iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Overige kosten T mobile online factuur (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/16704-overige-kosten-t-mobile-online-factuur.html)

verschel 19-07-08 16:54

Overige kosten T mobile online factuur
 
Weet iemand wat ze bij T mobile onder overige kosten verstaan?
Ik zie de bel en SMS minuten verminderen, Bij overige kosten groeit het bedrag.
Heb nog niet naar of vanuit het buitenland gebeld.
Moet er voor het afluisteren van de visual voicemail misschien betaald worden? Is het wat anders?

The Quote 19-07-08 17:11

Je hebt gewoon een iPhone abbo?
Zo nee kan dit wel is het internetten zijn.

Offtopic:
Pas je profiel even aan "Ik heb nog geen iPhone", naar welke telefoon je hebt..

verschel 19-07-08 17:15

Nee ik heb een I 150 abb met onbeperkt internet

The Quote 19-07-08 17:16

En je weet zeker dat je via het t-mobile netwerk gaat?
Niet dat je op de grens woont en toch stiekem op een ander netwerk zit?

rainking 19-07-08 21:44

Ik heb het zelfde probleem alleen is bij mij het bedrag nog maar 1,75. Ik heb al een bericht naar T-mobile gestuurd met de vraag wat deze kosten zijn. Als ik bericht heb zal ik die hier ook ff vermelden.
Gr. jan

Rob@wup 19-07-08 22:41

Ik keek net op mn factuur, was het 57,20. Maar kan dit komen door de aansluitkosten? Ik heb verder gewoon een i150 abbo. Maar je kunt toch onbeperkt internetten, hoop het wel want heb al de nodige uren online gezeten.

ronald89 19-07-08 22:54

Ik heb gisteren (vrijdag) een iPhone met i150 abbo afgesloten, nu zit ik net op My T-Mobile te kijken en staat er dat ik 10 belminuten en 10 sms'jes resterend heb. Heeft iemand hier een verklaring voor ? :rolleyes:

Michael 19-07-08 23:00

Ja dat je abbo nog niet is geactiveerd bij tmob. Had je ook met zoekfunctie kunnen vinden. Dus je hebt een soort van reserve minuten

ButcherJF 19-07-08 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob@wup (Bericht 146529)
Ik keek net op mn factuur, was het 57,20. Maar kan dit komen door de aansluitkosten? Ik heb verder gewoon een i150 abbo. Maar je kunt toch onbeperkt internetten, hoop het wel want heb al de nodige uren online gezeten.

Jep, dat is incl. de aansluitkosten. Klik op de datum van de factuur en je krijgt hem te zien.

rainking 19-07-08 23:22

de rekening met aansluitkosten heb ik al gehad. Mijn nieuwe rekening laat zien 1,75 extra kosten.

Rob@wup 20-07-08 02:52

[quote=ButcherJF;146560]Jep, dat is incl. de aansluitkosten. Klik op de datum van de factuur en je krijgt hem te zien.[/quote/
Hmm, naja ik zie het wel. Moet hem toch betalen dusjeh.

EMvD 22-07-08 13:16

Overige kosten
 
Bij mij staat het ook. Factuur is aangemaakt op 21 juli, daarop staan de aansluitkosten vermeld. Maar belstatus van vandaag geeft €0,14 aan bij 'Overige kosten'. Net gebeld met klantenservice, daar kunnen ze niks doen: evenveel inzage in gegevens als wijzelf, zolang nieuwe factuur niet is aangemaakt. Dat wordt dus een maand wachten en hopen dat kosten niet oplopen.... :confused:

forum.bericht 22-07-08 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EMvD (Bericht 150144)
Bij mij staat het ook. Factuur is aangemaakt op 21 juli, daarop staan de aansluitkosten vermeld. Maar belstatus van vandaag geeft €0,14 aan bij 'Overige kosten'. Net gebeld met klantenservice, daar kunnen ze niks doen: evenveel inzage in gegevens als wijzelf, zolang nieuwe factuur niet is aangemaakt. Dat wordt dus een maand wachten en hopen dat kosten niet oplopen.... :confused:

Ik begin de indruk te krijgen dat er elke dag 0,14 in rekening gebracht wordt want ik zit nu al op €0,42. En ik heb geen 0900 nummers gebeld dus daar kan het niet aan liggen.

