//

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online

[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dubbelpost......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 29-07-08, 14:20
Duivenman Duivenman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijssen
Berichten: 22
Standaard

Dubbelpost...

Laatst gewijzigd door Duivenman; 29-07-08 om 14:21. Reden: dubbelpost
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 29-07-08, 14:21
Duivenman Duivenman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijssen
Berichten: 22
Standaard

Volgens de brief die ik vorige week vrijdag heb gekregen duurt het nog 8 daagjes voor mij. Teminste, als t-mob zich aan de dingen houdt die in de brief staan. Moet ik wel vol kunnen houden
  #363  
Oud 29-07-08, 14:31
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duivenman Bekijk bericht
Volgens de brief die ik vorige week vrijdag heb gekregen duurt het nog 8 daagjes voor mij. Teminste, als t-mob zich aan de dingen houdt die in de brief staan. Moet ik wel vol kunnen houden
Nou staat er in mijn bevestigingsbrief ook 10 dagen maar dat is natuurlijk een standaardbrief. Of ga jij ze echt aan hun 10 dagen die in die brief staat proberen te houden?
  #364  
Oud 29-07-08, 14:45
Angela Angela is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vaagventje Bekijk bericht
hahaja kan die pagina nu wel dromen
Hoi vaagventje,

Ik zou dat linkje van "Bas-3g" toch maar even proberen, want bij mij deed hij het eerst ook niet. Maar met dat linkje van hier weer wel.. heel vaag maar goed.
  #365  
Oud 29-07-08, 14:50
Duivenman Duivenman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijssen
Berichten: 22
Standaard

Ja tuurlijk, als hun zeggen dat het 10 dagen is dan is het toch 10 dagen. Anders moet je zulke brieven met exacte getallen/dagen niet versturen.
  #366  
Oud 29-07-08, 14:53
Angela Angela is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Mijn status staat op 5, en dat terwijl het vanochtend rond 11:30 uur nog op status 1 stond. Heb op 12 juli 11:00 uur (ongeveer) besteld ordernr 113851* een 8g zwart en contractverlenging.

Weten jullie of het pakketje bij de postkantoor wordt bezorgd als er niemand thuis is?
  #367  
Oud 29-07-08, 15:04
MetalBM MetalBM is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 6
Standaard

Net gebeld met AMP, zij wachten nog op voorraad vanuit t-mobile maar ze verwachten morgen een nieuwe zending...
  #368  
Oud 29-07-08, 15:07
Denman1985's schermafbeelding
Denman1985 Denman1985 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Angela Bekijk bericht
Mijn status staat op 5, en dat terwijl het vanochtend rond 11:30 uur nog op status 1 stond. Heb op 12 juli 11:00 uur (ongeveer) besteld ordernr 113851* een 8g zwart en contractverlenging.

Weten jullie of het pakketje bij de postkantoor wordt bezorgd als er niemand thuis is?
Waarschijnlijk is hij al afgeleverd. status 5 misschien dat er een inbreker zich voordeed als bewoner. en toevallig nog een euro in z'n zak had zitten. .

Nu even serieus. Als er niemand aanwezig is gooien ze een briefje in de bus. hierop staat dat de volgende dag weer een koerier langskomt om het nog eens een keer te proberen. En als er dan weer niemand aanwezig is, wordt het toestel bij een postkantoor in de buurt afgeleverd. En die kun je dan de volgende dag ophalen.
  #369  
Oud 29-07-08, 15:17
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duivenman Bekijk bericht
Ja tuurlijk, als hun zeggen dat het 10 dagen is dan is het toch 10 dagen. Anders moet je zulke brieven met exacte getallen/dagen niet versturen.
Hm, bij mij werd er aan de telefoon nog zelfs bijgezegd dat de 10 dagen in de brief die ik zou krijgen een standaard aantal dagen is en dat ze die brief niet meer konden aanpassen. Ik neig zelfs een beetje naar 'flauw' als je dit exact op gaat vatten.
  #370  
Oud 29-07-08, 15:23
Angela Angela is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Denman1985 Bekijk bericht
Waarschijnlijk is hij al afgeleverd. status 5 misschien dat er een inbreker zich voordeed als bewoner. en toevallig nog een euro in z'n zak had zitten. .

Nu even serieus. Als er niemand aanwezig is gooien ze een briefje in de bus. hierop staat dat de volgende dag weer een koerier langskomt om het nog eens een keer te proberen. En als er dan weer niemand aanwezig is, wordt het toestel bij een postkantoor in de buurt afgeleverd. En die kun je dan de volgende dag ophalen.
Ah, ok. Hartstikke bedankt voor je snelle reactie! Dat wordt dus nog een paar dagen wachten, want ik ben nu aan het werk en morgen dus ook
  #371  
Oud 29-07-08, 15:39
basd123 basd123 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basd123 Bekijk bericht
Mijn bestel status is:

  • Besteld 13-7-2008 23:43
  • Status 4
  • Bestelnr. 3867
  • Verlenging
  • 16 Gb Zwart
13-7-2008 23:43, #3867, 4, , v, 16Z, basd123
En hij is binnen . De status kan naar 5

Laatst gewijzigd door basd123; 29-07-08 om 15:49.
  #372  
Oud 29-07-08, 15:48
Ni3L50L Ni3L50L is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Ni3L50L
Standaard

Inmiddels ook contact gehad met AMP. Kreeg eerst te horen dat er mogelijk geen voorraad was, maar na navraag toch een afspraak kunnen maken voor aflevering voor volgende week vrijdag. Duurt nog ongeveer anderhalve week.

