//

Bellen met Orange sim (update pag.2)

Bellen met Orange sim (update pag.2) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timmerman Ik heb helemaal niets geregeld verder. Ik baalde ook dat ik zo lang moest wachten, maar toen kreeg ik ineens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-08-08, 07:11
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmerman Bekijk bericht
Ik heb helemaal niets geregeld verder. Ik baalde ook dat ik zo lang moest wachten, maar toen kreeg ik ineens die brief. Zal wel te maken hebben met het feit dat Orange overgenomen is door T-Mobile. Is toch belachelijk dat ze je dan evengoed zo lang laten wachten, ondanks dat het 1 bedrijf is geworden.
Dan hoop ik dat ik ook zo'n brief ga krijgen (ik ben nog aan het wachten op m'n Iphone).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-08-08, 22:40
Disksoft Disksoft is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 39
Standaard

Ik heb nu 3 brieven gehad over nummerbehoud maar overal staat gewoon 31-okt-2008. Helaas pindakaas...
  #23  
Oud 09-08-08, 12:52
Wildman Wildman is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

vorige week al met t-mobile gebeld over dit probleem ik zou afgelopen week worden terug gebeld met een oplossing ...dus niet zelf zojuist even gebeld en update gevraagd.

In eerste instantie werden de t-mobile simkaarten (met tijdelijke nummer)gewoon geactiveerd bij mij heeft dit ook 2 dagen gewerkt, van hogerhand is toen deze beslissing teruggedraaid....

Aangezien het nu klachten regent wordt er dinsdag 12-08 weer gesproken over een oplossing , de dame rade mij aan om woensdag zelf even te bellen als ik nog niet heb gehoord.
  #24  
Oud 09-08-08, 12:59
Disksoft Disksoft is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 39
Standaard

dan is het even afwachten. ik blijf het raar vinden, als je een andere telefoon had gekozen dan had het wel gekund.
  #25  
Oud 13-08-08, 20:45
dekkertje dekkertje is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb gisteren (12-8)mijn Iphone ontvangen, simcard van t-Mobile erin gedaan geactiveerd en hij werkte tot vannavond, geen service meer.
maken ze je ff lekker en moet ik nu wachten tot het einde van mijn orange contract?

En Wi-Fi werkt dan ook niet meer?

Net contact gehad met TM en jammer maar helaas, pas als mijn nummer wordt overgezet, wordt mijn simkaartje (op de bijgeleverde simkaart zit 60 minuten beltegoed) en dus ook mijn gehele Iphone actief, dus 1 1/2 maand heb ik een mooie mp3-speler
(Trouwens wel netjes te woord gestaan door de helpdesk)

Laatst gewijzigd door dekkertje; 14-08-08 om 17:01.
  #26  
Oud 14-08-08, 18:02
dubio dubio is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Vandaag gebeld door support van T-mobile en die wisten mij te verzekeren dat een Orange simkaart nu en in de toekomst niet gaat werken in de iphone.

Das dus lekker :-(
  #27  
Oud 14-08-08, 19:38
Disksoft Disksoft is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 39
Standaard

Daarom zouden ze wel eerder de t-mobile sim kunnen activeren lijkt mij, maar ja dat is service en dat kent T-mobile niet volgens mij...
  #28  
Oud 14-08-08, 20:05
Wildman Wildman is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Hoi allemaal,
Vandaag maar weer eens met T-mobile gebeld, helaas hebben ze nog geen goed nieuws van de hoge heren. dus kunnen ze helaas niets doen..zucht helpdesk vind het ook heel vervelend, heel veel telefoon over dit onderwerp misschien handig als ze eens een brief of SMS sturen (vond de dame ook wel een goed idee maar ja die hoge heren he.)
Wat wel belangrijk is maak in ieder geval duidelijk dat je het niet eens bent met de gang van zaken dit wordt namelijk genoteerd en je komt op een lijst... misschien krijgen we als nog iets om de pijn te verzachten... 2 maanden gratis is wel het minste toch.
  #29  
Oud 19-08-08, 19:23
Disksoft Disksoft is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 39
Standaard

