//

Overige kosten T mobile online factuur

Overige kosten T mobile online factuur discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij is hier ook spraken van. Ik heb inmiddels al de overige kosten op 5,75eur staan Doe zelf ook niks apparts dan alleen bellen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-07-08, 23:57
knrd's schermafbeelding
knrd knrd is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 130
Standaard

Bij mij is hier ook spraken van.
Ik heb inmiddels al de overige kosten op 5,75eur staan Doe zelf ook niks apparts dan alleen bellen, smsen en internetten.
Lijkt me raar als het kosten van internet zijn omdat je toch eindeloos internet hebt bij je abbonnement..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-07-08, 15:08
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Bij mijn nieuwe belstatus zie ik bij overige kosten 8,90, ik heb gebeld en ze konden niet zien wat het is, ik moet afwachten tot de factuur online is . Bij mijn eerste factuur waren de overige kosten 0,64 omdat ik op de eerste dag meer dan 5 minuten heb gebeld, je krijgt namelijk 5 minuten gratis.
  #23  
Oud 24-07-08, 15:46
miszou miszou is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Hmm, ik heb ook ineens 3.77 bij extra kosten! Die had ik paar dagen terug nog niet, heb in de tussen tijds niets raars gedaan, beetje bellen, sms-en en ge-internet via GPRS, 3G en Wi-Fi, maar dat zou toch moeten kunnen?

Edit:
Klaten service zegt zelfde als bij de rest, wachten op de factuur. Ik vraag me sterk af of het een foutje is bij hun, en die kosten niet kloppen. Of dat we allemaal genaaid zijn met extra kosten waar over ons niets verteld is

Misschien dat iemand kan pinpointen wat hij gedaan heeft voor de kosten kwamen? ik houd iig mijn gebruik even goed in de gaten nu.

Laatst gewijzigd door miszou; 24-07-08 om 15:58.
  #24  
Oud 24-07-08, 16:22
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Hmmmm..in mij situatie kan ik alleen maar bedenken de gemaakte internet kosten op de eerste dag van aanschaf, heb er flink me lopen spelen. Raar dat dit dan niet op de eerste factuur staat.
  #25  
Oud 24-07-08, 16:37
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Heb zelf net ook even mijn eerste factuur gecheckt en bij mij klopt er ook nisk van volgens mij...



Ik moet dus 47,95 betalen over een periode van 18.07.08 t/m 19.07.08 terwijl ik een abonnement van 44,95 heb afgesloten en geen 47,95
  #26  
Oud 24-07-08, 16:59
paulmadejong paulmadejong is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 148
Standaard

@Grample,

Nee, je betaald E47.95 voor de periode 18-07-08 t/m 19-08-08 ervan uitgaande dat je geen kosten buiten je bundel maakt want die krijg je de volgende maand dan nog. Kortom, je hebt een dag extra deze "maand".

Overigens vind ik het wel apart dat jouw vorig tegoed 20 SMSjes en 20 minuten was, in mijn geval was het maar 10 SMSjes en 10 minuten en heb ook een I-300 abo.
  #27  
Oud 24-07-08, 17:14
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong Bekijk bericht
@Grample,

Nee, je betaald E47.95 voor de periode 18-07-08 t/m 19-08-08 ervan uitgaande dat je geen kosten buiten je bundel maakt want die krijg je de volgende maand dan nog. Kortom, je hebt een dag extra deze "maand".

Overigens vind ik het wel apart dat jouw vorig tegoed 20 SMSjes en 20 minuten was, in mijn geval was het maar 10 SMSjes en 10 minuten en heb ook een I-300 abo.
Owja, dagje extra inderdaad, niet op gelet

Dat van 20 minuten en sms'jes snap ik ook niks van...
  #28  
Oud 25-07-08, 09:29
bvdelden bvdelden is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

IK zie net dat mijn resterende bel minuten voor deze maand op 0:00 staan van de ene op de andere dag.... Zo maar weer eens met T-mobile bellen!!! GRR
  #29  
Oud 25-07-08, 09:45
babsie85 babsie85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 8
Standaard

@bvdelden, dat heb ik ook!!! Ik heb hierover ook een topic gestart op dit forum: t-mobile iPhone abbonnement belminuten ineens op. Kun je daar misschien posten dat jij dit probleem ook heb? Ik heb verder nog niemand gehoord hier ook last van te hebben.
  #30  
Oud 31-07-08, 13:38
diseazed diseazed is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

weet iemand al wat meer omtrent die geheimzinnige overige kosten?

heb zelf mijn iphone gisteren besteld, wacht met smart ( nog heel wat weken te gaan..)

ben zelf namelijk niet van plan ook maar een euro meer dan 30,- (I150) in de maand te gaan betalen!
  #31  
Oud 02-08-08, 23:37
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Overige kosten

Steve Jobs kon het zo mooi vertellen: echte GPS op je iPhone!
Dus zonder kosten (satellietsignaal is gratis) overal de weg vinden. Het bericht dat TomTom bezig was met iPhone maakte het helemaal leuk!
Met behulp van de iPhone zijn we redelijk goed door Spanje en Frankrijk gekomen, inclusief omleidingen in Parijs en Barcelona. (iPhone is toch niet echt handig als navigator in de auto)
Helaas heeft het wat langer geduurd vóórdat het "Grenzeloos"-tarief was geactiveerd waardoor we een week lang € 8,40 per Mb hebben betaald! Foutje van T-Mobile (computerstoring etc...) Je kunt op geen enkele manier een bevestiging krijgen dat Grenzeloos werkelijk is geactiveerd, die komt thuis per post... T-Mobile kon dat door een computerstoring (alweer) ook niet bevestigen.
In die twee weken buitenland heb ik in totaal (incl. navigatie en e-mail) 98 Mb ontvangen en 4 Mb verstuurd. Bij "Overige kosten" staat nu een ongespecificeerd bedrag van € 369,84! Daar is het laatste woord dus nog niet over gezegd.
Ik had er wel een leuke breedbeeld TomTom van kunnen kopen, met alle kaarten van Europa erbij!

