//

Overige kosten T mobile online factuur

Overige kosten T mobile online factuur discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KadirK We moeten wel betalen denk ik.. Als ik zo'n bedrag moet betalen volgende maand, doe ik het niet.. Denk dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 18-02-09, 10:47
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KadirK Bekijk bericht
We moeten wel betalen denk ik.. Als ik zo'n bedrag moet betalen volgende maand, doe ik het niet..
Denk dat ze je dan gewoon zullen afsluiten met alle gevolgen van dien, de regel bij dit soort zaken is meestal, eerst betalen dan pas klagen of vragen.
Over het algemeen hebben instanties er meestal ook meer ''oren'' naar als je al betaald hebt
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 18-02-09, 18:25
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Hey,

Ik ben T-Mobile echt zat aan 't worden..

[h3]Mijn belstatus[/h3]
Resterend beltegoed Bijgewerkt tot 18 februari, 03:14 uur 148:00 minuten
Smsberichten: 87
Overige kosten: € 6,31


Hoe kan dit nou? Alleen ge-sms't en sources opgehaald van cydia of installer..?
Komt het omdat ik sources erop heb gezet zonder WI-FI verbinding, want waar ik ze gehad geinstalleerd (buiten) was er geen WI-FI verbinding beschikbaar.


KAn iemand me helpen? Anders moet ik t-mobile bellen..

EDIT:
Op school om 12 uur had ik bij overige kosten 35 cent staan, nou opeens 6 Euro. Had die sources om 2 uur gevoegt denk ik.



Thanks =)




GR Kadir
  #123  
Oud 18-02-09, 19:43
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Kadir:
Dat heeft niks met je overige kosten te maken, volgens mij verzint T-Mobile deze... Hoe kan je je geld weer terugvorderen, ik heb op miraculeuize wijze ook overige kosten....0 minuten gebelt...
__________________
Vertrouw nooit iemand met een eendje als schermafbeelding...
  #124  
Oud 18-02-09, 20:10
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg Bekijk bericht
Kadir:
Dat heeft niks met je overige kosten te maken, volgens mij verzint T-Mobile deze... Hoe kan je je geld weer terugvorderen, ik heb op miraculeuize wijze ook overige kosten....0 minuten gebelt...
Dit is echt belachelijk. Morgen ga ik de klantenservice bellen en vragen hoe het zit, want als het zo verder gaat moet ik erg veel betalen.

Iemand een oplossing?

btw bedankt voor je reply. =)

GR Kadir
  #125  
Oud 19-02-09, 12:45
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KadirK Bekijk bericht
Hey,

Ik ben T-Mobile echt zat aan 't worden..

[h3]Mijn belstatus[/h3]
Resterend beltegoed Bijgewerkt tot 18 februari, 03:14 uur 148:00 minuten
Smsberichten: 87
Overige kosten: € 6,31


Hoe kan dit nou? Alleen ge-sms't en sources opgehaald van cydia of installer..?
Komt het omdat ik sources erop heb gezet zonder WI-FI verbinding, want waar ik ze gehad geinstalleerd (buiten) was er geen WI-FI verbinding beschikbaar.


KAn iemand me helpen? Anders moet ik t-mobile bellen..

EDIT:
Op school om 12 uur had ik bij overige kosten 35 cent staan, nou opeens 6 Euro. Had die sources om 2 uur gevoegt denk ik.



Thanks =)




GR Kadir
Als ik het goed heb, heb jij geen aparte internetabbonement toch? Als dat zo is, kost het ophalen van sources bij Cydia uiteraard geld. Dit omdat je gebruik maakt van het internet! Dat snap je zelf toch ook wel?

Dus elke keer als jou Iphone data ophaalt, of als je ff op internet gaat of op cydia, appstore etc. Dan maak je gebruik van het internet en gaat dat je dus zeer veel geld kosten als je geen aparte internetabbonement hebt.
  #126  
Oud 20-02-09, 01:12
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Ik krijg nu mijn eerste rekening binnen, van €85!! Ik heb gewoon een abonnement van 28,50 +2,50 voor sms bundel.

Op deze factuur staan onder andere aansluitingskosten (op de Belcompany site staat dat deze er niet zijn)

Maar het totaalbedrag €85,57 - €44,12(aansluitingskosten)= €41,45 !! Dat is nog steeds €10 meer dan mijn normale abonnement.

Kan iemand hier misschien uitleg over geven?

Ik heb het volgende abonnement: BelCompany: aanbieding detail

Laatst gewijzigd door bont; 23-02-09 om 14:01.
  #127  
Oud 20-02-09, 03:09
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Als ik het goed heb, heb jij geen aparte internetabbonement toch? Als dat zo is, kost het ophalen van sources bij Cydia uiteraard geld. Dit omdat je gebruik maakt van het internet! Dat snap je zelf toch ook wel?

