//

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Bijna iedereen heeft hem binnen maar voor degene die niet zoveel geluk hebben.... een update van de statuslijst. Overigens te belachelijk voor woorden dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #721  
Oud 05-08-08, 15:12
Wegkwijt Wegkwijt is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 53
Arrow Statuslijst

Bijna iedereen heeft hem binnen maar voor degene die niet zoveel geluk hebben.... een update van de statuslijst.

Overigens te belachelijk voor woorden dat je bij een kappotte iphone gewoon weer achteraan kan aansluiten. Voorlopig hoor ik trouwens sowieso veel te veel slechte berichten maar dat is weer wat anders...
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc statuslijst.doc‎ (157,5 KB, 28x gelezen)
Bestandstype: pdf statuslijst.pdf‎ (157,1 KB, 43x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #722  
Oud 05-08-08, 17:47
Edin89 Edin89 is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik sta nu op status 4 en heb 2 vragen,

is het beter om amp op te bellen en vragen om een afspraak voor de bestelling van mijn iphone. Dan gewoon wachten tot de koerier een keer belt?.

En ik verleng geen oude abbonoment dus wanneer moet ik het contract en al dat soort zaken tekenen en regelenen? neemt de postbode het contract mee of hoe zit dat?

En kan iedereen amp bellen of is dat alleen voor degene die een contract verlengen?

alvast bedankt.
  #723  
Oud 05-08-08, 18:42
justme justme is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 38
Standaard

Dit is mijn eerste post hier
Ik heb afgelopen vrijdag een witte 16 GB telefonisch besteld via L&S.
Krijg ik nog een bevestigingsbrief dat mijn abbo wordt verlengd oid?
  #724  
Oud 05-08-08, 19:13
r21 r21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

Morgen wordt ie afgeleverd op mijn werk. Vond het apart dat het ding er sinds 28-7 al lag en ik geen enkel belletje gehad heb! Heb vanochtend zelfn gebeld, morgen afleveren geen probleem....

Laatst gewijzigd door r21; 05-08-08 om 20:23.
  #725  
Oud 05-08-08, 20:07
Silver Silver is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edin89 Bekijk bericht
Ik sta nu op status 4 en heb 2 vragen,

is het beter om amp op te bellen en vragen om een afspraak voor de bestelling van mijn iphone. Dan gewoon wachten tot de koerier een keer belt?.

En ik verleng geen oude abbonoment dus wanneer moet ik het contract en al dat soort zaken tekenen en regelenen? neemt de postbode het contract mee of hoe zit dat?

En kan iedereen amp bellen of is dat alleen voor degene die een contract verlengen?

alvast bedankt.
Zelf bellen is beter, sneller.

Als ik het goed heb,
dan gebeurt het contract tekenen inderdaad bij de koerier. Net zoals het betalen. (Je moet je ID en bankafschrift (of pinpas) laten zien. Je kan cash betalen of pinnen).

Nieuwe contracten worden geleverd door AMP en verlengingen worden geleverd door TNT.
  #726  
Oud 05-08-08, 20:28
TheBarista TheBarista is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wegkwijt Bekijk bericht
Bijna iedereen heeft hem binnen maar voor degene die niet zoveel geluk hebben.... een update van de statuslijst.

Overigens te belachelijk voor woorden dat je bij een kappotte iphone gewoon weer achteraan kan aansluiten. Voorlopig hoor ik trouwens sowieso veel te veel slechte berichten maar dat is weer wat anders...
Je kunt mij ook nog aan de statuslijst toevoegen:

besteld: 23 Juli
hoe: telefonisch via Verlenging L/S
welke: 16G Wit
bevestigingsbrief binnen 29 Juli
Levering: nog niet

Maar als ik die stutus lijst een klein beetje goed bestudeer zie ik dat er morgen 6-8 een heleboel Witte 16G's worden geleverd, zou erg gaaf zijn op mijn verjaardag

