//

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoop dat mijne vandaag ook komt, heb 6 augustus telefonisch verlengd, 16gb zwart Wordt je eigenlijk gebeld voordat je hem krijgt?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1041  
Oud 03-09-08, 07:48
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Hoop dat mijne vandaag ook komt, heb 6 augustus telefonisch verlengd, 16gb zwart
Wordt je eigenlijk gebeld voordat je hem krijgt?

Laatst gewijzigd door splatz; 03-09-08 om 07:54.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1042  
Oud 03-09-08, 08:36
wowowowowo wowowowowo is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

nee.. ik had met t-mobile gebeld omdat ik mijn ordernummer niet had en ik wilde mijn status volgen. Toen kreeg ik een Track & Trace nummer van TNT.. !
  #1043  
Oud 03-09-08, 16:42
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

Heb hem ontvangen!!! Wooohooo
Alleen hebben die mongolen er geen sim-cart bij gedaan, komt binnen 48 uur
  #1044  
Oud 04-09-08, 07:02
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door splatz Bekijk bericht
Heb hem ontvangen!!! Wooohooo
Alleen hebben die mongolen er geen sim-cart bij gedaan, komt binnen 48 uur
Da's echt heel stom! Hopen dan maar dat 'ie er snel is ;-) ..
Ik heb gister mijn witte iPhone binnengekregen! Heb gister alle belangerijke dingen erop gezet. Vandaag maar eens muziek en applicaties erop gaan installeren, haha!

Groetjes!
  #1045  
Oud 04-09-08, 09:13
splatz splatz is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 256
Standaard

ik heb hem nu maar vast gejaikbreaked zodat ik er wel iets mee kan doen. Getyped op mijn iphone
  #1046  
Oud 05-09-08, 19:40
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Castor Bekijk bericht
Bij mij nu al bijna 8 weken
Wat is nu je status (ook van het onderzoek)? Ik zit in een vergelijkbare situatie.
  #1047  
Oud 05-09-08, 19:40
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Pfff. Eindelijk zeg. Ze zijn er uit. Er wordt een nieuw toestel naar me opgestuurd. Na 8 weken wachten, waarvan 5 op de uitslag van 'het onderzoek' zijn ze tot de conclusie gekomen dat ik inderdaad het pakje leeg heb aangetroffen bij het postkantoor.

wat was er gebeurd: 30 juli meld ik het probleem. Maar er werd geen echt onderzoek gestart, vergeten te doen.... Na 3 weken en 6 keer bellen kwamen ze tot de conclusie dat het onderzoek nog niet was gestart -> gingen alsnog 1 opstarten. Na 2 weken (totaal 5 weken na het diefstal) en 4 telefoontjes verder komen we weer tot dezelfde conclusie. Deze keer werd er direct actie ondernomen door de super-visor. Vrijwel meteen daarna werd ik gebeld, dat ze bezig waren. Vandaag weer gebeld en ben erachter gekomen dat ze een nieuw toestel gaan opsturen.

Laatst gewijzigd door Castor; 05-09-08 om 19:48.
  #1048  
Oud 05-09-08, 19:42
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie. Was 't niet zo dat 't onderzoek 2 weken zou duren? Dat is mij verteld. Trouwens veel plezier met jouw toestel.
  #1049  
Oud 05-09-08, 21:22
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenx Bekijk bericht
Bedankt voor je snelle reactie. Was 't niet zo dat 't onderzoek 2 weken zou duren? Dat is mij verteld. Trouwens veel plezier met jouw toestel.
Dat onderzoek zou 2 weken duren ja, als ze tenminste zouden zijn gestart. Nu is het voor mij wachten tot het toestel er eindelijk een keer komt.
  #1050  
Oud 09-09-08, 17:01
speedy61 speedy61 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Post bevestiging

ik heb net T-mobile gebeld omdat ik na 2 weken nog geen bevestiging had.
er werd mij verteld dat ze midden augustus zijn met de bevestigingen.

ik heb hem 26 augustus besteld dus ik hoop dat hij er snel aankomt
  #1051  
Oud 09-09-08, 17:06
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

Ik heb vandaag een barcode gekregen om de nieuwe zending te kunnen gaan volgen. Hopelijk komt ie schnell !
  #1052  
Oud 10-09-08, 17:47
ioost3g ioost3g is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: groningen
Berichten: 3
Standaard

Gister mn 16GB black iphone binnengekregen, besteld via de t-mobile shop, heb een i-300 abo erbij en hoefde maar 19.96 euro bij te betalen(normaal is dat voor de 16GB 79.95 euro), zo stond het op de site, op het contract en ook op de factuur aan de deur. Is hier een reden voor of heb ik geluk gehad?
  #1053  
Oud 10-09-08, 18:18
Castor Castor is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 39
Standaard

EINDELIJK heb ik m'n toestel binnen! 11 Juli besteld, 10 september binnen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ioost3g Bekijk bericht
Gister mn 16GB black iphone binnengekregen, besteld via de t-mobile shop, heb een i-300 abo erbij en hoefde maar 19.96 euro bij te betalen(normaal is dat voor de 16GB 79.95 euro), zo stond het op de site, op het contract en ook op de factuur aan de deur. Is hier een reden voor of heb ik geluk gehad?
Was je hiervoor al abonnee bij T-Mobile? ze geven nl. korting als je je abonnement verlengd.
  #1054  
Oud 10-09-08, 20:35
ioost3g ioost3g is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: groningen
Berichten: 3
Standaard

