//

Overige kosten T mobile online factuur

Overige kosten T mobile online factuur discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) wellicht kan de operaor dit topic samenvoegen met het topic over het feit dagt de belstatus ineens nihil aangaf. Volgens jullie eigen bericht is dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-08-08, 21:40
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

wellicht kan de operaor dit topic samenvoegen met het topic over het feit dagt de belstatus ineens nihil aangaf. Volgens jullie eigen bericht is dit probleem per heden opgelost en zou alles weer moeten werken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-08-08, 22:54
miszou miszou is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Bij mij zijn de kosten ineens opgelopen tot 6:32 Ik weet nog steeds niet waardoor. ze zijn iig niet weg gehaald zoals bij sommige anderen. Ik kan nu eindelijk mijn belstatus weer zien, en ben nog niet door mijn minuten heen, dus daar ligt het niet aan.
  #43  
Oud 22-08-08, 18:54
verschel verschel is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 22
Standaard data roaming niet waterdicht toch kosten

Vandaag 2e online factuur bekeken staat daar een bedrag bij verige kosten voor internet gebruik in het buitenland (gelukkig niet torenhoog) Ik weet dus 100% zeker dat dataroaming uitgeschakeld is. Ik woon in een grensgebied en passeer af en toe de grens met Belgie.

Gebeld naar T-Mobile hoe dit mogelijk is, kwam het verhaal dat er "af en toe toch wel eens iets doorslipt bij grensverkeer" Natuurlijk gezegd dat ik dit niet accepteer, om het simpele feit dat ik geen internet gebruik in het buitenland.
Ze konden niets doen , pas als het op volgende fakturen weer voorkomt kunnen ze een case aanmaken.

Tevens ook rare afschrijving van 0.21 eurocent voor bellen buiten de bundel, terwijl ik in de eerste periode nog "tig" bel minuten over had.
Konden ze natuurlijk ook niet verklaren.
  #44  
Oud 22-08-08, 21:53
wukkkie wukkkie is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 71
Standaard

Ik moet zeggen dat mijn 2de factuur helemaal klopt
  #45  
Oud 22-08-08, 22:10
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

Jij bent zeker medewerker van T-Mobile.

Ik ben nogal actief met klachten op dit forum. Je zou bijna gaan denken dat ik zo'n chronische zeiksnor ben, maar dat is het niet. Ik betaal graag voor een goed product en voor zaken die terecht zijn, maar tot nu toe ben ik nergens tevreden over nog. Mogelijk datr T-Mobile door een adequate probleemoplossing mijn perceptie kan veranderen. Ik heb goede hoop omdat ik via de hoofd marketing nu met het hoofd klachten contact heb gehad. De 4 klachtenmails zijn tot nu toe nog niet beantwoord, maar die zijn nog maar net een paar dagen weg.
Omdat ik ook al kosten in rekening gebracht krijg voor dataroaming toch maar weer eens een reactie. Ook bij mij heeft dataroaming uitgestaan (op 1 moment na toen ik de voorpagina van de Telegraaf gelezen heb op het strand in Frankrijk om de 3g te testen en te kijken of roaming uberhaupt wel zou werken. Het testen ging goed.
En dat ging goed. Tot ik vandaag mijn nota kreeg. Hier worden fikse bedragen voor dataroaming in rekening gebracht, ook voor data dat het uit stond. Bij de factuur van mijn vrouw ook, terwijl dit helemaal niet aan heeft gestaan. M.a.w. : onmogelijk.

HIERBIJ DE TEKST VAN MIJN 4E KLAcHT AAN JANNEKE KEMPER VAN GESCHREVEN.KLACHTEN@T-MOBILE.NL vandaag 22-08-2008 (cc Directeur Marketing)

Hierbij de vierde klacht, nu over de facturering van de gesprekskosten. Ook ik heb heel bewust dataroaming in het buitenland uitgezet, op beide toestellen (06-.................... en 06-...................).

Dus maar weer eens bellen met de helpdesk 19:26, gemiddeld aangeduide wachttijd is 2 minuten hoor ik, ongeveer 15 minuten aan het wachten. Maar goed, eindelijk Sounya Bagaou aan de lijn, uiterst vriendelijke en behulpzame mevrouw, dat dan weer wel.

