//

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 @mathijs, das goed nieuws. Maar ik vermoed dat jij niet hebt verlengd maar een nieuw abonnement hebt? Ik heb namelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #301  
Oud 28-07-08, 15:45
mathijs mathijs is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
@mathijs, das goed nieuws. Maar ik vermoed dat jij niet hebt verlengd maar een nieuw abonnement hebt? Ik heb namelijk nog geen berichten gelezen van mensen die een bestelnummer hebben kunnen krijgen bij een telefonische verlenging.
Ik heb wel verlengd, zat bij Orange en heb een 16gb besteld met 150i abo. Moet 19,50 betalen voor het toestel.

Heb alleen een mail gehad zonder ordernummer, maar omdat ik deze wel wilde hebben, heb ik de KS gebeld en ernaar gevraagd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 28-07-08, 15:49
Rad Rad is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Eindelijk status 4
op 12-07-2008 16g zwart besteld
ordernr 11396**
Jammer genoeg bij AMP logistics (www.aflevertijd.nl) nog niks bekend

Weet ook niet of ik als oud Orange klant nog bij ontvangst moet tekenen of dat ik hem gewoon mee krijg als ik hem op het postkantoor ophaal. Iemand ervaring?
  #303  
Oud 28-07-08, 15:52
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

moeten klanten die van Orange overstappen naar TM een contract tekenen? Oftewel, komt de iPhone via AMP?
  #304  
Oud 28-07-08, 15:58
Rad Rad is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Nee het gaat om Orange. Toen ik mijn toestel telefonisch bestelde kreeg ik te horen dat mijn beltegoed zou vervallen aangezien het een ander pakket is. Daarom vraag ik mij af of ik opnieuw moet tekenen voor een contract of dat ze dit toch als een verlenging zien.
  #305  
Oud 28-07-08, 16:01
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rad Bekijk bericht
Nee het gaat om Orange. Toen ik mijn toestel telefonisch bestelde kreeg ik te horen dat mijn beltegoed zou vervallen aangezien het een ander pakket is. Daarom vraag ik mij af of ik opnieuw moet tekenen voor een contract of dat ze dit toch als een verlenging zien.
Mijn vraag was meer in het algemeen. Volgens mij moet iedereen tekenen voor ontvangst plus dat er nog een remboursbedrag betaald moet worden. Ik ben ook benieuwd of ze de overstap van Orange naar TM als een verlenging zien of als een nieuwe aansluiting. In dat laatste geval komt de levering namelijk via AMP.
  #306  
Oud 28-07-08, 16:02
Rad Rad is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathijs Bekijk bericht
Ik heb wel verlengd, zat bij Orange en heb een 16gb besteld met 150i abo. Moet 19,50 betalen voor het toestel.

Heb alleen een mail gehad zonder ordernummer, maar omdat ik deze wel wilde hebben, heb ik de KS gebeld en ernaar gevraagd.

Ik heb ook na moeten bellen voor een ordernummer. Ik heb dit gewoon zonder problemen gekregen van ze.
  #307  
Oud 28-07-08, 16:02
Boshuizen Boshuizen is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ja, ik ook eindelijk naar status 4.
  #308  
Oud 28-07-08, 16:06
Rad Rad is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Mijn vraag was meer in het algemeen. Volgens mij moet iedereen tekenen voor ontvangst plus dat er nog een remboursbedrag betaald moet worden. Ik ben ook benieuwd of ze de overstap van Orange naar TM als een verlenging zien of als een nieuwe aansluiting. In dat laatste geval komt de levering namelijk via AMP.
Blijkbaar zien ze het als een nieuw contract, aangezien ik van TM door kreeg dat mijn bestelling via AMP zou worden aangeboden. jammer genoeg is daar nog niets bekend over mijn order.
  #309  
Oud 28-07-08, 16:10
Mazinho Mazinho is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bocholtz
Berichten: 43
Standaard

Hier ook naar status 4!!!!
  #310  
Oud 28-07-08, 16:19
Baphi's schermafbeelding
Baphi Baphi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shawn Bekijk bericht
Ik zelf heb telefonisch besteld met een contract verlenging.

11 juli 13.15 heb 2 bevestiging briefen gehad waarin dus ook vermeld werd dat ik binnen 10 dagen zou krijgen maar heb nog niks binnen gehad.