Ik zie nu net op mijn orange telefoon dat de tekst is veranderd naar T-Mobile NL Orange.
Ik heb hem geprobeerd in m'n iphone maar ik krijg geen netwerk in beeld, ook geen melding met Geen Service maar werken doet die ook helaas niet. Dus het wordt wachten voor mij tot 31 oktober
  #30  
Oud 19-08-08, 19:47
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Wat veel mensen blijkbaar niet (willen) snappen; Orange en T-Mobile zijn samen gegaan; zoals dat fleurig wordt verkondigd; Niet samen gegaan; Orange is gewoon verkocht aan T-Mobile; T-Mobile heeft Orange gekocht. Lijkt me erg simpel. Wat er nu aan de hand is; is dat ORANGE KLANTEN een contract hebben en bij dat contract zitten voorwaarden waarvoor GETEKEND is; zolang je dus volgens die voorwaarden een contract hebt; overgenomen of samen gegaan of niet; JE BLIJFT ORANGE. Nu kan je wel commentaar gaan geven dat het niet leuk is; maar als je het gewoon zwart wit leest; is jou Orange contract; GEEN T-Mobile contract. En dus Orange klant met de voorwaarden die daarbij horen en waarvoor getekend is. Er zijn geen wijzigingen doorgevoerd waardoor je je abonnement kunt laten ontbinden (tenzij je natuurlijk een @orange webadres hebt gekregen)

Mja..dit kan je 100 keer vertellen; mensen willen toch hun zin krijgen.
  #31  
Oud 19-08-08, 21:19
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SneakerStyle Bekijk bericht
Wat veel mensen blijkbaar niet (willen) snappen; Orange en T-Mobile zijn samen gegaan; zoals dat fleurig wordt verkondigd; Niet samen gegaan; Orange is gewoon verkocht aan T-Mobile; T-Mobile heeft Orange gekocht. Lijkt me erg simpel. Wat er nu aan de hand is; is dat ORANGE KLANTEN een contract hebben en bij dat contract zitten voorwaarden waarvoor GETEKEND is; zolang je dus volgens die voorwaarden een contract hebt; overgenomen of samen gegaan of niet; JE BLIJFT ORANGE. Nu kan je wel commentaar gaan geven dat het niet leuk is; maar als je het gewoon zwart wit leest; is jou Orange contract; GEEN T-Mobile contract. En dus Orange klant met de voorwaarden die daarbij horen en waarvoor getekend is. Er zijn geen wijzigingen doorgevoerd waardoor je je abonnement kunt laten ontbinden (tenzij je natuurlijk een @orange webadres hebt gekregen)

Mja..dit kan je 100 keer vertellen; mensen willen toch hun zin krijgen.
Maar er wordt bij alle andere toestellen wel tegemoetgekomen. Vandaar dat we daar wel in geïnteresseerd zijn. Maar ik vraag me persoonlijk sowieso af wat deze reactie toevoegd. Beetje negatief.
  #32  
Oud 19-08-08, 21:24
SneakerStyle SneakerStyle is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door klaverentwee Bekijk bericht
Maar er wordt bij alle andere toestellen wel tegemoetgekomen. Vandaar dat we daar wel in geïnteresseerd zijn. Maar ik vraag me persoonlijk sowieso af wat deze reactie toevoegd. Beetje negatief.
Niet zozeer negatief bedoeld; laten we eerlijk wezen; dit is niet het eerste topic waar het over orange & t-mobile gaat.. Of waar het gemeld wordt dat het niet kan.

T-mobile komt uit "offer of goodwill" zijn Orange klanten tegemoet met de overige toestellen in hun assortiment. Op het moment dat zij een contract hebben met Apple waarin dat niet kan dan is dat vanuit die overeenkomst. Er wordt steeds maar naar 1 kant gekeken.
  #33  
Oud 20-08-08, 21:29
dekkertje dekkertje is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

Je vergeet dat T-Mobile "zijn" Orange klanten belt en hun een aanbieding doet om mee "over te stappen" naar T-Mobile. In het gesprek zeggen ze dat je nu gelijk kunt overstappen en een Iphone krijgt, ze zeggen er niet bij dat je pas "overstapt" als je contract afloopt bij Orange. Dat is verder niet zo'n probleem, maar als je vraagt van activeer mijn tijdelijk nummer maar ik betaal wel 1 of 2 maanden dubbel dan kan dat niet. En dat begrijp ik niet. Het is gewoon niet leuk dat je een mooie Iphone hebt liggen waar je ruim een maand niets mee kunt doen.
  #34  
Oud 21-08-08, 22:33
jolyon jolyon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 24
Standaard

