//

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door P.Veltma Werd net gebeld door de onderzoeksafdeling van T-Mobile. Ze wilde even reageren op mijn emails, waarin ik hun klantbehandeling beschoft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #961  
Oud 26-08-08, 14:19
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.Veltma Bekijk bericht
Werd net gebeld door de onderzoeksafdeling van T-Mobile. Ze wilde even reageren op mijn emails, waarin ik hun klantbehandeling beschoft noemde en me niet in kon denken dat ze zelf tevreden kon zijn over de uitvoering van haar functie.

Dus door te mailen over haar persoonlijke functioneren werd ze uit de tent gelokt. Anders zou ze nooit telefonisch contact met me hebben gezocht.
(ik had haar al eerder gevraagd om haar telefoonnummer, maar dat kon ze niet geven).

Na een flinke discussie vertelde ze dat het onderzoek voor een deel was afgerond en dat ik m'n iPhone binnen 3 weken zou ontvangen. Dus schoot ik uiteraard weer uit m'n slof: "Een uur geleden kreeg ik een algemene mail waarin werd verkondigd dat nieuwe iPhones direct beschikbaar zijn, maar toch moet ik nog eens 3 weken wachten?!"

Haar antwoord: "Dan zal die directe levering voor jou ook wel gelden."
Het werkwoord zullen vind ik nogal vrijblijvend, dus heb ik haar meer duidelijkheid gevraagd. Na wat navraag belde ze me terug met het bericht dat ik de iPhone uiterlijk begin volgende week ontvang.

Dan krijg ik m'n iPhone toch mooi effe binnen 8 weken geleverd.
Knappe jongen die me dat na doet!
Ik vrees dat ik dat ga toppen. Ik ben nog steeds niet terug gebeld. Ik heb 11 Juli besteld. ze hebben het manco pas 3 WEKEN na mijn eerste contact ingevoerd in het systeem, dit was dus al 6 weken na de besteldatum! 6 weken om het onderzoek te starten! Vrijdag wacht ik alweer 7 weken. Het bestellen van handgemaakte meubels gaat onderhand nog sneller.

Een doos met daarin een steen of lucht bezorgen gaat redelijk snel, maar die iPhone.....

Laatst gewijzigd door Castor; 26-08-08 om 14:21.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #962  
Oud 26-08-08, 14:21
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Als je nu Iphone bestelt, staat daar ook inderdaad niet meer dat de levertijd 3 week is.Erg vreemd allemaal!
  #963  
Oud 26-08-08, 15:36
curica curica is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 42
Standaard

Heb net een nieuwsbrief van T-mobile gehad, waarin staat dat de iphon per direct weer beschikbar is. Gebeld met klantenservice om te zien waar mijn iphone dan nu is die ik 4 weeken geleden heb besteld. Antwoord: die is nog niet verstuurd, geen idee hoe lang het nog gaat duuren. Maar ik zou mijn contract weer kunnen ontbinden, terug naar oud tarifplan en dan in de winkel een halen....?????
Ik denk ik hoor het niet goed, als ik hem dus nu nieuw bestel of naar de winkel ga, heb ik hem sneller als dat mijn 4 weeken oude bestelling afgehandeld is????? Wel beetje raar........
OOk raar dat zij mij niet kunnen zeggen hoelang het nod gaat duren.....

Ik heb trouwens telefonisch besteld en het is een verlenging.

hier kopie van de nieuwsbrief:

zie net dat de nieuwsbiref een pagina eerder al is geplaats, sorry

Beste xxxxxxxx,
Ruim een maand geleden introduceerde T-Mobile de iPhone 3G in Nederland. Meer dan 35.000 klanten hebben voor een iPhone 3G met bijbehorend abonnement bij T-Mobile gekozen. Door de overweldigende vraag was de maximale levertijd in het begin zes weken. De iPhone is nu weer direct beschikbaar.

Heb je nog geen iPhone 3G? Bestel dan nu via de Online Shop of telefonisch via 0800 - 7123 (nieuwe klanten) of 0800 - 7111 (bestaande klanten).

Laatst gewijzigd door curica; 26-08-08 om 15:46.
  #964  
Oud 26-08-08, 15:36
jippie jippie is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Jeej eindelijk op status 4. Ik had 8-8-08 besteld 16W Verlenging via telefoon.