Heeft iemand die ook op 11 juli rond die tijd heeft besteld met een verlenging al de iphone binnen gehaad of niet?
@Shawn: ik heb ook op 11 juli besteld (online, niet telefonisch), geen bevestigingsbrieven maar wel twee bevestigingsemails. Maar nog steeds status 1. Ik wil dat ding nu wel eens hebben
  #311  
Oud 28-07-08, 16:26
Shawn Shawn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Ik vind het echt heel vaag allemaal, sommige mensen die veel later dan mij hebben besteld hebben al binnen en sommie die eerder hebben besteld of rond die tijd hebben nog steeds niet binnen, ik snap niet hoe t-mobile die volgordes allemaal bepaald hoor maar is allemaal heel vaagjes snap niet veel van je kan echt geen echt conclusies van trekken over wie wanneer wat krijgt.
  #312  
Oud 28-07-08, 16:29
vaagventje's schermafbeelding
vaagventje vaagventje is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zoetermeer
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho Bekijk bericht
Hier ook naar status 4!!!!


ik krijg alleen de melding dat er een onverwachte fout is opgetreden

Iemand een oplossing

weet het kom een beetjuh wanhopig over maar ja tis toch internet niemand die me persoonlijk kent
  #313  
Oud 28-07-08, 16:31
Baphi's schermafbeelding
Baphi Baphi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shawn Bekijk bericht
Ik vind het echt heel vaag allemaal, sommige mensen die veel later dan mij hebben besteld hebben al binnen en sommie die eerder hebben besteld of rond die tijd hebben nog steeds niet binnen, ik snap niet hoe t-mobile die volgordes allemaal bepaald hoor maar is allemaal heel vaagjes snap niet veel van je kan echt geen echt conclusies van trekken over wie wanneer wat krijgt.
Helemaal mee eens hoor! alleen heeft TM vanaf het begin gemeld dat bestellen (telefonisch of online) tot zes weken kan duren... Je moet het maar zo zien dat elke dag weer een spannende is (voor mij wel iig)
  #314  
Oud 28-07-08, 16:33
MetalBM MetalBM is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard

Hieperdepiep, MetalBM ook op status 4 sinds vandaag... Go Go Koerier.... Gillende banden svp.
  #315  
Oud 28-07-08, 16:33
Mazinho Mazinho is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Bocholtz
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mazinho Bekijk bericht
Hier ook naar status 4!!!!
Woensdag komen ze bij mij afleveren
  #316  
Oud 28-07-08, 16:34
Baphi's schermafbeelding
Baphi Baphi is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vaagventje Bekijk bericht
ik krijg alleen de melding dat er een onverwachte fout is opgetreden

Iemand een oplossing

weet het kom een beetjuh wanhopig over maar ja tis toch internet niemand die me persoonlijk kent
gebruik je wel deze link?
  #317  
Oud 28-07-08, 16:37
svenssonn svenssonn is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 34
Standaard

Mijn iPhone 3G 16GB (zwart) is binnen! Bestelling 2570!
  #318  
Oud 28-07-08, 16:38
Shawn Shawn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Ja ze kunnen wel zeggen 6 weken of wat dan ook maar dan moeten ze wel die volgordes juist hanteren neem ik aan dus ja ik ben al 2 jaar klant bij hun dan gaan ze zo met hun klanten om enzo vind heel vaagjes allemaal maar goed kennelijk werken ze zo.
  #319  
Oud 28-07-08, 16:40
cafe cafe is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

nou...das ook mooi..krijg net een sms en mail binnen dat het toch niet op voorraad is..:


"In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer [ander order nummer dan eerder] voor een MB490DN/A Apple iPhone 3G 8GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak.

Met vriendelijke groeten namens T-Mobile,

AMP Logistics"

Wat is dat dan voor status? En hoezo "nieuwe" afspraak? Ik heb nooit een afspraak met ze gemaakt...
  #320  
Oud 28-07-08, 16:40
vaagventje's schermafbeelding
vaagventje vaagventje is offline
• iOS 15.4.1
• iPadOS 15.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: zoetermeer
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bas-3g Bekijk bericht
gebruik je wel deze link?

hahaja kan die pagina nu wel dromen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22-08-10 17:08
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 18:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.