[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in T-Mobile forum; ( verdwijnt na registratie ) Hmm, 13 augustus online een verlenging gedaan en een 16Gb White besteld. Nog steeds status 1. Vandaag loop ik een T-mobile shop binnen, deze hadden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > T-Mobile
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #921  
Oud 23 August 2008, 16:00
» Ik heb geen iPhone  
» Linux
 
Geregistreerd: 16 August 2008
Berichten: 5
Standaard

Hmm, 13 augustus online een verlenging gedaan en een 16Gb White besteld. Nog steeds status 1. Vandaag loop ik een T-mobile shop binnen, deze hadden genoeg voorraad. Ik dacht, kopen dat ding en vragen of ze de online bestelling willen cancellen. Helaasch, klinkt eenvoudig maar zo werkt het niet... Blijkbaar zit er voor de T-mobile medewerkers een provisie voor elk verkocht toestel. Dus als je bij de afdeling online-bestellingen iets plaatst dan zijn ze niet zo blij als je deze wilt annuleren.
Nog een kwartiertje met de klantenservice gebeld, die tonen alle begrip maar afdeling online wil de opdracht niet cancellen... Klant is niet bepaald koning bij T-mobile.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 23 August 2008, 18:26
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.0.2]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 9
Standaard

ff een vraagje, hoe weet je of je bestelde iphone met tnt of met amp komt ?
  #923  
Oud 23 August 2008, 18:37
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 1 Wi-Fi 16GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 23 July 2008
Berichten: 256
Standaard

Hij komt met tnt als je hebt verlengd en met amp als je als nieuwe klant bestelt
  #924  
Oud 23 August 2008, 18:38
» iPhone 5s 16GB (Goud) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 17 August 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gr1985 Bekijk bericht
ff een vraagje, hoe weet je of je bestelde iphone met tnt of met amp komt ?
Ligt eraan of het n nieuw contract is, of je jouw huidige contract verlengd.
Nieuw contract betekent AMP
Verlenging betekent TNT

Nou nog n vraag van mijn kant. Want heb je nodig als TNT hem komt afleveren? alleen de contante betaling ?
  #925  
Oud 23 August 2008, 18:41
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.0.2]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 9
Standaard

thnx voor de reply, ik heb geen idee moet maar 1 euro betalen dus doe ik wel contant
  #926  
Oud 23 August 2008, 20:19
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 16 July 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KEESSS Bekijk bericht
hoe lang was die levertijd waarover je klaagde? Ik wacht nu al 6 weken, 17 juli besteld...

Mijn wachttijd was bijna 4 weken
  #927  
Oud 23 August 2008, 20:22
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 16 July 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikoo Bekijk bericht
Hmm, 13 augustus online een verlenging gedaan en een 16Gb White besteld. Nog steeds status 1. Vandaag loop ik een T-mobile shop binnen, deze hadden genoeg voorraad. Ik dacht, kopen dat ding en vragen of ze de online bestelling willen cancellen. Helaasch, klinkt eenvoudig maar zo werkt het niet... Blijkbaar zit er voor de T-mobile medewerkers een provisie voor elk verkocht toestel. Dus als je bij de afdeling online-bestellingen iets plaatst dan zijn ze niet zo blij als je deze wilt annuleren.
Nog een kwartiertje met de klantenservice gebeld, die tonen alle begrip maar afdeling online wil de opdracht niet cancellen... Klant is niet bepaald koning bij T-mobile.

Officiele klacht aanmelden. Klachtenservice toont wel begrip en cancellen de boel. Bij mij ook gedaan, Voor de weken dat ik heb moeten wachten krijg ik abonnementsgeld gekrediteerd op de volgende factuur als goedmaker.
  #928  
Oud 24 August 2008, 15:46
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 64GB [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 31 July 2008
Locatie: Boxtel
Berichten: 41
Standaard

Nou mijn toestel is 20 augustus geleverd. Dus nu status 5 (16 zwart) Op 28 juli besteld online verlenging. 3 en een halve week gewacht.
  #929  
Oud 24 August 2008, 16:18
» iPhone 3G 16GB (Zwart)  
» Windows
 
Geregistreerd: 22 August 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ekrol74 Bekijk bericht
Nou mijn toestel is 20 augustus geleverd. Dus nu status 5 (16 zwart) Op 28 juli besteld online verlenging. 3 en een halve week gewacht.
@ekrol74, hoeveel dagen duurde het voordat je de iphone daadwerkelijk kreeg nadat je op status 4 stond?
  #930  
Oud 24 August 2008, 16:50
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 24 August 2008
Berichten: 3
Standaard

17 augustus besteld en status nog steeds op 1. Jammer maar nog even geduld hoop ik.
  #931  
Oud 25 August 2008, 14:58
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 2.0.2]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 14 August 2008
Berichten: 9
Standaard

08-08-08 besteld en 25-08-08 geleverd om 12:06 door TNT
  #932  
Oud 25 August 2008, 15:06
» iPhone 3G 8GB [FW: 1.0.0]
» MacOS X
 