Mijn klachten: dataroamingkosten kunnen niet kloppen, daar deze op beide toestellen heeft uitgestaan. Slechts één keer heb ik op het strand in de buurt van Saint Tropez 3g roaming getest met de pagina van de telegraaf. Dataroaming is daarna gelijk weer uitgezet. Op nummer 06-............... is deze nooit aangeweest, dus die kunnen sowieso niet kloppen. Ze zou hiervoor een case aanmaken en verwijzen naar de overige 3 lopende klachten bij uw afdeling.

Vandaag ben ik nog even bij de T-Mobile shop in Amersfoort binnengelopen om te informeren wat het probleem zou kunnen zijn van mijn niet werkende Bluetooth. Dit heeft hij van het begin af aan al niet gedaan en steeds werd door de helpdesk van u volgehouden dat dit met de firmwareupdate opgelost zou moeten worden. Echter het ziet er naar uit dat het toch een hardwareprobleem in het toestel is.

Deze zou moeten werken met carkits, zo was mij van te voren verteld. Helaas is het met mijn toestel niet gelukt en met die van mijn vrouw wel. Het lijkt er op dat dit dus in het toestel moet zitten. Zijn advies was het om het om te ruilen, maar dan moest hij als reparatie worden ingezonden. Dat kon 2 a 3 weken duren. Ondertussen zou het abonnement gewoon doorlopen, en dat lijkt me niet terecht. Mijn voorstel zou zijn dat er een toestel aldaar ter plaatse kan worden opgeruild.

Ik probeer nog positief te blijven, maar het bericht vandaag op de site van de www.iphonesclub.nl dat bij het teveel installeren van applicaties uit de AppleStore op de iphone, alle apps niet meer opstarten, bevestigd hetgeen ik jullie al veel eerder en ook op het forum eerder gemeld heb. U ziet dat ik de klachten niet uit mij duim zuig. Het is te triest voor woorden dat het zo is. De vele uren, zeg maar dagen, welke ik inmiddels in het restoren en herinstalleren heb zitten, zijn aanzienlijk. Was een ergernis! En ik ben niet de enige zoals u heeft kunnen lezen.

Verder nog over de meerder SMS'jes welke door de Iphones van ons in het buitenland zouden zijn verzonden. Uw medewerkster Sounya Bagou dacht dat het wel eens aan het volgende zou kunnen liggen: als je in de iphone een SMS aanmaakt, registreert hij niet het aantal tekens. Als je over een aantal tekens heen gaat zou hij deze zelf opslitsen in meerdere SMS'jes. Hier wisten wij niets van. We zijn hier op geen enkele wijze geattendeerd en bovendien zou je mogen verwachten dat de Iphone hier rekening mee houdt en een waarschuwing geeft of einde bericht, op zijn minst het aantal tekens weergeeft. Niets van dit alles. Ik heb met alle andere toestellen welke ik heb gehad, dit nog nooit meegemaakt. Nokia geeft keurig einde bericht aan, maar ook de HP Organisers. Ik wil echter best 1 bericht per keer betalen, maar de extra berichten kunt u niet mij in rekening brengen, dat zou absurd zijn.

En de reactie zoals hieronder is al helemaal van de zotte.

Ik hoop dat u mij binnen 3 dagen wilt berichten.

QUOTE EERDER BERICHT
--------------------------------------------------------------------
Wat gaat u nu doen t.a.v. het toestel welke problemen heeft met Bluetooth Wat gaat u doen met de ten onrechte in rekening gebrachte aansluitkosten (06-24963651) Wat gaat u doen met de extra kosten van de opgesplitse SMS'jes buitenland die zo wel erg duur zijn Wat gaat u doen met de ten onrechte berekende kosten voor dataroaming.
Kan ik de betalingen storneren en juiste nota's afwachten?
Wat gebeurd er met de kosten van de abonnementen als het toestel 2 a 3 weken weg is voor een reparatie, of kan ik hem 1 op 1 omruilen in Amersfoort Wat gaat u doen aan de softwareproblemen van de Iphone richting Apple?

