//

Overige kosten T mobile online factuur

Overige kosten T mobile online factuur discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je data roaming uitzet dan maakt je telefoon toch al geen dataverbinding met andere providers dan je eigen provider??...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 12-03-10, 19:24
sham27 sham27 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 85
Standaard

Als je data roaming uitzet dan maakt je telefoon toch al geen dataverbinding met andere providers dan je eigen provider??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 15-03-10, 16:54
beolatin beolatin is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: -
Berichten: 36
Standaard

ik had hiervoor een sim only abonnement, had ik soms gewoon nog 50 van de 100 minuten en 300 van de 1000 smsjes, dan nog had ik overige kosten.. ook al was het dan meestal maar 56 cent of zo. maar ik mag nu absoluut niet over mijn abonnement heen gaan anders ligt mijn iPhone even een maandje achter slot en grendel..
maar hoe bedoelen jullie over dat je als je op internet zit, ook bijvoorbeeld op een ander netwerk kan zitten? hoe zie je dat?
  #203  
Oud 17-03-10, 14:10
Ange Ange is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

om terug te komen op mijn eerdere posts...

De 'overige kosten' zijn niet in rekening gebracht, gelukkig! Vraag me alleen af waarom de kosten niet verder zijn toegenomen, direct nadat ik mijn simkaart uit de iPhone heb gehaald en in mijn Nokia heb gestopt...
Nu gebruik ik weer gewoon de iPhone, maar heb dat niet doorgegeven op de website van T-Mobile..Guess what...GEEN PROBLEMEN met de kosten...
Zou er een verband bestaan? Hebben anderen dit ook gemerkt of berust het toch op toeval?
  #204  
Oud 11-04-10, 11:25
maaaikster maaaikster is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook die problemen die jullie hier aangeven .
Ik heb me iPhone nu net 3 dagen en ik heb nu al overige kosten van €11 kan iemand mij uitleggen waar dat aan kan liggen?
Gr. Maaike
  #205  
Oud 15-04-10, 00:34
mv3l's schermafbeelding
mv3l mv3l is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Oud-Beijerland
Berichten: 45
Standaard

Hej
soms stuur je een mms als je een sms wil versturen .
mms is niet gratis in je iphone abbo
dit zorgt voor extra kosten zet mms uit en je bent er vanaf
__________________
iphone3gs,ipad,imac,ibook,Iam .....
  #206  
Oud 21-04-10, 12:45
Emma1985 Emma1985 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Smile

De overige kosten die op je myt-mobile staan als je de iphone net hebt (of welke telefoon ook maar het gaat om het abbonement) zijn kosten die weer zullen weggaan als de rekening komt. Het heeft te maken met net een paard dagen voor je bundel gaat werken (de 21 e van de maand.) de dagen daarvoor worden dus niet 'betaald' uit je bundel maar komen tijdelijk bij overige kosten te staan en als ze de rekening op gaan maken verdwijnt dat weer en rekenen ze uit hoeveel minuten je gebruikt hebt voor je belbundel officieel inging...

Kortom niet druk om maken!
  #207  
Oud 03-05-10, 23:33
linwhaa linwhaa is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: groningen
Berichten: 28
Standaard

ik heb t zelfde mijn overige kosten zijn nu 21 euro terwijl ik ook binnen me bundel zit hij is half in de maand overgezet al vaker ellende mee gehad maar de 8e krijg ik me factuur dus ben benieuwd heb indd ook al gebeld maar krijg ook te hore me factuur af te wachte ben benieuwd
  #208  
Oud 04-05-10, 00:57
Yahiko Yahiko is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 25
Standaard

Overige kosten bij de iPhone kunnen ook veroorzaakt worden door een T-Mobile Family ... SMSjes gaan niet uit de family bundel >_<.
  #209  
Oud 04-05-10, 10:41
linwhaa linwhaa is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: groningen
Berichten: 28
Standaard

Heb geen familie gedoe dus even afwachte
  #210  
Oud 24-05-10, 12:29
jiski1 jiski1 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik zit ook al 15 euro over mn overige kosten heen. En waarom, ik heb geen idee. Ik zit nooit op het normale 3G internet, maar altijd op Wi-Fi, en dan op mn eigen internet hier thuis, dus dat zou toch geen geld moeten kosten? En ik heb ook niet naar 0900 nummers gebeld, ik snap het niet :S
  #211  
Oud 24-05-10, 12:43
Yahiko Yahiko is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 25
Standaard

Family problemen zijn iig opgelost, als het goed is is de afgelopen rekening van iedereen met family problemen minder dan normaal. Zoniet even klantenservice bellen en een herberekening aanvragen!

Let op; Alleen voor iPhone abbo's die in een T-Mobile family zitten!
  #212  
Oud 30-05-10, 16:51
AtesYurek AtesYurek is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 120
Standaard

Als je geen overige kosten heb,dan gaat die 30 euro toch mee naar volgende maand?
Waar kan je dan zien hoeveel euro je over hebt?
Ik heb T-mobile I-150
  #213  
Oud 04-06-10, 03:51
Pettel Pettel is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard Overige kosten.

