten lekker verder bellen op een fatsoenlijk netwerk met fatsoenlijke tarieven e.d. Daarom unlock je, zodat je je iPhone 3G kan gebruiken met een beter netwerk. Daarbij komt nog eens dat je iPhone 3G tig keer beter verkoopt wanneer die geunlockt is. Over een jaar of wat willen we immers allemaal weer de nieuwste iPhone en dan wil je je oude kunnen verkopen.

Kortom, het unlocken van je iPhone heeft niks met je huidige T-Mobile abonnement te maken. Daar zitten we allemaal aan vast, dat weten we.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 12-09-08, 16:22
The CarNagE Man The CarNagE Man is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Wat is nu eigenlijk het nut om maar liefst 120 euro uit te geven zodat je een andere Simkaart er in kunt zetten. Het abonnement loopt gewoon door dus dat zijn al (24 * 30) + 120 = 840 weggegooide euros.

of zie ik iets over het hoofd?
Sommige mensen hebben het er voor over zodat je toch een iPhone3G hebt.. Ik wou gewoon niet naar belgie dus heb ik een abonnementje van T-Mobile genomen..
Mijn Vodafone abo is via me werk en het lopen met 2 telefoons vond ik lastig..
  #163  
Oud 12-09-08, 16:27
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Kortom, sommigen hebben dermate veel geld dat ze zich kunnen permitteren om 840 euro (= ruim 1900 ouderwetse guldens) gewoon over de balk te smijten.

Dat bedrag haal je dus nooit van je leven er uit omdat het tarief elders goedkoper zou zijn en het netwerk van TM is nu ook weer niet zo slecht om zoveel geld weg te gooien.

Kortom, het gaat veel te goed in dit land althans sommigen hebben geld te veel.
  #164  
Oud 12-09-08, 17:22
koomansf koomansf is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Kortom, sommigen hebben dermate veel geld dat ze zich kunnen permitteren om 840 euro (= ruim 1900 ouderwetse guldens) gewoon over de balk te smijten.

Dat bedrag haal je dus nooit van je leven er uit omdat het tarief elders goedkoper zou zijn en het netwerk van TM is nu ook weer niet zo slecht om zoveel geld weg te gooien.

Kortom, het gaat veel te goed in dit land althans sommigen hebben geld te veel.

Och, rijk of arm, zolang er mensen talloze onzinnige dingen op afbetaling kopen tegen hoge rentes kan iedereen kopen wat-ie wil.

En toevallig heb ik geen bereik met TMO thuis, en wel met alle andere providers. En geloof me: voor iedereen is 120 euro een hoop geld!. Daar kan je toch heel andere onzinnige dingen voor kopen...(toch zeker een weekendje stappen!)
  #165  
Oud 12-09-08, 20:15
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koomansf Bekijk bericht
voor iedereen is 120 euro een hoop geld!. Daar kan je toch heel andere onzinnige dingen voor kopen...(toch zeker een weekendje stappen!)
120 euro? Je praat over 720 plus 120 euro! (en vergeet niet de kosten van zo'n Vodafone/KPN/>>> abonnement).
  #166  
Oud 12-09-08, 23:27
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

sinds wanneer heeft vodafone visual voicemail. op hun site stond een aantal weken geleden duidelijk van niet.
  #167  
Oud 13-09-08, 07:34
Mikiej Mikiej is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joblamie Bekijk bericht
@forum.bericht:
Zoals je al kunt lezen in de posts, willen de meesten lekker verder bellen op een fatsoenlijk netwerk met fatsoenlijke tarieven e.d. Daarom unlock je, zodat je je iPhone 3G kan gebruiken met een beter netwerk. Daarbij komt nog eens dat je iPhone 3G tig keer beter verkoopt wanneer die geunlockt is. Over een jaar of wat willen we immers allemaal weer de nieuwste iPhone en dan wil je je oude kunnen verkopen.

Kortom, het unlocken van je iPhone heeft niks met je huidige T-Mobile abonnement te maken. Daar zitten we allemaal aan vast, dat weten we.

gelukkig is mijn abbo nooit ingegaan ( bevestigt door t-mobile zelf) bedankt t-mobile !
Heb mijn imei gister door een vriend met een t-mobile abbo laten unlocken... "maar maakt het jiet uit dat mijn imei nummer anders is dan geregistreerd staat?" " nee hoor meneer geen probleem, over 15 min even aan itunes hangen en klaar is kees" "mooi, bedankt" en zo geschiede !

voor 120 euries een mooie unlocked iphone, en snel mijn HI abbo verlengt met een simonly !


wat ben ik tog een mazzelende gier !

haha
  #168  
Oud 13-09-08, 13:27
droppers droppers is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Voor degenen die bang zijn dat 2.1 de simunlock ongedaan maakt: Hij blijft het gewoon doen. Overigens is dat vreemde 'Doorschakeling Actief' als je belt onder 2.1 nog steeds aanwezig.

Voor degenen die bang zijn dat er geld over de balk gaat: je kan het abonnement natuurlijk aan je vrouw geven

Laatst gewijzigd door droppers; 13-09-08 om 13:31.
  #169  
Oud 13-09-08, 15:13
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Kortom, sommigen hebben dermate veel geld dat ze zich kunnen permitteren om 840 euro (= ruim 1900 ouderwetse guldens) gewoon over de balk te smijten.

Dat bedrag haal je dus nooit van je leven er uit omdat het tarief elders goedkoper zou zijn en het netwerk van TM is nu ook weer niet zo slecht om zoveel geld weg te gooien.