Hoe kom ik aan zou een barcode eigenlijk van TNT?
  #965  
Oud 26-08-08, 16:21
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

yeah bij mij ook status 4. Ik heb deze bestelling(verlenging) zwarte 16 gb op 19 augustus besteld, dus das precies een week.Dat is wel netjes, dus de wachttijd wordt minder!
  #966  
Oud 26-08-08, 16:25
vecino vecino is offline
• iOS 5.0
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Bij mij ook status 4. TNT is vanmiddag lanks geweest maar helaas was ik niet thuis. Morgen komen ze terug. Het heeft bij mij iets langer dan een week geduurd.
  #967  
Oud 26-08-08, 16:51
MeesterMarc MeesterMarc is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Goed geregeld:

Ik heb de mijne vorige week donderdagmiddag (21aug) besteld. Online contractvernieuwing 16Gig zwart. Vandaag (26aug) was TNT al aan de deur geweest!! Ik was helaas niet thuis. Wellicht morgen wel.

Zeer netjes van T-Mobile! Binnen een week binnen dus!
  #968  
Oud 26-08-08, 17:11
br13an br13an is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

ik vind het echt zo ***** had um vandaag al moeten hebben na 6 weken wachten heb um op 12 juli besteld beloof je een datum kom je het niet na, kheb 1 ding te zegge **** you t-mobile. ben echt goed kwaad
  #969  
Oud 26-08-08, 17:12
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Ik heb 6 augustus besteld Wacht nu al 3 weken, nog niets binnen.
Ik zie dat een heleboel mensen die ook 16gb zwart hebben besteld nu status 4 hebben dus hoop dat ook de mijne snel komt. (heb telefonisch besteld dus kan niet zien welk status ik heb)
  #970  
Oud 26-08-08, 17:18
DJ-Xtremer DJ-Xtremer is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar DJ-Xtremer
Standaard

Dinsdag 12 Augustus om 21.02 verlengd, vandaag Dinsdag 26 Augustus om 14.10 binnen gekregen via de TNT! Het gaat om de 16GB Wit. Wat een super ding echt helemaal geweldig!!
  #971  
Oud 26-08-08, 17:52
br13an br13an is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

maar moet je eerst ook nog wat doen in my t-mobile ofzo nee toch na die 2e mail van info@amp is alles goed toch?
  #972  
Oud 26-08-08, 19:13
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Je hoeft in my mobile verder niks te doen.Echter moet je wel via de post je contractvernieuwing schriftelijk krijgen.(bij verlenging dan)
  #973  
Oud 26-08-08, 19:16
br13an br13an is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Dan hoor ik hem te krijgen maar bij aflevertijd.nl als ik daar me info enzo invul staat er geen orders gevonden :S vind ik echt heel raar
  #974  
Oud 26-08-08, 20:40
KEESSS KEESSS is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJ-Xtremer Bekijk bericht
Dinsdag 12 Augustus om 21.02 verlengd, vandaag Dinsdag 26 Augustus om 14.10 binnen gekregen via de TNT! Het gaat om de 16GB Wit. Wat een super ding echt helemaal geweldig!!
ik snap hier echt geen hol van. Ook telefonisch verlengd voor een witte maar dan 17 juli dus. Er gaat echt iets helemaal fout. En ik moet maar wachten.
  #975  
Oud 26-08-08, 20:47
br13an br13an is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

ik heb um nog steeds niet ze zijn inmiddels een dag te laat ga morgen eventjes bellen (dikke mongolen )
  #976  
Oud 26-08-08, 21:59
Johnny Johnny is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb een vraagje,gaat de status van je bestelling van 1 gelijk naar 4 of 1,2,3,4?
  #977  
Oud 26-08-08, 22:16
br13an br13an is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

geen idee ik kan niet eens inlogge op my t-mobile maar zou het helpen al ik erheen bel? dat ze het vergeten zijne enzo? en wie zal ik eerst bellen Amp logistic of t-mobile?
  #978  
Oud 26-08-08, 22:18
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik weet alleen dat alle hokjes donkergekleurd moeten zijn... Het gaat namelijk zo snel, want binnen 2 uur was bij mij status 1 naar staus 4 gegaan.Misschien dat ze een voor een invoeren, maar denk dat alles tegelijk gaat!
  #979  
Oud 26-08-08, 22:24
DJ-Xtremer DJ-Xtremer is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar DJ-Xtremer
Standaard

De status ging bij mij van 1 in eens naar 4... Dit typ ik trouwens vanaf mijn nieuwe iPhone, werkt echt super en het gaat snel! Succes met afwachten iedereen, het is echt de moeite waard!
  #980  
Oud 26-08-08, 22:25
Assenaar Assenaar is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 38
Standaard

@Brian

Je moet eerst t-mobile bellen, want waarschijnelijk hebben hun jou bestelling nog niet afgegeven aan de koerier.Zoals ik lees ondernemen ze wel actie als je binnen 6 week geen iphone hebt gekregen.

Daarnaast bezorgt amp alleen je iphone als je nieuwe klant bent.Als je contract verlengd is, dan bezorgd tnt post je iphone

Heb je trouwens telefonisch besteld?

Laatst gewijzigd door Assenaar; 27-08-08 om 00:20.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22-08-10 17:08
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.