//

Overige kosten T mobile online factuur

Overige kosten T mobile online factuur discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Dat ligt aan de actie die je destijds had (dus wanneer je het abbonement had afgesloten). Ik heb zelf ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 27-02-09, 12:54
KadirK KadirK is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Dat ligt aan de actie die je destijds had (dus wanneer je het abbonement had afgesloten).

Ik heb zelf ook een tijdje de 150 sim only met 100 sms gehad, bij waren die 100 smsjes gratis bij het afsluiten van het abbonement (waarschijnlijk is dat bij jou ook het geval). Als het goed is moet dan op je factuur onder kortingen de korting van 100 smsjes van je bedrag worden afgehaald. Is dat niet het geval dan?
Ja ik zie het bij kortingen staan, thanks again .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 27-02-09, 13:28
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KadirK Bekijk bericht
Ja ik zie het bij kortingen staan, thanks again .
no probs .
  #143  
Oud 28-02-09, 18:08
oblomov oblomov is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 21
Standaard

Heb op 26 februari mijn iPhone ontvangen per post. De iPhone is de dag ervoor op 25 februari geactiveerd. De activatie was gratis. Vandaag staat er ineens bij 'Overige kosten' 4.90 euro op mijn belstatus bij T-Mobile vermeld.

Ik heb niet naar het buitenland gebeld, geen sms verstuurd en geen betaalnummer gebeld. Overigens staan deze kosten bij een 'Relax-abonnement factuur' onder 'Gebruikskosten buiten de bundel' vermeld en kunnen het om die reden ook geen 'Overige kosten' zijn.

De klantenservice kan niet aangeven waarvoor het bedrag staat en verzoekt mij eerst de factuur af te wachten. Het is frustrerend dat ik niet weet waar die kosten door zijn ontstaan en dat ik daar eerst de factuur voor moet afwachten. Ik kan ook moeilijk geloven dat de klantenservice, vooral wat de 'Overige kosten' betreft, niet kan vertellen wat daarvan de reden is.

Heeft iemand een idee waar het bedrag van 4.90 euro voor zou kunnen staan?
  #144  
Oud 28-02-09, 19:02
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oblomov Bekijk bericht
Heb op 26 februari mijn iPhone ontvangen per post. De iPhone is de dag ervoor op 25 februari geactiveerd. De activatie was gratis. Vandaag staat er ineens bij 'Overige kosten' 4.90 euro op mijn belstatus bij T-Mobile vermeld.

Ik heb niet naar het buitenland gebeld, geen sms verstuurd en geen betaalnummer gebeld. Overigens staan deze kosten bij een 'Relax-abonnement factuur' onder 'Gebruikskosten buiten de bundel' vermeld en kunnen het om die reden ook geen 'Overige kosten' zijn.

De klantenservice kan niet aangeven waarvoor het bedrag staat en verzoekt mij eerst de factuur af te wachten. Het is frustrerend dat ik niet weet waar die kosten door zijn ontstaan en dat ik daar eerst de factuur voor moet afwachten. Ik kan ook moeilijk geloven dat de klantenservice, vooral wat de 'Overige kosten' betreft, niet kan vertellen wat daarvan de reden is.

Heeft iemand een idee waar het bedrag van 4.90 euro voor zou kunnen staan?
Als je dit topic een beetje had doorgelezen, dan had je antwoord op je vraag. Namelijk niemand weet waar die overige kosten vandaan komen. Vaak is dit een foutje van het systeem, en wordt het niet doorberekend op je factuur. Als het wel is doorberekend op je factuur, kan je dat dus ook altijd weer nachecken.

Ik denk dat onder overige kosten, kosten zoals 0900 nummers en smsdiensten onder vallen. Maar zoals ik al zei, vaak is dit een fout in het systeem (weet echt niet waarom ze dit niet gewoon oplossen!). Helaas is alles wat je nu kunt doen je factuur afwachten.
  #145  
Oud 28-02-09, 19:39
oblomov oblomov is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door X-Tince Bekijk bericht
Als je dit topic een beetje had doorgelezen, dan had je antwoord op je vraag. Namelijk niemand weet waar die overige kosten vandaan komen. Vaak is dit een foutje van het systeem, en wordt het niet doorberekend op je factuur. Als het wel is doorberekend op je factuur, kan je dat dus ook altijd weer nachecken.