Afleveren kan overigens op elk gewenst adres in Nederland, opgegeven ID en bankpas moeten worden getoond, betalen kan per PIN en contant.
  #373  
Oud 29-07-08, 15:50
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Net gebeld met T-Mobile om mijn ordernummer te vragen (ik heb telefonisch verlengd). Ze kon me geen ordernummer geven, wel wanneer het toestel verstuurd zou zijn een barcode, maar het toestel is ook nog niet verstuurd.
Ik weet dat de wachttijd 4-6 weken is, maar het is wel zuur om te lezen dat mensen die later besteld hebben, het toestel nu al hebben (Iphone 16GB Black).
  #374  
Oud 29-07-08, 15:55
Shawn Shawn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Ja dat klopt wel ik heb zelf ook 11 julie besteld om 13.15 ongeveer maar heb nog steeds niks binnen gekregen, (ook via telefonisch verlenging ). Terwijl ik dus zie dat mensen die zelf 12 juli 13 juli besteld hebben en al binnen hebben vind echt vaag hoe die t-mobile met die volgordes omgaat.
  #375  
Oud 29-07-08, 15:58
mathijs mathijs is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pretender Bekijk bericht
Net gebeld met T-Mobile om mijn ordernummer te vragen (ik heb telefonisch verlengd). Ze kon me geen ordernummer geven, wel wanneer het toestel verstuurd zou zijn een barcode, maar het toestel is ook nog niet verstuurd.
Ik weet dat de wachttijd 4-6 weken is, maar het is wel zuur om te lezen dat mensen die later besteld hebben, het toestel nu al hebben (Iphone 16GB Black).
Dat is echt onzin, ik heb ook telefonisch verlengd (orange) en heb KS gebeld en gewoon mijn ordernummer gekregen, kreeg ook nog een logistiek ordernummer.
  #376  
Oud 29-07-08, 15:59
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pretender Bekijk bericht
Net gebeld met T-Mobile om mijn ordernummer te vragen (ik heb telefonisch verlengd). Ze kon me geen ordernummer geven, wel wanneer het toestel verstuurd zou zijn een barcode, maar het toestel is ook nog niet verstuurd.
Ik weet dat de wachttijd 4-6 weken is, maar het is wel zuur om te lezen dat mensen die later besteld hebben, het toestel nu al hebben (Iphone 16GB Black).
Maar aan je profiel te zien ben je al in het bezit van een Iphone 16GB black .
  #377  
Oud 29-07-08, 16:00
Duivenman Duivenman is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rijssen
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Hm, bij mij werd er aan de telefoon nog zelfs bijgezegd dat de 10 dagen in de brief die ik zou krijgen een standaard aantal dagen is en dat ze die brief niet meer konden aanpassen. Ik neig zelfs een beetje naar 'flauw' als je dit exact op gaat vatten.

Wat is er flauw aan? Hun beloven iets dus moeten ze dat ook nakomen. Dat die brieven niet veranderd konden worden is onzin 1e klas, en anders versturen ze die brieven toch later dat de iPhone alsnog binnen die 10 dagen aankomt. Makkelijk zat.
  #378  
Oud 29-07-08, 16:04
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Maar aan je profiel te zien ben je al in het bezit van een Iphone 16GB black .
Klopt, ik zal het even weer aanpassen. Ik heb het in mijn profiel alvast ingevuld omdat ik die besteld heb.
  #379  
Oud 29-07-08, 16:08
Pretender Pretender is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Wateringen
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathijs Bekijk bericht
Dat is echt onzin, ik heb ook telefonisch verlengd (orange) en heb KS gebeld en gewoon mijn ordernummer gekregen, kreeg ook nog een logistiek ordernummer.
Wil je ook even voor mij vragen dan wanneer je weer belt? Mij willen ze het niet geven.
Ze vertelde me dat ze alleen een barcode van het pakket van TNT kon geven wanneer het opgestuurd was, maar dat was nog niet het geval.
  #380  
Oud 29-07-08, 16:09
Shawn Shawn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

Volgens mij als je via orange verlengt dat ze wel een ordernummer geven maar als je via T-mobile zelf verlengt niet want ik heb ook gewoon mijn eigen T-mobile abbo verlengt en ik kreeg ook geen ordernummer of wat dan ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen wouter2190 Koopinformatie Nederland 1021 22-08-10 18:08
T-mobile en reserveringen Daantjuhh14 Odido (T-Mobile) 39 21-07-10 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:38.