Dus elke keer als jou Iphone data ophaalt, of als je ff op internet gaat of op cydia, appstore etc. Dan maak je gebruik van het internet en gaat dat je dus zeer veel geld kosten als je geen aparte internetabbonement hebt.
Ja ik begrijp het, ik dacht dat ik een Internetabbonement erbij had, maar mn pa had het op zn eigen nummer gedaan Hij wist het dus niet.. Maar kan ik het int.abbo. van mn pa naar mijn nummer zetten? Is dat mogelijk..?
Want als het kan doe ik het, ookal moet ik ervoor betalen. Toen ik die sources had opgehaald was ik niet verbonden op WI-FI, daarom dus.

Bedankt voor je reactie! Als iemand mijn vraag kan beantwoorden, zou ik het heel erg fijn vinden.
  #128  
Oud 20-02-09, 13:02
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KadirK Bekijk bericht
Ja ik begrijp het, ik dacht dat ik een Internetabbonement erbij had, maar mn pa had het op zn eigen nummer gedaan Hij wist het dus niet.. Maar kan ik het int.abbo. van mn pa naar mijn nummer zetten? Is dat mogelijk..?
Want als het kan doe ik het, ookal moet ik ervoor betalen. Toen ik die sources had opgehaald was ik niet verbonden op WI-FI, daarom dus.

Bedankt voor je reactie! Als iemand mijn vraag kan beantwoorden, zou ik het heel erg fijn vinden.
Ik denk eerlijk gezegt dat het niet mogelijk is om het internetabbo van je vader over te nemen. Of je moet tmobile ff uitleggen dat het een foutje was en dat jij dat internetabbo moest krijgen.

Anders moet je nummers ruilen met je vader, ik weet niet of dat een oplossing is. Want een Iphone zonder internetabbonement vraagt om zeer hoge kosten, omdat het vaak met internet is verbonden. Dus zou maar snel iets regelen, want anders krijg je alleen maar hogere kosten.

Maar neem dus gewoon contact op met Tmobile en vraag naar de opties.
  #129  
Oud 20-02-09, 17:22
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Iemand die mijn post van hierboven misschien kan uitleggen? (https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post258848)

Of iemand die misschien het zelfde heeft ervaren?
  #130  
Oud 20-02-09, 17:35
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bont Bekijk bericht
Iemand die mijn post van hierboven misschien kan uitleggen? (https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post258848)

Of iemand die misschien het zelfde heeft ervaren?
Je betaald een gedeelte van je abbonement altijd van te voren bij Tmobile. Misschien dat dat het verschil verklaard. En je hebt je factuur al binnen, dus anders moet je Tmobile ff bellen, die kunnen dan de kosten beter verklaren.
  #131  
Oud 20-02-09, 19:32
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Ik denk eerlijk gezegt dat het niet mogelijk is om het internetabbo van je vader over te nemen. Of je moet tmobile ff uitleggen dat het een foutje was en dat jij dat internetabbo moest krijgen.

Anders moet je nummers ruilen met je vader, ik weet niet of dat een oplossing is. Want een Iphone zonder internetabbonement vraagt om zeer hoge kosten, omdat het vaak met internet is verbonden. Dus zou maar snel iets regelen, want anders krijg je alleen maar hogere kosten.

Maar neem dus gewoon contact op met Tmobile en vraag naar de opties.
Bedankt voor je reactie, ik ga contact opnemen met T-Mobile, als het niet lukt koop ik gewoon een internet abbonement. Ik betaal liever een 10tje dan 28-30euro elke maand, Right?

X-Tince thanks voor je reacties.
  #132  
Oud 21-02-09, 22:52
TheStijg's schermafbeelding
TheStijg TheStijg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Almere
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KadirK Bekijk bericht
Dit is echt belachelijk. Morgen ga ik de klantenservice bellen en vragen hoe het zit, want als het zo verder gaat moet ik erg veel betalen.

Iemand een oplossing?

btw bedankt voor je reply. =)

GR Kadir
Ik ga maandag bellen met t-mobile, in mijn opleiding ben ik veel bezig met wetkennis, en wat T-Mobile doet kan gewoon niet. Dit is diefstal.

Ik heb er nu €1,59 staan buiten de bundel, ik heb niet buiten mijn bundel gebelt-smst (<270 belminuten en sms-jes) en ook een dure nummers gebelt (alleen netnummers en gsm). Ik ben benieuwd naar de eerstkomende nota, 1x een fout maken gaat wel, maar de volgende keer onderneem ik stappen! Eerst maandag bellen (of ik kom langs, gelijk voor de deuk in het scherm van mijn iPhone) even zeuren over hoe klantvriendelijk T-Mobile is...
  #133  
Oud 23-02-09, 00:17
Pieter20 Pieter20 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob@wup Bekijk bericht
Ik keek net op mn factuur, was het 57,20. Maar kan dit komen door de aansluitkosten? Ik heb verder gewoon een i150 abbo. Maar je kunt toch onbeperkt internetten, hoop het wel want heb al de nodige uren online gezeten.