EMvD 22-07-08 13:50

Overige kosten
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 150168)
Ik begin de indruk te krijgen dat er elke dag 0,14 in rekening gebracht wordt want ik zit nu al op €0,42. En ik heb geen 0900 nummers gebeld dus daar kan het niet aan liggen.

Precies, geen 0900-nummers, geen buitenlandse van/naar-dingen. Helemaal noppes. Wat ik raar vind is dat T-Mobile beweert niet 'realtime' in je belgegevens te kunnen kijken. Dat de KS dit niet kan, alla, maar andere afdelingen (Billing bijv.) zouden dit toch moeten kunnen.

Ik houd het maar in de gaten. Heb net even gegoogled en we zijn duidelijk niet de enigen met mysterieuze 'Overige kosten'.

thijsvgelder 22-07-08 14:15

bij mij staat overige kosten vanaf het begin op € 0,21, en mijn belminuten en smsjes gingen bij het begin oplaag en gister stonden ze weer wat hoger?

iPam 22-07-08 15:06

Ik heb nu ongeveer een week de iPhone. Vrijwel niet gebeld of gesmst. Heb een i300 abbonnement. 300 belminuten. Ik heb nog 5 uur en 16 minuten resterend. Dat is dus 316 minuten. Is daar ook een verklaring voor?

Tjomme 22-07-08 16:27

Ik heb dit ook. Gister een iPhone gekocht, en nu staat bij overige kostten een bedrag van 2,20 euro.

Informatie over mijn belminuten of sms tegoed kan ik niet vinden.

Hoe werkth et met die aanmeldingskostten van (tijdelijk) 26,xx euro?
Wanneer en hoe moet je die betalen, en zo het daar mee te maken kunnen hebbebn

Ik hoop niet dat het bedrag verder oploopt...
Eelke

Tjomme 22-07-08 16:39

Ik heb t-Mobile gebeld. Het komt er op neer dat mijn bundel pas de 23e ingaat (21 juli gekocht) en dat ik vandaag en gister dus buiten de bundel heb gebeld/gesmst.

Vanaf de 23e zou het dus over moeten zijn.

Ik heb dit zelf nergens zien staan, wellicht heb ik er overheen gekeken/gelezen, maar wees dus gewaarschuwd en weet wanneer uw bundel ingaat!

babsie85 23-07-08 11:00

Ik heb hetzelfde probleem, I-150 abbonnement is ingegaan op 13 juli. Ik heb nog voldoende smsen en belminuten over, niet naar 0900 nummers, naar het buitenland of vanaf het buitenland en mijn overige kosten staan nu op 13 euro nog wat :confused: Ik heb net gebeld met t-mobile en ze beweren idd dat al je internet kosten gelijk in het iphone abbonnement worden opgenomen, dus niet bij de overige kosten komen te staan. Ik moet nu dus afwachten tot ik de factuur binnen heb en daarna pas kunnen ze zien waar de overige kosten vandaan komen.

Ik vind dit wel weer erg slecht van t-mobile:mad:, ik heb echt geen zin in torenhogen rekeningen!!!!

iPam 23-07-08 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjomme (Bericht 150361)
Hoe werkth et met die aanmeldingskostten van (tijdelijk) 26,xx euro?
Wanneer en hoe moet je die betalen, en zo het daar mee te maken kunnen hebbebn

Bij mij zit deze inbegrepen bij mijn 1e telefoonrekening. 33 euro inclusief BTW.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:50.