Greetz TheBarista

Laatst gewijzigd door TheBarista; 05-08-08 om 20:39.
  #727  
Oud 05-08-08, 21:07
r21 r21 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 30
Standaard

morgen tussen 10 en 13 wordt mn iphone geleverd! Ben erg benieuwd naar het toestel en hopelijk ontvang ik een heel toestel! Toch wel opvallend hoeveel DOA`s er zijn onder de Iphone`s en dan heb ik het niet eens over half werkende toestellen.
  #728  
Oud 05-08-08, 23:08
TheBarista TheBarista is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBarista Bekijk bericht
Je kunt mij ook nog aan de statuslijst toevoegen:

besteld: 23 Juli
hoe: telefonisch via Verlenging L/S
welke: 16G Wit
bevestigingsbrief binnen 29 Juli
Levering: nog niet

Maar als ik die stutus lijst een klein beetje goed bestudeer zie ik dat er morgen 6-8 een heleboel Witte 16G's worden geleverd, zou erg gaaf zijn op mijn verjaardag

Greetz TheBarista
En Ja!!!! Vandaag zijn ze geweest van TNT en dus morgen komt hij en ik ben vrij en jarig.....
  #729  
Oud 05-08-08, 23:25
supernaturol supernaturol is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 40
Standaard

bij mij in de t-shop 1,5 week levertijd
  #730  
Oud 06-08-08, 08:29
Sfinx Sfinx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Ik heb hem de 18de besteld via L&S. Heb nog niks binnen.
Dus gaat lekker Zet mij ook maar op de lijst..

besteld: 18 Juli
hoe: telefonisch via Verlenging L/S
welke: 16G Wit
bevestigingsbrief binnen 24 Juli
Levering: -
  #731  
Oud 06-08-08, 10:22
DarthMaul DarthMaul is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 62
Standaard

Ik kan mij vergissen , maar mij valt op dat diegene die telefonisch verlengd hebben of via de lost & stolen procedure nu het langst moeten wachten.
  #732  
Oud 06-08-08, 10:26
Sfinx Sfinx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarthMaul Bekijk bericht
Ik kan mij vergissen , maar mij valt op dat diegene die telefonisch verlengd hebben of via de lost & stolen procedure nu het langst moeten wachten.
Ja daar baal ik dus ook een beetje van. Al zie ik iemand op de lijst staan die ook via L&S een iphone heeft besteld op de 18de en hem gister binnen kreeg. Ik hoop dat ze mijn abbo wel willen activeren aan gezien mijn telefoon echt stuk is.. haha.. Heb nu een nokia 3100 die van elende uit elkaar valt. Wel bereik, geen bereik, wel bereik.. lol!

Ach ze kunnen zien dat mijn tel echt stuk is. Hij is 2 maanden terug voor reparatie geweest. Was alleen 250 euro voor reparatie. Vond ik een beetje te. Dus daarom wou ik het zo doen.. Fingers Crossed!
  #733  
Oud 06-08-08, 10:27
Pako Pako is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Collega van mij ook: L&S procedure en wacht nog steeds.
Ik heb het vermoeden dat switchers van andere providers voorrang hebben.
  #734  
Oud 06-08-08, 10:30
Sfinx Sfinx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Zoude andere providers ook doen denk ik.. Maar ja ik denk dat hij wel een deze dagen binnenkomt aangezien de wachttijden steeds lager worden. Zie nu al mensen die hem in 1 week ontvangen.. Hoelang wacht jou collega al dan pako?
  #735  
Oud 06-08-08, 10:33
Sfinx Sfinx is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Even een citaatje van tweakers:

"Je moet inderdaad zelf bellen met AMP Logistics (0900-2675644). Ik keek op www.aflevertijd.nl en daar stond dat mijn status al sinds 1 augustus "U wordt binnenkort gebeld voor het maken van een afleverafspraak" was. Nu heb ik zelf gebeld en ze komen de iPhone morgen op m'n werk bezorgen (want ik ben morgen niet thuis). Ideaal!

