//

Overige kosten T mobile online factuur

Overige kosten T mobile online factuur discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm, ik heb dus gister een iPhone abbo gehaald, en volgens de verkoper was hij instant geactiveerd (kon idd ook bellen en gebeld worden) heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 14-01-09, 14:58
Eduardboon Eduardboon is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 65
Standaard

Hmm, ik heb dus gister een iPhone abbo gehaald, en volgens de verkoper was hij instant geactiveerd (kon idd ook bellen en gebeld worden)
heb hevig 3g uitgetest, maar is het dan wel echt geactiveerd? op het tooltje staat overige kosten €0,00
maar nou is dat ook het enige wat er op het tooltje te vinden is :S
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 17-01-09, 13:34
Eduardboon Eduardboon is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 65
Standaard

Ook ik blijk getroffen door dit merkwaardige verschijnsel, ik woon niet tegen het buitenland aan, zit continu binnen de bundel (want 5 minuten bellen en 3 smsjes is niks) en heb ineens 0,07 cent extra kosten, zeer vreemd.

Ook vreemd dat ik met mijn i-150 bundel 155 smsjes en belminuten krijg?
  #103  
Oud 18-01-09, 22:07
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Heeft iemand trouwens de overige kosten (volgens jou onterecht), wel eens op zijn/haar factuur teruggezien en dus werkelijk moeten betalen?
  #104  
Oud 22-01-09, 13:43
Silver Silver is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 94
Standaard

Van de onverklaarbare 'Overige kosten' van € 6,69 (zie mijn bericht hierboven 17 dec.) is gelukkig niets op de rekening (van januari) terug te vinden.
Op dit moment staan mijn onverklaarbare 'Overige kosten' op € 4,10.
__________________
PC Olé

Laatst gewijzigd door Silver; 22-01-09 om 13:49.
  #105  
Oud 22-01-09, 18:28
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Ik heb mijn iPhone sinds gisteren, nu staat er op de T-Mobile site €1,65 aan overige kosten :/ Terwijl ik de telefoon nog amper heb gebruikt.

Als ik het goed begrijp is dit gewoon een 'fout', en zal het waarschijnlijk niet op de uiteindelijke factuur komen? Of is het slimmer om even T-Mobile te bellen...
  #106  
Oud 22-01-09, 19:41
Silver Silver is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 94
Standaard

Wie weet. Misschien helpt het bellen wel en gaan ze die bug daardoor sneller uit het systeem halen.

Overigens... Het kan ook zijn, dat je abonnement-periode nog niet is/was ingegaan. Dan bel je dus buiten de bundel.

Er is een verschil tussen activatie en het ingaan van de abonnements-maand. Ik heb toen, zonder dat ik dit in de gaten had, de eerste 2 dagen buiten de bundel gebeld.

Laatst gewijzigd door King1987; 23-01-09 om 09:30. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #107  
Oud 23-01-09, 13:39
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Gisteravond was het bedrag gestegen naar €2.*. Ik baalde wel een beetje...

Echter keek ik vanmorgen, en toen stond er gewoon €0 bij overige kosten, ook stonden er nu de belminuten en resterende sms-jes. Blijkbaar was het nog niet helemaal verwerkt door T-Mobile.

Vind het toch raar dat dit nog steeds gebeurt, zou handig zijn als het wat duidelijker wordt weergegeven... (zeker na allerlei klachten) Ze moeten het systeem gewoon aanpassen oid.

Maargoed, het is nu goed. Dus mag eigenlijk niet klagen
  #108  
Oud 09-02-09, 14:57
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

als ik mijn status nu check staat er overige kosten 2,87.. al vanaf dag 1 dat me nieuwe maand in gaat? word dit ook in rekening gebracht?
  #109  
Oud 09-02-09, 21:27
Osmonicar Osmonicar is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
Ik heb sterk het gevoel dat er het e.e.a. niet klopt bij T-Mobile.
Ik kijk het even aan en als ik het te gek vind worden onderneem ik direct actie.

Wordt vervolgd
Hier net zo.

Ik bel haast nooit, ben door omstandigheden veel thuis, woon aan de grens met Duitsland, en ben nog niet een keer overige kosten vrij geweest.

T-Mobile heeft me 100% korting gegeven voor vier maanden. maar nog heb ik overige kosten. En wat me daar het meest aan stoort is dat je er geen invloed op kun uitoefenen.

Niemand bij T kan je vertellen hoe het nu echt zit met die kosten.
En volgens mij word het dus tijd een een gezamenlijke vuist te maken.

Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen aanpakken?
  #110  
Oud 10-02-09, 17:49
guidotjuh91 guidotjuh91 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

heb mijn abbo nu sinds afgelopen woensdag ( nog geen week dus), en heb nu ook al weer €0,64 aan "Overige kosten."
ik heb wel in het begin veel internet gebruikt, en ik zie dit via de application "Belstatus" (die et op dit moment niet goed doet), maar wel onverklaarbaar.
Ik ben iig voor het feit om het aan te pakken, want er zijn heel wat meer klachten over dit probleem!
  #111  
Oud 10-02-09, 18:48
QQleQ QQleQ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 33
Standaard

Ook ik heb overige kosten
Overige kosten: € 1,18


Vreemd...
  #112  
Oud 10-02-09, 23:24
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Ja ik ook. Nu maar liefs al 6 facking euros!! Laatst was ik in duitsland had ik data roaming uitstaan en toch verbruik, hoe kan dat?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svan Bekijk bericht
dat heb ik dus ook op mijn laatste factuur. Gaat over 200kb, €0,33, maar het voorspelt weinig goeds. Het gaat bij mij over een bezoekje aan duitsland waar ik dus niet op internet ben geweest (althans, data roaming staat uit), maar wel vrolijk voor mag betalen. Heb gebeld met tm, en daar begrepen ze het ook niet, maar konden ook weinig doen. Meer mensen met dit probleem? Dan wordt het tijd voor actie! (geen stenen enzo, iets civiels )
precies hetzelfde hier, ook 33 cent?