Laatst gewijzigd door alexvandersluijs; 22-08-08 om 22:18.
  #46  
Oud 25-08-08, 08:15
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

Voor iedereen die nog richting buitenland wil gaan:

Installeer Bossprefs op je iPhone. Dan kan je 3G en Edge volledig uit zetten. Dan weet je 100% zeker dat je geen ongewenst gebruik maakt van data in het buitenland.

Dat doe ik ook straks in Australië, want 9 euro per MB wordt me toch echt te gek.

Daarnaast heb ook ik opeens onverklaarbare 'overige' kosten op mijn overzicht.

Vreemd.
  #47  
Oud 25-08-08, 12:59
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Ik heb niet het hele topic gelezen, maarrr ik heb ook iets vaags:
bij my tmobile zie ik dat ik nog 88 min heb: ok zal wel
maar bij smsjes heb ik er nog 3 van mijn 25 sms voordeel bundel (???)
Ik natuurlijk ff bellen van nou uhm mevrouw er zitten er 300 bij en ik heb niet zoveel aan 25 smsjes waar ik dus voor zou moeten betalen..
Zegt ze dat dat dus fout is en dat ik 1202 moet bellen en die egt dat ik er ook nog 3 heb...
Ik moet nu afwachten of dat anders wordt, die 25 smsjes hadden natuurlijk moeten vervallen nu ik 300 smsjes in m'n i300 heb...

Heb ook 7 euro extra kosten en ze kon me niet vertellen waarvoor dat is :/, moest ik maar op m'n factuur wachten die ik de 7e krijg...
  #48  
Oud 25-08-08, 18:26
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

Ik had nogal wat problemen in de facturatie en mijn klachten aan hun klachtenafdeling en Marketing Directeur, werpt zijn vruchten af. Ben zojuist al weer gebeld en ik moet zeggen dat ik nu het idee heb dat ze het erg serieus nemen en er ook daadwerkelijk er iets mee doen. Niet alleen t.a.v. mij, maar ook naar alle andere gebruikers.

1 aansluitkosten 50% i.p.v. 0% bij mijn partner, terwijl dit bij mij 0% was. Goldt voor alle Iphoners omdat ze een 2 jaarscontract sluiten. Althans bij de introductie in Rotterdam. Dus iedereen die daar in de rij heeft gelegen, controleer in ieder geval je nota. Zojuist van T-Mobile te horen gekregen, dat dit keurig wordt gecrediteerd.

2. dataroamingkosten in rekening gebracht, terwijl dit uit stond in het buitenland. T-Mobile heeft de garantie van Apple gekregen dat de beveiliging van dataroaming (je kunt dit in het toestel uit zetten bij instellingen) dit zou moeten werken, maar klaarblijkelijk zit er toch een bug in de firmware van de Iphone. Ze gaan dit testen en uitzoeken. In ieder geval zou men dit bij mij crediteren voor de kosten van de dataroaming. Die stonden ook op de nota van mijn partner, terwijl die de hele vakantie dataroaming uit had staan. Sterker nog, ze wist niet eens dat je dat aan kon zetten.

3. De extra kosten van het opsplitsen van een SMS in meerdere SMS'jes als je over het aantal van 160 karakters te boven gaat, worden vergoed. Dat is met name kosten verhogend als je in het buitenland SMS hebt verzonden welke dus groter zijn. I.p.v. 50 eurocent, heb ik dus een aantal keren 100 of 150 eurocent gefactureerd gekregen. Hierdoor onnodige kosten in rekening gebracht gekregen. De Iphone heeft hiervoor geen beveiliging en zelfs niet eens een karaktereller. Erger is dat je daar geen waarschuwing voor krijgt. T-Mobile wist hier niets vanaf en ontdekt dit fenomeen nu ook. Men vreest dat er meer mensen zijn die hier de mist mee in gaan. Ze zijn ook van mening dat de Iphone hiervoor beveiligd zou moeten zijn en ze gaan dit met Apple opnemen om dit op zeer korte termijn opgelost te krijgen. Ook dit is een probleem in de software. Men heeft toegezegd de extra sms'jes niet te tellen en te crediteren.