Kortom, het gaat veel te goed in dit land althans sommigen hebben geld te veel.
Jaloers?
  #170  
Oud 13-09-08, 19:19
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pete.Z Bekijk bericht
Jaloers?
Nee hoor. Ik vind het alleen volslagen belachelijk en patserig gedrag.

Als je de iPhone i.c.m. TM echt zo belabberd vindt koop dan wat anders.
  #171  
Oud 13-09-08, 19:41
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Modbreak:

Hoi,

Ik vrees dat we hier een beetje off topic gaan. Waarom mensen/bedrijven een besluit nemen om de simlock van t-mobile te (laten) verwijderen, is niet zo relevant eerlijk gezegd. Eenieder heeft daar ongetwijfeld een voor zichzelf legitieme reden voor. Ik stel dan ook voor dat we deze discussie laten voor wat'ie is en reken op jullie medewerking.
Thanks and have fun hier!


Laatst gewijzigd door "R"; 13-09-08 om 19:44.
  #172  
Oud 15-09-08, 10:12
Jan1979 Jan1979 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard Laten unlocken maar geen service...

Hallo,

Om direct maar on topic te blijven heb ik het volgende probleem. Ik heb een paar weken geleden mijn telefoon bij Ifoneguide.nl middels sim laten unlocken maar heb toch besloten om via T-mobile de legale manier te gebruiken via het inmiddels bekende 070 nummer. Netjes conform de regels aan itunes aangesloten met nieuwe sim (niet op mijn eigen Itunes overigens), update (2.1) laten uitvoeren en hoopte dat mijn KPN het zou doen zonder alle toeters en bellen (cydia en installer zijn verdwenen) maar helaas heb ik nu geen service voor zowel mijn T-mobile als mijn KPN. Weet iemand een oplossing (t-mobile stuurt me alleen maar naar een shop...). Hoor graag reacties en oplossingen....
  #173  
Oud 15-09-08, 10:31
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan1979 Bekijk bericht
Hallo,

Om direct maar on topic te blijven heb ik het volgende probleem. Ik heb een paar weken geleden mijn telefoon bij Ifoneguide.nl middels sim laten unlocken maar heb toch besloten om via T-mobile de legale manier te gebruiken via het inmiddels bekende 070 nummer. Netjes conform de regels aan itunes aangesloten met nieuwe sim (niet op mijn eigen Itunes overigens), update (2.1) laten uitvoeren en hoopte dat mijn KPN het zou doen zonder alle toeters en bellen (cydia en installer zijn verdwenen) maar helaas heb ik nu geen service voor zowel mijn T-mobile als mijn KPN. Weet iemand een oplossing (t-mobile stuurt me alleen maar naar een shop...). Hoor graag reacties en oplossingen....
Ik zou denk ik een volledige restore doen en dan eens kijken of je weer service hebt.
Lukt dat, dan kan je een custom firmware er op zetten (zie andere draadjes) en heb je Cydia weer terug. Lukt dat niet: op naar t-mobilbe lijkt me
  #174  
Oud 15-09-08, 10:51
Jan1979 Jan1979 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Volledige restore, alleen mogelijk via Itunes of kan hij ook stand alone met de iphone?
  #175  
Oud 15-09-08, 10:57
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan1979 Bekijk bericht
Volledige restore, alleen mogelijk via Itunes of kan hij ook stand alone met de iphone?
Kijk even in de wiki van dit forum bij restore. Kan alleen via iTunes.
  #176  
Oud 15-09-08, 11:00
Jan1979 Jan1979 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Thnx voor je hulp!
  #177  
Oud 21-09-08, 14:58
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Effe lachen maar:

Ik kreeg op 19 september jl. een mailtje n.a.v. een door mij gestelde vraag aan t-mobile aangaande het door t-mobile unlocken van mijn iPhone.

Dit is het antwoord:

Citaat:
Geachte heer,

Het is mogelijk uw Apple iPhone simlock-vrij te maken. T-Mobile dient hiervoor de unlockcodes van Apple te ontvangen. Wij zijn hier momenteel over in onderhandeling. Zodra wij de unlockcodes hebben, ontvangt u deze van ons. Onze excuses voor de eventuele overlast.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen heeft, dan kunt u deze stellen per e-mail via zakelijk@t-mobile.nl of contact opnemen met T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt via het gratis telefoonnummer: 0800 - 7112.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Klantenservice Zakelijke Markt
Tsja, boeiend.........daar mijn iPhone middels een telefoongesprekje van een paar minuten -dat al bijna twee weken geleden heeft plaatsgevonden- inmiddels lekker belt op het netwerk van KPN
  #178  
Oud 21-09-08, 15:17
joost1987 joost1987 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Iemand toevallig een idee hoe het precies zit al je een Iphone 3g in belgie koopt? Zit hier een landenlock op of een andere lock? Of is het mogelijk om deze te gebruiken zonder iets te unlocken in Nederland?.....En zoja waar zijn deze te krijgen in Belgie? Mobistar?

Grz
Joost
  #179  
Oud 21-09-08, 22:30
vlees91 vlees91 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 152
Standaard

er is al een belgie topic: geen country en geen simlock (zeggen van wel maar ik heb er zelf een en die werkt fijn in nederland)
  #180  
Oud 24-09-08, 08:09
joost1987 joost1987 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Heb je ook een link?......Zijn tig topics
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Simlock verwijderen door T-Mobile dowminic Unlock 2 21-10-10 00:19
iPhone 3G: Simlock laten verwijderen door T-Mobile Bijlie Unlock 43 14-10-10 10:41
3gs at&t simlock verwijderen t-mobile cesaf Archief 3 30-04-10 14:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.