Geregistreerd: 18 August 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik ook dus op 8-8-08 besteld maar nog steeds op status 1
  #933  
Oud 25 August 2008, 15:15
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 July 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knuppel Bekijk bericht
Daar gaan we weer: Schijt TNT
Gisteren is m'n iPhone verstuurd. Maar zaterdag wordt niet onder rembours bezorgd. Volgende week weer 40 uur werken. Moet ik weer een uur vrij nemen op woensdag om voor 17.30 bij het postkantoor te zijn, of wachten tot zaterdag en dan in alle vroegte m'n nest uit. Echt een kansloze organisatie is het!
Dit had ik dus ook. Misschien ietsje erger. Ik had op dinsdag thuis gewerkt om de postbode op de wachten. Die kwam dus niet. Woensdagochtend langs t postkantoor geweest: lege doos bezorgd. Dit was 30 Juli. Ik wacht nog steeds op mijn toestel. Klantenservice is hopeloos slecht.
  #934  
Oud 25 August 2008, 15:32
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 July 2008
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Bekijk bericht
Dit had ik dus ook. Misschien ietsje erger. Ik had op dinsdag thuis gewerkt om de postbode op de wachten. Die kwam dus niet. Woensdagochtend langs t postkantoor geweest: lege doos bezorgd. Dit was 30 Juli. Ik wacht nog steeds op mijn toestel. Klantenservice is hopeloos slecht.
Met lege doos bezorgd bedoel je: inhoud gejat door TNT-medewerker? Dat hoor je ook steeds vaker de laatste 2 jaar.
En bewijs het dan maar eens...

Laatst gewijzigd door knuppel; 25 August 2008 om 15:35.
  #935  
Oud 25 August 2008, 15:45
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 30 July 2008
Berichten: 39
Standaard

Door wie het is gejat interesseert me niet en doet er ook niet zoveel toe. Gelukkig voor mij heb ik de doos op het postkantoor al opengemaakt, onder toeziend oog van de postkantoor-medewerker. Daarmee lijkt het me voldoende bewezen dat ik dat ding iig niet heb.
Jammer genoeg voor mij duurt het verschrikkelijk lang voordat T-Mobile dit heeft "onderzocht" en een nieuwe wil opsturen.
  #936  
Oud 25 August 2008, 16:11
» Ik heb geen iPhone  
» Linux
 
Geregistreerd: 16 August 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door masterfrodo Bekijk bericht
Officiele klacht aanmelden. Klachtenservice toont wel begrip en cancellen de boel. Bij mij ook gedaan, Voor de weken dat ik heb moeten wachten krijg ik abonnementsgeld gekrediteerd op de volgende factuur als goedmaker.
Nog snel even mijn status bekijken voordat ik een klacht zou indienen, zie ik dat ik op status 4 sta! Dan wacht ik met bellen totdat ik de iPhone heb, echt slecht dat ze zo traag zijn met internet bestellingen en tussendoor de bestelling niet eens willen/kunnen omzetten in een normale winkel afhandeling....
  #937  
Oud 25 August 2008, 18:50
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 22 August 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikoo Bekijk bericht
Nog snel even mijn status bekijken voordat ik een klacht zou indienen, zie ik dat ik op status 4 sta! Dan wacht ik met bellen totdat ik de iPhone heb, echt slecht dat ze zo traag zijn met internet bestellingen en tussendoor de bestelling niet eens willen/kunnen omzetten in een normale winkel afhandeling....

hier t zelfde, had de klachtopzet al klaar, maar zag net dat ik nu ook op status 4 sta

gaat om een witte met contractvernieuwing



heb nu net, na een half uur eindelijk iemand aan de lijn bij TM. nu maar hopen dat ze bij TNT zo vriendelijk willen zijn om het op mn werk te droppen en niet hier thuis overdag.

nu ik weet dattie er aan zit te komen wil ik niet meer tot donderdag moeten wachten om m op te kunnen halen!
  #938  
Oud 25 August 2008, 19:05
» iPhone 4 32GB (Zwart) [FW: 4.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 August 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar DJ-Xtremer
Standaard

Vandaag op Status 4! Het gaat om de 16GB White, 12 Augustus om 21.02 verlengd. Morgen bel ik voor de track en trace... Kan niet wachten tot hij er is!
  #939  
Oud 25 August 2008, 19:07
» Ik heb geen iPhone  
» Linux
 
Geregistreerd: 16 August 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dean Bekijk bericht
hier t zelfde, had de klachtopzet al klaar, maar zag net dat ik nu ook op status 4 sta

gaat om een witte met contractvernieuwing
Bij mij hetzelfde, er zal wel een lading witte iphones binnen gekomen zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dean Bekijk bericht
heb nu net, na een half uur eindelijk iemand aan de lijn bij TM. nu maar hopen dat ze bij TNT zo vriendelijk willen zijn om het op mn werk te droppen en niet hier thuis overdag.

nu ik weet dattie er aan zit te komen wil ik niet meer tot donderdag moeten wachten om m op te kunnen halen!
Bij de bestelling heb ik al mijn werk adres opgegeven, overdag is er meestal niemand thuis. Nu nog ff kijken of ik een track & trace nummer kan achterhalen.
  #940  
Oud 25 August 2008, 19:13
» Ik heb geen iPhone  
» Windows
 
Geregistreerd: 22 August 2008
Berichten: 6
Standaard

trek dr aub veel tijd voor uit om T&T te achterhalen, na een half uur gewacht te hebben, heb ik nu al 20 min iemand aan de lijn die t principe van track en trace niet schijnt te snappen. hopen dat zn supervisor iets wijzer is!
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22 August 2010 17:08
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 T-Mobile 39 21 July 2010 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.