Ja bij de eerste factuur van T-Mobile zitten de aansluitkosten van 25 euro mee gefactureerd, maar ik zou toch even bellen met T-Mobile over die overige kosten want dat is toch wel heel vreemd.
  #134  
Oud 23-02-09, 11:45
oldsmelly oldsmelly is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Altijd hetzelfde gezeik met die overige kosten...

Staat hier nu ook weer op 1.67

Maar wat ik wel vaak merk is dat het op de uiteindelijke factuur niet gefactureerd wordt... zit iets niet helemaal lekker bij dat "bereken-online-uw-beltegoed-progsel".......
  #135  
Oud 23-02-09, 14:01
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Zojuist gebeld met T-Mobile over mijn factuur. De aansluitkosten waren in rekening genomen, die ik niet had. Deze worden met de volgende factures verekend. Vind het toch raar dat zo'n bedrijf dit niet fatsoenlijk kan regelen maargoed...

Verder is het ook nogal onduidelijk dat het bedrag Excl. BTW staat, en nergens INCL. Allemaal wat verwarrend...

Maar als het goed is komt het nu toch goed
  #136  
Oud 23-02-09, 16:02
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Hey,

Ik heb zojuist iets gemerkt op mn factuur die ik nog moet betalen.

Kostenoverzicht Duur/aantal Periode Bedrag Totaal
Maandkosten 26,08
Relax 150 SIM only 23.01.09 t/m 15.02.09 6,55
Relax 150 SIM only 16.02.09 t/m 15.03.09 8,19
Relax Sms 100 23.01.09 t/m 15.02.09 5,04
Relax Sms 100 16.02.09 t/m 15.03.09 6,30

Er staat 26,08 terwijl ik normaal 6euro moet betalen, maar de andere probleem is dat ik periode's zie?
Er staat 23ste tot 15de, daarna begint het op de 16de tot 15'de..?
Mijn 2maand van abo begon 16de, dus ik moet 8,19 betalen voor deze maand terwijl het nog niet klaar is?

Eerlijk gezegt vind ik dit allemaal onzin, het is niet duidelijk aangegeven of ik snap het niet helemaal.

btw; sorry voor offtopic.

Alvast bedankt =)

GR Kadir

Laatst gewijzigd door KadirK; 23-02-09 om 16:07.
  #137  
Oud 26-02-09, 21:08
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Ik heb mijn sms tegoed op 151 smsjes laten staan, om te kijken als ik nieuwe bundel krijg hij deze op 300 afkapt.
En idd smorgens mooi bij nieuwe belbundel 300 smsjes. Ik stuur er 1, van 200 tekens en download nieuwe belstatus app en er staat 295 sms?
Dus bel ik naar KS tmob en zei zeggen dat er nog maar 247 over zijn???? Nu snap ik misschien hoe ik ook elke maand aan de extra kosten kom, want volgens mij wordt er zeer slecht bijgehouden wat iemand verbeld, of versmst.. maar is dit louter gokwerk.

Zou ook bij iedereen hier verklaren waarom het niet helemaal zuiver is!!
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #138  
Oud 26-02-09, 21:48
LL_Pachito LL_Pachito is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 52
Standaard

bij mij is het zo dat wat ik aan SMSjes overhoud ik een maand mee mag nemen :S
  #139  
Oud 27-02-09, 13:18
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Hey,
Gisteren heb ik internetabonnement bestelt, x-tince zoals je al zei; ik kon het niet overnemen van m'n vader.
Heb een klein vraagje,
Ik heb 150 SIM ONLY met 100 SMS, betaal ik voor die SMS apart of is het inbegrepen?

Bedankt!
  #140  
Oud 27-02-09, 13:29
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KadirK Bekijk bericht
Hey,
Gisteren heb ik internetabonnement bestelt, x-tince zoals je al zei; ik kon het niet overnemen van m'n vader.
Heb een klein vraagje,
Ik heb 150 SIM ONLY met 100 SMS, betaal ik voor die SMS apart of is het inbegrepen?

Bedankt!
Dat ligt aan de actie die je destijds had (dus wanneer je het abbonement had afgesloten).

Ik heb zelf ook een tijdje de 150 sim only met 100 sms gehad, bij waren die 100 smsjes gratis bij het afsluiten van het abbonement (waarschijnlijk is dat bij jou ook het geval). Als het goed is moet dan op je factuur onder kortingen de korting van 100 smsjes van je bedrag worden afgehaald. Is dat niet het geval dan?
Reageren



Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) zillionz KPN 2 05-04-11 07:02
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 20:17
Overige kosten afhandeling daaf Odido (T-Mobile) 14 27-10-08 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:17.