Ja dat was het enige wat ik ook kon bedenken, maar dat was niet echt duidelijk af te lezen op de site. Ik ben er tot nu toe in ieder geval erg blij mee, ik kan amper van dat ding afblijven!
  #1055  
Oud 12-09-08, 18:11
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb maandag mijn contract vernieuwd met een iPhone 3G er werd mij verteld dat ik binnen 5 dagen een contract zou krijgen en 5 dagen later de iPhone. Mijn contract is tot op heden niet binnen, ben er nogal op aan het springen want mijn oude telefoon is defect en gebruik dus een half werkende Nokia 3310
  #1056  
Oud 13-09-08, 16:12
kenx kenx is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door P.Veltma Bekijk bericht
Werd net gebeld door de onderzoeksafdeling van T-Mobile. Ze wilde even reageren op mijn emails, waarin ik hun klantbehandeling beschoft noemde en me niet in kon denken dat ze zelf tevreden kon zijn over de uitvoering van haar functie.

Dus door te mailen over haar persoonlijke functioneren werd ze uit de tent gelokt. Anders zou ze nooit telefonisch contact met me hebben gezocht.
(ik had haar al eerder gevraagd om haar telefoonnummer, maar dat kon ze niet geven).

Na een flinke discussie vertelde ze dat het onderzoek voor een deel was afgerond en dat ik m'n iPhone binnen 3 weken zou ontvangen. Dus schoot ik uiteraard weer uit m'n slof: "Een uur geleden kreeg ik een algemene mail waarin werd verkondigd dat nieuwe iPhones direct beschikbaar zijn, maar toch moet ik nog eens 3 weken wachten?!"

Haar antwoord: "Dan zal die directe levering voor jou ook wel gelden."
Het werkwoord zullen vind ik nogal vrijblijvend, dus heb ik haar meer duidelijkheid gevraagd. Na wat navraag belde ze me terug met het bericht dat ik de iPhone uiterlijk begin volgende week ontvang.

Dan krijg ik m'n iPhone toch mooi effe binnen 8 weken geleverd.
Knappe jongen die me dat na doet!
Heb je inmiddels jouw iphone ontvangen?
  #1057  
Oud 15-09-08, 10:58
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

M'n iphone 3G is binnen, na nog geen 7 dagen
  #1058  
Oud 15-09-08, 11:15
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Ik ben ZEER tevreden over de hele afhandeling! Online mijn contract verlengt en de iPhone gekozen. Daar werd vermeld dat het lang kon gaan duren omdat de iPhone erg populair is. Uurtje later bevestiging per mail dat ik 'm binnen 10 dagen zou ontvangen (had zelf al op twee of drie weken gerekend). Vier dagen later lag er al een briefje op de mat dat TNT aan de deur was geweest met een pakketje van 1 Euro! In mijn geval dus telkens vele malen sneller dan verwacht en beloofd. Geen gedoe met nieuwe contracten, bellen of dingen opsturen of tekenen. Gewoon alles online gedaan via my.t-mobile.nl. Het daadwerkelijk in gebruik nemen van de iPhone was moeilijker maar dat was geheel de schuld van irritante Apple met hun verplichte schijt Store en iTunes.

Laatst gewijzigd door InternetRebel; 15-09-08 om 11:49. Reden: Tikfout correctie
  #1059  
Oud 27-09-08, 15:13
curare curare is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

Nou ik ben dus totaal niet te spreke over de klantenservice.
Volgens mij wist ze er helemaal niets van want op de website
staat expliciet(en dat lees ik ook hier) dat als je contractvernieuwt, dat
de koerier dan geen contact met je opneemt. Maar de mevrouw van de
klantenservice bleef volhouden van wel.

Ook staat op de website me order als verzonden maar volgens haar
is de iphone dan naar het distributiecentrum verzonden :S.
En daarna begon ze te zeveren over dat er 10dagen op de website stond
en dat ik maar gewoon nog ff moet wachten. Terwijl ik gewoon op een vriendelijke manier naar een track&trace nummer vroeg. Waar ik trouwens
ook een halfuur voor op wacht heb moeten staan(zodat ze het kon uitzoeken)
Nee de t-mobile klantenservice krijg van mij een 1
  #1060  
Oud 16-08-09, 22:51
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Beste,

Vraagje, ik ben niet echt bekend met het bestelroces, maar vind het allemaal maar erg raar gaan en heb er geen vertrouwen in dat ik mijn 3gs zwart 16GB iPhone besteld bij de T-Mobile shop op tijd ga krijgen.

Situatie:

1. Ik heb de 3gs zwart 16GB met i300 29 juli besteld. --> MAX 6 weken wachten
2. Vervolgens hoor ik meer dan twee weken niets en ontvang ik 13 Augustus slechts een bevestiging

Net heb ik mijn bestelnummer en gegevens ingevuld op: https://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/...archorder.aspx

Deze geeft echter aan: "Het opgegeven ordernummer is niet gevonden."


Is dit normaal? Ik heb daarnaast ook gekozen voor nummeroverzetting, hier hoor ik ook helemaal niets van. Ik vind het nogal rommelig allemaal. Is er iets wat ik kan ondernemen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22-08-10 17:08
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.