T-Mobile geeft aan het te waarderen dat ik ze help met het signaleren van problemen. Ook het attenderen op het bestaan van dit forum stellen ze op prijs. Men overweegt zeer concreet om actief deel te gaan nemen aan dit forum. Daarmee kunnen ze misstanden makkelijker signaleren, de gebruikers informeren over bepaalde problemen en oplossingen (uiteraard niet voor jailbrakers haha) en misstanden uit de weg ruimen. Maar ook signalen er uit vissen die voor hen van belang zijn, bij het voorkomen van nieuwe problemen. Ze doen al actief mee op een aantal fora, waaronder uiteraard hun eigen forum, maar niet op alle fora. Men wil niet overal zichtbaar aanwezig zijn omdat men de gebruikers ook de ruimte wil bieden te kunnen uiten. Maar aan de andere kant zien ze ook wel, dat dit soort problemen die bij de introductie niet te voorzien waren, beter maar snel kunnen worden opgelost, dan dat ze straks met nog veel meer klachten zitten. Die kun je dan wel weel oplossen, maar het kost dan vaak meer tijd en geld en ondertussen heb je ontevreden klanten.

Tenslotte waren ze niet op de hoogte van de haarscheurprobleemjes (weeknummer productie 27/28?) en de bluetoothproblemen. Ook dit zou men met Apple kortsluiten. Het probleem van crashende APPS hoop ik hoog op de agenda te krijgen, maar ik mag toch hopen dat Apple USA hier al mee bezig is ?

Advies is om in ieder geval in dat soort gevallen terug te gaan naar de T-Mobile Shop en je toestel terug te laten sturen, tenzij blijkt dat Bluetooth een softwareprobleem is natuurlijk. In het algemeen zal Apple hem gewoon omruilen. Je bent je toestel dan wel 2 a 3 weken kwijt en het abo loopt dan gewoon door.

Apple Nederland heeft de volledige support uitbesteed aan T-Mobile, maar toch willen ze wel een case aanmaken als je volhoudt. Geef daarbij uitgebreid aan wie je bij T-Mobile hebt gesproken (naam medewerker van de winkel) wat de klacht is. Apple neemt dan contact op met T-Mobile voor de omruil.

Nu nog afwachten of de toezeggingen gestand worden gedaan, maar mijn indruk was (inmiddels ben ik 27-8-2008 wat genuanceerder hierover) is dat T-Mobile positief met mijn klachten omgaat en er ook constructief mee bezig i

Laatst gewijzigd door alexvandersluijs; 27-08-08 om 12:07.
  #49  
Oud 27-08-08, 12:09
alexvandersluijs alexvandersluijs is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar alexvandersluijs
Standaard

Hierbij het vervolg van de mail van vandaag aan Bart (Directeur Marketing). Zoals je ziet is mijn vertrouwen inmiddels al weer behoorlijk aan het dalen gegaan. Deels heb ik toezeggingen voor crediteringen, deels zit ik nog op oplossingen te wachten. Lees:
=============================================================



Bart,

Bedankt nog voor het doorsturen van mijn klacht naar Janneke Kemper. Hier heb ik inmiddels mee gesproken en ze gaf aan dat ik alles moest mailen naar geschreven.klachten@t-mobile.nl , het geen gebeurd is. Over een aantal zaken ben ik wel teruggebeld en ik heb ook toezeggingen gehad dat een aantal gefactureerde kosten gaan worden gecrediteerd.