Laatst gewijzigd door King1987; 11-02-09 om 13:13. Reden: Edit knop gebruiken
  #113  
Oud 13-02-09, 10:18
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

mijn overige kosten staan vanaf dag 2 of 3 meteen op 2,94.. ik heb niets speciaals gedaan.. moet ik deze betalen of is dit ook een fout en staat dit steraks niet op de factuur?
  #114  
Oud 13-02-09, 15:10
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard Hey

Hallo allemaal,

ik heb ook problemen met m'n overige kosten (t-mobile).
Resterend beltegoed Bijgewerkt tot 13 februari, 01:03 uur 00:00 minuten
Smsberichten: 0
Overige kosten: € 33,54


Eerlijk gezegt ben ik misschien zo'n 10 min. over mijn belminuten maar €33,54 ervoor is beetje te veel vind ik. ik heb 150belmin + 100sms sim only voor 6euro.
Kan het bedrag door het aansluitkosten zijn, want ik heb net gelezen dat er aansluitkosten eraan verbonden zijn. Als ik elke maand zo'n bedrag moet betalen, kan ik beter beltegoed gebruiken..



Bron:
Code:
http://www.telecomwereld.nl/n0002809.htm
Citaat:
De iPhone 3G is al verkrijgbaar voor het (symbolische?) bedrag van 1 euro, zo maakte T-Mobile bekend eerder deze week. We maakten toen ook melding van de forse aansluitkosten van €52,50 per abonnee. Deze kostenpost werd niet door iedereen goed ontvangen. T-Mobile heeft het bedrag inmiddels gehalveerd tot €26,25. Het bedrijf spreekt in de voorwaarden van een promotie met 50% korting op de aansluitkosten.
  #115  
Oud 15-02-09, 23:09
Giel538 Giel538 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 66
Standaard

Hmm ik heb ook overige kosten ook al is het nu maar 19 cent het is wel raar.

Zijn er mensen die er nu ook echt voor betalen ? Want als dat zo is, en veel mensen hebben er last kan er toch best iets aan gedaan worden door het ergens neer te leggen bij wat voor instantie dan ook.
  #116  
Oud 15-02-09, 23:11
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

We moeten wel betalen denk ik.. Als ik zo'n bedrag moet betalen volgende maand, doe ik het niet..
  #117  
Oud 16-02-09, 13:33
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KadirK Bekijk bericht
We moeten wel betalen denk ik.. Als ik zo'n bedrag moet betalen volgende maand, doe ik het niet..
Waarschijnlijk is het in jou geval de aansluitkosten, want je moet nog je eerste factuur krijgen denk ik? Want aansluitkosten heb je alleen op je eerste factuur.

En je zei dat je relax 150 hebt, je hebt daar geen aparte internetbundel bij? Dus een web&walk (plus). Want je weet dat de Iphone zelf op internet data kan ophalen zonder dat je dat eigenlijk weet? Of heb je edge etc uitstaan (kan alleen bij een jailbreak). Want zonder internetbundel kunnen de kosten behoorlijk oplopen.
  #118  
Oud 16-02-09, 15:48
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Waarschijnlijk is het in jou geval de aansluitkosten, want je moet nog je eerste factuur krijgen denk ik? Want aansluitkosten heb je alleen op je eerste factuur.

En je zei dat je relax 150 hebt, je hebt daar geen aparte internetbundel bij? Dus een web&walk (plus). Want je weet dat de Iphone zelf op internet data kan ophalen zonder dat je dat eigenlijk weet? Of heb je edge etc uitstaan (kan alleen bij een jailbreak). Want zonder internetbundel kunnen de kosten behoorlijk oplopen.
Ik krijg mijn eerste factuur op de 23'ste pas, over dat internet bundel.. ik heb dat erbij gratis gekregen maar het is niet op mijn nummer, mn pa heeft zn eige nr. gegeven maar als het kan gaan we het op mijn nr. zetten.
Jailbreak zit erop, ik heb het automatisch data ophalen gesloten..

Ik heb 150 belminuten SIM ONLY - 6 euro
overige kosten - 35 euro

EDIT:
Het is vandaag 16 februari , maar startdatum van contract is 23ste van vorig maand. Zal ik hem nou gebruiken voor 23ste, of gewoon wachten tot de 23'ste?

Alvast bedankt voor uw reactie.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png naamloos.PNG‎ (13,2 KB, 18x gelezen)

Laatst gewijzigd door KadirK; 16-02-09 om 15:50.
  #119  
Oud 18-02-09, 02:14
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

Ik zou er nog mee wachten vooral bij de de iPhone zullen de kosten voor het dataverbruik heel snel oplopen....
  #120  
Oud 18-02-09, 08:24
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

ik zou je iphone gewoon nu gebruiken ik zou inderdaad alleen wel opletten met internet gebruik aangezien je die bundel nog over moet zetten. je contract is toch al ingegaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) zillionz KPN 2 05-04-11 06:02
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 19:17
Overige kosten afhandeling daaf Odido (T-Mobile) 14 27-10-08 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53.