//

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahimovic24 Mijn status kan hoogstwaarschijnlijk as zaterdag naar 5. Ik had T-Mobile afgelopen dinsdag expres gebeld om het afleveradres te wijzigen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 31-07-08, 19:35
uncles uncles is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahimovic24 Bekijk bericht
Mijn status kan hoogstwaarschijnlijk as zaterdag naar 5. Ik had T-Mobile afgelopen dinsdag expres gebeld om het afleveradres te wijzigen (aangezien ik mijn pakketje de komende weken niet meer zou kunnen aannemen) en toen ik net in mijn brievenbus keek, zag ik twee TNT briefjes met op één briefje de mededeling dat ik mijn pakket (waar een bedrag van 1 euro verschuldigd voor is) morgen vanaf 13.00 uur op het postkantoor kan ophalen. DANK JE WEL T-MOBILE, voor het verstrekken van de informatie dat mijn iPhone WEL naar TNT is verzonden en dat het wijzigen van een afleveradres dus NUTTELOOS is. Dacht het allemaal goed ingedekt te hebben zodat ik gelijk bij de eerste levering met mijn iPhone zou kunnen spelen maar moet nu helaas tot zaterdag wachten. In elk geval goed nieuws dat de L/S leveringen ook eindelijk beginnen.
Dit bied perspectieven voor mij. Althans, ik kreeg vandaag een brief/factuur waarop stond dat ik 49,95 onder rembours moet betalen, op zich niet verkeerd mee, maar op deze factuur staat als orderdatum 14-07-08, dit is 2 dagen later als de echte bestelling..

word vervolgd..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 31-07-08, 19:40
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegkwijt Bekijk bericht
Bedankt voor thumbs up maar de echte credits gaan volgens mij uit naar Wouter1981. Ik heb de lijst alleen maar van hem overgenomen en hou hem een beetje up tot date

Bij deze dus Wouter1981
Wouter1981 & Wegkwijt, allebei Thumbsup! Perfecte lijst en goed bijgehouden!
  #523  
Oud 31-07-08, 21:23
swalaza swalaza is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

ok ik kom nu thuis en ja hoor er ligt ook voor mijn 16 gb black iphone (contractsvernieuwing via lost&stolen 12 juli 10:05 uur) een tnt briefje in de bus.
dus de mijne kan ik waarschijnlijk zaterdag of maandag afhalen, aangezien ik gewoon moet werken overdag..

een paar uur geleden dacht ik nog dat alle lost & stolens flink later uitgeleverd zouden worden, maar dit blijkt toch erg mee te vallen dus
  #524  
Oud 31-07-08, 21:27
Guest-1102151553
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik werd net gebeld door een computerstem van KPN, die mij mededeelde dat er een SMS-bericht voor mij werd achtergelaten. Daarna las ze hem voor:
"Uw iePhone wordt vrijdag 1 augustus tussen tien uur drieendertig en dertien uur drieendertig geleverd. Met vriendelijke groet van AMP Logistics en T-Mobiele". (Fouten bewust voor de uitspraak ;0)

Ik heb me echt kapot gelachen.
  #525  
Oud 31-07-08, 21:33
Ibrahimovic24 Ibrahimovic24 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door swalaza Bekijk bericht

een paar uur geleden dacht ik nog dat alle lost & stolens flink later uitgeleverd zouden worden, maar dit blijkt toch erg mee te vallen dus
Eigenlijk wel lachen dat precies op de twee dagen dat ik er helemaal geen heil meer in zag, de iPhone door TNT is aangeboden. Ik vind echter wel dat T-Mobile te kort is geschoten met het informeren van hun telefonische verlengers. Voortaan zouden ook telefonische verlengers, net als de telefonische verlengers, een order/bestelnummer moeten krijgen.
  #526  
Oud 31-07-08, 21:54
iRaggae iRaggae is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2
Standaard

ik heb 13 juli online normaal mijn contract verlengd met een iphone 16gb. btje gedemotiveerd door de wachtijd echt 2 weken lopen ijsberen thuis. Wie komt er gisteravond om 19:00 aanbellen: Jah horr de TNT bezorger met mijn splinternieuwe iphone. Ik ben helemaal gelukkig
  #527  
Oud 31-07-08, 21:55
fizgig fizgig is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

ladies and gentleman, we got him! 16B, verlenging, op 14 juli besteld en vanmiddag bezorgd!. Wel ff langs t-mobile voor een nieuwe chip, want een prehistorische BEN chip eet ie niet.