Echter nog steeds heb ik op een aantal problemen geen antwoord en dus ging ik maar weer eens bellen met 1200. Zojuist gesproken met Mw. Kimperly Chhy. Dit betrof de nummer portatie (zie bijgesloten mail) en mijn bluetooth problemen van de iPhone. Dit werkt gewoonweg niet. Hij zou verbinding moeten maken met headsets en carkits. Ik heb gewoon een heel gangbare Nokia karkit waar ik met alle toestellen probleemloos verbinding mee maak, behalve de iPhone. Deze klacht heb ik al direct geuit en steeds wordt ik met een kluitje in het riet gestuurd. Men weet het blijkbaar niet. Ik heb al gevraagd om een omruil en het verzoek om dat 1 op 1 in Amersfoort te kunnen doen. Geen antwoord. Amersfoort geeft aan dat ze hem anders gaan opsturen en dat hij dan hoe dan ook wordt omgeruild. Ik krijg dan een nieuwe. Ben dan wel 2 of 3 weken zonder telefoon, terwijl je abo gewoon doorloopt. Daar ben ik niet blij mee en dus heb ik voorgesteld om hem direct om te ruilen. Dan is het nog maar afwachten of het probleem in het toestel zit natuurlijk, maar die kans is groot omdat mijn partner wel verbinding maakt.
Kimperly Chhy heeft het probleem zojuist voorgelegd bij haar supervisor, waar ze de naam niet van mag noemen en waar ze me ook niet mee mag doorverbinden. Die zegt dat ik gewoon verbinding moet maken en een pinkode in moet voeren…… Als ik zeg dat dit gewoonweg niet werkt, hebben ze verder geen antwoord. De iPhone blijft dan eindeloos zoeken. Inmiddels zijn al mijn in een vroeg stadium gesignaleerde problemen inmiddels erkende problemen en op de fora blijkt dat het iedereen dus aangaat.

Op mijn nummerportatieverzoeken welke zijn afgewezen heb ik vorige week de vraag gekregen of ik nogmaals de simnummers wilde doorgeven. Bij het schriftelijke verzoek zat n.b. bij beiden een kopie van de SIM-kaart, maar goed, nog maar een keer opgevraagd voor alle zekerheid bij Telfort en per mail verzonden de 21e naar Janneke. Die ging dan wel op vakantie, maar ze wist zeker dat klachten opgelost gaan worden en ze had een grenzeloos vertrouwen in haar team. Tot en met heden geen reactie. Dus in het gesprek met Kimberly nog maar eens gevraagd wat de stand van zaken was. Haar antwoord was dat de aanvragen waren afgewezen, hetgeen we natuurlijk al ruim een week wisten. Haar gewezen op de mail van vorige week, het hele verhaal nog een keer uitgelegd. Ook hier moest ze overleg plegen met de grote onbekende supervisor. Die gaf aan dat ze geen oplossing voor me hebben en slecht nieuws. Ik moest maar opnieuw naar de T-Mobile Shop gaan en daar een nieuw formulier gaan invullen. Die hebben ze gewoon al lang liggen, maar als we er niet meer uit komen dan lossen we het zomaar op……….

Ik ben goed boos geworden en heb aangegeven dat ik me niet serieus genomen voel en dat ze me wederom met een kluitje het riet in willen sturen. Het gaat bij T-Mobile fout en vervolgens leggen ze het probleem bij de klant op het bordje. Ik irriteer me mateloos dat de supervisor anoniem blijft en zijn verantwoordelijkheid niet oppakt. Het is niet alleen onbeleefd, maar héél erg slecht voor de goede naam als je op die manier met je klanten om gaat. Ik heb aangegeven dat hij hiermee een grote fout maakt. Hij heeft dan toevallig een keer echt de verkeerde te pakken, die het er niet bij laat zitten.

Bart, ik ben nu een maand klant en eigenlijk door zo’n gesprek helemaal klaar met jullie club. Als ik de fora lees, waar ik alles publiceer, wordt je niet vrolijk. Ik hoop dat het VANDAAG opgelost krijgt, anders zou ik willen voorstellen om de hele zaak hier maar op te komen halen, de contracten te ontbinden en intern maar eens flink tekeer te gaan. Ook zou ik technisch gezien eens een flink “Appletje” willen schillen (SMS-probleem, dataroamingprobleem, crashenden applicaties, firmwareproblemen met eindeloze restore en synchronisatiesessies) met de heren uit Zeist. Of heb jij er nog vertrouwen in dat het door Janneke gewekte vertrouwen dat het weer goed zou komen, het ook daadwerkelijk gaat gebeuren? Of denk je dat je jouw organisatie nog zover krijgt dat ze klantgericht gaan werken en in oplossingen gaan denken i.p.v. afschuiven en kluitjes in het riet methodes?