Direct na aankoop stond er op een gegeven moment €8,50 (ca) als extra kosten. Nadat ik T-Mobile voor een hele andere reden nodig had en dit toevallig liet vallen,begreep ze mij niet. In een iPhone abb is alles altijd inclusief. (uiteraard binnen NED). 3 dagen later had men het geld weer mijn rekening bijgeschreven.Nu ca 2 mnd verder doet men het opnieuw! Ok het gaat maar om ca €4,50, maar toch. Wie heeft last van hetzelfde probleem?
  #214  
Oud 27-07-10, 16:02
Spartan23R's schermafbeelding
Spartan23R Spartan23R is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

eehh nvm.....
__________________
mijn site www.ryanrook.nl || MacBook white, iPhone 4 16GB, iPod Classic 120GB || AppleFanBoy [=

Laatst gewijzigd door Spartan23R; 28-07-10 om 23:28.
  #215  
Oud 29-07-10, 11:29
danny101010 danny101010 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Secret
Berichten: 26
Standaard

Ik hoefde geen aansluitkosten te betalen ik kreeg eerst een prepaid-kaartje en de werd omgezet naar ee. I-150 Abbo en toen hoefde ik niet de aansluitkosten te betalen

PS:Tjomme ik heb mijn iphone ook op de zelfde dag gekocht
PS: sorry mensen ik had alleen de eerste pagina gelezen toch wil ik dit met jullie delen ;D

Laatst gewijzigd door danny101010; 29-07-10 om 11:31.
  #216  
Oud 12-08-10, 00:29
Arif Arif is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 12
Standaard Extra kosten???

hallo,

ik zit zo even mijn factuur te bekijken en ik zie dat ik overige kosten hebt.

Ik heb i-150 bij tmobile. Weet iemand hoe dit kan? kan het aan mijn netwerk instellingen op mijnn iphone 4 liggen?

ps: - Ik heb niet buiten mijn bundel gebeld
- niet naar buitenland of naar 0900-nummers gebeld.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0043[1].jpg‎ (38,3 KB, 34x gelezen)
  #217  
Oud 12-08-10, 08:45
Rivanov Rivanov is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: omg. Eindhoven
Berichten: 163
Standaard

Ik ben er achter gekomen dat de T-Mobile Hotspots in het buitenland niet gratis zijn met je Hotspot account!
Dat dacht ik namelijk..
Zat vrolijk te internetten op Frankfurt Airport en nu heb ik overige kosten van €74,-
Dat moet daar wel van zijn, want heb niet gebeld in het buitenland en Data Roaming stond uit.
__________________
Retina MacBook Pro | 27" Thunderbolt Display | Mac mini Server | AppleTV 3 | AirPort Extreme | AirPort Express | iPod touch 8GB | iPhone 5 16GB | iPad 3 32GB Wi-Fi + 3G
  #218  
Oud 19-08-10, 12:35
Braintail Braintail is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Vandaag ging eindelijk mijn abonnement in. Ik had de iPhone al een maand en sinds vandaag was mijn abonnement eindelijk overgezet. Ik heb 1 smsje naar een vriendin gestuurd en 2 keer gebeld om het even uit te testen. (1 naar 06 nr, ander naar een vaste lijn zonder extra kosten) Nu stond er opeens: overige kosten 0,75 cent.

Nergens kan je dan vinden waar dit van komt. Aansluitkosten heb ik nog niet betaald en nog niks over gehoord maar neem aan dat dit gewoon op mijn eerste factuur er EXTRA bijkomt (niet als overige kosten per dag worden berekend) Ik heb al het een en ander gelezen hier op het forum, en ben kennelijk niet de enige. Nu is het natuurlijk maar afwachten op je factuur, maar waarom regelen ze het niet zo dat je een beter overzicht kan hebben in je kosten?

Ik heb geen zin om de helpdesk te bellen omdat ik dadelijk dan nog meer overige kosten zou kunnen krijgen

(Ik heb een Relax 25 abonnement met web n walk)

/Edit:

Zie nu dat het alweer 1,51 is geworden. Komt dit nou door het bellen? Snap er niks van. Bij resterend tegoed staat ook onbekend :S ...

En wat heb je aan een app die je belstatus bijhoudt als blijkt dat die overige kosten aan het eind van de maand helemaal niet kloppen?

Laatst gewijzigd door Braintail; 19-08-10 om 12:43.
  #219  
Oud 18-10-10, 21:12
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

20 september is mijn i150 abonnement ingegaan. Ik had toen 114 sms en 114 belminuten. Dat vond ik vreemd. Maar ala. Opeens stond er bij overige kosten 1.26. Een paar dagen later was het weer weg. Ik stuurde een sms naar onze zoon en hij zei: ja, doe maar duur met uw MMS. N.B dit staat uit!!. En ja, hoor er stond bij belstatus 0.84. Ik heb T-Mobile gebeld. Ik moet inderdaad wachten op de eerste factuur, maar men belt mij terug om te kijken over het hoe en wat.
Die 114 minuten zal wel kloppen omdat elke 14 van de maand de nieuwe belminuten erbij gedaan worden. Men heeft er dus voor die 6 dagen wat afgetrokken.
Nooit geweten dat je je belminuten e.d. een maand mee kon nemen.
Ik werd overigens correct en vriendelijk te woord gestaan.
Zijn er geen mensen met problemen meer? Omdat de vorige post van augustus is?
  #220  
Oud 20-10-10, 14:22
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Macbookto, heb je misschien per ongeluk bij "onderwerp" van je sms iets ingevuld? Als je dat doet wordt het automatisch als mms verstuurd. Vul daar dus niets in als je gewoon een sms wilt versturen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) zillionz KPN 2 05-04-11 06:02
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 19:17
Overige kosten afhandeling daaf Odido (T-Mobile) 14 27-10-08 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:17.