Ik denk dat onder overige kosten, kosten zoals 0900 nummers en smsdiensten onder vallen. Maar zoals ik al zei, vaak is dit een fout in het systeem (weet echt niet waarom ze dit niet gewoon oplossen!). Helaas is alles wat je nu kunt doen je factuur afwachten.
Hallo X-Tince,

Ik heb deze topic voor het grootse gedeelte gelezen, maar vind het moeilijk te accepteren dat in het half jaar dat deze topic oud is, T-Mobile niet in staat is om die foutjes in het systeem te verbeteren.

Als je mijn reply goed gelezen had, had je kunnen zien dat de kosten van 0900 nummers en SMS juist niet onder 'Overige kosten', maar bij een T-Mobile factuur onder: 'Gebruikskosten buiten de buidel' staan vermeld. Een voorbeeld van deze factuur en waar wat onder valt is te downloaden op de site van T-Mobile.
  #146  
Oud 28-02-09, 19:52
oblomov oblomov is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik wilde per email aan 'de mensen achter dit forum' vragen of zij ooit de klachten in deze, inmiddels 8 pagina's lange, topic met T-Mobile hebben besproken? Doch ik lees het volgende (zie de tekst in cursief) daarom doet ik het hier. Nu maar hopen dat deze vraag alhier door 'de mensen achter dit forum' ook gezien wordt.

LET OP! Gebruik ons forum voor hulp bij of problemen met je iPhone. Wij kunnen door het grote aantal vragen helaas geen persoonlijke hulpvragen via e-mail meer beantwoorden en deze vragen worden daarom ongelezen verwijderd.
  #147  
Oud 17-03-09, 21:19
QQleQ QQleQ is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 33
Standaard

tot vandaag had ik deze maand nog maar 0,40 eurocent staan op overige kosten.. 1 lang (58 minuten) telefoontje later (overigens naar normaal 06 nummer) was de 58 minuten netjes van mn belminuten afgehaald.. maar de overige kosten waren ineens gestegen naar E 7,09..

.. blijft een vreemd verhaal.
  #148  
Oud 18-03-09, 10:08
Utrechter Utrechter is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

Bij mij wordt het ook steeds gekker. Vorige maand voor mijn werk vijf dagen in Duitsland gezeten. Heel af en toe gebruik gemaakt van dataroaming, maar alleen om mijn mail te bekijken. Overige internetzaken deed ik wanneer ik ergens Wi-Fi-aansluiting had.

Tot mijn grote schrik, stonden de extra kosten na die vijf dagen Duitsland op ongeveer 30 euro. Terwijl ik amper gebeld of ge-sms't heb en zoals gezegd heel weinig gebruik heb gemaakt van dataroaming. Wanneer ik deze niet nodig had, schakelde ik deze uit.

Gaandeweg de maand, liepen de extra kosten op. Terwijl ik dus allang weer terug was in Nederland en ruim binnen de bundel van mijn i500 abonnement bleef. Toen de kosten over de 50 euro gingen, ben ik maar eens gaan bellen met 'Klantenservice' van T-Mobile. Hele verhaal uitgelegd, zegt dat meisje: sorry mijnheer, ik kan niets voor u doen. Pas wanneer u uw factuur heeft ontvangen, kunnen we zien waar de extra kosten vandaan komen.

Oké, prima... Wachten op de factuur dus. Gisteren liep mijn boekmaand af en stonden de extra kosten op 62,88 euro. Terwijl ik nog ruim voldoende minuten en sms'jes over heb.

Vandaag gaat dus de nieuwe maand in en wie schetst mijn verbazing? Toen ik net mijn belstatus bekeek, zag ik dat ik nu alweer 5,55 euro aan extra kosten heb. Terwijl ik mijn telefoon nog niet eens had aangeraakt deze boekmaand!