Deel van de klachten waar ik inmiddels wel al antwoord op heb gekregen, maar nog geen schriftelijke bevestigingen.

De opsplitsing van lange SMS berichten doet de iPhone automatisch, zonder enige waarschuwing. Sterker nog, hij laat niet eens een karaktertelling zien. Alle toestellen stoppen na 160 karakters, behalve de iPhone. Hierdoor heb ik veel meer SMS’jes belast gekregen vanuit het buitenland (onnodig). Geen enkele waarschuwing hiervoor van T-Mobile (die dit probleem ook nog maar net sinds mijn signalering onderkennen) of Apple. Men zou per omgaande contact met Apple zoeken om dit softwareprobleem op te lossen. Ik heb nog geen schriftelijke bevestiging gekregen van de creditering.

Aansluitkosten bij mijn partner, ik had 100% korting en mijn partner maar 50%. Dit zou worden hersteld, echter nog geen bevestiging ontvangen. Bij de lancering in Rotterdam was 100% toegezegd. Vraag is hoe dat later gegaan is, omdat nu op internet ineens staat dat zakelijk gebruikers 100% krijgen en particulieren 50%. Waarom is dat en vanaf wanneer hebben er welke acties gelopen? Er zijn veel problemen bij de diverse gebruikers hierover. Janneke Kemper vertelde dat 2 jarig contracten geen aansluitkosten hebben en 1 jaar 50% korting. Daar de Iphone altijd 2 jarig is, zouden ALLE iPhoners dus 100% korting moeten hebben.

Dataroaming buitenland: hiervoor stonden kosten op beider nota’s, terwijl dit uit heeft gestaan. Ik heb 1 keer getest of het werkte met het lezen van de pagina van de telegraaf op het strand bij Saint Tropez, verder niet. Toch staan er flinke bedragen op en op momenten dat het niet kan omdat dataroaming uit stond in de iPhone. Opvallend was steeds connecties van 10 seconden. Dit zou men verder uit zoeken, maar tot en met heden zonder resultaat. Wel zou men alle kosten van dataroaming voor ons beide crediteren, echter ook hiervan geen bevestiging ontvangen. (lees hierover ook het topic over visiual voicemail, een mogelijke oorzaak).

Laatst gewijzigd door alexvandersluijs; 27-08-08 om 12:12.
  #50  
Oud 27-08-08, 12:45
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Na een belletje van mijn kant dat er niets klopte van my tmobile, is het 2 dagen daarna ineens wel inorde..
Ik zie nu mijn correcte aantal belminuten en mijn correcte aantal smsjes (tenminste daar ga ik vanuit)
Mijn extra kosten zijn nog steeds vaag...

Ik heb nog wel een ander vraagteken...

Ik had hiervoor een htc met gps en die downloade iedere week automatisch de nieuwe coordinaten enzo. Zodat mijn navigatie met tomtom goed zou werken...
Op vakantie deed hij dit dus ook, ik had wel een beveiliging ingesteld. Hij is dus niets gaan downloaden, maar hij heeft wel een verbinding gemaakt.
Dit heeft mijn (geloof ik) 40k bites gekost voor 45 euro ex btw...
Terwijl er dus niets gedownload is, maar slecht een verbinding was ontstaan...

Is dit mogelijk en kan ik hier nog iets aan doen, deze extra kosten??
  #51  
Oud 02-09-08, 14:23
miszou miszou is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Ok, heb nu de factuur eindelijk even onder ogen gekregen en de kosten bekeken.

Wat ik uiteindelijk betaal aan extra kosten klopt als een bus en is puur buiten de bundel gebeld. Echter de extra kosten in het begin van deze thread, hebben nooit bestaan en hebben ze blijkbaar gewist. Volgens de factuur had ik nl mijn eerste extra kosten pas op 12 augustus, terwijl ik op 24 julli hier een post had van mijn eerste extra kosten :3 Maar goed, die zullen dan wel net als bij de rest een foutje zijn geweest en gewist. In elk geval klopt het bij mij nu als een bus nu. T-mobile laat nog niet echt geweldige service zien, maar iig betaal ik niet te veel -_-;
  #52  
Oud 02-09-08, 17:31
Spartan23R's schermafbeelding
Spartan23R Spartan23R is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