Same here! Contractvrij maar mn iphone mooi wel twee weken "no service".
Alsof ze twee weken nodig hebben voor een paar klikjes met hun linkermuisknop!
  #35  
Oud 01-09-08, 17:08
Brandje Brandje is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Jawel, na 3 weken bezig geweest te zijn met de helpdesk, werd ik vandaag gebeld door een dame van de help desk dat ik mijn orange sim kan gaan gebruiken, waar m'n contract in oktober van afloopt

Welliswaar zonder 3G, maar toch, ik ben tevreden
  #36  
Oud 01-09-08, 17:33
klaverentwee's schermafbeelding
klaverentwee klaverentwee is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 194
Standaard

@brandje: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En misschien nog wel belangrijker: hoe hebben ze dat technisch gerealiseerd?
  #37  
Oud 01-09-08, 17:47
Brandje Brandje is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Heel veel bellen, weet niet zeker meer welke afdeling, want ik heb ze allemaal wel 3x gesproken, maar volgens mij moet je via 0800 7111 de tansitie helpdesk te pakken zien te krijgen.

Vandaag belde ze met de mededeling dat ik m'n orange sim er in moest stoppen, en 2x syncen met I-tunes.

Ik heb de kaart er in gestopt, itunes geopend, niets gedaan, en 2 minuten later stond er in eens orange in de display, en ik kan inderdaad bellen, met m'n orange nummer!
  #38  
Oud 01-09-08, 18:44
cstweety cstweety is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Orange SIM (NL) werkt in T-Mobile iPhone 3G

Onlangs mijn Orange contract wat afloopt in november "verlengd" bij T-Mobile en uiteraard de 3G als nieuw toestel gekozen.
Nu kreeg ik netjes de iPhone thuisgestuurd met een tijdelijk T-Mobile SIM, deze kon ik echter maar een aantal dagen gebruiken. Even contact gezocht met de TMO klantenservice en daar wist men mij te vertellen dat ik pas vanaf november met de T-Mobile SIM kan bellen omdat dan pas mijn contract bij Orange afloopt en het nieuwe contract bij TMO ingaat.

gezien de SIM lock op de iPhone kon ik dus niet bellen met de Orange SIM in de iPhone. Zou ik dus 2 1/2 maand moeten wachten totdat ik met de iPhone kon bellen, niet erg acceptabel
Hierover de klantenservice gebeld en men kon me niets teozeggen.

Vanmorgen werd ik echter gebeld door T-Mobile met de mededeling dat de Orange SIM nu ook in de iPhone werkt. Ik , enigzins sceptisch, heb zojuist mijn Orange SIM in de telefoon gedaan, heb een volledige originele restore gedaan en jawel, de Orange SIM werkt op m'n 3G

Ik heb screenshots gemaakt als bewijs, mochten jullie meer info willen dan hoor ik het.




Laatst gewijzigd door cstweety; 01-09-08 om 18:51. Reden: Pics toegevoegd
  #39  
Oud 01-09-08, 19:13
Wildman Wildman is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard

ja het werkt , had al bij geruchten gelezen dat het vandaag zou gaan werken en ja hoor kreeg netjes een telefoontje.

2x sync en klaar
alleen geen internet iemand een idee? staat wel 3g in de display

overigens staat er bij mij wel gewoon t-mobile maar dat is al sinds 2 weken.
  #40  
Oud 01-09-08, 19:52
Disksoft Disksoft is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijswijk
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wildman Bekijk bericht
ja het werkt , had al bij geruchten gelezen dat het vandaag zou gaan werken en ja hoor kreeg netjes een telefoontje.

2x sync en klaar
alleen geen internet iemand een idee? staat wel 3g in de display

overigens staat er bij mij wel gewoon t-mobile maar dat is al sinds 2 weken.
Is die 2x syncen gewoon een synchronisatie of een restore?
Ik krijg namelijk nog steeds geen service in beeld na 3 minuten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile netwerk als standaard instellen bij orange sim klaverentwee Overige providers Nederland 0 18-10-08 14:05
iPhone 3G: Update met of zonder sim??? peynir201 Unlock 3 17-10-08 14:15
Orange sim in iPhone Wingzero Archief 2 08-09-08 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.