Zo krijg je het gevoel dat Apple met T-Mobile een bepaalde lage prijs heeft afgedwongen en T-Mobile op allerlei slinkse manieren meer geld van de iPhone-bezitter probeert af te troggelen. Neem alleen al die verzekering: 7,- per maand!

Als iets écht lekker is mag het wat kosten, maar hier hou ik een vieze smaak aan over.
  #32  
Oud 03-08-08, 08:04
joopgij joopgij is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 30
Stuur een bericht via Yahoo naar joopgij
Standaard

Tja Joep, ik ben ook nog maar een iPhone groentje - krijg zelfs pas dinsdag mijn iPhone -, maar ik zou je toch willen aanraden je op deze site wat dieper in het onderwerp datakosten in het buitenland te verdiepen, anders wachten je nog meer onaangename verrassingen.
  #33  
Oud 04-08-08, 23:12
RamonPouw RamonPouw is offline
• iOS 7.0 beta
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 135
Stuur een bericht via MSN naar RamonPouw
Standaard

Er klopt gewoon niks daar..

Ik heb me Abbonoment afgesloten.. ik heb me rekening online gewijzigd ( nummer ) .. ik heb honderden euro's op die rekening gezet.. en heb een rekening van 52 euro.. vervolgens staat er dat hij nog moet afgeschreven worden.. 31ste moest het gebeuren en nu nog niks.. Nu kan ik niet meer bellen of wat ? Wat een zooi daar!
  #34  
Oud 05-08-08, 02:57
Rob@wup Rob@wup is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Standaard

Hmm, nu zie ik niet eens meer mijn factuur online! Wel die ik al betaald heb maar nog niet die wat ik nog moet betalen, oftwel mijn huidige factuur. Ik zie dus niet hoelang ik nog met dit tegoed moet doen. Gaat lekker daar bij T-Mobile.
  #35  
Oud 18-08-08, 19:59
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Het lijkt erop dat ze mijn online factuur hebben aangepast, ik had eerst bij overige kosten 8,90 en nu is het 0,00 geworden.
  #36  
Oud 18-08-08, 20:10
wout76's schermafbeelding
wout76 wout76 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Zelfs bij mij als vaste klant, dus nog een flex 40 abbo zijn de overige kosten inmiddels 70 euro geworden terwijl ik zeker weet dat ik dat niet verbruikt heb.

Ik zit op de iPhone te wachten maar twijfel door het gepruts bij T-Mobile wel erg. T-mobile nemen met een iPhone of toch een andere provider en dan dus geen iPhone.......
  #37  
Oud 18-08-08, 21:10
verschel verschel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wukkkie Bekijk bericht
Het lijkt erop dat ze mijn online factuur hebben aangepast, ik had eerst bij overige kosten 8,90 en nu is het 0,00 geworden.
Mijn overige kosten zijn ook van €9,40 naar €0,00 aangepast plus dat ik nu in één keer 293 sms'jes te goed heb. Helaas nog steeds geen melding van het aantal resterende belminuten...
  #38  
Oud 18-08-08, 21:27
Silver Silver is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 94
Standaard

Ik kan nergens mijn actuele stand beltegoed te weten komen, niet bij My T-Mobile, niet bij de helpdesk en ook niet via 1202. Volgens de laatste twee heb wel kosten van 0,51 euro. (Blijft al de hele week hetzelfde bedrag).

Let op wanneer je bundel ingaat. Mijn toestel was de 7e geactiveerd, maar mijn bundel ging pas de 8e in (hoorde ik later via de helpdesk). Een deel van het telefoneren op de 7e viel dus buiten de bundel. In mijn geval maar 3,32 euro, maar toch... Had ik graag eerder willen weten.


Sinds de 12e staat dit rekeningoverzicht op My T-Mobile:




Belstatus: (De hele tijd hetzelfde gebleven.)


Laatst gewijzigd door Silver; 19-08-08 om 01:17.
  #39  
Oud 19-08-08, 00:54
Juupke Juupke is offline
• iOS 3.0.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard Weg kosten!

Het geweldige bedrag dat er stond aan extra kosten is vandaag plotseling als sneeuw voor de zon verdwenen! Er zit een engeltje bij T-Mobile, óf ze laten je pas echt schrikken als de rekening komt...
  #40  
Oud 19-08-08, 18:15
swoek swoek is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 18
Standaard

Bij mij staat:

De overige kosten zijn: E 0.76

Geen idee waar die overige kosten vandaan komen of hoe ze die berekenen... Ik heb nog niet buiten de bundel gebeld of ge-smst en ik zit echt niet buitensporig veel te internetten via 3g/GRPS...

EDIT: o ja, er is 1 sms mysterieus verdwenen van mijn tegoed . Ik had er nog 155 en heb 7 sms-jes verstuurd en ik heb er nu 147 over... rarara hoe kan dit?

Laatst gewijzigd door swoek; 19-08-08 om 18:22.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) zillionz KPN 2 05-04-11 06:02
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 19:17
Overige kosten afhandeling daaf Odido (T-Mobile) 14 27-10-08 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:32.