Ben erg benieuwd naar mijn uiteindelijke factuur. Want meer dan een 30 euro extra kosten kan ik niet hebben gemaakt. Las namelijk op de website van T-Mobile dat er een maximum bedrag van 5 euro per dag zit op gebruik van dataroaming in Duitsland.
  #149  
Oud 06-04-09, 00:37
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

En ben je al achter de extra kosten gekomen? Heb namelijk ook ineens €6,80 staan!
  #150  
Oud 09-04-09, 04:36
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

€15,50 nadat ik gisteren 2 uur met mijn vriendin heb zitten bellen, gewoon thuis in Nederland.
Zal dit ook eens in de gaten houden want dit lijkt me niet correct
  #151  
Oud 21-04-09, 09:33
kokaco kokaco is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

ik heb het ook zelfde probleem maar moeten wij gewoon zo zitten wachten of gaan wij actie nemen met z,n alle.. want personelijk krijgt iedereen simpel en stome antwoord..
  #152  
Oud 21-04-09, 10:30
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz Bekijk bericht
€15,50 nadat ik gisteren 2 uur met mijn vriendin heb zitten bellen, gewoon thuis in Nederland.
Zal dit ook eens in de gaten houden want dit lijkt me niet correct
Ja ik betaal mijn faktuur netjes eind v/d maand en dan gaan we eens even contact opnemen met de firma T-Mobile
  #153  
Oud 21-04-09, 16:37
nickvl14 nickvl14 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

al reactie en meer duidelijkheid? ik krijg mn iphone morgen maar kheb geen zin in dat gezeur..
  #154  
Oud 23-04-09, 00:17
Mauske Mauske is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Mierlo
Berichten: 140
Standaard

Kost het gebruik van Visual Voicemail nog iets ?? ik heb ook van die extra kosten, maar weet niet waar die vandaan komen... Misschien de voicemail ?
__________________
Na mijn mx5 is de iphone/ipad mijn leukste speeltje
  #155  
Oud 23-04-09, 00:36
Kram Kram is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik heb ook sinds vandaag ineens extra kosten. Ze doen maar wat daar bij T-Mobile. Ongelofelijk hoe ze eigenlijk met klanten omgaan over dit Issue. Zelfde geld voor 3G dekking. Ze adverteren overal dat ze een goed 3G netwerk hebben. Je hebt klachten en ze ontbinden maar meteen je abbo. Ga dan ook niet roepen dat het 3G netwerk goed is!
  #156  
Oud 25-04-09, 16:11
Dennis_Ajax Dennis_Ajax is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Lekker t-Mobile. Heb hem nu 4 dagen, paar keer geSMSst, verder niks. Amper nog gebruikt dus. Ik kijk vandaag op mn belstatus, is er netjes 150 extra belminuten en sms'jes bijgekomen, maar ook 6 euro overige kosten ! :S Wat moet ik nu gaan doen, wanneer krijg ik mijn factuur? 4 dagen geleden is mijn bundel ingegaan. Dus nu moet ik: 30+27+minimaal 6 euro gaan betalen voor een slecht netwerk en een slechte service..
  #157  
Oud 25-04-09, 19:15
nickvl14 nickvl14 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

gewoon wachten tot dat jeje factuur krijgt.. en als het er dan op staat dan ff klanten service bellen.. ze helpen je echt goed en zijn zeer vriendelijk.. heb ze nu 2x gebeld mr kben goed geholpen
khoop dat je hier wat aan hebt
  #158  
Oud 28-04-09, 12:47
Colin. Colin. is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 29
Standaard

Zijn er hier mensen die veel naar buitenland smsen?

Bij mijn februari factuur werden deze gewoon betaald via mijn sms bundel, bij de maart factuur worden ze opeens apart berekend..
Nog meer mensen met dit probleem?

Verder is vandaag mijn nieuwe bundel ingegaan en heb ik al: 7.24 euro aan overige kosten :S
Hoe kan dat?
  #159  
Oud 28-04-09, 16:22
nickvl14 nickvl14 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 25
Standaard

Bel gewoon de klanten service van t-mobile.. als je t-mobile hebt tenmiste daar helpen ze je heel vriendelijk
  #160  
Oud 29-04-09, 18:36
Dennis_Ajax Dennis_Ajax is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 19
Standaard

Ik wacht ook nog ff mijn factuur af. 21 april is alles ingegaan, wanneer zou ik dan de eerste factuur moeten ontvangen/betalen? 21 mei lijkt me?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag KPN Factuur online(zakelijk abonnement) zillionz KPN 2 05-04-11 06:02
Betreft my t-mobile online factuur hopjesvla Odido (T-Mobile) 10 04-12-09 19:17
Overige kosten afhandeling daaf Odido (T-Mobile) 14 27-10-08 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.