Iedereen die nog aan het wachten is: succes! ;-)
  #528  
Oud 31-07-08, 21:56
haagsegoof's schermafbeelding
haagsegoof haagsegoof is offline
• iOS 7.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 124
Stuur een bericht via MSN naar haagsegoof
Standaard

Voor diegene die een L/S gedaan hebben EN het toestel binnen hebben gehad is het gelukt je abonnement te UPGRADEN naar een iphone 2mb abonnement?
  #529  
Oud 31-07-08, 23:04
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

gisteren naar amp gebeld en ik krijg mijn witte iphone op 6 augustus....
alleen ligt mijn paspoort nogsteeds op mijn thuisadress en ik kan niet zomaar 3 uur in de auto om het op te halen. zouden ze een kopie van me paspoort icm met me rijbewijs accepteren? anders ben ik echt de sigaar
  #530  
Oud 31-07-08, 23:20
Longmountain Longmountain is offline
• iOS 4.3.4
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard

Ook ik hem mijn iPhone 3G 16GB Black vandaag ontvangen. 14 juli telefonisch bij T-Mobile besteld. Verlenging, had nog een contract uit 1999. Mijn 'Ben' sim was al eerder vervangen omdat ik duosim wilde.
  #531  
Oud 31-07-08, 23:20
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

heej mensen het was fijn om de lijst bij te houden. Kon ik me energie een beetje in kwijt in deze komkommertijd. Vind het fijn om te horen dat iedereen het waardeert. Wegkwijt, super dat je het hebt overgenomen!
Ik wil bij deze ook even melden dat ook (eindelijk) mijn iPhone is aangeboden vandaag en dat ik m morgen kan afhalen op het postkantoor.
Dus 11-7 @12h besteld en 1-8 binnen. Als het goed is natuurlijk.
  #532  
Oud 01-08-08, 00:21
Silver Silver is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 94
Standaard

Bedankt voor de lijst.
(Heb hem net pas gevonden.)

Hier nog wat gegevens: 17.35 #0688 n
  #533  
Oud 01-08-08, 08:03
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haagsegoof Bekijk bericht
Voor diegene die een L/S gedaan hebben EN het toestel binnen hebben gehad is het gelukt je abonnement te UPGRADEN naar een iphone 2mb abonnement?
Ik heb tot nu toe twee pogingen gedaan bij de klantenservice, en die zijn nog niet gelukt. Maar de aanhouder wint natuurlijk
  #534  
Oud 01-08-08, 08:34
uncles uncles is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pretender Bekijk bericht
Ik heb tot nu toe twee pogingen gedaan bij de klantenservice, en die zijn nog niet gelukt. Maar de aanhouder wint natuurlijk
Geeft dit echt zo veel problemen, ik neem aan dat ze jullie ook verzekerd hebben dat dit geen probleem zou zijn. Dat dit zelfs een gratis service van T-mobile zou zijn..
  #535  
Oud 01-08-08, 09:11
jinx jinx is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard

Mijn iPhone 3G 16gb zwart is zojuist afgeleverd bij mij om 08.50 uur ! Dus mijn status kan ook op 5 gezet worden in de statuslijst .
  #536  
Oud 01-08-08, 09:13
Johnny Cash Johnny Cash is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Als ze nu eens aftelden van status 5 naar 1, heb ik ook status 5 gehad
  #537  
Oud 01-08-08, 09:15
outager outager is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Ik wil bij deze ook even melden dat ook (eindelijk) mijn iPhone is aangeboden vandaag en dat ik m morgen kan afhalen op het postkantoor.
Dus 11-7 @12h besteld en 1-8 binnen. Als het goed is natuurlijk.
Hé te gek Wouter! Ik hoop dat die van mij vandaag wordt aangeboden. Ik meen eerder gezien te hebben in het forum dat iemand een (track&trace)link had voor een TNT levering.

Ik kan dat niet zo gauw meer vinden. Weet iemand de URL, en welke code gebruik je dan?
  #538  
Oud 01-08-08, 09:19
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Ik heb mijn Iphone 17-07 besteld via internet maar heb nog steeds geen brief van T-Mobile binnen. Hebben meer mensen dit meegemaakt of hebben jullie allemaal een brief ontvangen. Zoja, wanneer?

EDIT: Voor WEGKWIJT mijn complete ordergegevens besteld 17-07 om 15:47, Nieuw contract, Iphone 16GB Black, Order 115804x, status 1

Laatst gewijzigd door SuperDutch; 01-08-08 om 09:31.
  #539  
Oud 01-08-08, 09:23
Angela Angela is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Kan vanmiddag mijn Iphone bij het postkantoor ophalen.
  #540  
Oud 01-08-08, 09:35
Angela Angela is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door outager Bekijk bericht
Hé te gek Wouter! Ik hoop dat die van mij vandaag wordt aangeboden. Ik meen eerder gezien te hebben in het forum dat iemand een (track&trace)link had voor een TNT levering.

Ik kan dat niet zo gauw meer vinden. Weet iemand de URL, en welke code gebruik je dan?
Track & Trace


Als je een briefje van TNT hebt gekregen in je brievenbus met de mededeling dat ze zijn langsgeweest, dan staat daar een barcode op. En die moet je dan op de site invoeren + je postcode, en dan kun je je pakketje online volgen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22-08-10 17:08
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.