mijn extra kosten zijn nu inmiddels €4,07, gisteren was dat nog ergens in de €2,00..
ik heb geen idee hoe dit kan, ik heb een i-150 abbo, heb nog 95:59 belminuten en 13 smsjes, dus hoe kan dit dan zo zijn? weet er iemand een nummer dat ik kan bellen om erna tevragen hoe dit kan zijn?
  #53  
Oud 02-09-08, 17:33
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spartan23R Bekijk bericht
mijn extra kosten zijn nu inmiddels €4,07, gisteren was dat nog ergens in de €2,00..
ik heb geen idee hoe dit kan, ik heb een i-150 abbo, heb nog 95:59 belminuten en 13 smsjes, dus hoe kan dit dan zo zijn? weet er iemand een nummer dat ik kan bellen om erna tevragen hoe dit kan zijn?
1202 of 0800-7111 zou je eens kunnen bellen!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #54  
Oud 02-09-08, 18:07
miszou miszou is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 16
Standaard

Bellen helpt niet echt, de lui bij de helpdesk kunnen de gegevens niet inzien. Enige wat je kan doen is wachten tot de factuur komt en dan zie je alles.

Heb je een service nummer ofzo gebelt misschien? Die vallen nl buiten de bundel :\
  #55  
Oud 02-09-08, 21:16
Spartan23R's schermafbeelding
Spartan23R Spartan23R is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 24
Standaard

0800-7111 werkt niet storing ofzo ..
en ik heb alleen 1202 gebeld, en dan andere 06.. en 010.. nummers, en niet naar buitenland of van buitenland.. ik heb wel vaak 3G uitstaan, weetniet of dat wat mee te maken heeft
  #56  
Oud 02-09-08, 21:27
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Ik zit nu al op meer dan 35 euro, wss omdat ik buiten mijn bundel aan het bellen ben, had hier jaren lang geen last van, altijd minuten over en nu veel extra kosten.
Ik moet nog 5 dagen wachten op nieuwe minuten, maar ben aan het afstuderen en aan het solliciteren dus bel momenteel redelijk veel, niet echt handig zo....
Vraag me af hoeveel minuten ik uberhaubt gehad heb bij het afsluiten, of dit 300 was of een deel evenredig aan het deel van de maand oid...
We zullen zien, vind het alleen wel vervelend dat ik nu mijn rekening aan het verdubbelen of verdriedubbelen ben...
  #57  
Oud 03-09-08, 14:37
sponzert sponzert is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 54
Standaard

Gisteren zat ik ook even bij My T-Mobile te kijken en guess what, ook overige kosten erbij. 0.09 cent. Ik kijk daarnet om te controleren of het omhoog gegaan is en wat schetst mijn verbazing, de kosten staan weer op 0.00 en de belminuten/sms wat ik over had van de vorige maand staan er nu ook ineens bij. Vreemd.
__________________
Leef van dag tot dag, morgen ben je alles kwijt misschien.
  #58  
Oud 04-09-08, 09:38
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Bij mij klopt alles, ik heb wel vrij hoge kosten door smsen in het buitenland, en wellicht ook nu en dan meerdere SMSjes, maar ik ben me er bewust van dat ik meer dan 160 tekens heb verstuurd. Vind ik niets om over te klagen.

Waar ik wel benieuwd naar ben is het scheurende platic. Ik heb een zwarte 16GB en heb een barst in de achterkant die spontaan is ontstaan. Alex, heb je op dit issue al een antwoord ontvangen van T-Mobile?
  #59  
Oud 05-09-08, 09:13
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Geen updates over correspondentie met T-Mobile?
  #60  
Oud 05-09-08, 11:37
sponzert sponzert is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ironis Bekijk bericht
Geen updates over correspondentie met T-Mobile?
Ik heb eergisteren contact opgenomen over die unlock procedure van ze maar nog geen reactie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) zillionz KPN 2 05-04-11 07:02
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 20:17
Overige kosten afhandeling daaf Odido (T-Mobile) 14 27-10-08 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.