//

Overige kosten T mobile online factuur

Overige kosten T mobile online factuur discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedoel je soms bij "aan" ? Het woord " onderwerp" komt niet in mijn sms bericht voor. T-Mobile heeft gezegd dat ze vandaag contact met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 20-10-10, 16:59
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Bedoel je soms bij "aan" ? Het woord " onderwerp" komt niet in mijn sms bericht voor.
T-Mobile heeft gezegd dat ze vandaag contact met me op zouden nemen, als de rekening bekend was. Ik ben benieuwd.
Inderdaad om 18.30 uur werd ik gebeld. Het blijkt dat ik een sms naar een e-mailadres gestuurd heb. Ik kon dat op de rekening niet zien. (of is dat wel mogelijk?), maar T-Mobile wel. Dat was dus een fout van mij. Vermoedelijk niet goed gekeken. Geld wordt gecrediteerd. Toch een goede service van T-Mobile. Tot nu toe geen klachten.
Gisteren viel even mijn bereik bij Ede weg. Telefoon uit/aan gedaan en ik had weer bereik.

Laatst gewijzigd door Macbookto; 20-10-10 om 18:44.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 09-12-10, 20:29
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

jammer dat voorgaande posters niet berichtten hoe het verder ging.

anyway, sinds vanmiddag is m'n iphone-abonnement ingegaan, i150. heb een paar mensen gebeld, m'n internet getest en navigon even aangehad om te kijken hoe dat werkt- maar die deed het binnen niet.

vanavond mytmobile ingesteld, zie ik me daar ineens 1.87 euro 'overige kosten' staan, abonnement is precies 3 uur ingegaan, en niks geks gedaan.

Ik dacht, ik bel de klantenservice. Daar wist men niet meer dat het rijtje op te lezen dat ook op de site staat; mms, etc. Lang verhaal kort: nog steeds moet je wachten tot de eerste factuur (over een maand dus pas) omdat klantenservice je niet kan vertellen waarom die 'overige kosten' er staan en waar ze uit bestaan. Als ik zie dat deze klacht al een paar jaar bestaat, vraag ik me af waarom men dit niet aangepakt heeft. Als het een administratieve reden is voor hun boekhoudsysteem, laat het me dan als klant niet zien, geeft enkel onrust.
  #223  
Oud 09-12-10, 20:47
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Ik heb dit dus ook gehad, maar de fout lag bij mezelf. Ik had bij contacten personen staan, waar alleen een e-mailadres bij stond en geen telefoonnummer. Die adressen e.d. waren overgezet van mijn iPaq.
Ik stuurde dus een sms (dacht ik) naar dat telefoonnummer, dat in feite een e-mailadres was. Dat wordt dan als MMS afgerekend. Ik denk dat je drie keer een MMS gestuurd hebt.
Nu kijk ik dus goed uit als ik een sms stuur of ik het echt naar een telefoonnummer stuur. Ik heb 'leergeld' betaald.
  #224  
Oud 10-12-10, 12:10
digibeet digibeet is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Nee macbookto, ik het niet ge-mmst of smst. Maar inmiddels is me via Tmobile wel duidelijk dat het inderdaad puur administratief is. vandaag zijn de kosten al aangepast, nu klopt het aantal belminuten weer niet maar ik vertrouw er maar op dat het goedkomt allemaal.
  #225  
Oud 10-12-10, 16:22
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Dat je belminuten niet kloppen, klopt wel. Haha. Ik heb 20 september mijn abonnement afgesloten en ik kreeg toen 114 belminuten. In oktober kreeg ik er rond de 13 e ineens weer 150 minuten bij. Zij houden rekening met andere data. Ik krijg dus nooit de 20e maar altijd een week eerder de belminuten.
  #226  
Oud 10-12-10, 19:56
dcl! dcl! is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 148
Standaard

Verder is het ook nog zo dat de informatie minstens een paar uur tot soms zelfs een paar dagen achterloopt.

Dus je gesprekken van een paar uur geleden moet je er zelf nog even aftrekken. Waarom dat niet wat vlotter/beter kan weet ik niet.

Bij Simyo is het meestal na een paar uur al kloppend en dat is maar een simpele prepaid...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) zillionz KPN 2 05-04-11 06:02
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 19:17
Overige kosten afhandeling daaf Odido (T-Mobile) 14 27-10-08 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.