En niks 6 weken wachten inderdaad... 30 juli besteld, morgen bezorgd. Dus dat zijn 9 dagen!

* Padvinder is blij

(Als ik eerder had geweten dat ik ook zelf kon bellen, had de iPhone dus waarschijnlijk al op 2 augustus bezorgd kunnen worden. Dan waren het dus maar 4 dagen!)"

4 dagen dus bij nieuwe klanten. Dat is dus eigenlijk bijna meteen leveren uit magazijn..
  #736  
Oud 06-08-08, 10:42
DarthMaul DarthMaul is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 62
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfinx Bekijk bericht
Even een citaatje van tweakers:

"Je moet inderdaad zelf bellen met AMP Logistics (0900-2675644). Ik keek op www.aflevertijd.nl en daar stond dat mijn status al sinds 1 augustus "U wordt binnenkort gebeld voor het maken van een afleverafspraak" was. Nu heb ik zelf gebeld en ze komen de iPhone morgen op m'n werk bezorgen (want ik ben morgen niet thuis). Ideaal!

En niks 6 weken wachten inderdaad... 30 juli besteld, morgen bezorgd. Dus dat zijn 9 dagen!

* Padvinder is blij

(Als ik eerder had geweten dat ik ook zelf kon bellen, had de iPhone dus waarschijnlijk al op 2 augustus bezorgd kunnen worden. Dan waren het dus maar 4 dagen!)"

4 dagen dus bij nieuwe klanten. Dat is dus eigenlijk bijna meteen leveren uit magazijn..
Het ziet er naar uit idd dat ze bij t-mob een lading iphones binnen hebben gekregen , dus de "schaarste" voorbij is?
  #737  
Oud 06-08-08, 10:45
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door supernaturol Bekijk bericht
bij mij in de t-shop 1,5 week levertijd
Dat zou mooi zijn, heb een witte 16gb op donderdag de 31ste Juli besteld....dat was in Utrecht (Overvecht)...waar heb jij em vandaan als ik vragen mag??
  #738  
Oud 06-08-08, 10:46
Pako Pako is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Mijn collega heeft hem -in de winkel- rond 23 juli besteld.
  #739  
Oud 06-08-08, 10:56
Wegkwijt Wegkwijt is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 53
Exclamation Statuslijst

Het wachten is voor mij voorbij en dus zet ik een punt achter deze tread. Dit is dan ook mijn laatste statuslijst, maar misschien kan iemand (net zoals ik eerder de lijst over nam van Wouter1981) de taak overnemen.

Allemaal bedankt voor het medeleven tijdens deze periode van oneindig wachten en succes met de overgebleven leveringen!!


@ TheBarista
Gefeliciteerd en succes met je aandacht bij je verjaardag houden ipv je Iphone!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc statuslijst.doc‎ (165,0 KB, 7x gelezen)
Bestandstype: pdf statuslijst.pdf‎ (135,6 KB, 17x gelezen)
  #740  
Oud 06-08-08, 15:05
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Ik heb em een beetje bijgewerkt, feitelijk sta ik nog steeds op status 4, aangezien ik nog geen iPhone heb. Nog 5 dagen en ik wacht precies een maand. Toch best irritant dat je 11 uur na lancering besteld en dan de 6 weken levertijd ook netjes vol moet maken.

Vorige week (of misschien wel eerder) is ergens in het traject tussen T-Mobile -> Postkantoor m'n iPhone uit de doos gejat. Helaas wil T-Mobile nog steeds niet een ander toestel opsturen, ze wachten het resultaat van "het onderzoek" af.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc statuslijst.doc‎ (164,5 KB, 9x gelezen)

Laatst gewijzigd door Castor; 06-08-08 om 15:08.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22-08-10 17:08
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:07.